۱۳۹۲ دی ۲۳, دوشنبه

در آینده نحوی تاکتیک جدید رژیم ولایت فقیه در عراق و اعزام نیروهای وابسته بخود به عراق و تجاوز به دختران سنی مذهب در عراق با دستور مستقیم قاسم سلیمانی منتشر میشود. به تازگی قاسم سلیمانی سرکرده تیم تروریستی برون مرزی سپاه پاسداران در عر اق و تسلطش بر مسئولین عراقی همراه با نام و مشخصات مزدوران دیگر برون مرزیش منتشر میشود منتظر باشید.


در آینده نحوی تاکتیک جدید رژیم ولایت فقیه در عراق و اعزام نیروهای وابسته بخود به عراق و تجاوز به دختران سنی مذهب در عراق با دستور مستقیم قاسم سلیمانی   این جنایتها انجام میگیرد منتشر میشود.
 به تازگی قاسم سلیمانی سرکرده تیم تروریستی برون مرزی سپاه پاسداران در عر اق و تسلطش بر مسئولین عراقی همراه با نام و مشخصات مزدوران دیگر برون مرزیش منتشر میشود منتظر باشید.
قاسم سلیمانی در بغداد با نفوذترین فرد در داخل دولت عراق و تشکیل شبه نظامیان موسوم به آرتش مختار با کمک مالی مستقیم رژیم ایران به فرماندهی سر پاسدار قاسم سلیمانی 
رژیم ایران نزدیک به 20 هزار عراقی ساکن ایران که همگی آموزش لازم را توسط سپاه پاسداران دیده اند به عراق اعزام نموده است به فرماندهی فردی ایرانی الاصل که خود را محمد مهدی معرفی میکند و نزدیک ترین فردی میباشد به آقای نوری المالکی. در عراق مشغول جنایت میباشد همرا با سرکرده حزب لله عراق که زیر نفوذ رژیم ایران تشکیل شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر