۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

راه كارهاى تازه رژيم اسلامى براى نفوذ و جاى پا باز كردن در ميان ايرانيان خارج از كشور

راه كارهاى تازه رژيم اسلامى براى نفوذ و جاى پا باز كردن در ميان ايرانيان خارج از كشور







تاکتیک تازه و جدید مزدوران اجاره ای وزارت اطلاعات رژیم در اروپا و جذب کونیهای که دیروز به عربها کون میدادند حالا با شخصیت شده اند اینها به مزدوران  وزارت اطلاعات در اروپا برای ترورشخصیت مخالفین پیوسته اند.
در حقیقت اینهای که برای رژیم ایران جاسوسی میکنند برای امنیت این کشورهای که در آن زندگی میکنند خطر دارد باید سازمان امنیت این کشورها هوسشان به این مزدوران باشد. کسی که خبر چینی کرد برای کشور ایران حتمأ خبرهای داخلی این کشورها نیز برای سردمداران رژیم ارسال میکند و خطری بلقوه دارد برای امنیت این کشورها بخصوص کشور سوئد اینها در اینجا پناهنده هستند.
اولین حرف مزدوران رژیم این است که بیا پیش من به ایران تا میتوانید حرف بزن اما جلو دیگران و خارجیها به ایران چیزی نگوئید بس بین خودمان یعنی وقتی من و شما با هم هستیم هرچی دلت میخواهد بگو اما نگزار این سوئدیها بدانند که اگر اشتباهی هم در داخل ایران باشد.
این آقا مجیدی که جلال یاری ازش دفاع میکند یک روز گفت هرچی که در ایران اعدام میکنند همه مجرم هستند هیچ کدام سیاسی نیستند.
در سفارتخانه های رژیم طوری مزدورانشان توجیه میکنند که در هنگام بحث کردن کسی از آنها بوی نه برد که با رژیم کار میکنند یکی به ما دوتا به مخالفین بزنید.
اعلام میکنم هنگام اینکه اثبات شد که جلال یاری برای رژیم جاسوسی میکند عکسش منتشر میشود اما اول باید منتظر باشیم که ارگانهای زیر ربط چکار میکنند.
آقای جلال یاری تهدید نمود که اگر عکس من را خراب کنید و یا منتشر بکنید  من میدانم و تو یعنی اگر من از تهدید یک کونی مثل شما بترسم خاک بر سرم اگر هم در روم یارسان در پالتالک چیزی نگفتم به خاطر احترام به حاضرین بود چرا چون شما بغل دستم هستی خودم را خسته نمیکنم که مثل شما عرعر بکنم من به شما اعلام میکنم  اگر بخواهم و هر وقت بخواهم میام توکامپیوترت و عکسهایت را برمیدارم مشکلی هم ندارم.
به خاطر این تهدیدهای که نمودی شما را میبرم تو لیست مزدوران اجاره ای البته تو لیست افرادی قرار میگیرید که زمانی شوهر داشته اید.
و شما هیچ مدرکی ندارید و سوادی ان چنان هم ندارید از مردم یاد گرفته اید  حالا ادعای باسوادی میکنید و مردم را بی سواد میدانید از پوشخوران چه خبر  ههههههههههه.
و از راه ترور شخصیت میخواهند اراده مخالفین رژیم را درهم بشکنند . ترور شخصیت چیست؟
ترور شخصیت به این شرح میباشد مزدوران رژیم طوری خود را معرفی میکنند گویا فرد و خانواده فرد را میشناسند شما دروغ میگوید هیچی از حرفهای شما درست نیست جاسوس رژیم در اروپا وجود ندارد و دفاع از مزدوران رژیم با تمام قوا و حماقت.
آقای جلال یاری من خودم را قایم نمیکنم من با اسم خودم مقاله منتشر میکنم حد اقل میگویم نزدیک به 500 هزار نفر در ماه وارد سایت بنده میشوند و مقالات بنده  رامطالعه میکنند شما چه چیزی و مدرکی دارید بیار بیان کن که ما دروغ میگویم که جاسوس رژیم در اروپا وجود ندارد؟
یا اینکه میخواهید خود شیرینی کنی برای رژیم و مزدورانش؟
شما اعلام میکنید که اینها آدمهای فقیری هستند بابا جان اینها با این زبان شیرینی که دارند دکتر عبدالرحمان قاسملو را به پشت میز مزاکره کشاندند و ویی را بعدأ به طور غیر انسانی ای ترور نمودند شمای ساده لوح که چند کلمه از این آخوندها یاد گرفته اید که دست به ترور شخصیت بزنید علیه دیگران باید بدانید که جوابش را دریافت میکنید شما میگوید میخواهید زن بگیرید اما زمانی شما در عراق شوهر داشتی چه شده که حالا 180 درجه فرق کرده اید میخواهید زن بگیرید منظورم جلال یاری است شما آمدید بالا میکروفون را گرفتی که علیه من ترور شخصیتی بکنید ای سوسیال بگیری شما  بهتر است یا اینکه انسان روی پای خودش باشد شما گفتی من در باره زندگی ایشان چیزی نمیگویم زندگی من چه اشکالی دارد مگر محتاج شما بوده ام پولی از شما قرض گرفته ام شما سوسیال بگیر هستی و من هم حقوق دست مزد خودم را میگیرم روی پای خودم هستم مگر اینطور نیست دیروز مزدور علی حسن خلاصه و زیر سایه صدام امروز هم میخواهید برای رژیم جاسوسی بکنید اگر کردهای فیلی بدانند که شما اینجا هستی چشمتو در می اورند که علی حسن خلاصه همان مردی که شما پاسدارش بودی چه بلای بر سر کردهای فیلی آورد هنگام عبور از مرز ایران و عراق که توسط صدام از عراق بیرون کرده بودند .
من نمیدانم چرا کسیکه خودش شوهر داشته است  زیر مردم بوده است حالا از وجدان و شرف برای من حرف میزند.
در سال 2003 هنگامیکه رژیم صدام سرنگون شد یک تیم اطلاعاتی از وزارت اطلاعات رژیم وارد خاک عراق شدند که یکی از این تیمها همراه پناهندگان وارد خاک اردن شدند همان افراد با خانواده جلال ملاقات نموده اند و اینها را تحت تاثیر قرار داده اند.
شما در عراق زیر عربها بودید حالا اینجا خود بزرگبینی میکنید.
بله من با این افرادی که آقا جلال ازشان دفاع میکند حرف زده ام و در نتیجه اینها بر این باور بودند که من را تحت تاثیر خود قرار بدهند اما من زود فهمیدم که اینها چه هدفی دنبال میکنند من اینطور آدمی نیستم که با هر کسی حرفم نباشد به ویی اتهام بزنم اینها بر اساس جمعبندی است که از این افراد نموده ام اما شما جلال تحت تاثیر حرفهای شیرین اینها قرار گرفته اید این برمیگردد به نادانی و ساده لوحی شما که خیلی زود و به آسانی تحت تاثیر این افراد  قرار میگیرید و طوری به شما فهمانده اند که حتی حاضر نیستی یک کلمه در باره سرکوبهای داخلی رژیم چیزی بگوئید.
من شما را میشناسم   در اردوگاه رمادی شما را میشناسند آیا من محتاج کسی بوده ام بله خیلیها من را میشناسند کسی بوده ام در زندگیم موفق بوده ام و همیشه پولدار بوده ام حالا هم منتظر سوسیال نیستم روی پای خودم هستم مثل شما مزدور صدام نبودم در زیر چتر علی حسن خلاصه.
حماقت انسان با این درجه هم نیمشه که شما بیان میکنید من به خاطر حاضرین در روم زیاد دنبال این حرفهای مزخرف  شما را نگرفتم اما لازم دانستم که در نوشتهایم جوابت بدهم.
تو جلال یاری هستید و من هم اسم اصلیم را بیان میکنم که ساموئیل کرمانشاهی همه در سنجابی پدر من رامیشناسند و اگر شما میخواهید خودنمای کنید و خود را بالا به کشید خروس با صدا به پای شیر نمیرسد همه کس این چرئت و شهامت را ندارد در برابر رژیم ایران مبارزه کند .
شما زمانی امدی به من گفتی که میخواهید به شهر دیگری بروید و با رادیوها مصاحبه کنید کم کم بری بالا و بعد رهبر و ریئس جمهور بشید مگر نگفتی چرا این کار را نکردی؟
علی سپاهوند و مجید خندان با هر دوتاشان حرف زده ام برای من روشن شده است 100% مزدور رژیم ایران هستند حالا به خاطر اینکه قول و قراری از سفارت رژیم برای شما گرفته اند و شما امده اید از آنها دفاع میکنید شما تا دیروز کمونیست بودی حالا چه شده است که 180 درجه عقبگرد کرده اید و میخواهید سرباز مهدی بیشید؟
اون هم مهدی خیالی و پوشالی.
خوب این مسائل باید افشا بشود تا مخالفین هوسشان باشد که رژیم ایران از راه ترور شخصیت کردن بی اهمیت کردن فرد  با دروغ دست به تبلیغات زدن علیه شخص  خلاصه با انواع شیوه وارد عمل میشوند این مزدوران اما اگر خوب حرفهای این مزدوران را مورد بررسی و مطالعه قرار بدهید برای شما روشن میشود که افرادی بی اراده و مریض حال هستند. مریض حال یعنی مرض روانی.
موضوع در باره مزدوران رژیم در اروپا ونحوه ی رفتار این مزدوران برای ترساندن افراد بی اراده و ترسو و  در خدمت خود در آوردن این افراد برای جاسوسی علیه دیگران و مخالفین در خارج از کشور و جذب مزدوران پیشین عراق به وزارت اطلاعات.
مزدوران رژیم و کار این مزدوران به شرح زیر است.
و این مزدورآنقدر خود را فقیر و آرام نشان میدهند که گویا اینها انسانهای فقیر و بی آزاری هستند و بر خلاف قبلی که مستقیم خبر کار و نحوی زندگی مخالفین را برای ایران ارسال میکردند حالا تاکتیک عوض شده است که اینها خبر را میبرند به کسانی دیگر میدهند و باید خبر به سفارت داده بشود و در سفارتخانهای رژیم در کشورهای اروپایی و آمریکایی  تیمهای هستند که مسئول جمع آوری اطلاعات در باره نحوی کار و زندگی مخالفین رژیم هستند و برای اینکار در اولین تماسی که با این سفارتخانه ها بر قرار بشود توسط ایرانیان از انها سئوال میشود در باره مخالفین و چه کسانی میشناسند و اینها چکار میکنند با چه پارلمانتاری در ارتباط هستند و هنگامیکه این افراد برای دومین بار با سفارت رژیم تماس گرفتند یک نفر از مزدوران عقیدتی خود را به این افراد معرفی میکنند که در محل زندگی میکند تا به طور دائم و مستمر خبر حرکات مخالفین را برای این تیم در سفارت ارسال بشود و بخصوص کسانی که بعنوان پناهنده سیاسی به این کشورها امده اند مثل جلال در اولین برخورد از ایشان درخواست میکنند که باید قول همکاری به این تیم بدهند بعدأ کار این افراد را راه می افتد در قوانین این کشورها افرادی که پناهنده سیاسی هستند اگر بخواهند با سفارت رژیم تماس بگیرند و دست به این کارها بزنند سخت باش برخورد میکنند و حتی پاس ازش میگیرند چرا چون شما در پاست نوشته شده است به همه کشورها میتوانید سفر کنید بجز ایران که شما با خطر جانی مواجه هستید اگر هم با سفارت تماس گرفتید در این کشور اگر از شما شکایت بشود وزارت اطلاعات سوئد سخت با شما برخورد میکند تماس شما به این عنوان است که شما میخواهید با رژیم همکاری بکنید و برای رژیم جاسوسی بکنید که وجود شما برای امنیت این کشور خطرناک است چرا چون شما خود را بعنوان پناهنده سیاسی معرفی نموده اید گویا در کشورت با خطر جانی مواجه هستید و چون سیاسی هستید هر اتهامی بر شما مارک صحت پیدا میکند و به احتمال زیاد از کشور اخراج بشوید.
اگر هر کسی سیاست رژیم ایران بداند و از درون این نظام با خبر باشد بناه رژیم بر این اساس بناه شده است اول گرفتن بعد دادن  یعنی سفارتخانه های رژیم هیچ چیزی به هیچ کسی نمیدهند تا چیزی از ایشان نگیرد یکی از هدفهای رژیم مخالفین است شمایکه با سفارت تماس میکیرید باید با رژیم همکاری بکنید وگر نه کار شما انجام نمیشود رژیم ایران تا چیزی از کسی نگیرد چیزی به کسی نمیدهد این قانونشان است و رژیم جمهوری اسلامی بر این اساس بناه شده است هر کسی هم بگوید من با سفارت تماس میگیرم و هیچی از ما نمی خواهد او با خودش دارد دروغ میگوید و یا دارد خودپنهانی میکند و خیال میکند ما که مخالف رژیم ایران هستیم این رژیم را نمیشناسیم اگر این رژیم را نشناسیم  خوب علیه این رژیم شعار نمیدهیم حتمأ این رژیم با تمام معنا شناخته ایم بر این اساس ضدش هستیم.
و سفارت رژیم به این افراد اموزش و یا گوش زده میکنند که هنگام بحث کردن با مخالفین رژیم علیه ما هم حرف بزنید اما همان حرفی بزنید که مخالفین داخلی میزنند بیشتر از ان نباشد اما تا میتوانید علیه مخالفین افشاگری کنید یعنی یکی به ما دوتا به مخالفین  طوری باشد که خدمتی به ما بکند حرفهای شما.
دخالت در امور شخصی
زن گرفتی چرا با فلان زنی حرف نمیزنید او دنبال یک مرد میگردد چکار میکنید نمیخواهید سفر کنید اینها بخشی از حرف زدن مزدوران رژیم ایران است.
خبر چینی برای افرادی که فارس هستند و برای رژیم کار میکنند این افراد اول می آیند خود را کمونیست معرفی میکنند سپس بعنوان تئوری دیالکتیکی برای رژیم ایران جاسوسی میکنند.
مراقبت افرادی که ضد رژیم هستند و خبر کار این افراد را میبرند برای مزدوران اصلی.
دو رو بودن و دارای 2 وج بودن وقتیکه با من حرف میزند ضد رژیم خود را نشان میدهد اما زمانی که پیش افراد فارس که با رژیم کار میکنند میروند میگویند ما ایرانی هستیم و ایران را دوست داریم و برای ایران هرکاری که از دستمان بر آید انجام میدهیم.
بله این مزدوران برای خودنمای کردن دست به هر کاری میزنند علیه مخالفین رژیم .
مزدوران رژیم و کار این مزدوران به شرح زیر است.

امروز در روم پالتالکی کردستان یارسان کمی در باره جاسوسان رژیم ایران بحث نمودیم  فردیکه خود را کمونیست میداند و به تازگی پیرو احمدینژادی شده است دست به ترور شخیصتی زد علیه و من در باره پیشرفت تکنولوژی امروزی حرف زدم بعدأ هم در باره اعدام 3 نفر از اعضای خانواده ام یکی که اسم خودش گزاشته است آرام که یارسانی است و با مزدوران رژیم پیاده روی میکند گفت دروغ است اما من به خاطر احترام به حاضرین در روم زیاد دنبال این قضیه را نگرفتم بلکه ان را موکول کردم به روزهای که بحث در ان باره شده بشود و به نوشتهایم یکی از هدف جاسوسان و مزدوران رژیم ایران این است که حرف مخالفین دروغ است در ایران کسی اعدام نمیشود  این آقا که اسم اصلیش جلال یاری  است حاضر نیست حتی یک کلمه در باره ایران و رژیم ایران حرف بزند.
خلاصه دست به ترور شخصیتی زد و گفت من نزدیک هستم از ایشان و انهای که او اسمشان میبرد انسانهای فقیری هستند خوب در روزهای آینده در باره بحث جاسوسان رژیم بحث خواهد شد در روم کردستان یارسان. همین آقای که امروز در اتاق یارسان به من حرف میزد هنگامیکه پیش جاسوسان رژیم است علیه احزاب سیاسی دست به لجنپراکنی میزند.
حال به پردازیم به تاکتیک وزارت اطلاعات رژیم ایران در این کشورها بخصوص کشورهای اروپای.
رژیم ایران به تازگی یک گروه تازه تاسیس نموده است که از راه موادمخدر وارد میشود که افرادی معتاد هستند به خود جزب میکنند و از این افراد میخواهند تا برای اذیت و آزار مخالفین رژیم دست به کار بشوند این گروه بیشتر  برروی کسانی کار میکند که ایرانی هستند و به مواد مخدر معتاد شده اند در اروپا و گروه دوم بر روی کسانی کار میکند که بی اراده و انسانهای ترسو هستند مثل همین آقای که امشب در روم یارسان کردستان در پالتالک علیه من حرف میزد.
در سال 2003 به بعد رژیم ایران وارد مرحمله ای دیگری شد که برای مقابله با مخالفین خود در اروپا و درست کردن گروه های دیگر که با شیوه ای دیگری با مخالفین مبارزه کنند که رژیم بر خلاف ترور فیزیکی  حالا با شیوه ای دیگری و با ترور شخصیتی وارد میدان شده است علیه مخالفین خود در اروپا که باید نمونه آن را در گفتار جلال دید امشب در روم کردستان یارسان در پالتالک البته این مزدوران با رژیم قرار داد بسته اند که در باره رژیم حرف نزنند بلکه بحث را به وارونه بکشانند و علیه شخص مخالف بحث را تغیر بدهند.
برگردیم به موضوع اصلی همان کار کردن  این گروه ها در اروپا علیه مخالفین رژیم  این گروه های که برای رژیم کار میکنند به 3 دسته باید تقسیم نمود  یکی از راه موامخدر وارد میشود و دومی از راه قرار داد اقتصادی و بازرگانی گروه سوم همان گروه هی است که از راه پناهندگی وارد خاک اروپا میشوند و خود را به همه راه میزنند تا پناهندگی را دریافت کنند بعضی از افراد این گروه مستقیم از ایران به کشورهای اروپای می آیند و کار این گروه بس توجیه کردن مزدوران و کمک کردن به این مزدوران برای دفاع از خود اگر با اتهامی روبرو شدند  این علی و این مجیدی که اسمشان آوردم یکی از اعضای این تیمها هستند و دارند کسانی دیگر که بعنوان پناهنده سیاسی به این کشورها آمده اند و قبلأ هم سابقه خوبی ندارند به سوی مزدوری برای رژیم کشیده میشوند و یکی از این مزدوران تازه وارد همان شخصی میباشد که امشب در باره من حرف زد و حمله لفظی نمود در 15/2/2009.
 و رژیم ایران در سال 2003 تا 2008 یک گروه برای نفوذ در میان پناهندگان در کشورهای مختلف به خارج از کشور اعزام نمود که تعداد این افراد 7000 نفر بودند که توسط وزارت اطلاعات اموزشهای لازم دیده اند یک دسته 500 نفری به ترکیه اعزام نمود که بعضی از این مزدوران موفق شدند به کشورهای اسکاندیناوی پناهنده بشوند که چند نفر از این گروه توسط وزارت اطلاعات سوئد کشف شدند در سال 2006 یعنی در مورخ 21/11/2006 و 20/12/2006 در روزنامه میترو چاپ شد.
و رژیم یک دسته دیگر 430 نفره را به پاکستان اعزام نمود انها را برای نفوذ به داخل پناهندگان سیاسی در ان کشور و در عراق دیگر رژیم نیازی ندارد که تیم را اعزام کند چرا چون سپاه قدس در آن کشور فعال است و بعضی از گروه های عراقی دست پرورده رژیم هستند مثل حزب الدعوه و مجلس اعلایی اسلامی عراق زمانی بخشی از سپاه پاسداران بوده اند و حالا در منطقه پنجوین در کردستان وزارت اطلاعات رژیم یک مرکز فرماندهی در آنجا دارد که شماها شاهد روزنامه های محلی در چند روز و یا چند ماه پیش بوده اید که در روزنامه ئاوینه چاپ شد در این باره که پنجوین مرکز اطلاعات رژیم ایران شده است.
و وزارت اطلاعات ورشکسته رژیم منفور ملایان در سالهای اخیر دست به عضو گیری در میان طیفهای مختلف زده است در میان ملیتهای ایرانی بخصوص در داخل کردها و یکی از حرکتهای وزارت اطلاعات در استان کرمانشاه این است که خود را متوجه مردم یارسانی نموده است و میخواهد تعدادی از افرادی ساده لوح و از نظر روانی ورشکسته و باید گفت روانی را تحت تاثیر خود قرار بدهد و به زیر سلطه خود بکشاند و این افرادی که روحیه باخته هستند و یکی از این افراد باید کاک جلال باشد که تحت تاثیر مجید و علی قرار گرفته است و یکی از هدفهای وزارت اطلاعات رژیم ایران این است که در میان کردها تفکیک به وجود بیاورد و مسایل مذهبی و دینی مطرح میکند برای مثال کردهای سنی مذهب را کافر میداند و در عین حالا در میان کردهای سنی مذهب دست به تبلیغات میزنندکه گویا کردهای یارسانی شیطان پرست هستند و باز از چندین راه وارد میشوند تا در میان کردها تفکیک و کردها را علیه یکدیگر بشوراندو مشکل به وجود بیاورند.
و یکی از هدفهای وزارت اطلاعات رژیم در کشورهای اروپای علیه کردها این است که همیشه در میان کردها مشکل درست کند و در این باره پول خرج میکند حتی مزدوران رژیم در پالتالک هم حضور دارند و دارند دست به ترور شخصیتی میزنند علیه دیگران در همین شهری که من زندگی میکنم 8 نفر از مزدوران رژیم دارند آزادانه زندگی میکنند و برای سفارت رژیم خبر چینی میکنند در همه شهرهای سوئد مزدوران رژیم حضور دارند و برای رژیم به طور مخفیانه فعالیت میکنند بر خلاف قبلی که مستقیم به رژیم خبر میدادند حالا خودشان هیچی نمی گویند بلکه خبر را برای سفارت رژیم ارسال میکنند بیشتر خبرها توسط ایمیل ارسال میشود بر همین اساس است که میخواهم در روزهای آینده یک تروجان قوی بسازم که راحت دست رسی پیدا کنم به داخل این کامپیوترهای که مورد سوظن هستند.

و این گروه های که برای نفوذ در میان پناهندگان اعزام میشوند در کارهای حرفه ای مثل خرید و فروش موادمخدر خیلی وارد هستند و این افراد طوری آموزش دیده اند که چطور با پلیس سیاسی و امنیتی این کشورها مقابله کنند و سازمان امنیت این کشورها نتوانند اهداف این مزدوران را کشف کنند.
و رژیم آمد و 3 دسته جداگانه که توسط وزارت اطلاعات آموزشهای لازم را دیده اند مستقیم به اروپا فرستاد بعنوان کار فرهنگی و ادبی یکی از این تیمها در مسجد امام علی در استکهلم فعالیت میکنند و برای مزدوری عضو گیری میکنند.
کسانی که کم سواد هستند و کم اراده هستند مثل کاک جلال هنگامیکه با این مزدوران برخورد میکنند زود تحت تاثیر این گروه قرار میگیرند وبا زبان خودشان اینها را به زیر چتر مزدوران برون مرزی میکشند.
بعضی از این گروه های که مزدور رژیم هستند به 2 دسته تقسیم میشوند یک دسته به سوی موادیها آنهای میروند که معتاد هستند که همیشه محتاج موادمخدر هستند میروند و دسته دیگر میروند پیش افراد بی اراده و زود باور و ترسو مثل جلال و به آسانی آنها را گول میزنند و برای مزدوری آماده میکنند یکی از آموزشهای که خیلی زود میتوان یاد داد همین ترور شخصیت است که این افراد را اموزش میدهند چطوری دست به ترور شخصیتی علیه افراد نویسنده و مخالفین رژیم در اروپا بزنند به اینها یاد میدهند که گویا فرد را میشناسند و خانواده شخص مخالف را میشناسند و دست به ترور شخصیتی میزنند این مزدوران کونی و خود فروش.
حال کمی در باره داخل ایران به ایمیلهای اشاره کنم که از داخل آمده است.
در داخل ایران بخصوص در شهرهای کردستان مثل کرمانشاه  سرپل ذهاب کامیران سنندج مریوان سقز بانه مهاباد پیرانشهر نغده پاوه جوارود روانسر و شهرهای دیگر کردستان وزارت اطلاعات رژیم به طور روزانه افرادی اموزش میدهد برای فروش و پخش موادمخدر در بین جوانان در این مناطق  که وزارت اطلاعات 5 تیم برای سرکوب و از بین بردن اراده جوانان کرد دست به کار شده است این تیمها در اصل 6 تیم هستند اما به 2 دسته تقسیم شده اند که یکی از این 2 دسته دکتر و یا بعنوان دکتر در بیمارستانها کار میکنند که مسئولیت دارند خونهای آلوده به ویروس ایدز از کشورهای افریقای به کردستان می اورند تا مردم را با این ویروس کشنده نابود کنند و آلوده کنند و دسته ی دیگر باز به 2 دسته تقسیم میشوند که یک دسته مسئول پخش موادمخدر است در بین جوانان و یک دسته برای شناسایی افرادی که اهداف اینها را افشا کند دستگیر میکنند و اتهام وابستگی به احزاب مخالف به آنها وارد میکنند به زندان منتقل میکنند این دسته اختیار تام دارند  از سوی ولی فقیه هیچ کس نمیتواند به اینها بگوید بالای چشمتان ابرو است و هر کاری بخواهند آزادانه انجام میدهند و هر کسی به اینها نه گفت بلافاصله دستگیر میکنند وروانه زندانش میکنند.
و باز یک دسته دیگر در داخل این گروها هستند که مسئول جاسوسی و پیدا کردن افراد بی اراده برای جاسوسی علیه همسایه ها.
و این گروه های که برای این کار اموزش دیده اند بیشترشان عراقی هستند و ایرانی هم دارند تعدادشان به گفته دوستانی که با ایمیل برای بنده ارسال نموده اند 18 هزار نفر هستند.
حال در باره درست کردن یک گروه مذهبی در ایران توسط ولی فقیه تحت عنوان نزدیکی مذهب شیعه با مذهب مسیحیت.
البته این گروه بعد از آمدن نیروهای آمریکای به منطقه توسط شورای مصلحت نظام در رائس آن علی خامنه ای و رفسنجانی و محسن رضای درست شده است.
این گروه های که رژیم درست کرده است یکی از هدفهای اینها شناساندن مذهب شیعه به اروپایان است که گویا زمانی که مهدی خیالی و پوشالی میاید عیسی مسیح پشت سر مهدی خیالی به زمین باز میگردد و این علی سپاهوند که اسمش آوردم یکی از اعضای این گروه میباشد که تعدادشان در کشور سوئد 68 نفر میباشند که دائم با هم در ارتباط هستند این گروه هم کار جاسوسی میکنند و هم  شناساندن دین شیعه به سوئدیها دست به کار شده اند در داخل این گروه افرادی را آموزش داده اند که از نظر روانشناسی خیلی وارد هستند و به مزدورانشان کمک میکنند و خط رهنمودهای لازم را برای این افراد توضیح میدهند نمونه آن این بود که جلال در روز اول که در باره مزدوران رژیم حرف زدیم چیزی نگفت بلا فاصله در روز گذشته دست به حرف زدن نمود این بعد از یک ارتباط طولانی و از نظر روحی و روانی کمک گرفتن این چند کلمه را مطرح نمود.
این کروه مسئولیت دارند که ولی فقیه را نماینده مهدی خیالی معرفی کنند و نماینده خدا بر روی زمین یعنی پخش ویروس اسلامی در این کشورها.
اینها بر این باور هستند که مهدی خیالی در زمانی موعود به زمین باز میگردد و عیسی مسیح پشت سرش می آید و در آن زمان عیسی مسیح سرباز مهدی خیالی  میشود  این گروه در داخل کشور به طور جداگانه کارهای دیگری میکنند بخصوص در استان کرمانشاه و شهرهای این استان برای کشاندن مردم اهل حق به زیر سایه ولی فقیه در میان این مردم دو دستگی درست کرده اند حالا یکی سلطانی است و یکی یادگاری این هم تاکتیک این گروه میباشد و در نهایت کشاندن این گروه ها به زیر مذهب خیالی و پوشالی پیروان مهدی خیالی و این گروه بر این باور است که با آمدن مهدی خیالی دنیا را فتح میکنند و یک جهموری اسلامی از نوع ولی فقیه در جهان بر قرار میشود که ولایت فقیه در رائس آن قرار میگیرد ودر آن زمان سازمان مللی وجود ندارد بلکه بجای سازمان ملل مجلس تشخیص و ولایت فقیه تشکیل میشود مرکز سازمان ملل امروز در نیویورک قرار دارد در زمان آمدن مهدی خیالی در قم قرار میگیرد و قم مرکز دادگاهای بین المللی میشود در آن چندین نهاد برای نظارت بر جهان تشکیل میشود..
حال به پردازم به اولین برخورد من با علی سپاهوند در سال 2005 بود که اولین بار ویی را دیدم سلام کرد و گفت کجای هستی من هم جواب دادم کردستانی او هم ناراحت شد و گفت کردستان وجود ندارد خلاصه در این باره کمی برای ایشان توضیح دادم ندانستم که این مغزش پر کرده اند از ویروس مذهبی و اسلامی ولی فقیه ای.
ازش سئوال نمودم که کی برسد که رژیم دیکتاتوری مذهبی سرنگون بشود و ما هم به ایران برگردیم یک دفعه ناراحت شد این خیالی  است که شما ها میکنید انقلابی دیگر در ایران خیالی باطل است و ایران دارد به کشورهای پیشرفته اتمی میپیوندد و شما در خیال انقلاب هستید  خلاصه خندید و من هم گفتم خوب اگر این طوری از رژیم ایران دفاع میکنید چرا به سوئد امده اید؟
در جواب گفت من ماموریت دارم.
من هم جواب دادم ماموریت شما چیست؟
جواب داد گفت بعدأ میبینید که کشور سوئد هم یک کشور جمهوری اسلامی بشود خوب دیگر جای برای شماها و امثال شماها در این گره خاکی پیدا نخواهید کرد.
من هم جواب دادم اجب خیال باطلی دارید مردم سوئد برخورد رژیم مذهبی ایران میبینند که با مردم ایران میکند باور نمیکنم که مردم سوئد گول این حرفهای عقب افتاده شما بخورند و یک سیستم جمهوری مذهبی آن هم از نوع میکروب اسلامی  ایران تجربه کنند.
او هم در جواب گفت شما چرا دهنت آن قدر بد است ویروس اسلامی یعنی چی میکروب اسلامی یعنی چی شما اسلأ در باره قرآن مطالعه نموده اید من به شما پیشنهاد میکنم برو تفسیر قران را بخوان تا یاد بگیرید که چقدر عدالت درآن وجود دارد بر همین اساس است که شماها برداشت بد از اسلام و قرآن دارید من میگویم با آمدن مهدی تمام دنیا را فتح خواهیم کرد و در سرتاسر دنیا یک جمهوری اسلامی به رهبری مهدی صاحب زمان برقرار میشود هر چه فتنه است اعدام میکنیم در ان زمان دیگر فتنه ای وجود ندارد  و بس عدالت اسلامی حاکم میشود و امثال شماها هم در گور خود را میبینید.
جوابش دادم و گفتم خیال قشنگی دارید خاک بر سر ان کسی این چیزهای خرافاتی را بر مغز شما فرود کرده است برو دنبال زندگیت این خیالها را از سرت بردار علی جان یعنی ولی فقیه شما را مامور نموده است تا در این کشور یعنی کشور سوئد انقلاب اسلامی برقرار کنید؟
علی جواب داد و گفت ما کار خودمان میکنیم و پیروز هم میشویم چرا چون یک نظام مقتدر در پشت سر ما قرار دارد هیچ قدرتی نمیتواند به ما بگوید که بالای چشمت ابرو است و آن اسرائیلی که شما را درس داده است به این زودی نابود میشود و دیکر اثری از صهیونیسم باقی نمی ماند.
من هم جواب دادم صدام حسین هم همین حرفها را زد اما خود را به گور بردند باور کنید آن نظامی که شما ازش دفاع میکنید به گور برده میشود.
بله این گفتگوی بود که من با علی سپاهوند داشته ام در سال 2005 .
//////////////
آموزش مزدوران رژیم برای ترور شخصیت مخالفین در این کشورها و بی اهمیت نشاندادن افراد مخالف.
ترور شخصیت چیست؟
ترور شخصیت به این شرح میباشد هنکامیکه فرد حرف میزند دست به تمسخره میزنند گویا این مزدوران خودفروش و کونی فرد را میشناسند و  دست به لجنپراکنی میزنند علیه فرد در پشت سرش و مخفیانه نامه را برای دیگران ارسال میکنند و حرفهای بی پایه و اساس و توهمتهای بی اساس به ایشان میزنند و یا هنگامیکه با کسی حرف میزند فرد مخالف به ویی اشاره میکنند بعنوان تمسخره که در این کشورها ممنوع است میتواند فردی که دست به این کارها میزند جریمه بشود و باز این مزدوران خودفروش طوری خود را معرفی میکنند گویا فرد و خانواده فرد را میشناسند  آن هم با دروغ گفتن.
من خودم از امروز به بعد هر کسی دست به ترور شخصیتی علیه من بزند در این اینترنت کاری بر سرش می آورم که در زندگی خودش پشیمان بشود چرا چون من خودم در باره روانشناسی مطالعه نموده ام از این راه کاری بر سرش می آورم که قدرت خود نشاندادن هم ندشته باشد در میان مردم.
همین جلال که امروز میخواهد برای مزدوران رژیم کار بکند فردا دچار مواد مخدرش میکنند و در گوشه زندانهای سوئد خود را پیدا خواهد کرد این کار این اولش است درخواستهای دیگری در کار خواهد بود از سوی مزدوران رژیم.
و مزدوران تازه وارد که حالا برای اینکه از ایران زن می آورند برای چند نفر فارس زبان که خود را سرباز مهدی میدانند خبر چینی میکنند متأسفانه اینها یارسانی هستند.
میخواهم کمی به حرفهای مزدوران اشاره کنم در زیر.
شما زن گرفتی؟ چرا با فلان زنی حرف نمیزنید که دنبال یک مرد میگردد؟
چکار میکنید؟ به کجا میخواهید سفر کنید؟
۲
هنگامیکه مخالفین رژیم بخواهند با کسی حرف بزنند این مزدوران برای ترور شخصیت میخندند و تمسخره میکنند گویا این کونیها فرد را میشناسند.
ادامه دارد این مقاله مهمترین مقاله ای میباشد که اسم ونام کونیها هم به آن اضافه میشود.
اینهای که میخواهند مزدور رژیم بشوند قبلأ مزدور صدام بودند و به رهبری علی حسن خولاصه که در سالهای ۱۹۹۰ خود را با طرفدارانش به ایران تسلیم نمود و متأسفانه بخشی از این مزدوران یارسانی هستند و چونکه از ایران زن می آورند و به سوریه سفر نموده اند سوریه یعنی رژیم ایران و احتمالا توسط مزدوران اطلاعات رژیم در سوریه آموزش دیده اند در چند هفته ای که در سوریه بر سر برده اند این کونیهای کمپ التاش.
این افرادیکه مظنون هستند که برای ایران جاسوسی میکنند میتواند مورد کنترل قرار گیرند که به شرح زیر است.
خط انترنتش میتواند توسط سوپورت تکنیک تمامی ایمیلهایش مورد کنترل دقیق قرار گیرند و برای چه کسانی نامه و ایمیل ارسال میکند.
۲ میتوان شماره تلفنش دائم مورد مراقبت قرار گیرد  چرا چون هر کسی که با تلفن حرف میزند صدای آن شخص تا ۶ ماه نگهداری میشود پیش شرکت برای اینکه اگر فرد مظنون شد صدای او را برای پلیس امنیت ارسال بشود البته پلیس امنیت خودش هم این کار را میکند.
۳ صاحب انترنت یا شرکتی که فرد در آن خط کشیده است میتواند شبانه روز فرد را مورد مراقبت قرار داد به چه وب سایتی نگاه میکند و برای چه کسانی ایمیل ارسال میکند.
۴ در صورت حرکت خطری فرد از کشور برای همیشه اخراج میشود اگر حتی شناسنامه آن کشور هم داشته باشد ازش گرفته میشود و اخراج میشود.
و سفارت رژیم از این مزدوران میخواهد که تا میتوانند بین کردها اختلاف درست کنند برای مثال هرگز اسم کردستان را نبرند بلکه همیشه کرد عراق و کرد ایران به کار به برند که و باز به این مزدوران توصیه میکنند که دنیا مرگ است تازه کردستان نمیتواند به هیچ جای دنیا برسد و بهتر این است شما حقوق ماهانه خود را از ما دریافت کنید و به این اختلافات دامنه بزنید همیشه بدی کردهای عراق بر زبان بیاورید و یا طوری که ما شما را توجیه میکنیم همان لحن به کار به بر.
گفتگوی مزدوران با سفارت ایران به شرح زیر میباشد.
حتی خود را کرد معرفی نمیکنند بلکه میگویند یک ایرانی.
سلام من یک ایرانی هستم از زمان بچگی توسط ارتش عراق با زور به عراق برد شدیم که من بچه بودم حالا برای دریافت شناسنامه سوئدی نیاز به شناسنامه ایرانی دارم.
کارمند سفارت خیلی خوش آمیدید ما را خوشحال نمودی که با ما تماس گرفتی شما ما یک فرم برای شما ارسال میکنیم و شما آن را پر کن و برای ما دوباره ارسال کنید اگر هم شد راهت به استکهلم افتاد سری هم به سفارت خودتان بزدنید.
مزدور کونی. خیلی متشکرم در کمال میل حتمأ به شما سر خواهم زد.
کارمند سفارت شما نشاندادی که ایرانی هستید  که تحت تاثیر ضد انقلاب قرار نگرفته اید.
مزدور. نه انها مزدور بیگانه هستند من یک وطن پرست هستم بابام هم به ما توصیه میکند که وطن پرست باشیم و به وطنمان خدمت کنیم این مزدور خدمت به آخوندهای ضد بشر خدمت به وطن میداند.
کارمند سفارت احسنت ای کاش همه مثل شما فکر میکردند ما دیگر مشکلی که امروز وجود دارد نداشتیم.
مزدور کونی. من بیشتر با شما تماس خواهم گرفت و در باره منافقین خیلی میدانم که برای شما تعریف کنم البته همه چیز را برای علی و مجید تعریف نموده ام که چکار میکردند در عراق.
کارمند سفارت. خیلی خوب شما میتوانید شماره تلفن خودتون برای ما ارسال کنید یا اینکه حالا بگو تا همیشه با شما در تماس باشیم چه خوب که شما ضد انقلاب را شناخته اید ای کاش همه مثل شما فکر میکردند.
مزدور خیلی خوب این شماره من (اما به خاطر یکسری چیزها حالا شماره تلفن این مزدور را منتشر نمیکنیم)
من از امروز به بعد به طور روزانه خبر ضد انقلاب که در سوئد هستند برای شما ارسال میکنم.
کارمند سفارت خیلی خوب همدیگر را میبیینیم. خدا نگهدارت.
مزدور خدا حافظ

من نمیدانم اینها چرا اینطوری فکر میکنند و میخواهند خود را سرباز رژیم جلو بدهند من مطمئنم که هنگامی در آن روم حرف میزدم چند مزدوری برای خبر چینی در ان روم بودند بر همین اساس بود که جلال به حرف آمد.
رژیم ایران و جاسوسانش روزی در برابر مادران داغدار خانواده اعدامیان خانوده زندانیان سیاسی که در زیر شکنجه های طاقتفرسا مینالیدند چه جوابی دارند؟
هزاران نوجوانی که امروز معتاد به موادمخدر شده اند چه جوابی دارند؟
این سئوالها متوجه خودفروشان میکنم که دم از عدالت میزنند.  
حال در باره تاکتیک تازه رژیم در کردستان فدرال بعد از اینکه در خبرها منتشر شد که اسرئیل میخواهد با کردستان فدرال روابط برقرار کند رژیم ایران دست به کار شد و بلافا صله وزیر خارجه خود را به کردستان فدرال فرستاد که در پشت دربهای بسته بحث در باره احزاب کرد ایرانی را مورد بحث قرار داد و از مسئولین حکومت کردستان فدرال خواست پیام منوچهر متکی را مخفیانه بدون اینکه در یک روزنامه ای منتشر بشود به احزاب کرد ایرانی برسانید این پیام شامل تهدیدهای جدی ای است که رژیم از اقتدار خود حرف زده است که قرار است توسط چندی از فرماندهان ئاسایش این پیام را به هر یک از کومه له و حزب دموکرات کردستان برسانند که در این پیام از این احزاب درخواست شده است که خود را از سیاستهای اسرائیلی که ضد رژیم ایران است خود را به دور بگیرند و گر نه از این منطقه اخراج میشوند.
خلاصه بعد از اینکه ریئس جمهوری جدید آمریکا با شعاری تازه وارد کارزار سیاست آمریکا شد رژیم ایران بیشتر احساس امنیت کرد و در عراق به طور علنی دست به کار شده است که یکی از این تحرکات سفر مسئولین رژیم و تردد دیپلماتی میان عراق و ایران است که در ماه گذشته مسئولین عراقی به ایران قول دادند که مسئولین سازمان مجاهدین خلق مستقر در عراق به ایران تحویل بدهند که با انتقادهای بین المللی مواجه شد و قرار است در روزهای آینده هاشمی رفسنجای به عراق سفر کند که هدفش این است که دولت جدید عراق را بسوی خود بکشاند  و یک امپراطوری شیعی در منطقه که هدف اصلی سران میکروب رژیم ایران است درست کند.
و یکی از هدفهای رژیم ایران این است که نفوز خود را در عراق قویتر کند و سنیها و کردها را در عراق محدود کند که یا شیعه خود را اعلام کنند و یا بطوری از بینشان به برند.
همه میدانند که در ایران نزدیک به 30 هزار عراقی دارند آموزش میبینند برای اینکه در عراق قدرت را بدست بگیرند و علی خامنه ای را رهبر خود قلمداد کنند که رهبر جهان اسلام و باز بتواند در هنگام جنگ از این عراقیان برای حمله انتحاری علیه نیروهای آمریکای در عراق به کار به برد که اگر اسرائیل به ایران حمله کند. 
و رژیم ایران در کردستان فدرال دست به کار شده است برای عضو گیری و یکی از مهمترین کارهای که وزارت اطلاعات رژیم ایران در کردستان دست به آن زده است فرستادن جوانان کرد به خارج به طور قاچاق و گرفتن پولهای کلانی از این مردم بیچاره که بعضی همه چیز خود را میفروشد تا به خارج برسد اما به خارج میرسد که هیچی بدست نمی آورد و همه چیز از دست میدهند.

حالا در باره مزدوران رژیم در اروپا و کار آنها در این کشورها.
رژیم ایران تعدادی را آموزش داده است که میداند مردم کرد امروز روی خود را کرده بسوی پالتالک که یک میدای آزاد انترنتی میباشد  و رژیم هم خود را از این کار غافل نکرده است و هر کسی که با سفارت رژیم برای گرفتن پاس ایرانی تماس میگیرند ازشان سئوال میشود آیا به پالتالک میروند یا خیر در صورت جواب بله رهنمودهای به اینها میگویند که به این شیوه برای رژیم کار بکنند تا میتوانید میان کردها اختلاف درست کنید  تا میتواند کسانی که علیه رژیم ایران حرف میزنند ترور کنید از راه ترور شخصیتی و خود را طوری معرفی کنید گویا او را میشناسید و برای دیگران مخفیانه ایمیل علیه  فرد مخالف ارسال کنید اگر سایت پخش نمود اجازه ندهید کسی سایت او را نگاه کند بگو ویروس داخلش میباشد تا کم کسی برود و به سایت مخالفین مراجعه کند.
و رژیم ایران برای مبارزه با مخالفین پالتالکیش مزدور میگیرد و دنبال عضو گیری میباشد.
خوب در آینده منتظر باشید که اسامی مزدوران  جدید را منتشر خواهیم کرد و متأسفانه بعضی افراد مثل مزدوران تازه هم به این  لیست اضافه میشود.
مرگ و نابودی برای مزدوران و خود فروشان از تمامی کسانی که این مقاله را مطالعه میکنند میخواهم هر کسی را میشناسند که برای رژیم کار میکنند برای ما ارسال کنند که با ایمیل زیر.
نفرت بر خود فروشی  افرادی که خود فروش هستند قبلا کونی بوده اند  مزدوران رژیم از کونیها تشکیل شده است.
زند با آزادی و برابری بین انسانها
زند باد کرد و کردستان
روح شهدای کرد و کردستان همیشه شاد باد
هر کسی کرد باشد و نوکر بیگانه باشد در عقلیت قدیمی بر سر به برد باید بدانید روزی با خشم مردم و ملت کرد پرور کردستان مواجه خواهد.
ننگ بر مزدوران خود فروش ننگن بر شمای که علیه برادر خودت جاسوسی میکنید ننگن بر شمای که برادر خودت را میفروشید برای بیگانه.
ساموئیل کرمانشاهی مسئول ضد جاسوسی لیبرالهای کردستان
17/2/2009
 خلاصه از تمامی خوانندگان عزیز معذرت میخواهم برای اینکه در نوشتهای بنده اشنباهاتی روی داده بود چرا چون با عجله نوشتم
---------------------------------------------------------------
 شکنجه گران در جمهوری ویروس اسلامی دیگر راه فرار ندارند
ساسان کردستانی
امروز پس از سی سال از سرنگونی رژیم آدمکش خمرهای سرخ ، محاکمه یکی از مسئولان سابق این رژیم با مدیرت سازمان ملل متحد آغاز شد .
"کاینگ گوک ایو" معروف به داخ، مدیریت زندان مخوف اس-۲۱ را برعهده داشته و متهم به نظارت بر شکنجه و مرگ حدود ۱۵ هزار زندانی است.
سخنگوی دادگاه گفت امروز روز بزرگی برای مردم کامبوج است، زیرا عدالتی که 30 سال منتظرش بودیم بالاخره فرا رسید .
بیش از دو ملیون نفر از مردم کامبوج در دوران حکومت "پل پوت" در فاصله 1979- 1975 با شکنجه های طاقت فرسا و سپس اعدام نابود شدند.
ملت ایران که امروز بهترین و دلاورترین فرزندانش توسط جلادان و شکنجه چیان علی خامنه ای، زندگی و جوانی خود را در سیاهچال های اوین و رجایی شهر و سوله کهریزک و صد ها زندان دهشتناک دیگر به پای ملت ایران قربانی کرده اند، از شنیدن این گونه اخبار عدالت گرایانه، خوشحال می شوند.
آنان 30 سال است که در انتظار چنین روزی، ساعت ها را شمارش می کنند. فرزندان شان قتل عام شده اند. در زیر شکنجه های وحشیانه جلادان و شکنحه گران خمینی و خامنه ای جان داده اند و سلاخی شده اند و توسط هارترین و بی رحم ترین عوامل خامنه ای، جسم و روحشان لت و پار شده و در صورت زنده ماندن هم به صدها درد و بیماری و نقص عضو مبتلا شده اند.
این دلیر مردان و زنان ایران ناگزیرند تا پایان عمر در کرختی و درد جانکاه و جمود جسم و روح آسیب دیده شان زندانی باشند. آقای خامنه ای گویی در این جا با "پل پوت" در یک مسابقه ماراتن شکنجه و مرگ و زندان همبازی است!
رهبران جمهوری اسلامی که کشور ایران را ظرف 30 سال اخیر با توسل به اعدام و زندان و شکنجه و داغ و درفش ، به اشغال خود درآورده و با بی خردی های خویش ، میهن مان را به نابودی سوق داده و عامدن مردم را در اعتیاد، گرسنگی، بی خانمانی و یأس و حرمان نگاه داشته اند، با شنیدن این گونه خبر ها برخود خواهند لرزید که در آینده نه چندان دور، نه ایرانیان مصیبت دیده و نه جهان متمدن امروز، از سر شرارت ها و شقاوت های آشکار شان ذره ای کوتاه نخواهد آمد و در هر جای این کره خاکی پنهان شوند، فرزندان و نوه های آنها، تا سزای اعمال شنیع شان را در دادگاه های جهانی یک به یک و مورد به مورد، در کیفرخواستی بسیار قطور، باز خوانی و اجرای عدالت نکند ، از پای نخواهد نشست .
در این زمره اند : علی خامنه ای برای صدور قتل و شکنجه، روح اله حسینیان ( فتوا دهنده قتل های زنجیره ای ) ، احمد جنتی دبیر جنایتکار شورای نگهبان ، حسین شریعتمداری شکنجه چی معروف ، علی فلاحیان عامل قتل و شکنجه های بی شمار، رفسنجانی برای تداوم 6 سال بیشتر جنگ با عراق در پی باز پس گیری خرمشهر و در نتیجه نابودی صدها هزار نوجوانان پرشور اما بی تجربه میادین جنگ . همچنین زیر مجموعه عملیات ترور و قتل های زنجیره ای مانند : سعید عسگر، مرتضی مجیدی، ‏محمدعلی مقدمی، علی پورچالویی، مهدی روغنی، موسی جان نثاری، سعید گگونانی، مصطفی کاظمی، مهرداد عالیخانی، علی روشنی، محمود جعفرزاده، علی محسنی، حمید رسولی، مجید ‏عزیزی، مرتضی فلاح، ابوالفضل مسلمی، محمد اثنی‌عشر، علی صفایی‌پور، مصطفی‌هاشمی، علی ناظری، اصغر ‏سیاح، خسرو براتی، صفر مقصودی و دیگران....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر