۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

موضوع اطلاعیه بخش امنیت و ضد اطلاعات حزب لیبرال دموکرات کردستان در باره تاکتیک وزارت اطلاعات رژیم دینی ایران در کشورهای اروپای و آمریکا.

موضوع اطلاعیه بخش امنیت و ضد اطلاعات حزب لیبرال دموکرات کردستان در باره تاکتیک وزارت اطلاعات رژیم دینی ایران در کشورهای اروپای و آمریکا.

بنابر اطلاعاتی که بدست ما رسیده است رژیم جمهوری اسلامی در حال سازمان دادن افراد بی اراده بی شخصیت و خود فروش است در اروپا علیه مخالفین  خوددر این کشورها.
این افراد چه کسانی هستند؟  آنها کسانی هستند که بی اراده بی شخصیت و از نظر روحی و روانی درهم شکسته و مریض هستند و پول پرست مادی به هیچ عنوان بوی از انسانیت نزد این افرد نیست چون روانی هستند و دارای شخصیتی دوگانه هستند حتی به نفس خود اعتماد ندارند و توسط این رژیم سازماندهی میشوندو بعضی از این افراد به خارج از کشور فرستاده میشوند و در این کشورها راحت سیاستمداران را فریب میدهند و اقامت دریافت میکنند و دوباره به سوی ایران سرازیر میشوند و در ایران دستور العمل لازم را از سوی وزارت اطلاعات بخش برون مرزی در یافت میکنند و یک سری افراد هم هستند که در داخل احزاب و گروه های سیاسی قبلأ فعالیت کرده اند و یا در کشورهای همجوار پناهنده بوده اند و حالا در خدمت وزارت اطلاعات در آماده اند و برای رژیم کار میکنند اکثریت این افرادی که خود را سیاسی میدانند و زمانهای طولانی خارج از ایران بر سر برده اند کسانی هستند که قبلأ مزدوران وزارت اطلاعات رژیم پیشین عراق بوده اند (جاشهای زمان رژیم صدام) حالا در خدمت وزارت اطلاعات رژیم ایران در آمده اند برای این رژیم کار میکنند و بر چسپهای بی پایه و اساس به احزاب و گروه های سیاسی میزنند و احزاب و گروه های سیاسی را متهم میکنند.
و سفارت رژیم در این کشورها به طور ماهانه به این مزدوران پول میدهد و هر ماه این مزدوران برای گرفتن حقوق ماهانه خود به سوی سفارت یعنی لانه جاسوسی و تروریستی رژیم دینی ایران سرازیر میشوند.
و به این افراد آموزش داده میشود تا در داخل احزاب و گروه های سیاسی مخالف رژیم نفوز کنند و یا اگر نشد از راه دیگر به اختلافات میان این احزاب اشاره کنند به این افراد یاد داده اند که در هنگام حرف زدن هم بتوانند علیه رژیم جمهوری اسلامی هم حرف بزنند یک مارک به ما دو تا به دشمن.(مخالفین).
یعنی طوری این افراد مزدور توجه میکنند که  مخالفین به او شک نکند  یعنی طوری تنظیم میکنند که حتی خود را مخالف رژیم معرفی کنند و بعضی حرفها هم میزنند که نزدیک است با نظر مخالفین و در عین حال به آنها آموزش میدهند که احزاب و گروه های سیاسی را متهم کنند و بعضی اتهامات بی پایه و اساس و بر چسپهای که هیچ پایه و اساسی ندارد به این احزاب و گروها بزنند و متهم کنند.
حتی این مزدوران دست به تبلیغات علیه نویسندگان و کسانی که با قلم علیه رژیم مبارزه میکنند میزنند و یکی از این تبلیغاتها این است که به داخل سایت فلانی نروید سایتش ویروس دارد و یا شما را هک میکند از این قبیل که دستور این لجنپراکنیها از سوی لانه جاسوسی و تروریستی رژیم در کشورهای اروپای صادر میشود.
و این مزدوران به اتاق پالتالک می آیند و در آنجا علیه مخالفین دست به لجنپراکنی میزنند و صدا را ضبط میکنند به عنوان فاکت به مسئول رده بالای خود تحویل میدهند و در مقابل پول دریافت میکنند و این لجنپراکنیها هم به تهران فرستاده میشود توسط سفارت رژیم در این کشورها.
1 مارک به ما بزن 2 تا به مخالفین. خوب اگر آن مزدور توجه شده بیاید مستقیم از رژیم دفاع کند نمیتواند کارش را به پیش به برد و یکی از کارهای که میکنند اشاره به جنگ میان کومه له و حزب دموکرات کردستان ایران است و اتهامهای که هنوز ما نشنیده ایم به این دو حزب میزنندو در این باره کشش میکنند که کسی به اهداف کثیف آنها پی نبرد  و بر چپسپهای به افراد مخالف میزنند و دست به ترور شخصیتی میزنند و در سدد هستند که با تمسخره کردن شخصیت دیگران را خرد کنند و بی ارزشش کنند بدون اینکه هیچ ارزشی داشته باشند خودشان اینهای که دست به این کارها میزنند و زود تسلیم دشمن میشوند و برای دشمن کار میکنند آنسانهای بی اراده از نظر روحی شکست خورده و در اصل روانی هستند و افرادی که مبتلا به امراض روانی از نوع پارانوئیدی باشد زود تسلیم میشوند و بی اراده هستند و بزدل که از سایه ی خویش ترس و وحشت دارند. و این افراد هیچ  اراده خاصی ندارند و بی شخصیت هستند و شخصیت آنها آمیخته است با ترس و شخصیتی که با ترس و وحشت رشد کند باید نامش گذاشت شخصیت پارانوئیدی  و آوتیستیکی.
سفر به داخل کشور.
و حتی وزارت اطلاعات برای جزب افرادی که به داخل کشور سفر میکنند و در اروپا بر سر میبرند دست به کار شده است این کار در زمان خاتمی بود اما در زمان احمدینژاد بیشتر شده است  در تهران و شهرستانهای دیگر ایران تمامی رانندگان تاکسی باید مجوز وزارت اطلاعات را داشته باشند و برای رده یابی مخالفینی که چه در داخل بر سر میبرند و چه از خارج وارد میشوند باید رانندگان تاکسی با وزارت اطلاعات همکاری کنندو افراد مخالف را به وزارت اطلاعات گذارش کنند و حتی صدا را ضبط میکنند هنگامیکه با فرد حرف میزنند در باره امور داخلی ایران البته افرادی هم هستند که راننده تاکسی هستند اما با وجدان هستند همه چیز را به وزارت اطلاعات نمیدهند.
و تمامی کسانی که راننده تاکسی هستند و در فرودگاها کار میکنند از افراد آموزش دیده وزارت اطلاعات هستندو برای مثال از ایرانیانی که در خارج از کشور بر سر میبرند و به داخل ایران سفر میکنند سئوال میکنند که به شرح زیر است.
شما چکار میکنید؟ با کدام گروه سیاسی کار کرده اید هدف این گروه ها چیست و میتوانید در باره هدف این گروه برای ما توضیح بدهید؟
آیا شما سرکرده این گروه ها را دیده اید از نزدیک؟
چند تا از مسئولین این گروه ها در آن کشور بر سر میبرند که شما در آن هستید؟ اگر هم هستند چکار میکنند  مشغول چه کاری هستند؟
و حتی خود راننده تاکسی برای اینکه دل طرف را به سوی خود به کشاند از سیاست دولت دینی ایران شکایت میکند و خود را فردی عادی نشان میدهد و خیلی آسان زیر زبان فرد را بیرون میکشند.
برای مثال از مسافر سئوال میکنند که ایا امکانش هست که او بتواند با این گروه ها تماس بگیرد و با گروه های سیاسی مخالف رژیم تماس برقرار کند.
چه کسانی میشناسید با ایرانیان در تماس هستید؟
تعداد افراد سیاسی و مخالف رژیم ایران در آن کشور چقدر است؟
کدام گروه از گروه های سیاسی تعداد شان بیشتر است در آن کشوری که شما بر سر میبرید؟
در سال 1370 یک گروه از سوی وزارت اطلاعات تشکیل شد که این افراد بیشتر مخفی هستند فقط گذارش تهیه میکنندبرای وزارت اطلاعات  بعضی از این افراد زنان متحجر اسلامی هستند نیمی از این افراد راننده تاکسی هستند و در فرودگاه ها کار میکنند بیشتر سر و کارشان با افرادی است که از خارج به داخل ایران سفر میکنند و از آنها اطلاعات لازم دریافت میکنند هنگامیکه به فرد نزدیک شدند به فرد پیشنهاد میدهند برای همکاری کردن در خارج از کشور اگر فرد بله گفت به دوره یک ماه میفرستند که هر بار به ایران سفر کند یک دوره آموزشی برای فرد میگذارند تا یاد بگیرد چطوری زیر زبان دیگران را بکشد و علیه مخالفین جاسوسی کند. افرادی که در این گروه وزارت اطلاعات کار میکنند اگر با یک چپی گفتگو کنند طوری حرف میزنند که انگار یک سوسیالیست است و اگر با یک دموکرات دیدار کند طوری حرف میزنند که طرفی که با ویی حرف میزند بر این خیال است که در ایران افرادی هستند که خیلی دموکرات و از قوانین دموکراسی خیلی میدانند اما در این فکر نیستند که او یک اطلاعاتی آموزش دیده است.
چیزیکه ما از آن با خبر هستیم نزدیک به 189 نفر با رژیم ایران همکاری میکنند در کشورهای دانمارک سوئد و نرویج کار میکنند 28 نفرشان متأسفانه کرد هستند بنابر اطلاعاتی که بدست آورده ایم اما شاید تعدادشان بیشتر باشد متأسفانه بعضی از این افراد عضوه گروه های سیاسی بوده اند قبلأ و در خدمت وزارت اطلاعات در آمده اند و برای رژیم کار میکنند.
این را نباید فراموش کنیم هر چه مشکلات و تضاد میان احزاب و گروه های سیاسی باشد رژیم جمهوری اسلامی بیتشر شاد میشود و هر نوع اختلافاتی که میان احزاب و اپوزیسیون دروست بشود رژیم دینی ایران جشن میگیرد و بسا خوشحال میشود.
در اتاق پالتالک.
بعضی از مزدوران به داخل اتاق پالتالک می آیند و در آنجا به این احزاب و آن احزاب حمله میکنند و باز دست به تمسخره افرادی میزنند که جدأ مخالف رژیم دینی ایران است اینها همان کسانی هستند که از سوی لانه جاسوسی (سفارت) توجه میشوند برای اینکار.
و هنگامیکه به فرد حمله میکنند صدای خود را ضبط میکنند که چه گفته اند و در اختیار سفارت رژیم دینی ایران قرار میدهند  و در مقابل پول دریافت میکنند.
این افرادی که کرد هستند و برای رژیم دینی ایران کار میکنند مسئول این افراد در کردستان مرکز فرمانده هی سپاه پاسداران که در میان سقز و مریوان است این مرکز بیشتر مسئولیت دارد که احزاب و کروهای سیاسی را در هم به پاشد و یا علیه این گروه ها جاسوسی کنند  این پادگان افرادی را در کردستان آزاد استخدام میکنند که تا بتواند توسط این افراد به داخل احزاب کردی در منطقه نفوز کنند فرمانده این پادگان علی حسینی نام دارد   این اسم مستعار است و اسم اصلی این انسان کش در دست نداریم تا مقاله آینده شاید اسم و اهل کدام شهر است برای عموم افشا کنم.
و در سال 1373 چند نفر که زبان کردی را خوب یاد گرفته اند به خارج از کشور فرستاده شده اند و در سفارتخانه های رژیم مشغول کار کردن هستند و بیتشر این افراد ناشناس هستند فقط یک الی دو نفر نباشد که مستقیم با کرد زبانان در تماس هستند  بقیه مشغول جمع آوری اطلاعات هستند در باره کردها  و جزب کردن افراد بی اراده و بی شخصیت هستند برای همکاری  با رژیم دینی ایران.

اما ستاد فرماندهی این گروه جزب افراد در خارج از کشور مرکز اصلیش در تهران است این ستاد تشکیل شده است از 8 تیپ و یا گروه  هر یک از این گروه ها مقابله با یک تفکر هستند برای مثال یک گروه که مرمکزش در کردستان است بیشتر در باره کردها کار میکند و یکی دیگر علیه چپیهای است که ضد رژیم هستند اینها در باره مسائل سیاسی و سوسیالیستی کاملأ آموزش دیده هستند و گروه سوم بیشتر کارش برای جزب هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران است و بیشتر و کارش مقابله با مجاهدین و شورای ملی مقاومت است این مقابله بیشتر کار تبلیغاتی است و در سدد هستند که شخصیت افراد مجاهدین را خرد کنند و گروه کردستان کسانی هستند که حتی برای نفوز کردن به داخل احزاب کردستانی  خیلی مخفیانه کار میکنند و بیشتر مخفی هستند البته هر منطقه ای 2 گروه برایش تشکیل شده است یک گروه که مخفیانه برای نفوز و گروه دیگر برای افشای اشتباهات احزاب است.
خلاصه بگویم هر یک گروه به 3 دسته تقسیم میشوند یکی برای نفوز کردن و دیگری برای افشاگری و شکستن اراده افراد در داخل احزاب و کشاندن افراد به سوی خود و شناساندن افراد ناراضی در داخل این احزاب.
و کشاندن افراد ناراضی به سوی خود و در آخر دست به همکاری کردن با رژیم.
یک گروه برای مقابله با حزب دموکرات کردستان که این گروه به3 دسته تقسیم میشوند یکی برای نفوز کردن دومی و سومی برای کشاندن افراد ناراضی در داخل حزب به سوی رژیم.
در باره کومه له همچنین و این گروه  که به 3 دسته تقسیم میشوند یک دسته در خارج از کشور کار میکنند و دو م در داخل و سوم نفوزی است.
در باره سلطنت طلبها هم همینطور است.
اما از سال 1374 به بعد که آمریکا به منطقه آمد و روابطش با کردها خوب شد این دسته جاتی که رژیم برای درهم شکستن اراده جوانان کرد در داخل کار میکنند دوبرابر شده است و بودجه خاصی برای این گروه ها برای تامین اقتصادی این گروه تعین شده است از سوی رهبر ولی فقیه.
و در حال حاضر ستاد مبارزه با گروه های سیاسی در کردستان مهم ترین مهره رژیم تشکیل میدهد چرا چون کردها را متحد آمریکا میدانند رژیم دینی ایران.
و برای جزب نیرو بر مردم فشار می آورند تا با این ستادهمکاری کنند.
بله این بود تاکتیک وزارت اطلاعات رژیم دینی ایران در کشورهای اروپای و داخل ایران علیه مخالفین رژیم دینی.
ما در مقاله آینده به همه چیز اشاره خواهیم کرد و منتظر نیروهای دوست هستیم تا اطلاعات بیشتر بدست بیاوریم..
زند باد انسان و انسانیت
زند باد صلح و آزادی
نفرت بر تنگ نظری و کوته فکری
سلام بر روح و روان پاک شهدای راه انسان و انسانیت
سلام بر روح و روان پاک شهدای کرد و کردستان
ساموئیل قادری مسئول امنیت و ضد اطلاعات حزب لیبرال دموکرات کردستان.
16/1/2008

موضوع در باره تحرکات وابستگان و مزدوران برون مرزی و درون مرزی وزارت اطلاعات رژیم ایران.
در چند روز پیش نیروهای پلیس دولت کردستان یک تروریست انتحاری را دستگیر نموده اند  اعتراف نموده که با یک باند تروریستی وابسته به اطلاعات رژیم ایران کار میکند و این فرد یک شیعه مذهب است این باند قصد دارند کردستان را نا آرام کنند و باز در کامیون وی چند نوشته بدست آمده است که برای درست کردن اختلافات میان دو حزب بزرگ در کردستان تاکید شده است توسط وزارت اطلاعات رژیم ایران.
و وی اعتراف نموده است که با دستگیر شدگان چند ماه پیش در هولیر پایتخت کردستان کار کرده است که نیروهای آمریکای آنها را در ماه ژانویی یعنی 11/1/2007 آنها را توسط نیروهای آمریکای دستگیر شدند که یک باند تروریستی اطلاعات سپاه پاسداران رژیم ایران بودند.
و باز این فرد اعتراف نموده است که دولت ایران بودجه و امکانات لازم را در اختیار تروریستها قرار میدهد و در ایران چند تیم تروریستی درست شده است برای برهم زدن امنیت کردستان و کل عراق و این فرد به چند فقره کار تروریستی رژیم ایران در کردستان اعتراف نموده است و گفته است که در دو انفجاری که در هولیر و مخمور رویداده بود دست رژیم ایران در آن بوده است به اضافه انفجار سال 2005 در شهر سلیمانیه با همکاری چند کشور دیگر همسایه انجام گرفته است.
رژیم ایران برای برهم زدن امنیت کردستان بودجه گذاشته است و نزدیک به 3 میلیون دلار آمریکای برای برهم زدن امنیت کردستان اختصاص داده است که در اختیار تروریستان قرار میدهد برای برهم زدن امنیت کردستان و گرفتن جان هموطنان کرد در آن منطقه از کردستان.
در ایران 3 پایگاه آموزشی برای گروه تروریستی انصارالاسلام  درست شده است تحت کنترل وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران در منطقه سلاس باباجانی و در نزدیکی شهر جوانرود در منطقه ای بنام   بازان یک دشت دارد و وقتیکه به سوی جوانرود میروید به طرف ایل فیاد و یا ایل نغته  که یک پادگان قبلأ متعلق به سپاه پاسداران بود حالا سپاه آن را در اختیار انصارالاسلام و یا جند اسلام قرار داده است و یک سرتیپ به نام حسن غفاری مسئول آموزش این گروه تروریستی بر عهده دارد و مسئولیت  این گروه بر عهده سرتیپ غفاری میباشد که عضو اطلاعات سپاه پاسداران است این سرتیپ در اصل عراقی میباشد و اهل نجف است و نام اصلی این شخص علی حسین جعفر نام دارد.
 پایگاه آموزشی دیگر این گروه تروریستی عراقی در سردشت قرار دارد که آن هم قبلأ یک پایگاه بسیجی بود حالا بسیج آن پایگاه را در اختیار گروه های تروریستی قرار داده است یکی بنام سرهنگ امیری سرپرستی این پایگاه را بر عهده دارد که یکی از موهرهای وزارت اطلاعات میباشد در کردستان و پایگاه دیگر آموزشی تروریستها در پاوه قرار دارد که نام پایگاه حمزه سید الشهدا میباشد. در دره ی زمکان پاسداران رژیم ایران به ازیت و آزار هموطنان کرد ساکن آن دره میپردازند و حتی مردم قولقوله را ازیت میکنند.
در سلاس باباجانی در منطقه قولقوله و تازه آباد دشتی ور یک پادگان که قبلأ متعلق به ارتش بود در حال حاضر مرکز آموزش تروریستها شده است در آن منطقه و یک نفر عراقی اصل مسئول این پادگان است که نام ایرانی این فرد مهدی موسوی است نام عراقی این فرد محسن مهدی حسن است این فرد در اصل اهل عماره عراق است و عضو حزب الدعوه میباشد که در عراق در زمان صدام حسین یک سرباز بود به ایران فرار کرد و در ایران از سوی رژیم ایران بعد از انفجار و خمپاره باران مقر مجاهدین خلق در بغداد در سال 1998 درجه سرتیپی به وی دادند این فرد چند نفر دیگر در زیر دستش کار میکردند یکی از این افراد فردی است بنام هلال درویش کرد اهل آکره ی میباشد در حال حاضر در اروپا بر سر میبرد بنابر گفته این شخص که خودش با زبان خودش برای من تعریف نموده است او همیشه به ایران سفر نموده است و با کارت قرارگاه رمضان رفت و آمده نموده است او گفت یک روز به وزارت اطلاعات مریوان رفته بود و از وی در باره ادرس مقر مجاهدین و حزب دموکرات کردستان و کومه له در بغداد در سال 1997 اطلاعات از وی سئوال میکنند اگر او درست جواب داده بود یک لامپ سبز روشن میشد و اگر درست نبود یک لامپ قرمز روشن میشد و او همچنین در یک عملیات علیه حزب دموکرات کردستان ایران شرکت نموده است اما در باره ان عملیات زیاد توضیح نداد. این افراد عضو سپاه قدس هستند بر اساس دستور العملی که در قرارگاه نیروی قدس در استان جنوبی ایران و شهرستان اهواز و شهرهای دیگر ایران بدست امده است اعضای این نیرو به استان دیالی عراق اعزام میشوند.
جواد بحر الجواد فرمانده کنونی پلیس شهر خالص در استان دیالی که از 20 سال پیش در ایران به عضویت سپاه قدس در آمده است ماموریت یافته است که 100 نفر از اعضای سپاه بدر را در عراق به عضویت پلیس عراق در آورد.
جواد بحر الجواد در سال 1366 در ارتش عراق گروهبان دوم بوده در ایران به استخدام نیروی سپاه قدس در آمده است نام ایرانی وی جواد سعدی میباشد.
ماهانه مبلغ  3073598 ریال از نیروی سپاه قدس حقوق دریافت میکند.
شماره حساب این فرد در ایران 7190 و کد حقوقی وی به شماره 1004786 میباشد جمهوری اسلامی به این مزدور آدمکش از مدت 2 سال پیش درجه سرتیپی به وی داده است.
وی قرار است از دو نظامی سابق ارتش عراق که تابع سپاه قدس هستند که یکی از آنها درجه سرهنگی و دیگری دارای درجه سرگردی است را به استخدام پلیس جدید عراق در آورد.
همکاری رژیم ایران با گروه تروریستی القاعده.
نگهبانان اوسامه بن الادن ایران مستقیم با گروه تروریستی القاعده همکاری میکند و روابط دوستانه ای دارند با رژیم ایران و اطلاعات سپاه پاسداران و اطلاعات رژیم ایران.
یکی از نگهبانان اوسامه بن الادن مسئول روابط دوستانه میان رژیم ایران و القاعده مباشد یکی از مسئولین این گروه تروریستی اشکار نمود که بلند پایگان گروه تروریستی القاعده که در یک مصاحبه با تلویزیون العربیه افشا نمود که در چند سال پیش میان گروه القاعده و رژیم ایران روابط دوستانه ای وجود دارد از جمله همکاری لوجستیکی و آموزشی در ایران
نامبرده مسئول روابط مستقیم بین رژیم ایران و گروه تروریستی القاعده بوده است.
و برای اینکه رژیم ایران و گروه تروریستی القاعده آمریکا را دشمن مشترک خود میدانند بر همین اساس است که  همکاری تنگاتنگی با یک دیگر دارند. همکاری گروه القاعده با رژیم ایران از خیلی وقتها شروع شده است و در ایران مرکز آموزشی دارند در نزدیکی اراک.
زنان عراقی در ایران پلیس هستند و برخورد خشن و غیر انسانی با زنان ایرانی تحت نام
بد حجابی انجام میدهند.
در ایران نزدیک به 6 هزار زن عراقی متعصب مذهبی در نیروی انتظامی درجه دار هستند و 12 هزار مرد هم درجه دار هستند در نیروی ضد شورش در ایران خدمت میکنند  به تازگی 3500 نفر از شیعه های لبنانی به ایران آمده اند و در نیروی ضد شورش جمهوری اسلامی مشغول خدمت به ولایت فقیه هستند و ایرانیان را مورد اذیت و آزار قرار میدهند.
همین مزدوران آدمکش هستند که زنان میهنمان را کتک میزنند و مورد اذیت و آزار قرار میدهند و به انسان ایرانی توهین میکنند.
اطلاعات مهم از دستگیرشدگان پاسداران ایرانی در عراق
 طی بازپرسی از 2 تن از دستگیر شدگان نام یکی از آنها سرهنگ پاسدار محمد علی ابراهیمی است او مسئول مستقیم ارسال تسلیحات به داخل عراق است و به اعتراف دستگیر شدگان قبلی در عراق وی کار ارسال سلاح از ایران و توزیع آن در شهرک صدر و در میان اهالی فلوجه و ارتش مهدی را بر عهده داشته است و نفر دوم فرماندهی بنام ابطحی است او در سال 2004 و 2005 با نیروهای حزبالله در لبنان بر علیه منافع آمریکا همکاری تنگاتنگ داشته و از همان سال آمریکاییها بدنبال وی بوده اند البته خروج او از لانه اش یعنی دقیقأ از مقر مخفی عملیاتیش به آمریکاییها اطلاع داده شده بود بله درست خواندید محل استقرار وی پاسدار ابطحی در مقر فجر اهواز در استان خوزستان بوده است همان محلی که اتومبیلهای بمبگذاری میشده و به عراق جهت حمله انتحاری فرستاده میشوند.
در ضمن در دیسک سخت افزار کامپیوتر دستگیر شدگان تمام نقشه ها و محلهای استقرار موشکهای ضد هوایی که برای سرنگون کردن هلیکوپترهای آمریکایی به عراق ارسال شده بوده بدست نیروهای آمریکایی افتاده همان موشکهای رو دوشی که قادر به انهدام هلیکوپترهای آمریکایی بوده به اضافه 35 تن مواد منفجره و سلاح دیگر یعنی با اتیماتومی که آقای بوش به جمهوری اسلامی داده بود مبنی بر اینکه چنانچه نیروهای آمریکایی در درون خاک عراق مورد آسیب قرار گیرند جواب دندانشکنی به آنها خواهیم داد... حالا که 36 تن مواد منفجره و مقادیر زیادی موشک قابل حمله بر ضد هلیکوپتر و هواپیما و نقشه محل استقرار نیروهایی آمریکایی بدست آمده و با توجه به گروگان گیری 5 کماندوی آمریکایی در کربلا که اجساد آنان بدست آمده و با اعتراف فرمانده آمریکاییها در عراق که این کار بدست عوامل جمهوری اسلامی صورت گرفته دیگر باید نشست و انتظار کشید که آیا حمله از طرف آمریکا به ایران صورت خواهد گرفت یا نه؟
البته عوامل جمهوری اسلامی بیشتر از عراق فرار کرده اند ولی کماکان شکار آنان ادامه خواهد داشت.
مسئول دو تن از دستگیر شدگان نام یکی از آنها سرهنگ پاسدار محمد علی ابراهیمی نام دارد او طی بازپرسی که از ارسال سلاح از ایران و توزیع در میان جیش المهدی ارسال تسلیحات به عراق است و به اعتراف دستگیر شدگان قبلی در عراق وی کار کرده است و ارتش مهدی را آموزش داده است.
هشدار به هموطنان عزیز در داخل و خارج از کشور در باره توطئه بزرگ وزارت بد نام اطلاعات آدمکش آخوندی بدست اپوزیسیون نماهای مطرب و دلقک رسانه ای برای نابودی ته مانده مبارزان در داخل ایران.
مدتی است که از طریق موتورهای جستجوی اینترنتی ایمیلهای به تمامی دارندگان ایمیل در داخل ایران و خارج از ایران ارسال میشود و به آنان آدرس وب سایتی داده میشود که مردم و مبارزان اطلاعات خود را از افراد و نیروهای وابسته به رژیم به آنجا ارسال نمایندو نامی گمراه کننده ای بنام ایران انتلجنس را برای خود برگزیده اند که بیننده با شباهت لغت انگلیسی انتلجنس فکر نماید که این وب سایت متعلق به دستگاههای اطلاعاتی خارج از کشور است و افراد بیگناه و تشنه مبارزه در داخل با امید اینکه راه مبارزه ای پیدا نموده اند اطلاعات خود را به آنجا ارسال میکنند.
مدتی است ما به پشت صحنه این وب سایت با دیدی باز نگریستیم تا اینکه از درون ایران بوسیله نیروهای دوست مطلع شدیم که این وب سایت بصورت غیر مستقیم کلیه اطلاعات دریافتی خود را خارج از سیستم کامپیوتری برای تجزیه و تحلیل به درون سیستم وزارت اطلاعات انتقال داده و در سراسر ایران تا کنون بیش از 80 نفر جوان از دختر و پسر دانشجو و غیره از همین راه بدام افتاده اند کسی نمیداند چی بر سرشان آمده است در ایران و چه آینده ای برای آنان رقم خواهد خورد.
توضیح اینکه ما کارمان اطلاع رسانی است و این اطلاعات را هم برای روشنی ذهن مردم و بیداریشان ذکر نموده ایم و بدانند که هر کس که طبل مبارزه و فحاشی را بسوی رژیم ملاها روانه ساخت مبارز نیست و بدانند کهدر پس این شعبده بازیهای رسانه ای از سر تا ته کثافاتی نهفته اند که صدر رحمت به آدمکشانی همچون خلخالی لعنت شده وب سایت مورد نظر به این شرح میباشد.
بله رژیم ایران و اطلاعات ورشکسته اش دست به هر کاری میزند برای کشف و سر کوب مخالفین در داخل و خارج از کشور.. این بود توطئه ای ننگین وزارت اطلاعات آدمکش آخوندهای شیطان صفت.
درست کردن یک گروه تحت نام گروه اجتماعی در کرمانشاه برای جاسوسی در میان خانواده های بدبخت این شهر.
بنابر خبری که بتازگی بدست ما رسیده است در کرمانشاه 3 گروه تازه تاسیس شده است یکی از این تیمها مسئولیت جاسوسی علیه مردم آن شهر بر عهده دارد و  تیمهای دیگر مسئولیت پخش مواد مخدر در میان جوان شهر کرمانشاه بر عهده دارند یکی از ایم تیمهای اطلاعات در کرمانشاه مسئولیت مبارزه با ماهواره ها است.
مزدوران رژیم چه کسانی هستند در اروپا و آمریکا؟
در باره اینکه یک شبکه اینترنتی توسط یک فرد بنام علا در آمریکا برای شیعه ها احداث شده است شبکه جاسوسی رژیم ایران میباشد در آمریکا به این شرح میباشد
www.iraqvoice.com
هر کسی آمد و علیه نویسندگان و وب بلاگ نویسان یعنی کسانی که مخالف رژیم ایران هستند بد گوی نمود بدانید او مزدور وزارت اطلاعات رژیم ایران مباشد. برای مثال چند فردی هستند اینجا چندین بار علیه شخص من بدگوی نموده اند و آنها با چند مزدور رژیم ایران در این شهر روابط دارند و یکی از این پوشخورها به شهر ماریستاد رفته بود و با یک مزدور شناخته شده رژیم ایران ملاقات نموده بود و دستور العمل لازم برای لجن پراکنی علیه شخص من از وی دریافت نموده بود.
این فرد باز میخواهد برای اطلاعات رژیم ایران کار کند و به جشن احزاب مخالف رژیم ایران میرود و اطلاعات در باره آنها را به یکی که خود را سرباز مهدی خیالی میداند میدهد و سپس اطلاعات را به ایران توسط ایمیلشان ارسال میکنند. در همین شهر 5 مزدور رژیم ایران بر سر میبرند یکی از آنها که برای رژیم ایران تبلیغات میکند و به سومالیها میگوید ایران به مسلمانان کمک مالی میکند و ایران از اسلام دفاع میکند (مجید وعلی و کاظم به اضافه سعید و آذر) اینها مزدور رژیم ایران هستند به اضافه ج و ا این دو نفر هم به تازگی خود را برای جمع آوری اطلاعات مخالفین برای رژیم آماده میکنند چند نفری در این باره کنترلش میکنند و آپی این شخص و ایمیلش تحت کنترل نیباشد و به این زودی نام و مشخصات این فرد و طور علنی افشاه خواهند شد.
در اینجا چند نفری دیگر هم هستند که باید در این باره تحقیق به عمل آورد تا بدست آوردن اخبار اصلی در باره این افراد .
البته مزدوران رژیم ایران اینجا ریخته اند اما همه آنها مکشوف هستند..
این فرد به خیال میکند که کسی از اعمال وی خبر ندارد اما روزی میرسد که اعمال این مزدور خود فروش به طور کلی افشاه بشود و خواهم شد.
سلام بر آزادی
زند باد انسان و انسانیت
سلام بر روح و روانپاک شهدای کرد و کردستان
زند باد استقلال کردستان
نفرت بر انسان کشی و آدمکشان
نفرت بر خود فروشی و مزدوران خود فروش.
نفرت بر تنگنظری و کوته فکری
نفرت بر زن ستیزی و نفرت بر مذهب و خرافات.
زند باد یکسانی و برابری .
اسماعیل قادری سخنگوی حزب لیبرال دموکرات کردستان.
27/5/2007
یکشنبه

 

موضوع اطلاعیه دفتر سیاسی حزب لبرال دموکرات کردستان در باره وزارت اطلاعات         رژیم ایران.                                                         
سردمداران و حاکمان بر ملت ایران به هوطنان خود بیگانه هستند و بیگانه وار برخورد میکنند در روز سه شنبه گذشته که سوئدیهای که به اتهام جاسوسی در ایران زندانی شده بودند و به مدت یک سال در زندان ایران بر سر برده بودند که به تازگی از زندان ایران آزاد شده اند و به سوئد برگشته اند در یک مصاحبه با رادیو سوئد پ 1 در باره وضعیت زندانهای رژیم ایران برای مردمشان توضیح دادند و متن این مصاحبه در زیر می آید که در این مصاحبه یک خانم داشت از آنها سئوال مینمود آنها هم با سئوالات گوینده رادیو جواب میدادند.
گوینده رادیو سوئد پ1 آیا در زندان ایران چه طوری بر شما میگذشت؟
ستیفان! نه چون ما خارجی بودیم با ما خوش رفتار بودند مثل ایرانیها با ما برخورد نمیکردند.
گوینده رادیو! منظور شما مثل ایرانیها با شماها برخورد نمیکردند یعنی چه میتوانید بیشتر توضیح بدهید؟
ستیفان! آنها با ایرانیها خیلی بد برخورد میکردند اما چون ما خارجی بودیم مورد شکنجه و بد رفتاری قرار نمیگرفتیم مثل ایرانیهای زندانی.
گوینده رادیو! خوب حالا چه احساسی میکنید که از زندان ایران آزاد شده اید؟
ستیفان! ما خیلی خوشحالیم که آزاد شده ایم اما آنچه آزار دهنده است برای ما انسانهای دیگر هر روز در زیر شکنجه قرار دارند و امید وارم روزی برسد آنها هم مثل ما آزاد بشوند.
گوینده رادیو! خیلی خوب است که شما از ایران آزادی شدین تشکر از این که وقت خودت را به ما دادی و با ما مصاحبه نمودی.
ستیفان! من هم از لطف شما متشکرم.
مصاحبه گوینده رادیو سوئد با یاری دوست ستیفان.
گوینده رادیو! یاری شما چه طور هستی آیا در ایران بر شما بد گذشت یا خیر؟ آیا مورد شکنجه و بد رفتاری از سوی ماموران ایرانی قرار گرفتید؟
یاری! نه همان که ستیفان گفت چون ما خارجی بودیم با ما خوشرفتار بودند مورد تهدید و یا شکنجه فیزیکی و یا مواردی قرار نگرفتیم اما متأسفانه آنها با هوطنان خودشان خیلی بد رفتار هستند آدم میتواند بگوید دولت ایران با ایرانیهای زندانی طوری رفتار میکند که نازیها در زمان جنگ جهانی دوم با اسیران جنگی و یا یهودیان رفتار میکردند انجام میگیرد در ایران.
گوینده رادیو! خوب ما همه از این واقعه با خبر هستیم  حالا چه احساسی میکنید که امروز در آغوش خانواده ات هستی؟ و شما در ایران بودی در زندان که دخترت بدنیا آمد؟
یاری! بلی کملأ درست است من روز تولد دخترم را ندیدم  و امروز خوشحالم که در آغوش خانوده ام هستم.
گوینده رادیو! حرفی چیزی برای گفتن ندارید که اگر کسانی که بخواهند به ایران سفر کنند کامیرا با خوشان نبرند؟
بلی ما دیگر به ایران سفر نخواهیم کرد اگر هم سفر کنیم کامیرا همراه خودمان نمیبریم.
گوینده رادیو! با تشکر از اینکه وقت خودتان را به ما دادین.
یاری من هم متشکرم از لطف شما.
بلی دست اندرکاران رژیم ایران با ایرانیهای هموطنشان بد رفتار هستند بیگانه پرست و دشمن خودی هستند این کار را برای جلب توجه افکار جهانی انجام میدهند اما در این فکر نیستند دیگر زمان فریبکاری و مکاری گذشته است این جهان مثل یک دهکده شده است هر خبری به سرعت در سرتاسر جهان میپیجد و به گوش مردم جهان میرسد.
در ایران هروز یک جوان را به قتل میرسانند در چند هفته پیش وریا محمدیان را به شهادت رساندند در مریوان نیروهای تروریستی انتظامی رژیم ملایان بلا اندیش و کور اندیشان حاکم بر ایران.
از دید حاکمان ایران حیثیت و کرامت انسان و انسانیت هیچ ارزشی ندارد و در دید این حاکمان فقط روحانیت و یا ملاهای فریبکار اعتبار و ارزش دارند نه انسان و انسانیت بر همین اساس است که با توانشان دست به شکنجه و بد رفتاری با هموطنانشان میکنند و زنان متعصب عراقی را در نیروی انتظامی درجه سرهنگی دارند و خوب زنان ما را کتک میزنند و به انسان ایرانی توهین میکنند.
بنابر خبری که بتازگی بدستمان رسیده است وزارت اطلاعات رژیم ایران برای منحرف کردن جوانان کرد در کردستان اسیر دست به ارسال فیلمهای سکسی و جنسی برای موبایل جوانان نموده است تا جوانان از این راه منحرف کنند که به کرد و کردستان فکر نکنند و به دنبال مسایل جنسی بروند.
در کردستان وزارت اطلاعات برخلاف قبل که تنها 2 تیم عملیاتی در کردستان داشت به تازگی دست به تاسیس 4 تیم دیگر نموده است این تیمها حالا 6 تیم هستند که هر یکی از این تیمها مسئولیت خاص خودشان را دارند.
تیم 1 = پخش و توضیح مواد مخدر در میان جوانان کرد و معتاد کردن آنها است.
تیم 2= شناسائی افراد و دستور تام دارند هر کسی را بکشند آزاد هستند و این دستور از رهبری دریافت کرده است و مسئول قتلعام جوانان کرد در اختیار دارند.
تیم 3= مسئولیت دارد تا برای جوانان فیلم سکسی برای موبایل آنها ارسال کنند تا جوانان را از راه سیاسی منحرف کنند و این یک باند فاسد است که دست به هر جنایتی میزنند یکی از کارهای این باند فاسد تجاوز به زنان و دختران کرد است در کردستان تا روحی آنها را بر هم بزنند و کاری کنند تا آنها دست به خودکشی بزنند.
هنگامیکه به آنها تجاوز کردند بلافاصله فیلم از آنها میگیرند و برای دیگران ارسال میکنند و کاری میکنند تا آنها دست به خودکشی بزنند این هم یک جنایت محسوب میشود علیه انسان کرد.
تیم 4= مسئولیت دارد که با تهدید و ارعاب هموطنان کرد را بترسانند و باز این تیم مسئول جمع آوری و بسیج کردن افراد مذهبی و زود گول خور هستند در کردستان.
این تیم مسئولیت دارند تا تروریستهای انسارالاسلام را آموزش بدهند پایگاه این جنایتکاران انسارالاسلام در نزدیکی شهر جوانرود است اما مرکز اصلی پایگاه آموزشی و تدارکاتی این گروه جنایتکار در نزدیکی شهر پاوه است که نام پایگاه آموزشی آنها حمزه سید الشهدا نام دارد و در نزدیکی خانگاه قرار دارد.  در سردشت یک پایگاه دارند آما این پایگاه بیشتر برای جمع آوری اطلاعات است انسارالاسلام برای وزارت اطلاعات رژیم ایران جاسوسی میکنند علیه هموطنان کرد در کردستان اسیر بخش شرق.
تیم 5- تیمی است که باز اختیار تام دارند هر کردی و یا هر کسی در کردستان را بکشند بدون اینکه از آنها سئوالی بشود و این تیم بیشتر عملیاتی است و چند نفری در مریوان و سنه با این تیم جنایتکار همکاری میکنند  این اخبار توسط هسته داخلی حزب لیبرال دموکرات کردستان به دست ما رسیده است.
تیم 6= تیمی است بیشتر شخصی هستند و اونیفورم نظامی بر تن ندارند و کار این تیم بیشتر مخفیانه است  و بیشتر این تیم در شهر سلیمانیه بر سر میبرند و این تیم فقط کارش شناسائی است و گاه گاهی دست به ترور میزنند ولی بیشتر لباس شخصی دارند و لباسهای کهنه و پوسیده میپوشند و این تیم در میان کارگران نفوز دارند و به آسانی علیه کارگران جاسوسی میکنند در کارخانه ها این تیم بعضی اوقات برای جلب مخالفین رژیم نقش مخالف بازی میکنند و این تیم باز مسئول بررسی سایتهای انترنتی در اختیار دارند.
بیشتر این تیم در لبنان و فلسطین بر سر میبرند و بعضی دیگر تحت عنوان پناهنده به اروپا و دولتهای عربی سفر میکنند و خود را اول مخالف رژِیم معرفی میکنند تا در این راه بتوانند با مخالفین تماس برقرار کنند. همین تیم مسئولیت ارسال پارازیت برروی کنالهای ماهواره ای در اختیار دارند یعنی میتوان گفت این تیم بخش تکنیکی وزارت اطلاعات است در کردستان اسیر.
باز تیم 6 مسئولیت دارند تا خانواده های که ماهواره دارند شناسائی کنند و سپس ماهواره آنها را مصادره کنند.
قبلأ این تیم فقط مسئول برون مرزی بود و حسن عباسی یکی از کادرهای برجسته این تیم بود همراه با سرتیپ پاسدار صحرارودی قاتل دکتر عبدالرحمان قاسملو و عبدالله قادری در اتریش که در حال حاضر در زندان آمریکا قرار دارند.
و این تیم خود را سربازان مهدی خیالی میدانند و در سوئد چند نفر دارند و بدنبال کسانی هستند ساده لوح و زود باور که در اختیارشان قرار گیرند.
این تیم با اطلاعات سپاپاسداران هماهنگ هستند کار مشترک دارند با اطلاعات سپاه.
این تیم تیمی تازه نیست بلکه تیمی است تجربه خیلی از قتلهای خارج و داخل ایران را دارند.
این تیم باز تحت نام دیپلمات به کشورهای دیگر سفر میکنند و بخش دیگر این تیم تحت نام پناهنده به کشورهای اروپائی سفر میکنند و خیلی آسان اقامت را دریافت میکنند.
دو نفر از این تیم در همین شهر بر سر میبرند و در سال گذشته برای اینکه کسی به آنها شک نکند نامه را توسط یک فرد دیگر ایرانی و یارسانی است برای سفارت رژیم در استکهلم فرستاده بودند و نفر پشت سرش بود تا زمانی که به سفارت میرود این شخص ( و ع  ل و م  د) نامه را به( اردر) داده بودند.
بلی وزارت اطلاعات رژیم ایران دست به هر کاری میزند برای سرکوب ملت ستمدید کرد در کردستان.
همین تیم باعث میشود تا بخشی از کارگران را از کار اخارج کنند ...
زند باد آزادی و برابری
نفرت بر تنگنظری و کوته فکری
سلام بر روح و روان پاک شهدای کرد و کردستان
سلام بر روح و روان شهدای راه انسان و انسانیت..
دفتر سیاسی حزب لیبرال دموکرات کردستان 22/4/ 2007
اسماعیل قادری دبیرکل حزب لیبرال دموکرات کردستان



--------------------- ------------
آيا‌ ايران، آمريكا را در عراق شكست داد؟

آيا‌ ايران، آمريكا را در عراق شكست داد
آرام پير
مداخلات در عراق بسيار سريع به انجام رسيد. صدام كوچكترين مقاومتي از خود نشان نداد و ژنرالهايي بعثي در مدت 21 روز تمام عراق را به به آمريكا‌يي‌ها تسليم نمودند. صدام تنها كاري كه انجام داد پخش يك كاست ويدئوي در كانال الجزيره بود كه به تقليد از يك پهلوان افسانه‌اي عرب، تا حدي آمريكا و دولت‌هاي غربي را تهديد نمود. بدين گونه اثري از حكومتش كه تا رگ‌هاي گلوي خلق عراق نفوذ كرده بود، پايان يافت. عجيب است صدايي كه خداي بي‌چون و چراي عراق و پهلوان برجسته و پرقدرت عرب‌ها محسوب مي‌گشت به مانند موشي به سوراخي پناه برده بود كه به واقعيت هيچ لايق اين پهلوان نبود. احتمال دارد اين سرنوشت آينده بسياري از پهلوانان خاورميانه باشد. سيستمي كه بر اساس اهداف خلق، ساختار و بنيادش مستحكم نباشد، ژنرال‌هايش در موقعيت‌هاي خطرناك تنها راهبرد "فرار"را مي‌دانند و بس.
مداخلات در عراق تنها از طرف آمريكا به وقوع نپيوست. البته چيزي كه به ظاهر ديده مي‌شود تنها مداخلات آمريكا در عراق ناميده مي‌شود. اما واقعيت‌ چيز ديگري است. بعد از تهاجم آمريكا، تهاجمات گسترده دولت‌هاي ديگر منطقه هم شروع گرديد. البته كه وقايع تراژديك و خانمانسوز اين چند سال اخير را تنها عراقي‌ها ببار نياورده‌اند. مي‌توان گفت بيشتر اين عمليات‌ها، بازسازي مليشياها و به نظم درآوردن ارتش‌هاي بدر و امام زمان و بسياري از چيز‌هاي ديگر را دولت‌هاي همجوار تنظيم نموده‌اند. يكي از اين دولت‌ها كه مي‌توان گفت اصل مداخله را انجام داده است، دولت ايران است. آمريكا، صدام را سرنگون، تسليم و اعدام نمود، اما زيربناي اجتماعي، فرهنگي و حتي سياسي و نظامي آن هم تحت مداخلات سريع و همه جانبه ايرانيان صورت گرفت.
پارلمان عراق تحت فشار بسيار ايران اجباراً به دست شيعيان عراق افتاد. حتي در اين موضوع كردها را هم راضي نمودند. در هر حال اگر حزبي، گروهي و سازماني حاضر به قبول اين پروژه‌ها نمي‌گشت، با عمليات‌هاي انتحاري، ترور اعضاي بلند پايه سازمان‌هايشان، ربودن فرزندانشان، روبرو مي‌گشتند. در آخر هم مجبور به قبول نمودن آن مي‌گشتند. قدرتمند نمودن شيعيان در عراق، نه به دلخواه آمريكا و نه خلق عراق صورت گرفت. بلكه به درخواست جمهوري اسلامي ايران، بوقوع پيوست.
تهاجمات رژيم ايران از تمام مناطق مرزي بصورت آكتيو در حال ادامه مي‌باشد. از مرزهاي عرب‌نشين ايران، از اهواز گرفته تا بخش شيعه‌نشين كردهاي كرمانشاه‌ـ‌ خانقين و مرزهاي حكومت اقليمي كردستان از باشماخ مريوان ـ‌ پنجوين گرفته تا مرزهاي پيرانشهر ادامه دارد. فرستادن اسلحه و مهمات، از مناطق عرب‌نشين و مرز شيعه‌نشينان كرد، فرستادن مواد دارويي و غذايي كه تاريخ مصرفشان به سر رسيده‌ است، همه و همه بصورت فعالانه به انجام مي‌رسد. بدين گونه تمام خواسته‌هاي خود را در عراق به انجام مي‌رساند. در برابر حكومت اقليم كردستان بارها توانسته‌اند به راحتي خلق كرد را عليه حكومت كردي به تظاهرات وادارد و اينكار را با فرستادن هزار‌ها تن ميوه‌، دارو و مواد غذايي فاسد وتاريخ مصرف گذشته صورت مي‌دهد. به يكباره بنياد حكومت اقليم كردستان را به لرزه در مي‌آورد. اين مي‌تواند بهترين نوع فشار در برابر كردها در عراق باشد.
در مناطق عرب‌نشين با بازسازي مليشيا‌هاي شيعي بخصوص بدر، تهديدات لازم را در برابر حكومت مركزي، انجام مي‌دهد. رابطه‌هايش با مرجعيت تشيع از آموزش گرفته تا تعويض كادر را بسيار راحت انجام مي‌دهد. مردان شيعي عراق بيشتر دست‌پرورده قم مي‌باشند. از لحاظ فكري و عملكرد تماما در اختيار جمهوري اسلامي ايران مي‌باشند. اين مداخلات همه جانبه رژيم ايران، در عراق بنيان سياسي، اقتصادي عراق را تا حد زيادي فلج نموده و در پيشبرد اهداف آمريكا در عراق، بزرگترين خطر را ببار آورده است. گسترده اين مداخلات، از مداخلات آمريكا بيشتر مي‌باشد. اين گفته سران جمهوري اسلامي ايران "البته كه مناطق شيعه‌نشين دردست ماست و حكومت اقليمي كردستان، 31مين استان ماست" اين موضوعات را اثبات مي‌كند و اين نمايانگر پيروزي مداخلات ايران در عراق است.
آمريكايي‌ها توانستند حكومت را برانداخته و نظاميان خود را با تمام امكانات لوجستيكي واستخباراتي جايگير نمايند، حتي يك كنسولگري يك ميليارد دلاري را ساخته‌اند. اما در بازسازي فرهنگ سياسي ـ دموكراتيك و بازسازي بنياد اقتصادي سالم در عراق، هيچگونه دستاوردي را بدست نياورده‌اند. نكته اساسي شكست آمريكا و بلعكس پيروزي ايران در عراق همين امر مي‌باشد. بوضوح مي‌توانيم پيشبرد فرهنگ سياسي وطرز زندگاني را از پيروي از اهداف تشيع ايراني گرفته در مناطق عرب‌نشين و تبعيت از فرهنگ ايرانيان از طرز زندگي تا موسيقي را درميان خلق كرد را مي‌توان نظاره‌گر شد.
البته كه دولت‌هاي همجوار عراق از تركيه گرفته تا سوريه همه به نوعي بعضي از مكانيسم‌هاي فشار را بر حكومت مركزي و فدرال كرد تحميل نموده‌اند. تركها از طريق تركمنها و سوريه از طريق احزاب سني عراقي همچون بهترين ابزار سياسي در تحولات اخير سياسي عراق استفاده نموده‌اند و بخصوص در مسئله لاينحل كركوك، از بكارگيري تركمن‌ها بسيار استفاده كرده‌اند. براي همين هم اگر بپرسيم راننده سياسي عراق كيست، سوالي است كه احتمالا جواب آن مشكل باشد. آمريكا يا ايران؟ تركيه يا سوريه؟ و به احتمال بسيار اندك خود عراقي‌ها؟
اين مسائل فشار‌هاي بسياري را به آمريكا وارد مي‌كند و برنامه‌هاي آمريكا در رابطه با خاورميانه بزرگ را پوچ نمود. بدينگونه آمريكايي‌ها مجبور به تعويضات سياسي بسياري بخصوص به ايران و تركيه گشتند. اولين اقدامات آمريكا در برابر ايران نشست‌هاي بغداد بود كه تا بحال هم موضوع گفتگو شده و محتواي آن بر كسي آشكار نيست. اين گفتگو‌ها در سال 2007 و با پروژه اخراج حزب مجاهدين خلق از عراق تا حد سطح گفتگو‌ها را نشان داد. البته همزمان با تصويب اخراج مجاهدين خلق از عراق به مدت شش ماه، اروپايي‌ها هم اين حزب را از ليست ترور اروپا اخراج نمودند. اين مرحله به اتمام نرسيد و طي فشار‌هاي آمريكا، برخي از عوامل ايران و اعضاي سپاه كه تحت نام ديپلومات، بازرگان در عراق كار مي‌كردند، از طريق اطلاعاتي كه از مجاهدين خلق دريافت نمودند، دستگير شدند كه نمونه آن فرهادي در هتل‌ سليماني پالاس و حمله به كنسول‌گري ايران در هولير به انجام رسيد. اين فشار و تعويض‌هاي آمريكا در برابر ايران نتوانست به هيچ وجه از پيشبرد مداخلات رژيم ايران بكاهد. بلكه هر روز گسترش آن را نظار مي‌كنيم.
آمريكا‌يي‌ها به يكي از آخرين مراحل خود در امتياز‌دهي به ايران پا گذاشت و با تكرار سخنان يكي از فرماندهان نظامي ايران مبتني بر تروريست خواندن PJAK صورت گرفت. احتملا خواست اعلام نمودن PJAK همچون يك حزب تروريست از طرف امريكا، آخرين تعويض آمريكا در برابر ايران نباشد. مداخلات آمريكا تحت نام خاورميانه نوين در همان ابتدا هم با شكست مواجه گشته بود. اما آمريكا از قبول آن خودداري مي‌كرد، چون درآن زمان پرنسيب سياسي، نظامي آمريكا بكلي بر باد مي‌رفت. آمريكايي‌ها به‌هيچ وجه نتوانستند وضعيت واقعي خاورميانه را تحليل كنند. اين هم براي شكست آمريكا در مداخله افغاتستان و عراق كافي بود.
به احتمال فراوان آمريكا در آينده از دادن تعويض‌هاي ديگري هم امتناع نورزد، تا بتواند از دست مداخلات ايران و تركيه رهايي يابد. البته كه تحليل سياستهاي آمريكا كار آساني نيست،‌ چون در سياستهاي آمريكا هيچ گونه پرنسيبي را نمي‌توان ديد. اما اين تنها مبارزات واقعي خلق‌هاست كه پيروز مي‌گردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر