۱۳۹۱ اردیبهشت ۴, دوشنبه

طوری با دیگران رفتار بکنید که همانطور که خود میخواهید با شما رفتار بشود هرگز سوزن به پشت کسی نزنی که خودتان دوست ندارید کسی به پشت شما سوزن بزند.





Behandla andra som du själv vill bli behandlad, stick aldrig någon i ryggen som du själv inte vill bli stucken av..
Glöm aldrig när du pratar illa bakom ryggen mot en annan människa, kommer ditt ord någon gång fram till personen, fördom aldrig någon som du känner inte på riktigt bara du gillar inte personen på grund av att du är avundsjuka på honom henne tänk innan du skulle bedöma något om någon tänk innan du skulle göra något. du kommer ångrar dig , gör inte saker som du skulle ångra dig sedan som är inte bra för din själ. mvh samuel och linda



-----------------

طوری با دیگران رفتار بکنید که همانطور که خود میخواهید با شما رفتار بشود هرگز سوزن به پشت کسی نزنی که خودتان دوست ندارید کسی به پشت شما سوزن بزند.
پیش از اینکه بخواهید در باره کسی قضاوات کنید به خوبی فکرش بکنید و هرگز انگشت اتهام به سوی کسی دراز نکن تا زمانیکه 100% در باره اش چیزی ندانسته اید.
فراموش نکنید آنچه شما در باره کسی بیان میکنید به طور بد به گوش شخص خواهند رسید پیشمان خواهید از کردارتان
کاری نکنید که بعدا احساس پیشمانی بکنید.
ساموئیل کرماشانی
--------------------------------------

موضوع اطلاعیه برای اینکه دست نیروهای سرکوبگر رژیم ایران را در مناطق کردنشین ایران و یا قسمت کردستان شرقی کوتاه بشود نیاز به یک منطقه پرواز ممنوع است در کردستان ایران برای اینکه دست نیروهای سرکوبگر رژیم ایران برای همیشه در آن مناطق کوتاه بشود این پرواز ممنوع باید شامل همه مناطق کردستان ایران باشد تمامی شهرهای کردستان  ایران باید تحت نظارت سازمان ملل متحد برای حمایت آن مناطق یک خط قرمز درست بشود تا نیروهای سرکوبگر رژیم ایران نتوانند مردم بیدفاع کردستان را مورد ظلم و ستم قرار بدهند بتازه گی کارگرانی که در محیط دادگاه سنندج کار کرده بودند یک گور دسته جمعی را پیدا کرده اند در محیط این دادگاه جنایتکاران اسلامی.

گور جمعي در سنندج كشف گرديد

براساس گزارش شاهدان, يك گور جمعي, در محوطه باصطلاح ”دادگاه انقلاب“ رژيم آخوندي در سنندج, پيداشده است. اين جنايت هولناك دژخيمان, هنگام خاکبرداري اين محل توسط كارگران, برملا گرديد. در اين گور جمعي, پيكرهاي اعدام شدگان, دفن شده است.
گزارش دريافتي حاكي است, مأموران سركوبگر انتظامي, و نيروهاي اطلاعاتي رژيم, پس از فاش شدن اين گور جمعي، بلافاصله, خود را به محل رسانده, و كارگران را به اداره اطلاعات برده‌اند.
بر همین اساس یک منطقه امن برای مردم کردستان ایران ضروریست و در این باره باید سازمانهای کردستانی و گروه های که خود را مدافع خلق کرد میدانند باید جسورانه پشت این قضیه را بگیرند.
حاکمان ظالم و ستمگر به هر حیله ای دست میزنندو حالا سایت بازتاب وابسته به محسن رضائی دست به کارهای تفرقه انگیزی میان گروه های کرد میخواهد تفرقه ایجاد کند البته کسانی هم در میان گروه های کرد هستند که تمایل خودرا به چنین لجنپراکنیهای نشان میدهند و در سایتهای آنان سر و کله سایت محسن رضای دیده میشود که این هم نشانه ی بیتفاوتی نسبت به ملت کرد در کردستان. بعضی هم اعلام میکنند شاید در کنار رژیم با آمریکا وارد جنگ بشوند این گفت و شنودها نگران کننده است امیدوار هستم چنین نباشد که مامیشنویم. امیدوارم سازمانهای کردستانی بخود بجنبد و اصلاحاتی در میان خود بوجود بیاورند به جوانان اجازه بدهند رهبری را بدست بگیرند منظورم نصل امروزی است. من بر این باور هستم تا زمانی که این گروه ها یکصدا و دست در دست یکدیگر نگذارند و به اندیشه های مختلف احترام نگذارند نمیتوانند به هیچ کجا برسند یکی میرود تپل مارکسیست لنینیست میزند و دیگر روزی مذهبی است و روز دوم سوسیالیست و روز بعد  هم بازگشت میشود دوباره اسلامی میشوند خوب باید به کرد و کردستان فکر کرد مسائلی چون حزبی گری و امثال اینها چیزی ببار نخواهید آورد. باید جسورانه وارد قضیه بشوند و برای یک منطقه پرواز ممنوع با گروه های مدافع حقوق بشر و نمایندگان سازمان ملل ملاقات کنند و از آنها درخواست کنند تا یک منطقه امن برای ملت ستمدیده کردستان ایران درست بشود تا دیگر نیروهای سرکوبگر رژیم نتواند از این بیشتر مردم بیدفاع کردستان ایران را مورد ظلم و ستم قرار بدهند و گول شوینیستهای فارس نخورند که اونها هم تاکتیک خاص خودشان دارند.. ما خواستار یک ایران فدرال و دموکرات هستیم که حقوق همه در آن تضمین شده باشد و اگر نه باید علانا اعلام کنیم که جدای تنها راه چاره است اگر به احقاق حقوق دموکرایتک ما ملت مظلوم کردستان احترام نگذارند و حقوق انسانی و فرهنگی و اجتماعی مارا رعایت نکنندو  هر روز دست به سرکوب ما بزنند و مارا در بند قرار بدهند خوب راه چاره ای نیست بجز جدای و حق تعین سرنوشت. من در این باره در این فکر هستم که چرا احزاب سیاسی کردستانی سکوت اختیار میکنند چند روز پیش سه نفر در اردوگاه التاش رومادی در عراق توسط 8 نفر که به خانه آنها ریخته بودند کشته شدند این را باید یادآور کنم که یک گروه مذهبی که سالها در ان کمپ وجود داشته است دست به این جنایتها میزنند  و گروه شیخ زانا در آن کمپ سر و کله در آورده است آنچه در زیر میخوانید در باره قتل 3 نفری است که بتازگی در اردوگاه التاش رومادی روی داده است.

خبر: کشتار در اردوگاه التاش

قتل زنان و کودکان کرد در اردوگاه آوارگان " التاش "

در اردوگاه آوارگان التاش نزدیک شهر الرمادی عراق، 3 کرد که‌ توسط افراد ناشناس ربوده‌ شده‌ بودند، به‌ قتل رسیدند. نام این کشته‌ شدگان که‌ اهل شرق کردستان هستند به‌ شرح زیر است:...
1- عادل رسول معروف
2- گلاویژ محمود
3- دختر گلاویژ با نام زانا
این سه‌ نفر در محل سکونت خود در الرمادی عراق با زور از خانه‌ خارج و به‌ مکان نامعلومی برده‌ شدند. پس پیدا شدن جسدهایشان، مشخص شد با شلیک گلوله‌ به‌ قتل رسیده‌اند. بنا بر اخبار رسیده‌ عادل رسول معروف روز سه‌شنبه‌ از منزل خود ربوده‌ شده‌ است.
گلاویژ و دخترش هم پس از تهاجم هشت نفر به‌ محل سکونتشان ربوده‌ می‌شوند و پس از دو روز جسد آنان در 2 کیلومتری محل اردوگاه آوارگان پیدا می‌شود.
خانواده‌ی قربانیان به‌ مقامات شکایت کرده‌اند ولی تاکنون پرونده‌ای برای آنان جهت شناسایی و دستگیری ربایندگان تشکیل نشده‌ است
ما حتا در غربت هم در امان تروریستهای خونخوار نیستیم و جای امنی در این کره خاکی نمی یابیم.  خوب بر همین اساس یک منطقه پرواز ممنوع خیلی ضروری است تا بتوان همه آنهای که خاک کردستان را ترک کرده اند به کردستان برگردند و جای امنی میتواند باشد اگر سازمان ملل متحد دست به چنین کاری بزند برای حمایت ملت مظلوم کردستان ایران  و این مسئولیت بدوش ما کردهای است که در خارج از ایران هستیم و توان ملاقات با گروه های مدافع حقوق بشر و نمایندگان سازمان ملل متحد داریم  هرچه در توان داشته باشیم باید نهایتا بکار به  بریم برای حمایت از مردم بیدفاع کردستان ایران  و باز این مسئولیت بدوش سازمانهای سیاسی کردستانی میباشد که باید دست به کار بشوند از همین حالا.. همه شاهد این جنایتهای رژیم هستند در کردستان در چند روز پیش پاسدارهای خون خوار با شلیک گلوله یک جوان مهابادی را به قتل رساندن و خبر این جنایت به گوش همه رسید. 5 ماه‌ پیش در تاریخ 5 ام تیر ماه‌ 1384 برابر با 26 ژوئن 2005، شیخ حسن رستگار و فرزندش در کرمانشاه‌ نا پدید شدند.
 با تأسف و اندوه‌ فراوان اعلام میداریم که‌ روز یکشنبه‌ 29 آبانماه‌(20 نوامبر) جسد شیخ حسن و فرزندش هاشم در حیاط پشت مسجدش کشف گردید.  و من شخصأ شیخ حسن رستگار را میشناسم که از اهل کندوله سنجابی است و یکی از دوستان پدرم بوده است او در سال 1363 به شهر کرمانشاه رفت و در کوچه 10 متری دولت آباد ساکن بود

اسماعیل قادری
25/11/2005
  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر