۱۳۹۱ اردیبهشت ۴, دوشنبه

پیام دفترساموئیل کرماشانی بمناسبت 26 ریبندان سالروز کومه له.


پیام دفترساموئیل کرماشانی بمناسبت 26 ریبندان سالروز کومه له.
من از طرف خودم این روز را به تمامی کادرها اعضا و هواداران و پیشمه رگه قهرمانان کومه له تبریک میگویم . باز این روز به تمامی ملت کردستان تبریک میگویم باز به تمامی انسانهای انساندوست که برای برابری و انسانیت مبارزه میکنند تبریک میگویم و کومه له معلم و آموزگار راه دموکراسی در کردستان است . مردم شریف لرستان ! مردم شریف خرمآباد و چهارمحالبختیاری شما جزوی از ملت کرد هستید و دائم منتظر تحولات در کردستان بوده و هستیدکومه له بر خلاف احزاب دیگر دائم مسائل از راه دموکراتیک حل و فصل میکند اما متأسفانه احزاب دیگر در این عصر و در این قرن مدرن دارند با چماق و چماقداری سیاست خود را دنبال میکنند از چاقو کشی گرفته تا برادر کشی. بلی اما من در این باره مطمئن هستم که ملت و مردم کردستان ضد هر نوع چماقداری ای هستند و خود را از خشونت دور نگهمیدارند همه میدانند که خشونت راهش کوتاه است آن هم خشونت علیه یکدیگر که خدمت به دشمنان خلق کرد میکند ما ملت کرد باید یک صدا و یک دست برای مقابله با دشمنان خلقمان به ایستیم  تا دست دشمنان خلقمان در کردستان برای همیشه کوتاه کنیم. بگذارید ایده ها و تفکرها متفاوت باشند اما سروری خاک مهینمان کردستان باید بالاتر از هر چیز دیگر باشد. و باز باید انسان کرد هم قدر داشته باشد در دید ما. در بعضی از کشورهای اروپایی اختلاف نظرها زیاد است اما بعد از گفتگو و مناقشه همه با هم کافه میخورند و با هم لبخند میزنند ما باید از آنها درس بگیریم و یاد بگیریم چطور باید با روزگار امروزی برخورد نمود. ما ملت کرد تا زمانی که یک دست و یک صدا نشویم نمیتوانیم به اهدافمان برسیم همین که جناب آقای عارف باباجانی اعلام میکند که او به عنوان یک نفر حاضر است برای دفاع از خاک کردستان به صفوف پیشمرگان به پیوندد برای مقابله با نژادپرستان تورک این مایه ای افتخار است و من خودم حاضر هستم برای دفاع از خاک کردستان به صفوف پیشمرگان به پیوندم. خوب این مایه ای افتخار است برای من اگر از خاک کردستان دفاع کنم.


ما باید از آن کارهای که ناشایسته است دست برداریم به هیچ عنوان به یکدیگر بدگوی نکنیم بدگوی فقط به نفع دشمنان خلق کرد است اگر این کار ادامه یابد مطمئن باشید که دشمنان ملت کرد از این کار خوشحال میشوند تا کی ما باید زیر دستی و تو سری را قبول کنیم. باید بیدار بشویم و به کرد و کردستان به اندیشیم و اختلاف نظرها و تفکرهای متفاوت به معنای دموکرات بودن است و ما باید قبول کنیم که همه انسانها یک رنگ فکر نیمکنند و باید ما از امروز به تمرین دموکراسی دست بزنیم تا آینده ی روشن و درخشانی را داشته باشیم.
من به دکترهای عزیز در کردستان درخواست میکنم بیشتر به مسائل روانی توجه کنند و در این باره آموزش روانکاوی را به بینند و تا بتوانند ملت را رو به سلامتی سوق بدهند همه میدانند که دولتهای که کرد در آنها زندگی میکنند دولتهای دیکتاتوری و پلیسی هستند خوب این هم بر مسائل روحی  روانی این ملت ستمدیده اثر میگذارد کنترلهای پی در پی در کردستان اسیردستگیریهای خودسرانه کشت و کشتارهای پی در پی در کردستان باید گفت ملت کرد همچون ملتهای دیگر ستمدیده خلقهای روانتجاوز دیده هستند. و در این باره مکتب زیگموند فروید خیلی مهم است برای تحقیق در باره زندگی در میان این ملتهای ستمدیده فقر بدبختی نداری تنگ دستی بیکاری اینها همه بر روح و روان مردم اثر گذار هستند.
چه چیزهای اثر مخرب دارد در روحی و روان مردم؟
1= مسائل اقتصادی مثل بیکاری نداری نبودن رفاه و عدالت اجتماعی اینها همه اثر گذار هستند.
2= نبودن آزادی و نبودند شغل و تضمینهای اجتماعی و وجود نظامهای دیکتاتوری و پلیسی خیلی اثر گذار هستند
3= تبعیضهای پی در پی در جامعه دیکتاتوری مذهب اجباری و حجاب اجباری خیلی تاثیر گذار هستند در زندگی روزمره مردم سرکوب و خفغان پی در پی کشت و کشتار دستگیریهای خود سرانه روزمره همه و همه.
یکی از آنهای که اثر مخربی در زندگی و درهم پاشیدن خانوادها دارد فقر و تهی دستی است.
برای مبارزه با فقر و نداری در کردستان نیاز به تاسیس یک سازمان خیری بدون وابستگی به هیچ جریان و دور از سیاست حزبیگری باشد برای کمک رساندن به فقرای کردستان فرقی نمیکند کدام بخش از کردستان باشد باید این سازمان در سرتاسر کردستان نماینده های را داشته باشد تا به مردم بیدفاع کردستان کمک برسانند ما که در اروپا و کشورهای آمریکا زندگی میکنیم هر چی در توان داشته باشیم پول را به شماره حسابهای مذکور واریز کنیم تا با فقر و نداری در کردستان مبارزه کنیم. در این باره باید شماره حسابهای اعلام بشود تا مردم هم بتوانند کمکهای انساندوستانه خود را به این شماره حسابها واریز کنند.
یک خانم در مریوان که از یک همسایه دیدن میکند میبیند که مادر به خاطر نداشتن پول آب و شکر به بچه شیرخوارش میدهد خوب این وجدانها را میازارد یک خانواده در کرمانشاه بخاطر نداشتن پول و ندادن کرایه خانه صاحب خانه اساس و وسایل انها را به بیرون میریزد و چند ماه هی در زیر پلاستیک زندگی میکنند در بیرون در شهرکه دولت آباد و در اثر سرمای زیاد بچه شان جان میسپارد.
در سنندج بخاطر نداشتن پول و بخاطر مریض بودن شوهر یک زن دست به خود فروشی میزند و این مسایل را برای مردی که قرار بوده خود را به وی بفروشد تعریف میکند و این مرد هم به این خانم بیچاره و بدخت روانتجاوزدیده روحی سرکوب شده را ناجوانمردانه به خانه میبرد در آخرش هیچ پولی به وی نمیدهد و وی را بیرون میکند از خانه بعد از سوداستفاده اش از آن خانم.
در این جامعه کهنه پرست و مذهب زده هیچ حسابی برای زنان نمیشود و زنا ن را ضعیفه و ناقصالعقل معرفی میکنند و مثل بره زنان را خرید و فروش میدهند بلی این است روحی سرکوب شده و دنیای خرافات زده.
در استان کرمانشاه روانسر یک خانواده تهی دست مجبور میشوند تا دختر 12 ساله اشان را به یک مرد 52 ساله بدهند چرا چون این مرد پولدار بوده است خوب اگر در این کشور بود ویی را پیدوفیل معرفی میکردند و این مرد جنایتکار را مجازات مینمودند.
باز در شهر جوانرود یک خانواده یک دختر 14 ساله را به یک مرد 40 ساله میدهند و وی را مجبور میکنند تا با مردی ازدواج کند که هم سن پدرش باشد از آنچه لزت جوانی است محروم بشود در نهایت در 23 /12/2006 این دختر بدبخت دست به خودکشی میزند و خود را به جهنم کهنه پرستان و خرافات زده ها می اندازد. بلی این است اصول مذهب و خرافات.
نبودن آگاهی کافی برای تربیت بچه ها و دروغ گفتن با بچه باعث میشود که بچها را غییر جدی به بار آیند و جامعه را ناسالم کنند.
باز بخاطر فقر و نداری باعث میشود که جوانان دست به فروش اعضای بدن خود بزنند و کلیه های خود را بفروشند بلی برای مشاهده این فیلم لینک زیر را کلیک کنید.
بلی این است هدیه ی انقلاب اسلامی به ملت و مردم ایران. فقر بدبختی نداری بیکاری  اما سیاستمداران رژیم ایران ملیاردها دلار در اختیار سازمانهای تروریستی قرار میدهند در حالیکه مردم ایران در زیر خط فقر و بدبختی مینالند 172 میلیون دلار برای مقتدا صدر روحانی تندرو عراقی 150 میلیون دلار برای حماس 250 میلیون دلار برای حزبالله لبنان میلیونها دلار برای جاسوسان و عوامل اطلاعاتی در کشورهای دنیا بلی اما این رژیم دلشان بحال مردم و ملت ایران هرگز نمیسوزد و یک روز نیمروند تا از نزدیک زندگی مردم را مشاهده کنند چه درد و رنجی دارند میکشند.
فقر و فلاکت هدیه ی ایت الله ها به ملت ایران است.
در کردستان خانوادهای هستند که به نان شب محتاج هستند.
زندگی کارگران خسته که دستهایشان پینه خورده است هر روز برای کار کردن به میدانها میروند اگر هم کاری گیرشان بیاید اگر کار گیرشان نیامد باید شبش با شکم گرسنه و تنی کوفته و خسته سر را روی بالشتی بگذارند که هزار و یک پینه را خورده است از پارچه های قدیمی و کهنه شده است. باید برای تسکین کردن بچه هایشان از همسایه ها نان را قرض کنند  این است زندگی مردم  در کردستان اسیر.
در کردستان بخش شمال که در چند روز پیش در تلویزیون پخش شد یک مرد که با خرید و فروش مشغول بوده است توسط نیروهای تروریستی فاشیستی تورکها کشته شده است زنش هم میگفت او فقط 7 بچه کوچک دارد توان تامین کردن زندگی بچه هایش را ندارد آیا این آزاردهنده نیست؟ خوب چه باید کرد در این باره؟ ما باید مسائل اصلی را در نظر بگیریم.
در روانشناسی و تحقیقات در باره خلقیات ایرانی آمده است ما ایرانیها به کارهای غییر ضروری خیلی اهمیت میدهیم اما کارهای ضروری را به فراموشی میسپاریم.
همین است که باعث شکست در زندگی ما میشود.
من در این باره اعلام میکنم که باید برای درس انسانگرائی باید تمامی کتابهای خرافاتی و غییر انسانی در مدارس کردستان بر چیده بشود تا جوانان و بچه های شیرین کردستان را سالم و انسانیت به بار آیند.
در باره آزادی نازنین فاتحی  در روز جمعه مورخ 2/2/2007 نازنین فاتحی از زندان آزاد شد با سپاس از خانم پ عزیز برای این خبر خوشی که به من داد..
و از طرف خودم از تمامی کسانی که برای آزادی این انسان امضا حمع اوری کرده بودند و تمامی کسانی که برای آزادی نازنین امضا داده بودند بی نهایت تشکر کنم و باز از وکیل مدافع نازنین بی نهایت متشکرم..
با سپاس ار لطف همه انسانهای انسان دوست.
زند باد آزادی و برابری
سلام بر روح و روان شهدای کرد و کردستان که مخلصانه برای آزادی کردستان اسیر خون خود را فدای کردستان اسیر نموده اند.
درود بر انسانیت زند باد انسان و انسانیت. سر نگون باد دیکتاتوری و خرافات.

اسماعیل قادری سوئد

3/2/2007

روز شنبه
----------------------------


پیشمرگ ارتش خلق ستمدید کردستان.
نیروی پیشمرگ سمبول کردستان است باید تمامی مردم کردستان به نیروی پیشمرگ افتخار کنند و ما ملت کرد به اسم و نامپیشمرگه همیشه افتخار میکنیم.

موضوع اطلاعیه در باره تحرکات رژیم ایران در منطقه و خرج کردن پولهای مردم ایران و دادن پول به تروریستها.
در چند روز گذشته هاشمی رفسنجانی با چمدانهای پر از دلارهای سبز به سوریه سفر نمود بلافاصله سرکرده گروهای تندرو به سوی دمشق سرازیر شدند چرا چون دمشق امروز چرب است زیر سبیلها را خوب چرب میکند.
رفسنجانی قبل از اینکه به سوریه سفر کند محرمانه با علی خامنه ای و سران دیگر در اطلاعات سپاه پاسداران ملاقاتهای انجام داد رفسنجانی در حدود  20 ملیون دلار و یک پیام کتبی از سوی رهبری(علی خامنه ای) برای گروهای تندرو با خود برده است در این سفر. و قرار است این 20 ملیون دلار میان گروه های تند رو تقسیم کند هاشمی رفسنجانی به قول ناظران بیشتر این پولهای به حزب اللۀ لبنان و حماس تعلق میگیرد.
و در این باره به قول ناظران  قرار است هاشمی رفسنجانی با چهار گروه در دمشق ملاقاتهای داشته باشد.
1= حزب للۀ لبنان
2= گروه شهدای الاقصا
3= گروه حماس(نمایندگان آن گروه در دمشق)
4= گروه امل لبنانی
و گفتگو بر سر اینکه شاید سوریه به رژِیم ایران کمک کند اگر ایران مورد حمله نظامی قرار گیرد از سوی جامعه بین المللی.
و باز درست کردن یک گروه ضربت برای اعمال تروریستی  و ترور مخالفین رژیم ایران در کشورهای اروپایی.
همه شاهد اعلام دولت در باره دست یابی به سلاح کشتار همگانی اول خود هاشمی رفسنجانی بود که اعلام نمود بعدش احمدینژاد هم در مشهد اعلام نمود که ایران به باشگاه کشورهای اتمی پیوسته است.
سران رژیم ایران به هیچ احدی رحم نخواهند کرد از این به بعد باید کشورهای منطقه بخصوص اسرائیل باید در فکر خودش باشد که خطرناکترین کشور و یعنی خطرناکترین نظام به سلاح اتمی دست یافته است خطر بیشتر جان انسانها را تهدید میکند در منطقه.
در چند ماه پیش تا بحال رژیم ایران دست به توقیف کردن روزنامه ها و بستن سایتهای سازمانهای حقوقی و غیر سیاسی نموده است یکی از این سایتها سایت رمک بود سازمان حقوق بشر کردستان ایران سران این سازمان زندانی کردند.
ما این بگیر و به بند در توسط رژیم محکوم میکنیم.
درود به روان پاک شهدای کردستان و پیشمرگان راه آزادی کرد و کردستان.
اسماعیل قادری
14/4/2006
--------------------

در روز پنجشنبه 10 فروردین برابر با 10 خاکه لیوه سالروز شهادت رئیس جمهور کردستان است یعنی سالروز شهادت قاضی
محمد پیشوای ملت کرد و برادرانش است این روز روز شهدای کردستان است.
امروز سالروز شهادت رئیس جمهور کردستان توسط اشغالگران است یعنی توسط دیکتاتور خون آشام محمد رضا شاه رئیس جمهور کردستان به شهادت رسید.
البته در این ماه ما ملت کرد توسط اشغالگران خیلی از رشید ترین فرزندان خلقمان را از دست داده ایم و در برابر در این ماه یعنی در نزدیکی نوروز روز مقاومت خستگی ناپذیر ملت کرد در برابر اشغالگران ما دست به مقاومت و فدا کاری نموده ایم. در این ماه ما ملت کرد بزرگ مردی مثل پیشوای ملت کرد را از دست داده ایم و در این ماه ملت کرد توسط اشغالگران کردستان مورد حمله گازهای کشنده شیمیائی و بیولوژیکی قرار گرفته اند. خلاصه قاضی محمد رهبر فقید کردستان و ریئس جمهور کردستان برای اینکه دیگران قربانی نشوند خود را فدای ملت کرد نمود  و توسط رژیم محمد رضا شاه اعدام شد.
در سال 1325 اعدام پیشوای ملت کرد قاضی محمد در سالهای 1340 اعدام اسماعیل شریفزاده توسط رژیم محمد رضا شاه در سال 1974 مسموم کردن پدر کردان رهبر مقاومت خستگی ناپدیر ملت کرد ملا مسطفئ بارازانی توسط رژیم شاه ایران با همکاری دولت وقت عراق که صدام در آن هنگام ریئس وزرای آن کشور بود و بعد از چند ماه هی اعلام مقاومتی دیگر به رهبری سیاستمدار کرد جناب آقای جلال طالبانی تاسیس اتحادیه میهنی کردستان آغاز شد.
در سالهای 1980 جنگ ایران و عراق که منجر به خانه ویرانی و کوچ کردها شد و هزاران دهکده  و چندین شهر کردنشین در آن جنگ خانمانسوز یا ویران شدند و یا صدمه دیدند.
این را نباید فراموش کنیم در سال 1979 همرا با به قدرت رسیدن دیکتاتور سرنگون شده عراق صدام حسین جینوساید علی ملت مظلوم کرد در آن کشور آغاز شد و در ایران هم انقلاب 1979 روی داد به رهبری آیت الله خمینی و فرستادن خلخالی جنایتکار برای قتلعام ملت کرد در آن کشور آغاز شد و در ترکیه زبان کردی به طور کلی ممنوع بود هر کسی با زبان کردی حرف میزد مجازات میشد  در آن کشور مقاومت ملت کرد داشت شکل میگرفت علیه اشغالگران در آن قسمت از کردستان بزرگ این مقاومت به رهبری عبدالله اوجالان در حال شکل گرفتن بود علیه ظلم و ستم در آن کشور میتوان گفت در سرتاسر کردستان جنب و جوش شورش انقلابی در حال شکل گرفتن بود حزب دموکرات کردستان ایران هم که تازه از حزب توده جدا شده بود و حتئ چندین نفر از کادرهای زیرک و توانا را توسط رژیم شاه اعدام شده بودند و در حال بازسازی خود بود در آن هنگام کومه له هم همچنین در حال باسازی خود بود و برای یک جنگ مسلحانه در برابر رژِِیم مذهبی تازه به قدرت رسیده ایران خود را آماده میکردند و در این باره نباید این نکته را فراموش کنیم کومه له توانست مدتی کوتاه به بزرکترین مقاومت در برابر رژیم مذهبی ایران قرار گیرد و حتئ رژیم ایران علنأ به خیابانها آمدند آخوندها و علیه کومه له شعار سر دادند یعنی علیه کومه له و دموکرات شعارهای سرمیدادند در خیابانهای تهران و شهرستانهای دیگر ایران در سال 1358 جنگ در کردستان شدت گرفت و آیت لله خمینی پیاپی فتوا بعد از فتوا صادر میکرد علیه ملت مظلوم و ستم دیده کرد و دستور قتلعام صادر میکرد علیه ملت کرد خلاصه کومه له و حزب دموکرات که تنها نیروی مقاومت در کردستان بودند نیروهای رژیم مذهبی تهران را به زانو در آورده بودند در کردستان کومه له و حزب دموکرات پیاپی از خبرنگاران خارجی به کردستان دعوت به عمل می آوردند تا جهانیان از جنایت رژیم مذهبی تازه تاسیس که در کردستان دست به جنایت زده بود با خبر بشوند. در بهار سال 1980 صدام حسین قرارداد اروند رود را در یک نطق تلویزیونی پاره نمود با ایران اعلام جنگ کرد خلاصه جنگ آغاز شد شهر تاریخی کردستان توسط سربازان و نیروهای رژیم صدام اشغال شد شهر قصر شیرین  و همه چیزهای گران قیمت را تالان نمودند کسانی که مرز نشین بودند توان باز گشت به ایران نداشتند مجبور شدند به عراق پناهنده بشوند این مردم بیشتر بی سواد بودند و تک توکی از آنها با سواد بودند رژیم عراق آن مردم بیدفاع اول در عربت ساکن داد اما بعدأ آنها را به کمپی بانام التاش منتقل نمودند آنها مردمانی بیسواد و از نظر آگاهی فقیر بودند  اما کومه له توانست به آن مردم کمک کند و مدرسه های تاسیس کردند هواداران کومه له و حزب دموکرات هم تا تمام قوا با همه تیفی در داخل مردم کمپ رابطه برقرار نمود اما حزب دموکرات کردستان ایران بیشتر با تیفه مذهبی آن کمپ رابطه برقرار نمود و من علت آن را قبلأ اعلام نموده بودم که شاید یک نوع مبارزه بوده باشد علیه بنیادگرائی مذهبی در آن کمپ و یا اینکه جلو طرفداران رژیم را بگیرد بوده باشد.
خلاصه جنگ خانمانسوز شدت گرفت و پیشمرگان کرد هم در کردستان مشغول جنگ بودند علیه پاسداران مذهبی در آن مناطق.
صدام حسین با روش ترکها دست به کوچهای اجباری در کردستان نمود تمامی کسانی فامیل و یا کسی خارج از عراق داشتند به جنوب و غرب عراق منتقل نمود و بر آنها فشار می آورد تا تغییر هویت بدهند  و هر کسی از این کار سر باز میزد به چوخهای دار رژیم سرنگون شده صدام سپارده میشد.
در ترکیه کوده تای نظامیان رویداد عبدالله اجالان از ترکیه مخفیانه گریخت و مشغول تاسیس ارتش کرد در آن قسمت از کردستان نمود و دست به یک مبارزه سر سختانه علیه رژیم ترکیه و کمالیستها نمود  خلاصه توانست در یک مدت کوتاه به بزرگ ترین حزب تبدیل بشود و دست به جنگ مسلحانه زد علیه نژاد پرستان در ترکیه خلاصه نام حزب کارگران کردستان ترکیه در تیتر روزنامهای جهان قرار میگرفت خیلی از روزنامه نگاران در سرتاسر جهان به سوریه و لبنان سفر نمودند تا با رهبر (آپو) عبدالله ا.جالان ملاقات کنند حتئ روزنامه نگاران ترک هم به آنجا سفر نمودند و با عبدالله اوجالان ملاقات نمودند یکی از این روزنامه نگاران یالچین بود که یک کتاب در باره اوجالان منتشر نمود و مصاحبهای خود با اوجالان منتشر کرد. البته در همه جا کم و کسری وجود دارد در میان احزاب کردستانی..
بازگردیم به موضوع جنگ ایران و عراق.
خلاصه تمامی شهرهای کردستان در زیر شدیترین بمبارانهای هوای عراق قرار گرفته بودند  شهر کرمانشاه هم در امان این بمبارانها نبود هر روز روزی نبود که شهر کرمانشاه مورد اصابت موشکهای عراق قرار نگیرد.
خلاصه در این جنگ کردها متحمل خسارتهای فراوانی شدند.
در میان سالهای 1984 تا 1988 رژیم سرنگون شده صدام در چند بتر پیاپی با گازهای شیمیائی به مردم بیدافع کرد در آن کشور حمله نمود  مهمترین این بمبارانها در سال 1988 بود یعنی 16/3/1988 بود که منجر به شهید شدن بین 5000 تا 6000 هزار انسانی در شهر حلبچه شهید شهر شهیدان شد. و در سال 1988 دو رژیم درگیر به جنگ 8 ساله خود پایان دادند  و ایران مجبور شد قطعنامه 598 سازمان ملل را به پذیرد و آیت الله خمینی جام زهر را نوشیدن برای همیشه و در همان سال هاشمی رفسنجانی مخفیانه یک نامه توسط یکی از سفرائی رژیم ایران در کشورهای اروپای برای دکتر عبدالرحمان قاسملو فرستاد و در کردستان هم مخفیانه فرماندهان پیشمرگ کردستان با سپاه پاسداران ملاقاتهای انجام دادند این دیدار و گفتگوها همه مخفیانه صورت گرفت و به هیچ عنوان متون این مذاکرات افشا نشد تا 1989 این مذاگرات توسط یک روزنامه آلمانی افشا شد یعنی بعد از ترور دکتر عبدالرحمان قاسملو این مذاکرات جزه ای  از آن افشا شد نام روزنامه اشپیگل بود. و در باره مذاکرات حزب دموکرات کردستان ایران با رژیم ایران تئوریهای گوناگونی وجود دارد. 1 استفاده از روش یاسر عرفات 2 برای اینکه در ایران یک مسئولیت بدست بیاورند مسئولین حزب دست از مبارزه بردارند 3 متقاعد کردن دولت ایران از راه مذاکره برای یک پاره از حقوق مرد کرد در آن کشور 4 اتفاق با سپاپاسداران علیه سازمان مجاهدین و احزاب دیگر در منطقه 5 خسته شدن رهبری حزب و یکسری اتفاقات با سپاه پاسداران برای بعد از آزادی کردستان از نیروهای سپاه کمک گرفتن 6 نشان دادن صلح آمیز بودن حزب و سیاست حزب دموکرات کردستان ایران 7 استفاده از روش تاکتیکی برای نفوز به درون رژیم این تئوریهای است که دیگران در این باره حدس زده اند.
خود محمود احمدینژاد سرپرست تیم مذاکره کنند بود احمد تیر خلاص زن. خلاصه در سال 1989د ر وین پایتخت اتریش دکتر عبدالرحمان قاسملو ترور شد و 3 سال بعد از این جنایت رژیم ایران در رسترانت میکونوس دکتر صادق شرفکندی را ترور نمود دولتهای اروپای سفرای خود را از ایران فراخواندند رهبر انقلاب و ریئس وزارت اطلاعات بدنام ملاها علی فلاحیان مجرم شناخته شد و بعضی از قاتلین دستگیر شدند و اعتراف نمودند به این جنایت آدمکشی. و رژیم ایران هم برای اینکه از این منزوی شدن بیرون بیاید بدنبال یک چهره در داخل نظام گشتید تا از این انزوای جهانی بیرون بیاید خلاصه خاتمی علم نمود تحت نام اصلاحطلبی در داخل نظام متحجر ایران تا از انزوای بین المللی به بیرون آید ملاها و نظامشان خلاصه با علم کردن خاتمی توانست از این انزوای جهانی بکاهد و باز بتواند مخالفین داخلی هم از راه شعارهای هیچ و پوچ و بد نام کردن دموکراسی توانستند باز مخالفین داخلی را کشف و آنها را سرکوب کنند و عده زیادی از آنها را به قتل برسانند مثل قتلهای زنجیره ای و خاتمی با شعارهای فریبکارانه اش توانست جایگاه متحجرین را  مستحکم کند در داخل نظام در دنیا از ملا فریبکارتر وجود ندارد.این را نباید فراموش کنیم خاتمی با شعارهای فریبکارانه اش توانست باز در میان اپوزیسیون خارج از کشور شکافهای عمیقی درست کند و در این باره توانست ایرانیان و از به هم نزدیک شدن اپوزیسیون خارج از کشور جلوگیری کند و کرد آنهای اهداف رژیم اسلامی را میشناختند و شناخت کاملی بر این رژیم داشتند همیشه شعار میدادند که این رژیم اصلاح پذیر نیست و دیگرانی هم بودند که به سر خاتمی قسم میخوردند حالا که همه چیز کشف شده و همه دانستند که حق با آنهای است که این رژیم را میشناسند و بارها گفته اند که این رژِیم اصلاح پذیر نیست حقیقت داشت اما آنهای که گول شعارهای خاتمی خورده بودند و به سر خاتمی قسم میخوردند حالا سکوت اختیار نموده اند به علت اشتباهات خود نمی آیند حتئ از مردم در این باره معذرت خواهی کنند که در اشتباه بوده اند. البته رژیم ایران دست به عنواع جنایتها زد علیه مخالفین خود و در میان سالهای 1991 تا 95 وزارت اطلاعات بدنام ملاها چندین نفر از پیشمرگان حزب دموکرات کردستان را مسموم نمودند و خبر این جنایت در سرتاسر جهان انعکاس یافت.
حال برگردیم به جنایتهای صدام.
خلاصه بعد از آتش بس دائمی میان ایران و عراق صدام حسین در کردستان دست به جابجای کردهای آن کشور از سرزمین خود نمود و بجای آنها عربهای جنوب و غرب عراق به جای کردها منتقل نمود و زمینها و خانهای کردها را مصادره میکرد و در اینباره صدام حسین در یک نشستی با فرماندهان گارد ضد بشری جمهوری خود طرح کوچهای اجباری مردم کرکوک را ریخت البته این تئوری توسط یک جنرال ترک در یک نامه برای صدام نوشته شده بود در سال 1989 که این جنرال از سرنوشت صدام آگاهی داشت و دست به نوشتن این تئوری جنایتکارانه زد و صدام هم دست به اجرای آن نمود.
صدام در همه زمینها دست به جینوساید ملت کرد زد...
در سال 1989 دست به رژه نظامی در خیبانهای بغداد زد و قدرت ارتش خود را نمایش میداد صدام آنقدر مغرور شده بود چشمش جلو پای خود را به خوبی نمیدید در نزدیکی سال 1990 عدنان خیرالله پسر دائی خود را کشت که در هلیکپترش یک بمب گذاشته بود  این کار ار برای این کرد که تا بتواند تمامی تصمیمات لازمه را خود بگیرد.
دراواخر سال 1990 ارتش صدام به کویت حمله نمود  و در حدود 4 ساعت کویت را به تصرف خود در آورد و در این باره وزیرانی از سرتاسر جهان به سوی عراق سرازیر شدند تا صدام مغرور را متقاعد کنند که از کویت عقبنشینی کند اما صدام هرگز تسلیم جامعه جهانی نشد پروند این جنایت به شورای حکام رفت و شورای حکام هم به صدام یک مهلت دادند تا در این مدت نیروهای خود را از کویت خارج کند اما صدام هرگز به این مهلت توجهی نکرد تا نیروهای چند ملیتی به رهبری آمریکاه  به نیروهای عراقی حمله نمودند و با زور نیروهای عراقی را از کویت عقب راندند.
شورای امنیت سازمان ملل متحد رژیم صدام را تحریم نمود. و سیاستمداران آمریکای هم متوجه کردها شدند که از راه آنها خوب میتوانند علیه صدام حسین بجنگند ریئس جمهوری آمریکاه از کردها خواست که دست به مبارزه بزنند علیه رژیم صدام و کردها به درخواست آمریکاه جواب مثبت دادند در سال 1991 مردم کردستان دست شورش زدند علیه دستگاه ظلم و ستم صدام اما بعد از چند روز بنابه درخواست جنرالهای ترکیه که از این ترس داشتند که کرکوک به دست کردهای افتاده بود بر آمریکاه فشار آوردند تا جلو صدام را شل کند تا کردها را سرکوب کند و این کار صورت گرفت و مردم کرد در آن منطقه همه با هم راهی ایران و ترکیه شدند و آمریکا را مجبور کرد که به یاری کردها بشتابد  اما سیاستمداران کرد از این واقعه خوب باخبر بودند که این بازی بازی جنرالهای ترک است و از تمامی مردم کردستان خواستند که خانه و کاشانه خود را رها نموده به فرار کنند تا این توطئه ننگین را خنثئ کنند و مردم شجاع و از خود گذشته کرد آگاهانه به خواست رهبران خود جواب مثبت دادند و توطئه ننگین را خثئ نمودند نشاندادند که ملت کرد یک دست و یک صدا است با رهبران خودهستند و حاضر هستند در برابر هر نوع توطئه ای در زمان مثبت به رهبران خود پاسخ بدهند توطئه را خنثئ کنند.
این را نباید فرامش کرد که رژیم ایران هم در این جنگ توانست بدون هیچ جنگ و درگیری سرزیمنهای که در اشغال نیروهای عراقی بود باز پس بگیرد و صدام هم 170 تا 180 فروند از هواپیماهای خود را به ایران فرستاد و اما بعدأ ایران اعلام نمود که این هواپیماها به عراق باز پس نمیدهد به عنوان قرامت جنگ مصادره میکند خلاصه رژیم ایران هم تا غرغره خود را آماده کرد تا در امور داخلی عراق دخالت کند تا اگر زمانی صدام سرنگون شد جا پای در آن کشور داشته باشد و این کار را کرد.
هنگامی دید که رژیم صدام ضعیف شده است ایران در سدد بر آماد که گروهای سیاسی که در عراق بر سر میبرند نابود کند خمینی در این باره فتوا صادر نموده بود تا تمامی گروهای سیاسی که در عراق هستند همه کافر و منافق هستند باید کشته شوند و وزارت اطلاعات هم با یک لیست آماده به پاسدارانی که عراقی تبار بودند داد این لیستها عبارت بودند از سازمان مجاهدین کومه له و حزب دموکرات کردستان ایران.
و هنوز هم رژیم ایران به طور علنی در امور داخلی عراق دخالت میکند و در این باره نیروهای آمریکای از این واقعه خوب با خبر هستند.
خلاصه در سال 1998 قرار بود بیل کلینتون ریئس جمهور وقت آمریکاه در یک عملیات بنام روبای صحرا صدام را از باریکه قدرت به زیر بکشد اما کنگره آمریکاه این درخواست را رد کرد و قرار بر این بود باید فرزند جورج بوش صدام را از باریکه قدرت به زیر بکشد و این کار محقق شد که همه شاهدش بودیم که در سال 2003 تاریخ دیکتاتوری در عراق پایان پذیرفت و رژیم صدام به زباله دان تاریخ سپارده شد
اما این چیزهای که مایه نگرانی ملت کرد است این است که چرا هنوزاز دیکتاتور صدام حسین همراه با حسن علی مجید به خاطر انفال و جینوساید ملت کرد سئوال و محاکمه نشده اند و از آنها سئوال نشده است از آغاز محاکمه تا امروز فقط از کشته شدن مردم دجیل بحث به میان آمده است. آیا دولتهای منطقه برای اینکه این جنایتهای که علیه بشریت در کردستان شده است میخواهند فراموش بشود مثل ایران ترکیه و سوریه  این دولتها دوست ندارند از صدام و علی حسن مجید سئوال بشود در باره انفال و جینوساید ملت مظلوم کرد در آن کشور چرا چون خود این 3 دولت شریک صدام حسین بوده اند در باره انفال و جینوساید مردم کرد.
این را به اطلاع میرسانم 14 نفر از پیشمرگان کرد در کردستان ترکیه توسط نیروهای دولت ترکیه با گازهای شیمیائی به شهادت رسیدند.
در ایران نیروهای انتظامی رژیم در شهر بوکان چندین نفر را دستگیر نموده اند و تا بحال کسی از جای نگهداری آنها خبر ندارد .
من به تمامی خانوادهای زلزله زدان تسلیت میگویم  و در این باره از مردم انسان دوست لرستان میخواهم به یاری برادران خود بشتابند.
سلام بر شهدان راه کرد وکردستان
اسماعیل قادری 1/4/2006

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر