۱۳۹۱ اردیبهشت ۹, شنبه

موضوع تاکتیک تازه دشمنان ملت کرد در منطقه و تحرکات مشکوک دولتهای اشغالگر کردستان مثل ترکیه ایران و سوریه و دشمنان ملت در در درون دولت عراق.


موضوع تاکتیک تازه دشمنان ملت کرد در منطقه و تحرکات مشکوک دولتهای اشغالگر کردستان مثل ترکیه ایران و سوریه و دشمنان ملت در در درون دولت عراق.
 که توطئه دشمنان ملت کرد اینبار خیلی با توطئه های قبل فرق و تفاوتی اساسی دارند.
خیلی از روزنامه ها و تلویزیونهای چه عربی و چه کردی و فارسی حقایق سفرهای مسئولین دولت ترکیه به ایران منتشر نمیکنند و شاید هم به خاطر مصالح شخصی و خود افراد و گردانندگان این رسانه ها باشد که ایجاب نمیکند که حقایق را منتشر کنند که در پشت پرده در میان دیدارهای مسئولین رژیم ایران و رژیم ترکیه چه میگذرد.


بله من میخواهم در حد توانم کمی یا گوشه ای از این حقایق را در اختیار علاقمندان قضیه کردستان و آن دسته از کردهای هموطنم که با زبان فارسی آشنای دارند و دوستان ملت کرد که فارسی زبان هستند و آزاد اندیش هستند میگذارم تا شاید به حقایق دشمنان انسانیت و آزادی پی به برندو اهداف شوم آنها را دریابند.
در حقیقت آنچه در باره سفرهای اردوغان و هیئت همراهش به ایران صورت گرفته است  مثل خودش منتشر نشده و بر این امر چشم پوشی شده است توسط رسانهای گروه هی که در بالا به آن اشاره نموده ام.
در همه سفرهای که هیئت دولت ترکیه به ایران داشته اند در مرحله اول بحث بر سر چگونگی برخورد با کردها بوده است و در این راستا ترکیه خواستار یک نیروی مشترک از سوی ایران شده برای خنثی نمودن جنبشهای ملی  کردکه در حال ترقی و پیشرفت نیز هستند.
بر اساس اطلاعاتی که بدست ما رسیده است ترکیه از سران رژیم ایران درخواست نموده است که اگر دولت ایران با رژیم ترکیه علیه کردها همکاری اطلاعاتی و نظامی انجام بدهد ترکیه به بشار اسد کمک میکند تا بر سر قدرت بمانند و بر نیروهای مخالف اسد فشار وارد خواهند کرد که تا با بشار اسد دست به گفتگو بزنند و بتوانند در حکومت بشار اسد  مشارکت کنند.
از سوی دولت ایران هم در دوگانگی و دوراهه قرار گرفته است بعضی از سیاستمداران ایرانی اینطوری فکر میکنند که ترکیه قابل اعتماد نیست و میتواند این قضیه یک توطئه باشد که ترکیه دست به آن زده است اما در باره قضیه برخورد با کردها با دولت ترکیه ظاهرا موافق هستند سران دولت ایران.
چرا چون در پیامی که توسط علی خامنه ای به نوری المالکی توسط سفیر رژیم در بغداد داده شده بود در آن آمده است که نوری المالکی به ایران سفر کنند و نباید هوشیار زیباری وزیر خارجه عراق و هیچ یک از کردها را همراه خود داشته باشند تا بر سر قضیه ای که میان سران رژیم ایران و مسئولین دولت ترک مطرح شده است به آسانی بدون حضور کردها بحث بشود و پیام دولت مردان ترک نیز به نوری المالکی ابلاغ کنند سران رژیم ایران که در باره نحوی برنامه ریزی توطئه علیه کردها بحث و تبادل نظر کنند توسط ایران و ترکیه برنامه ریزی شده است.
4 چیز مهم برای توطئه علیه کردها بخصوص علیه اقلیم کردستان توسط رژیم ایران و ترکیه مطرح شده است که به شرح زیر میباشد.
1 کمک به گروه های اسلامی مثل اتحادیه اسلامی کردستان و کومه لی اسلامی کردستان که این دو گروه از سوی رژیم ایران و ترکیه حمایت مالی میشوند برای برهم زدن امنیت اقلیم کردستان توسط این مزدوران متاسفانه خود این جاشها کرد هستند ودر خدمت  دشمنان ملت کرد قرار گرفته اند و بعنوان کارت فشار بر اقلیم کردستان دشمنان ملت کرد از این جاش اسلامیستها سواستفاده میکنند.
2 قوی نمودن ارتش عراق تا شاید این ارتش بتواند نیروهای پیشمرگ را سرکوب کنند و سران رژیم ایران است به اردوغان گفته اند که اتحادیه میهنی کردستان به رهبری جلال طالبانی شریک استراتژیک ایران میباشد و هر کاری که از سوی سران ایران به این گروه سپرده بشود بدون چند و چرا انجام میدهند و میان دولت ایران و اتحادیه میهنی امضا تفاهم نامه وجود دارد و تا بحال این گروه هیچ رفتار و یا عملی انجام نداده است که بر علیه  ایران باشد بلعکس خیلی کارهای خوبی به نفع ایران انجام اده اند و گروه های مسلح ضد انقلاب را مهار نموده است و مرزهای ما را تا حدی آرام شده از سوی اتحادیه میهنی کردستان و جلال طالبانی به امام و رهبری ایران علاقه ی عمیق دارند برای نمونه هر باری که به ایران سفر نموده اند از قبر خمینی دیدن نموده اند و شعر برای خمینی سروده اند.
3 تشکیل نیروی مخفی و خیلی کارا برای رویاروی با تحرکات کردها و خنثی نمودن اقلیم کردستان توسط دولت ایران و همپیمانان عراقی ایران و دولت ترکیه این در یک جلسه محرمانه میان رجب طیب اردوغان و علی خامنه ای مطرح شده است.
قرار است وزارت اطلاعات رژیم ایران و وزارت اطلاعات ترکیه موسوم به میت در روزهای آینده دیدار کنند تا شاید بتوانند یک نیروی مشترک تشکیل بدهند برای رویاروی با کردها که به قول آنها باید خیلی از کردها را علیه خود کردها بسیج کنند این دو نیرو ی ضد بشری و برای این کار باید هر دو دولت همراه با دولت مرکزی عراق بودجه کلانی برای بهتر شدن کارهای این وزارت خانه مشترک 3 گوشه ای اختصاص داده بشود برای نیرو جزب کردن علیه کردها حتی باید جنگ مسلحانه علیه کردها در نظر گرفته بشود مثل کونتر گریلا.
4 کمک به مخالفین اقلیم کردستان چه در خارج وچه در داخل کردستان از نظر مادی و معنوی به این نیروها کمک بشود تا شاید حکومت اقلیم کردستان را فلج کنند وقتیکه حکومت اقلیم کردستان فلج شد آنگاه نیروی عراقی وارد منطقه میشوند و میتوانند کوه قندیل را به تصرف خود در بیاورند و به جنبشهای کرد حاضر در کوه قندیل خاتمه بدهند و اگر هم از این راه پیروز نشدند بر مسئولین اقلیم کردستان فشار بیاورند تا شاید علیه گریلاها به صف دشمنان ملت کرد به پیوندند تا اشغالکران کردستان  ترکیه و ایران خواب و خیال آسوده ای پیدا کنند.
بله سفرهای سیاستمداران ترک به ایران نه درباره مسائل اتمی و یا مسائل سوریه بلکه در مرحله ی اول در باره چگونگی برخورد با کردها بوده است اما رسانه ها آنچه حقیقت دارد منتشر نمیکنند و یا اینکه سیاستمداران مبتلا به جنون ضد کرد اجازه نمیدهند آنچه در پشت پرده در باره ملت کرد بحث شده است و بحث اصلی اشغالگران کردستان بوده است منتشر بشود.
//////////////////////////////
خلاصه برویم سر قضیه تاکتیک جدید دولت ترکیه در خاورمیانه  و خوابدیدن ترکها برای بازگشت به زمان عثمانی.
دولت ترکیه که خودرا سرخورده و مایوس میبیند که نتوانسته بود در پروسه ی آزادی سازی عراق در سال 2003 شرکت فعال را داشته باشد و  حزب کارگران کردستان را مسئول ممانعت از دخالت ترکیه در عراق میداند و بارها مسئولین ترک به این مسائل اشاره نموده اند و از این قضیه شکو داشته اند و آه و ناله سر داده اند اینبار برای آینده سوریه و ایران هیئت تشکیل داده است که به سرپرستی فردی بنام زکی ارجان که بخوبی بر زبانهای فارسی کردی  عربی ترکی و انگلیسی مسلط میباشند برای ارتباط با مخالفین رژیم ایران و رژیم سوریه یک هیئت 9 و 12 نفره متشکل از دو وزارتخانه وزارت اطلاعات و امنیت ترکیه موسوم به میت و وزارت خارجه ترکیه  مسئولیت دارند که با مخالفین دولتهای ایران و سوریه در ارتباط باشند تا این نیروها را به سوی خود هدایت کند تا از تحرکات کردها ممناعت ایجاد بشود و مثل عراق نشود در این دو کشور یعنی ایران و سوریه در آینده.
یک هیئت 12 نفره به سرپرستی زکی ارجان  که در اصل آذریتبار هستند و متولد ایران هستند و توسط سازمان امنیت ترکیه موسوم به میت آموزشهای لازم اطلاعاتی و سیاسی دیده اند برای نظارت بر اوضاع ایران تشکیل داده شده است که در ماه های گذشته این هیئت در چندین نشست جداگانه با طرفداران سلطنت طلب و مشروطه خواهان و جمهوری خواهان لایک دیدار و گفتگوه نموده اندو به مخالفین ایرانی قول همکاری مادی و معنوی از سوی دولت ترکیه داده شده است به شرطی که این نیروها بتوانند جنبشهای کرد متیع خود کنند و یا میان جنبشهای کرد اختلاف درست کنند تا تارومار بشوند که نتوانند خود را سازماندهی کنند که اجازه ندهند که پا را از حد بگذارند و نباید ایران و سوریه مثل عراق بشود که کردها قدرت سیاسی و نظامی پیدا کنند که خطری بلقوه برای ترکیه و هر 3 کشور محسوب میشوند که بر اساس اطلاعاتی که بدست ما رسیده است این هیئت چندین بار با رضا پهلوی و داریوش همایون دیدار نموده اند و با رضا پهلوی امضای تفاهمنامه بر اساس خواستهای دولت ترک امضا نموده اند که بنیاد نوروز بعنوان دفتر نمایندگی رضا پهلوی و مشروطه خواهان در ترکیه فعالیت میکند که با این نفرات که بر اوضاع ایران نظارت دارند در وزارت خارجه ترکیه و وزارت اطلاعات و امنیت ترکیه کار میکنند در ارتباط دائم هستند.
و دولت ترکیه کوشش و تلاش میکند که مخالفین رژیم ایران را زیر سلطه خود بکشاند و از آنها برای سیاستهای ضد کردی سواستفاده کند.
در این راستا رضا پهلوی از این هیئت  ترک خواسته است به سیاستمداران ترکیه بگویند که نباید اجازه بدهند به ایران حمله نظامی بشود و نباید اجازه بدهند ارتش و سپاه از هم به پاشند بعد از سرنگونی رژیم ایران بدست مردم ایران باید رضا و طرفداران مشروطه خواه با شیوه ی خمینی  بتوانند ارتش و سپاه را دست نخورده تحویل بگیرند تا از راه این نیروها بتوانند همه جنبشهای کردستانی  را سرکوب کنند و جلو هر نوع تحرکی از سوی کردها گرفته بشود توسط ارتش و سپاه.
زیر نظر همین هیئت 12 نفره افرادی هستند که بر زبان کردی بخوبی مسلط هستند در تمامی گردهمایهای کردها فعالانه  شرکت میکنند بعنوان آذربایجانی و آذریتباران ایرانی  اما در اصل برای جاسوسی برای دولت ترکیه در این گردهمایها شرکت میکنند.
 تمامی گفتها و بحثهای که در این گردهمایها مطرح میشوند توسط این مزدوران ظبط میشود و در اختیار وزارت خارجه و وزارت اطلاعات ترکیه موسوم به میت قرار میگیرد و آنها هم بعنوان تاکتیک فریبنده از این گفتها استفاده میکنند.
برای نمونه در کنفرانس استکلهم برای دموکراسی در ایران این هیئت شرکت فعال داشته است و به احتمال زیاد سازگارا در خدمت این هیئت قرار گرفته است و به نفع این هیئت ضد کردستانی خدمت میکنند.
و در این رابطه دولتمردان ترکیه تلاش میکنند که در آینده ایران و سوریه نقش اساسی را داشته باشند و بر همین اساس است که در صدد وابسته کردن گروه های ایرانی و سوریه به سوی خود میباشند و این همه تلاش و کار برای ضدیت با خواستهای بر حق ملت کرد میباشد در این کشورها  که سیاستمداران نژاد پرست ترک دست به آن زده اند.
و در باره اوضاع سوریه دولت نژادپرست ترک یک هیئت 9 نفره تشکیل داده است که یکی از موهرهای نامطلوب این هیئت برهان غلیون میباشد که برهان غلیون یکی از کسانی میباشد که سالها سال زیر نظر سازمان امنیت ترکیه موسوم به میت آموزشهای لازم دیده و در طول زندگیش که در فرانسه بوده است علیه کردها به نفع ترکیه شرکت فعال داشته است برهان غلیون.
این هیئت 9 نفره مسئولیت دارند که در داخل سوریه نفوذ دولت ترکیه  را قوی کنند که با مخالفین سوریه ارتباط داشته باشند و بر همین اساس است که شورای ملی سوریه در استانبول تشکیل شده که 100% در صد زیر نفوذ دولت ترک تشکیل شده است تا علیه  خواستهای برحق ملت کرد از راه این دستجاتهای وابسته به خود مقابله کنند سیاست مداران نژادپرست کور ترک.
رژیم نژاد پرست ترکیه بعد از امتحان همه گزینها علیه جنبش رهایبخش ملت کرد که استفاده نمود و با شکست روبرو شد خلاصه از راه دیگر وارد شد که این تحرکات بر اساس یک مطالعه منطقه ای و جغرافیای و ژیوپولتیکی و به این نتیجه رسیدند که با افزایش نفوذ خود در میان کشورهای عربی و اسلامی  میتواند مانع تحرکات جنبش ملت کرد بشود و در سال 2006 دولت ترکیه دست به یک تحرکات سیاسی مذهبی زد و با اخوان المسلمین هدست شد و کوشش و تلاش نمود تا در حرکتها و انقلابهای عربی که به بهار عربی  شناخته شده است نفوذ  خود را قوی کند در میان مردم عرب این مناطق از شمال آفریقا تا خلیج فارس نفوذ پیدا کنند و سیاستهای دولت ترکیه در آن مناطق پیرو بشود  و این همه کوشش و تلاش بیشتر برای جلوگیری از جنبش ملت کرد و دشمنی با ملت کرد میباشد که سیاستمداران ترک به آن دست زده اند.
از راه دیگر دولتمردان ترک برای اینکه ایالات متحده آمریکا را قانع کنند که این تحرکات بیشتر برای کم کردن نفوذ ایران  میباشد در منطقه و منزوی نمودن سیاستهای  رژیم ایران است و ایالات متحد آمریکا نیز به دولت ترک برای این تحرکات چراغ سبز داده است.
اما در واقع چنین نیست بلکه هدف سیاست مداران نژادپرست ترک بسیج منطقه ای و عربی اسلامی علیه کردها میباشد و کم کردن نفوذ کردها در میان جوانان روشنفکر عربی و کشاندن این روشنفکران به سوی سیاستهای کج و کوله دولت ترک میباشد.
در اصل دولت ترکیه توانسته است سیاستمداران ایالات متحد آمریکا را فریب بدهند و آنها را گول بزنند با کارهای که میکنند.
ترکها از این راه هم شکست خواهند خورد چرا چون این سیاست کهنه شده است امروز عصر تکنولوژی و عصر پشرفت و عصر ارتباطات میباشد و رسانهای کردی تا عمق خانه های عربها و ملتهای دیگر خاورمیانه چه از راه ماهواره ها و چه از راه اینترنت نفوذ خود را کرده است و حق و حقوق ملت کرد برای همه آشنا میباشدو فکر کنم روشنفکران عرب هم بر این امر واقع هستند که ملت کرد هم مثل ملتهای دیگر حق تعین سرنوشت خود را دارند.
و این را یاد آور میکنم این یکی از اساسیترین سیاستهای دولت ترکیه بوده و هست که دولتمردان ترک یک ایران قوی و قدرتمند نمیخواهند و یک سوریه قوی و قدرتمند نمیخواهند بلکه یک ایران ضعیف و ناتوان میخواهند که همیشه به ترکها محتاج باشند و در ضمن سیاست دولت ترکیه در قبال سوریه و حتی کشورهای دیگر عربی بر این اساس است که آنها همیشه ضعیف و ناتوان باشند و به ترکها محتاج باشند.
از سوی دیگر دولت ترکیه به ایلات متحد آمریکا قول داده است که برای کم کردن نفوذ روسیه در میان کشورهای عربی و کمک به تشکلهای ضد روسی در منطقه به سیاستهای ایالات متحده خدمت خواهند کرد به شرطیکه ایالات متحده آمریکا به ترکها کمک کنند تا جنبشهای کرد را سرکوب و نابود کنند اما این خیالی باطل بیش نیست که دولتمردان ترک دست به ان زده اند و با ملت کرد دشمنی دارند و نزدیک به 5600 کودک زیر سن قانونی کرد در زندانهای ترکیه بر سر میبرند و هیچ منبع حقوق بشر از این جنایتهای دولت ترک اعتراض نمیکنند.
و دولت ترکیه پشت تمامی انفجارهای که در روسی رویداده است توسط رژیم ترکیه سازماندهی شده است و حتی اسلحه و مهمات را در اختیار گروه های تروریستی و خرابکار که علیه روسیه میجنگند  توسط ترکها تامین میشود.
تحلیل سیاسی ما در آینده ادامه دارد در باره سیاست دولتهای اشغالگر که سرزمین کردستان را به اشغال خود در آورده اند و منابع زیر زمینی این سرزمین که متعلق به ملت کرد میباشد میدزند .
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 28/4/2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر