۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۱, دوشنبه

وجود جاشهای رژیم ایران در شهر کارلستاد سوئد که مرد هستند به فارسی این میشه گفت کور خرهای خودفروش

وجود جاشهای رژیم ایران در شهر کارلستاد سوئد که مرد هستند به فارسی این میشه گفت کور خرهای خودفروش

امروز عصر رائس ساعت 14 و 15 دقیقه بوقت محلی که برای دیدن صحنه تظاهرات دانشجویان دانشگاه شهر کارلستاد رفته بودم دیدم که شخصی من از سال 2010 یعنی از آغاز تابستان سال 2010 بطور دقیق زیر نظر  قرار داده ام و تمامی رفتارهای ایشان را مورد بررسی روانکاوانه قرار داده ام و در سال گذشته دوباره این شخص مشکوک را در منطقه ای بنام سکوگ هال مشاهده نمودم امروز صد در صد برای من روشن شد که این شخص یک مزدور بقول خودمان یک جاش یعنی 
کوره خر رژیم جمهوری اسلامی میباشند.


من فکر میکنم شاید اهل مهاباد باشد و یا اهل سلیمانیه عراق باشند در این باره توانستم عکسش را بگیرم چه توسط فیلمبرداری و چه توسط کامیرای مخفی که همراه دارم.

من مدتی است رفتارهای این شخص از نظر روانشناسی رفتاری زیر نظر قرار داده ام و سیگنالهای که در رفتار این فرد مشاهده نموده ام یک مزدور میباشد و به مدت 3 سال میباشد زیر نظر روانکاوانه قرار گرفه است این شخص.
من که دوره تخصوص در باره رفتارشناسی و حرکات بدنشناسی خوانده ام و در این باره هم کار کرده ام توانسته ام خیلی از مزدوران را افشا کنم.


 من یک چیز بیشتر نمیگویم همینکه تف به شرافتتان که برای دشمن اشغالگر کردستان مزدوری میکنید بی شرفهای کثافات
در روزها و ماهای گذشته در باره وجود جاشهای اطلاعات رژیم ایران نوشته ایم و افشاگری نموده ایم و باز افشاگری خواهم کرد.

با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 30/4/2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر