۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

ردستان در باره وزارت اطلاعات رژیم ایران.

موضوع اطلاعیه دفتر سیاسی حزب لبرال دموکرات کردستان در باره وزارت اطلاعات         رژیم ایران.                                                         
سردمداران و حاکمان بر ملت ایران به هوطنان خود بیگانه هستند و بیگانه وار برخورد میکنند در روز سه شنبه گذشته که سوئدیهای که به اتهام جاسوسی در ایران زندانی شده بودند و به مدت یک سال در زندان ایران بر سر برده بودند که به تازگی از زندان ایران آزاد شده اند و به سوئد برگشته اند در یک مصاحبه با رادیو سوئد پ 1 در باره وضعیت زندانهای رژیم ایران برای مردمشان توضیح دادند و متن این مصاحبه در زیر می آید که در این مصاحبه یک خانم داشت از آنها سئوال مینمود آنها هم با سئوالات گوینده رادیو جواب میدادند.
گوینده رادیو سوئد پ1 آیا در زندان ایران چه طوری بر شما میگذشت؟
ستیفان! نه چون ما خارجی بودیم با ما خوش رفتار بودند مثل ایرانیها با ما برخورد نمیکردند.
گوینده رادیو! منظور شما مثل ایرانیها با شماها برخورد نمیکردند یعنی چه میتوانید بیشتر توضیح بدهید؟
ستیفان! آنها با ایرانیها خیلی بد برخورد میکردند اما چون ما خارجی بودیم مورد شکنجه و بد رفتاری قرار نمیگرفتیم مثل ایرانیهای زندانی.
گوینده رادیو! خوب حالا چه احساسی میکنید که از زندان ایران آزاد شده اید؟
ستیفان! ما خیلی خوشحالیم که آزاد شده ایم اما آنچه آزار دهنده است برای ما انسانهای دیگر هر روز در زیر شکنجه قرار دارند و امید وارم روزی برسد آنها هم مثل ما آزاد بشوند.
گوینده رادیو! خیلی خوب است که شما از ایران آزادی شدین تشکر از این که وقت خودت را به ما دادی و با ما مصاحبه نمودی.
ستیفان! من هم از لطف شما متشکرم.
مصاحبه گوینده رادیو سوئد با یاری دوست ستیفان.
گوینده رادیو! یاری شما چه طور هستی آیا در ایران بر شما بد گذشت یا خیر؟ آیا مورد شکنجه و بد رفتاری از سوی ماموران ایرانی قرار گرفتید؟
یاری! نه همان که ستیفان گفت چون ما خارجی بودیم با ما خوشرفتار بودند مورد تهدید و یا شکنجه فیزیکی و یا مواردی قرار نگرفتیم اما متأسفانه آنها با هوطنان خودشان خیلی بد رفتار هستند آدم میتواند بگوید دولت ایران با ایرانیهای زندانی طوری رفتار میکند که نازیها در زمان جنگ جهانی دوم با اسیران جنگی و یا یهودیان رفتار میکردند انجام میگیرد در ایران.
گوینده رادیو! خوب ما همه از این واقعه با خبر هستیم  حالا چه احساسی میکنید که امروز در آغوش خانواده ات هستی؟ و شما در ایران بودی در زندان که دخترت بدنیا آمد؟
یاری! بلی کملأ درست است من روز تولد دخترم را ندیدم  و امروز خوشحالم که در آغوش خانوده ام هستم.
گوینده رادیو! حرفی چیزی برای گفتن ندارید که اگر کسانی که بخواهند به ایران سفر کنند کامیرا با خوشان نبرند؟
بلی ما دیگر به ایران سفر نخواهیم کرد اگر هم سفر کنیم کامیرا همراه خودمان نمیبریم.
گوینده رادیو! با تشکر از اینکه وقت خودتان را به ما دادین.
یاری من هم متشکرم از لطف شما.
بلی دست اندرکاران رژیم ایران با ایرانیهای هموطنشان بد رفتار هستند بیگانه پرست و دشمن خودی هستند این کار را برای جلب توجه افکار جهانی انجام میدهند اما در این فکر نیستند دیگر زمان فریبکاری و مکاری گذشته است این جهان مثل یک دهکده شده است هر خبری به سرعت در سرتاسر جهان میپیجد و به گوش مردم جهان میرسد.
در ایران هروز یک جوان را به قتل میرسانند در چند هفته پیش وریا محمدیان را به شهادت رساندند در مریوان نیروهای تروریستی انتظامی رژیم ملایان بلا اندیش و کور اندیشان حاکم بر ایران.
از دید حاکمان ایران حیثیت و کرامت انسان و انسانیت هیچ ارزشی ندارد و در دید این حاکمان فقط روحانیت و یا ملاهای فریبکار اعتبار و ارزش دارند نه انسان و انسانیت بر همین اساس است که با توانشان دست به شکنجه و بد رفتاری با هموطنانشان میکنند و زنان متعصب عراقی را در نیروی انتظامی درجه سرهنگی دارند و خوب زنان ما را کتک میزنند و به انسان ایرانی توهین میکنند.
بنابر خبری که بتازگی بدستمان رسیده است وزارت اطلاعات رژیم ایران برای منحرف کردن جوانان کرد در کردستان اسیر دست به ارسال فیلمهای سکسی و جنسی برای موبایل جوانان نموده است تا جوانان از این راه منحرف کنند که به کرد و کردستان فکر نکنند و به دنبال مسایل جنسی بروند.
در کردستان وزارت اطلاعات برخلاف قبل که تنها 2 تیم عملیاتی در کردستان داشت به تازگی دست به تاسیس 4 تیم دیگر نموده است این تیمها حالا 6 تیم هستند که هر یکی از این تیمها مسئولیت خاص خودشان را دارند.
تیم 1 = پخش و توضیح مواد مخدر در میان جوانان کرد و معتاد کردن آنها است.
تیم 2= شناسائی افراد و دستور تام دارند هر کسی را بکشند آزاد هستند و این دستور از رهبری دریافت کرده است و مسئول قتلعام جوانان کرد در اختیار دارند.
تیم 3= مسئولیت دارد تا برای جوانان فیلم سکسی برای موبایل آنها ارسال کنند تا جوانان را از راه سیاسی منحرف کنند و این یک باند فاسد است که دست به هر جنایتی میزنند یکی از کارهای این باند فاسد تجاوز به زنان و دختران کرد است در کردستان تا روحی آنها را بر هم بزنند و کاری کنند تا آنها دست به خودکشی بزنند.
هنگامیکه به آنها تجاوز کردند بلافاصله فیلم از آنها میگیرند و برای دیگران ارسال میکنند و کاری میکنند تا آنها دست به خودکشی بزنند این هم یک جنایت محسوب میشود علیه انسان کرد.
تیم 4= مسئولیت دارد که با تهدید و ارعاب هموطنان کرد را بترسانند و باز این تیم مسئول جمع آوری و بسیج کردن افراد مذهبی و زود گول خور هستند در کردستان.
این تیم مسئولیت دارند تا تروریستهای انسارالاسلام را آموزش بدهند پایگاه این جنایتکاران انسارالاسلام در نزدیکی شهر جوانرود است اما مرکز اصلی پایگاه آموزشی و تدارکاتی این گروه جنایتکار در نزدیکی شهر پاوه است که نام پایگاه آموزشی آنها حمزه سید الشهدا نام دارد و در نزدیکی خانگاه قرار دارد.  در سردشت یک پایگاه دارند آما این پایگاه بیشتر برای جمع آوری اطلاعات است انسارالاسلام برای وزارت اطلاعات رژیم ایران جاسوسی میکنند علیه هموطنان کرد در کردستان اسیر بخش شرق.
تیم 5- تیمی است که باز اختیار تام دارند هر کردی و یا هر کسی در کردستان را بکشند بدون اینکه از آنها سئوالی بشود و این تیم بیشتر عملیاتی است و چند نفری در مریوان و سنه با این تیم جنایتکار همکاری میکنند  این اخبار توسط هسته داخلی حزب لیبرال دموکرات کردستان به دست ما رسیده است.
تیم 6= تیمی است بیشتر شخصی هستند و اونیفورم نظامی بر تن ندارند و کار این تیم بیشتر مخفیانه است  و بیشتر این تیم در شهر سلیمانیه بر سر میبرند و این تیم فقط کارش شناسائی است و گاه گاهی دست به ترور میزنند ولی بیشتر لباس شخصی دارند و لباسهای کهنه و پوسیده میپوشند و این تیم در میان کارگران نفوز دارند و به آسانی علیه کارگران جاسوسی میکنند در کارخانه ها این تیم بعضی اوقات برای جلب مخالفین رژیم نقش مخالف بازی میکنند و این تیم باز مسئول بررسی سایتهای انترنتی در اختیار دارند.
بیشتر این تیم در لبنان و فلسطین بر سر میبرند و بعضی دیگر تحت عنوان پناهنده به اروپا و دولتهای عربی سفر میکنند و خود را اول مخالف رژِیم معرفی میکنند تا در این راه بتوانند با مخالفین تماس برقرار کنند. همین تیم مسئولیت ارسال پارازیت برروی کنالهای ماهواره ای در اختیار دارند یعنی میتوان گفت این تیم بخش تکنیکی وزارت اطلاعات است در کردستان اسیر.
باز تیم 6 مسئولیت دارند تا خانواده های که ماهواره دارند شناسائی کنند و سپس ماهواره آنها را مصادره کنند.
قبلأ این تیم فقط مسئول برون مرزی بود و حسن عباسی یکی از کادرهای برجسته این تیم بود همراه با سرتیپ پاسدار صحرارودی قاتل دکتر عبدالرحمان قاسملو و عبدالله قادری در اتریش که در حال حاضر در زندان آمریکا قرار دارند.
و این تیم خود را سربازان مهدی خیالی میدانند و در سوئد چند نفر دارند و بدنبال کسانی هستند ساده لوح و زود باور که در اختیارشان قرار گیرند.
این تیم با اطلاعات سپاپاسداران هماهنگ هستند کار مشترک دارند با اطلاعات سپاه.
این تیم تیمی تازه نیست بلکه تیمی است تجربه خیلی از قتلهای خارج و داخل ایران را دارند.
این تیم باز تحت نام دیپلمات به کشورهای دیگر سفر میکنند و بخش دیگر این تیم تحت نام پناهنده به کشورهای اروپائی سفر میکنند و خیلی آسان اقامت را دریافت میکنند.
دو نفر از این تیم در همین شهر بر سر میبرند و در سال گذشته برای اینکه کسی به آنها شک نکند نامه را توسط یک فرد دیگر ایرانی و یارسانی است برای سفارت رژیم در استکهلم فرستاده بودند و نفر پشت سرش بود تا زمانی که به سفارت میرود این شخص ( و ع  ل و م  د) نامه را به( اردر) داده بودند.
بلی وزارت اطلاعات رژیم ایران دست به هر کاری میزند برای سرکوب ملت ستمدید کرد در کردستان.
همین تیم باعث میشود تا بخشی از کارگران را از کار اخارج کنند ...
زند باد آزادی و برابری
نفرت بر تنگنظری و کوته فکری
سلام بر روح و روان پاک شهدای کرد و کردستان
سلام بر روح و روان شهدای راه انسان و انسانیت..
دفتر سیاسی حزب لیبرال دموکرات کردستان
22/4/ 2007
اسماعیل قادری دبیرکل حزب لیبرال دموکرات کردستان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر