۱۳۹۱ اردیبهشت ۴, دوشنبه

جناب آقای مسعود بارازانی رئیس جمهوری اقلیم کردستان در یک گفتگو پرده از طرح حمله نظامی نوری المالکی به کردستان پرده برداشت که قرار بوده این عملیات با هماهنگی چند کشور اشغالگر صورت پذیرد.




جناب آقای مسعود بارازانی رئیس جمهوری اقلیم کردستان در یک گفتگو پرده از طرح حمله نظامی نوری المالکی به کردستان پرده برداشت که قرار بوده این عملیات با هماهنگی چند کشور اشغالگر صورت پذیرد.
این راز زمانی فاش شد که نوری المالکی قصد خریدن هواپمای اف 16 از آمریکا داشت است.
که در یک نشست محرمانه میان فرماندهان ارتش عراق عرب وابسته به نوری المالکی طرح چگونگی عملیات نظامی علیه اقلیم کردستان در آن نشست طرح ریزی شده است اما چند نفری که خود نیز عرب هستند با این طرح مخالفت نموده و به دولت اقلیم کردستان خبر میدهند.


بر اساس اطلاعاتی که بدست ما رسیده است به شرح زیر میباشد.
به احتمال زیاد طارق الهاشمی معاون رئیس جمهوری عراق در این نشست محرمانه شرکت داشته است که به علت فاش این راز انگشت اتهام بسوی ایشان توسط نوری المالکی دراز شده است.
و به گفته ی یکی از افسران عراقی نخواسته نامش فاش بشود گفته است در این نشست محرمانه دولت ایران و ترکیه حضور داشته اندو ایران به نوری المالکی قول داده در صورت حمله به کردستان هواپیماهای که در زمان جنگ خلیج توسط دولت وقت عراق به ایران منتقل شدند و توسط ایران مصادره شدند به ارتش نوری المالکی تحویل داده بشیوند.
1
طرح ریزی توطئه عملیات علیه ملت کرد به این شرح بوده است.
اول باید عربهای زیادی به اقلیم کردستان فرستاده بشوند در آنجا سعی بشود جوانان کرد را مشغول کارهای جنسی بشوند دختران و خانمهای که به کار تنفروشی مشغول هستند و زیباه هستند به اقلیم کردستان فرستاده بشوند تا جوانان را از راه ملی گرایی منحرف کنند به سوی کارهای جنسی و سکسی و در عین حال عربهای که به اقلیم کردستان فرستاده میشوند با اسلحه و مهمات مجهز بشوند و دست به نوعی چشم ترساندن بزنند در میان کردها و بر اساس یک طرح ترکی ایرانی باید ترکمنهای کرکوک با عربهای آن شهر متحد کنند تا مانع نفوذ کردها در آن شهر بشود از هر راه و گزینه ای برای جلوگیری از نفوذ کردها باید استفاده نمود در صورت درگیری نیروهای پیشمرگ با ارتش عراق عربهای که به اقلیم کردستان فرستاده میشوند و با دوستان کرد خود که با مسئولین حالی اقلیم مخالفت دارند مسئولین و کسانی که قصد رویاروی با ما دارند هدف قرار بدهند.
2
توطئه ی دوم این بوده که سپاه قدس که در اقلیم کردستان با جنبش گوران یا تغیر روابط حسنی ای دارد از راه اتحادیه اسلامی یعنی یه کگرتوی اسلامی کردستان و کومه لی اسلامی کردستان روابط دارند کاری بکنند از راه آنها بر اقلیم کردستان فشار بیاورند و از این گروه های وابسته حمایت بکنند تا بهتر بتوانند به اهدافشان برسند.
در آن نشست مطرح شده است که باید طوری برنامه ریزی بشود که هیچ بهانه ای برای دخالت ایالات متحده آمریکا در این قضیه باقی نماند کارهای دیپلماتی بر عهده دولت ترکیه باشد که طوری ایالات متحده را قانع کند که راه حمله و طرح عملیاتی را هموار کنند.
3
طرح توطئه که باید انجام بگیرد 
در این نشست این موضوع مطرح شده است که تمامی افراد و گروه های که مخالف اقلیم کردستان هستند و کرد هستند در کشورهای اروپا و آمریکا شناسائیی بشوند و به این افراد کمک مادی بشود تا بتوانند دست به تبلیغاتهای گسترده ای علیه اقلیم کردستان بزنند و از راه این افراد بتوانیم یک جبهه ی داخلی در داخل دل اقلیم کردستان بگشایم که به نفع ما خواهند بود و مسئولیت این طرح بر عهده سپاه قدس و مزدوران کردش میباشد که بتوانند در این راستا بودجه ای در اختیار مخالفین آقای مسعود بارازانی قرار بدهند در این کشورها تا از راه رسانه های خارجی بتوانند علیه اقلیم کردستان دست به تبلیغات بزنند که این تبلیغاتها باید طوری طرح ریزی بشوند که بر افکار عمومی مردم کرد تاثیر گذار باشند. 
حتی مسائلی مثل طرح کمک به افراد مخالف اقلیم کردستان که در سایتی موسم به پالتالک جمع میشوند و دست به تبلغیات میزنند مطرح شده است که کردهای زیادی در این چت رومها حضور دارند باید به این مخالفین کمک مادی و معنوی بشود و حتی فیسبوک نیز مطرح شده است در این رابطه.
4
طرح و توطئه ی چهارم که نهایت حمله نظامی باشد.
دوباره استفاده از دین برای سرکوب کردها
در این نشست امنیتی آمده است که باید افراد با نفوذ و ملاها در کردستان و یعنی در داخل اقلیم کردستان قانع کنند که امضای توماری را جمع آوری کنند در بین کردها که گویا اکثریت مردم کرد خواهان آمدن ارتش عراق به اقلیم کردستان و رهایی این مردم از چنگ مسعود بارازانی و خانواده بارازانی باشد که اگر چنانچه سازمان ملل به این طرح عملیاتی اعتراض نمود ما هم با دست پر امضای کردها که خود درخواست نموده اند از ارتش عراق برای رهایی از دست خانواده مسعود بارازانی به سازمان ملل نشان بدهیم دیگر جای سئوال و یا ابهامی برای جهانیان باقی نمیماند.
و سعی کنیم نمایندهای تازه که وابسته به خود را برای جایگزین مسئولین حالی اقلیم کردستان پیدا کنیم که بتوانند در سطح جهانی تاثیر گذار باشند اما زیر نفوذ 100% ما.
5
طرح و توطئه پنجم
وقتیکه اقلیم کردستان تسخیر کردیم آنگاه مسئله ای پژاک و حزب پی کی کی هم حل میشود و راه بیشتری پیدا میکنیم برای از بین بردن گروه های کرد مخالف دولت ایران و گروه های کرد مخالف دولت ترکیه آنگاه آرامش را به مرزهای خود باز میگردانیم.
این را یاد آور کنم در این نشست این مسئله مطرح شده است که در زمان جنگ عراق و آمریکا چون کردها به صدام پشت کردند خیلی سریع سرنگون شد و کردها در یک نقطه ی حساس استراتژیکی قرار دارند به هر دولتی پشت بکنند فلجش میکنند به همین خاطر باید تلاش خودمان را بکنیم برای از بین بردن این خلاهای که باعث بی ثباتی دولتهای ایران عراق و ترکیه میشوند اگر به تاریخ مراجعه کنیم خیلی از دولتمردان منطقه که کرد در آن وجود دارند تمامی تحولاتهای که در این کشورها به وقوع پیوسته است نقش کردها همیشه اول بوده است و باید ما هم طرح و استراتژی دراز مدتی را طرح ریزی کنیم که مانع تلاش آنها بشویم .
به تازگی سپاه قدس مزدوران رژیم پیشین عراق که در کمپ التاش بر سر برده اند سازماندهی نموده است که برای خنثی نمودن مخالفین رژیم ایران به آنها کمک میرساند که تعدادی از این افراد در کشورهای اسکاندیناوی بر سر میبرند و تعدادی در شهر کلار و سلیمانیه بر سر میبرند که به تازگی سپاه قدس به این افراد تماس بر قرار نموده است بر اساس اطلاعاتی که در اقلیم کردستان توسط دوستان بدستمان رسیده است.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 9/4/2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر