۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

سلام خستنه باشید دوست عزیز امیدوارم همیشه شاد و خرم باشید.

سلام خستنه باشید دوست عزیز امیدوارم همیشه شاد و خرم باشید.
دوست عزیز از روز پنجشنبه 10 فروردین ماه یک هیئت از کشور سوئد به ایران سفر کرده اند و  خبرهای که به گوش ما رسیده است و ما را نگران میکند این است که در دو هفته پیش دو شهروند سوئدی در ایران دستگیر شده اند و مقامات ایرانی در حال حاضر سرگرم یک معامله با دولت سوئد است بر سر دستگیر شدگان.
بنا بر خبرهای که به گوش ما رسیده است به این شرح است.
مقامات ایرانی از دولت سوئد تقاضا میکند که چند نفر از اعضائی مجاهدین  کومه له و حزب دموکرات کردستان که در آن کشور بر سر میبرند به ایران مخفیانه تحویل بدهند و در مقابل شهروندان سوئدی بدون هیچ قید و شرطی آزاد میشوند و باز مقامات ایرانی به سوئدیها قول داده اند بدون سر و صدا افرادی که به ایران تحویل داده میشوند از بین میروند و باید در مقابل دولت سوئد اعلام کند که افراد ی که به ایران تحویل داده بشود آنها را مفقود شده اعلام کنند.
و بنابر این خبری که به گوش من رسیده است مقامات ایرانی یک لیست بزرگ از ایرانیان مخالف را به مقامات سوئدی داده است و باز از دولت سوئد خواسته است که برنامهای تلویزیونی مخالفین در خاک خود مسدود کند و جلو تبلیغات مخالفین به طور کلی گرفته بشود.
لیست به این شکل است.
1= مسدود کردن سایتهای مخالفین بر روی انترنت.
2= مسدود کردن برنامه تلویزیونی مخالفین در خاک سوئد
3= تحویل دادن افرادی که مقامات ایرانی نام آنها را به مقامات سوئدی داده است
4= ممنوع کردن کلیه ی فعالیتهای سیاسی و تبلیغاتی مخالفین در کشور سوئد
5= اخراج اعضای مجاهدین و گروهای که به قول دولت ایران و از نظر دولت ایران آنها تروریست هستند و باز تحویل دادن آنها به دولت ایران
6= تحویل افرادی که به مقامات ایرانی و به روحانیت بر روی سایتهای انترنتی توهین میکنند به قول رژیم ایران باید این افراد به مقامات ایرانی تحویل داده بشوند.
باز مقامات ایرانی از دولت سوئد خواسته است که بر آنها فشارهای روحی و روانی اعمال کنند تا توان فکر کردن را نداشته باشند.
دوست عزیز به هموطنان اطلاع بدهید تا جلو این جنایتی که دولت ایران میخواهد به آن دست بزند دستشان کوتاه کنید.
با سلام به همه ایرانیان عزیز در غربت با امید به برقراری آزادی و دموکراسی در کشورمان به باز به امید آن روزی که ما هرگز پناهنده ایرانی در هیچ کشوری نداشته باشیم  همه در آغوش وطنشان باشند.
و سلام بر تو کاک اسماعیل
دوست شما نصرین
تهران 15/1/1385
به سایت من مراجعه کنید در زیر مشاهده میشود.

ما حقوقدانان کردستان هر نوع اعمالی که خشونتبار باشد علیه ملتمان محکوم میکنیم و نقض حقوق ملت کرد یعنی نقض حقوق بشر.
با درود به روح و روانپاک شهیدان راه آزادی کرد و کردستان.
با سلام بر روح و روان پاک شهیدان چند روز پیش کردستان شمالی .با سلام بر روح و روان پاک شهیدان آزادی کرد و کردستان که بدست جلادان آدمکش و اشغالگران به شهادت رسیده اند. مردم آزادیخواه کردستان برادران خود را در شمال کردستان تنها نگذارید
 سماعیل قادری
 8/4/2006

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر