۱۳۹۱ اردیبهشت ۴, دوشنبه

موضوع اطلاعیه در باره انفال و جینوساید ملت کرد توسط اشغالگران در کردستان اسیر.و درباره حلبچه شهید.


موضوع اطلاعیه در باره انفال و جینوساید ملت کرد توسط اشغالگران در کردستان اسیر.و درباره حلبچه شهید.
در ایران 15 فیبروری در شهر ماکو شرق کردستان مردم کرد برای اینکه اعتراض خود را به گوش آدمربایان 15 فیبروری سال 1999 میلادی که در یک معامله ننگین عبدالا اوجلان رهبر اکثریت کردهای شمال کردستان را به طور نا انسانیتی به ترکیه تحویل دادند و هر سال به این مناسبت مردم کرد علیه این عمل نا انسانی ای که انجام گرفته اعتراض میکنند و به این مناسبت کردهای شرق کردستان هم دست به اعتراض زدند اما توسط نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی ایران این تظاهرات مسالمت آمیز سرکوب شد و تعدادی از مردم کشته شدند و تعدادی هم زندانی شدند. و باز در شهرهای کردستان شرقی همه در زیر ظلم و ستم رنجمیبرند و جینوساید به طور روزانه در کردستان شرقی ادامه دارد علیه ملت ستمدید کرد در آن قسمت از کردستان بزرگ. و باز در سال گذشته شهر مهاباد را به خاک و خون کشیده شد توسط ماموران سرکوبگر دولت ایران و تظاهرات مسالمتآمیز مردم کرد را سرکوب نمودند و یک جوان مهابادی را بطور فجیعی به قتل رساندند که همه شاهد عکسهای ایشان بودند بر روی سایتهای انترنتی.و باز در این باره تمامی افراد فعال در آمور حقوقی و چندین نفر را زندانی نمودند یکی از این زندانیان دکتر رویا طلوعی بود که 66 روز تحت وحشیانه ترین شکنجه های نا انسانی قرار داشت.


البته این ماه که نزدیک به نوروز است هم پر از شادی است و هم پر از غم و اندوه برای ملت کرد در سر تا سر کردستان بزرگ.
در همین ماه رژیمهای سرکوبگر خیلی از فرزندان خلق کردرا ناجوانمردانه به شهادت رسانده اند و حتئ با بمبهای شیمیای به ملت مظلوم و ستمدید کرد حمله نمودند و چندین هزار نفر از پیر و جوان تا کودک شیرخوار را ناجوانمردانه آنها را قتلعام نمودند.
در سال 1988 نیروهای رژیم ایران که در حال جنگ بود با رژِیم سرنگون شده صدام شهر حلبچه شهید را به تصرف خود در آوردند با یاری نیروهای پیشمرک کرد.
رژیم صدام هم چند بار دست به حمله زد اما اینبار چون نیروهای پیشمرگ کرد در آن جنگ آماده بودند نیروهای رژیم بعث سرنگون شده همیشه مایوسانه شکست میخوردند
صدام تمامی افراد رده بالای نظامی و امنیتی را برای یک نشست استراری فرا خواند در آن نشست خود محمد مظلوم اهل دلیمی در آن نشست حضور داشت و یکی از فرمانده هان نیروی هوای عراق بود که بعدأ توسط رژیم صدام در سال 1995 اعدام شد در شهر رومادی استان انبار.
و در آن نشست از فرمانده هان نظامی خواست که به هر طوری شده شهر حلبچه را ویران کنند و هیچ کسی را سالم نگذارند و همه بسوزانند و این درخواست خود صدام بود  از فرماندهان این خود محمد مظلوم قبل از اعدامش برای همسرش تعریف نموده بود و من هم از یک منابع این خبر را دریافت نمودم. صدام حسین خیلی خشمگین و پریشان بنظر میرسید در آن نشست هر حرفی از دهنش مثل آتش بود او از محمد مظلوم درخواست میکند او این عمل را بر عهده بگیرد اما او درخواست صدام را رد میکند و به او میگوید سیدی نمیشود کودکان و انسانهای بیگنا را هدف قرار داد بلا فاصله قرار بازدشت برای محمد مظلوم صادر میکند و بطور دو ماه زندانی میشود بعدش از خدمت اخراج و خانه نشسنش میکند تا روز اعدامش که سال 1995 بود همیشه در زیر نظر مخابران (وزارت اطلاعات) قرار میگیرد و در سال 1995 هنگامی که محمد مظلوم را اعدام نمودند مردم شهر رومادی خشمگینانه به خیابانها ریختند و درب همه زندانهای آنجا را شکستند و تا دو روز این قیام به طول انجامید اما بعدأ توسط گارد ویژه شورش را سرکوب نمودند.
حال برگردیم به اصل موضوع نشست صدام.
صدام در آن نشست از تکتک فرماندهان سئوال میکند و یک پیشنهاد هم میکند پیشنهاد به این پرح بوده است.
هر کسی بخواهد مسئولیت این حمله تاریخ ساز به قول صدام بر عهده بگیرد مخول است هر کاری که بکند هر کسی را بکشد و یا اعدام کند در آن منطقه آزادی کامل دارد و این را هم میگوید هر کسی این مسئولیت را بر عهده میگیرد گازهای شیمیایی هم در اختیار خواهد داشت و در این زمینه اختیار تام دارد از این گازها استفاده کند و در این باره یکی از ویزران از او سئوال میکند ما باید کاری بکنیم که مردم بیگناه کشته نشوند آنها هم مثل ما مسلمان هستند و صدام در جواب میگوید کدام مسلمان اینها از نسل یهودیها هستند اینها با صهیونیستها فرقی ندارند بکشید اینها را عاش عرب بکشید اینها هم مثل فارس مجوص هستند همه را قتل عام کنید دنیا با ما است هیچ کاری نمیتوانند بکنند.
و ویز ساکت میماند و علی حسن مجید قاتل مردم حلبچه این مسئولیت را بر عهده میگیرد و در مورخ 16/3/1988 در صبح یعنی قبل از ظهر به مردم بیدفاع حلبچه باهواپیماهای رژِیم سرنگون شده صدام حمله میکنند و در این حمله 5000 هزار زن پیر کودک از یک ماهه تا 90 ساله قربانی میشوند و تمامی رسانهای خارجی سکوت میکنند تنها دولت ایران آن هم برای یک برگه علیه صدام استفاده کند در رسانهای ایرانی منعکس شد و خیلی از دکترهای خارجی به ایران وارد شدند تا باقیمانده از قربانیان این جنایت را مداوا کنند در شهر حلبچه شهید سربازان و نیروهای سپاه پاسداران رژِیم هم به زنانی که نیمه جان بودند تجاوز میکردند و طلاها و چیزهای گران قیمت آنها را به تالان میبردند.
و باز رژیم صدام به این جنایت بس نکرد تمامی کسانی که از طایفه بارازانی بودند یا همه را زنده بگور کرد و یا به جای دور دستی منتقل نمود و در اینباره باید به این نکته اشاره کنم که زمانی که شهر حلبچه به تصرف نیروهای ایرانی در آمد بود صدام به شهر هولیر سفر نمود و برای مردم آن شهر سخنرانی کرد و در این سخنرانی خطا به مردم هولیر گفت فرزندان بارازانی به وطنشان خیانت کردند.  و دو روز بعد از این سخنرانی به شهر حلبچه شهید حمله نمود و مردم آن شهر را قتل عام کرد با گازهای شیمیایی.
و رژیم سرنگون شده صدام تا آخر عمرش دست بر دار جینوساید ملت ستمدید کرد نشد  و مردم کرد در کرکوک را به مناطقی دیگر منتقل نمود و بجای آنها عربهای جنوب و غرب عراق به شهر کرکوک منتقل نمود که هنوز مشکلات این جنایت معلق مانده است که بعد از 3 سال از سرنگونی رژیم صدام میگذرد هیچ کمکی به این آوارهای بی پناه که مردم اصلی شهر کرکوک هستند نشده است.
رژیم سرنگون شده صدام از اوایل با بقدرت رسیدنش همیشه در سرکوب و جینوساید ملت رنجدیده کرد در دستور کارش قرار داشت. در ایران هم وضعی بهتر از وضعیت مردم در در جنوب کردستان نداشتند.
در اوایل انقلاب آقای خمینی خطا به مردم کردستان پیامی فرستاد و مفهوم این پیام تهدید و زمینه برای قتل عام مردم کردستان بود همراه با این پیام جلاد جنایتکار خلخالی را همراه با چندی از نیروهای مذهبی را به کردستان فرستاد در سال 1358 و 59 حتئ به زنان باردار رحم نکرد و آنها را به رگبار گلوله های بی امان میبست.
خلخالی به یک خانه وارد میشود که همسر آن زن در شهر مریوان پیشمرگ بوده و از زن سئوال میکند احسن کجا است زن بیچاره جواب میدهد نمیدانم ولا به خدا شما کی هستی چی از جان ما می خواهید؟ خلخالی جنایتکار جواب میدهد ما آمده یم از سوی امام جان شما را بگیریم و آیا این شکمی که دارید پسر است یا دختر؟ زن جواب میدهد ولا نیمدانم اما امدوارم پسر باشد خلخالی به او میگوید پسر باشد یا دختر حالا دستور میدهم شما هر دو را به جهنم بفرستند زن به خواهش و تمنا متوسل میشود اما خلخالی جنایتکار بلافاصله دستور میدهد و در جا ویی را به گلوله میبندند و بشهادت میرساند.
و خلخالی جنایتکار با دستور خود خمینی به قتل عام کردها میپرازد و دست به اعدامهای سحرائی میزند و هزاران نوجوان و مرد و زن را به چوخهای اعدام میسپرد در کردستان شرقی.
و در حال حاضر هزاران نفر در زندانهای مخوف ایران بر سر میبرند و هر روز ما شاهد کشتن جوانان در کردستان شرقی هستیم توسط سرکوبگران و اشغالگران در کردستان شرقی و شمالی.
در دو سال گذشته حدودأ 30 نفر اعدام شده اند در کردستان.
و باز در کردستان ترکیه ما هر روز شاهد کشتن نوجوانان و مردم ستمدید کرد در آن قسمت از کردستان هستیم.
و جینوساید در سرتاسر کردستان امروز بی وقفه ادامه دارد در جلو چشم جهانیان.
من به مناسبت فرارسیدن سالروز حلبچه شهید خود را شریک غم قربانیان این جنایت میدانم و از مسئولین و سازمانهای کردستانی میخواهم بر جنایتکاران فشار بیاورند و از دولت عراق بخواهند که قرامت این جنایت هولناک را به قربانیان به پردازند.
باز بمناسبت فرارسیدن عید نوروز عید باستانی ملت کرد به همه کردستان این روز را مبارک باش میگویم.
نوروزتان پیروز هر روزتان نوروز باد.
باز بمناسبت فرارسیدن چهارشنبه سوری به جوانان و مردم کردستان تبریک میگویم ..
نوروزتان پیروز هر روزتان نوروز..
ساموئیل کرماشانی
12/3/2006
 --------------------------------


موضوع تفسیر سیاسی و تاکتیکهای شکست خورده دشمنان ملت کرد در منطقه و کامل کردن مثلثهای بین 3 رژیم ضد بشری رژیم ایران و رژیمهای سوریه و ترکیه برضد کردستان فدرال و آزاد.( به قلم اسماعیل قادری)
این 3 رژیم چندین کشش را به عمل آوردند تا هر طوریکه شده است قدرت کردها را محدود کنند و حتی در این راه کشش نمودند که میان ملت کرد برادر کشی و فتنه انگیزی ایجاد کنند لاکن ملت کرد هشیارانه و بیدارانه در برابر این توطئه ننگنین ایستادند و تاکتیک دشمنان را برهم ریختند حالا از راه دیگری دارند وارد میشوند همان که در مقاله گذشته ام در باره تفسیر سیاسی منطقه و درباره تاکتیکهای ضد کرد در منطقه پرده از این پروژه کثیف را برداشتم. موضوع تفسیر سیاسی و بررسی  سیاست های ضد کرد در منطقه
خلاصه اردوگان به عراق سفر نمود و بعد از اردوگان  شلجوغی نژاد (احمدینژاد) به عراق سفر نمود و بعد از این بلافاصله احمدینژاد به ترکیه سفر نمود و همزمان چند نماینده از دولتمردان ترک به سوریه سفر نمودند که ظاهرأ در روزنامه ها برای سرپوش گذاشتن بر این تاکتیکهای کثیف سفر نمایندگان ترک را برای میانجی میان اسرائیل و سوریه بیان مینمودند اما حقیقیت چیز دیگری بود که کامل کردن همان تاکتیک بر ضد کردستان فدرال بود بعد از اینکه نمایندگان شهر کرکوک خواستار برگشت کرکوک به کردستان شدند و طرح سیاسی دشمنان به شکست انجامیده شد دنبال طرح دیگری شدند دشمنان ملت کرد و رژیم ایران با تحریک کردن مذهبیون باز شکست خورد.
 خلاصه بعد از اینکه احمدینژاد از ترکیه به ایران بازگشت وزارت امور خارجه رژیم ایران از نمایندگان دولت عراق خواست به ایران سفر کنند و بلافاصله چندین نماینده دولت عراق به سوی ایران سرازیر شدند و برای توجیه شدن از سوی سردمداران رژیم ایران به تهران رفتند اما برای اینکه بر این طرح سرپوش بگذارند و کردها را از این طرح خافل گیر کنند ریئس دولت فدرال کردستان  جناب آقای نیچیروان بارازانی که به ایران سفر نمودو رژیم ایران به جناب آقای نچیروان بارازانی چیز دیگری گفته بود اما طرح از پیش ریخته بود و بعد از این رژیم ایران از راه سپاه قدس که در عراق فعال است و در دولت عراق نفوز قوی دارد که وفیق سامرائی از این نفوز پرد برداشت که در روزنامه شرق الاوسط چاپ لندن به وضوح توضیح داده بود که حتی نفوز سپاه قدس در قصر ریاست جمهوری عراق نفوز قوی دارد از این اعمال ننگین پرده برداشته است رهنمودهای خود را به طرفداران رژیم در عراق داده شد که یکی از این رهنمودها وجود احزاب مخالف رژیم ایران است در خاک عراق 2 محدود کردن قدرت کردها در دولت عراق  است خلاصه بعد از این سفرها و تبادل ارأ که میان این رژیمها صورت گرفت در بغداد یک طرح مخفی برای کنترل کردن شهرهای کردنشین  ریخته شد که با هماهنگی سپاه قدس و سپاه بدر که خودش زمانی بخشی از سپاه پاسداران رژیم ایران بوده است این طرح ریخته شد که یک عملیات نظامی را در منطقه دیاله تحت نام مژده خیر که بر ضد تروریستها بقول خودشان به آنجا آمده بودند به طرف خانقین و جلولا به راه افتادند که بلا فاصله از نیروهای پیشمرگ کردستان خواسته شد که منطقه قره تپه و خانقین را هرچه زود تر تخلیه کنند تا به جای آنها ارتش عراق آن جا را کنترل کنند و همزمان با این تحرکات رژیم ایران هم در مرز خود با کردستان فدرال  نیروهای خود را چند برابر نمود تحت نام مبارزه با پژاک حزب حیات آزاد کردستان بخش شرق کردستان اما حقیقت چیز دیگری است و این عملیات برای قدرت بخشیدن به نوری مالکی است دوم هم برای فشار بر کردها که نکند روزی ادعای استقلال کنند و فرماندهی این عملیات توسط فیلق بدر اجرا میشود که دستور این عملیات از تهران و انکارا و دمشق ریخته شده است اما دستور اصلی از تهران آمده است چرا چون بدر وابسته به رژیم  ایران است و توسط جیش البدر اجرا میشود و سپاه سالار که خودش کرد است هیچ قدرتی ندارد و حتی نمیتواند اظهار نظر کند در این باره آقای ارتشبد زیباری که سپاه سالار عراق است.
و یکی دیگر از طرحهای رژیم ایران این بود که هر چی زود تر ارتش عراق مسئولیت قرارگاه متعلق به سازمان مجاهدین خلق ایران را بر عهده بگیرند بی خودی نیست که وزیر اطلاعات رژیم ایران بیان میکند که تا چند ماه دیگر منافقین در دست ما قرار میگیرد  و در چنگ ما میباشند خلاصه دیروز ارتش عراق مسئولیت قرارگاه مجاهدین را به عهده گرفت و بلافاصله دولت عراق اعلام نمود که به عنوان مهلت 6 ماه برای بیرون رفتن مجاهدین از خاک عراق به آنها داده شده است و یکی از این تحرکات این بود که تا پیشمرگ و نیروی پیشمرگ در خانقین نمانند تا از این راه دسته دسته افراد سازمان مجاهدین را به ایران تحویل بدهندو باز کم کردن قدرت کردها که در دستور کار دولت عراق قرار دارد و داشته است باز فراموش نمیشود.
خلاصه همه در این فکر بودند که دولت جدید عراق یک دولت دموکراتیک خواهد بود اما عرب و دموکراسی کجا مرحبا عرب خیلی طول میکشد تا به دموکراسی برسند و فهم دموکراسی را پیدا کنند و عقل عرب و میکانیزم آن در اساس خراب است.
برگردیم به مسئله ی اصلی. پیشنهاد وزارت خارجه رژیم ایران برای آموزش وزارت امور خارجه عراق
خلاصه رژیم ایران به وزارت خارجه عراق پیشنهاد نموده است که پرسنل خود را برای آموزش به ایران بفرستند تا وزارت امور خارجه ایران پرسنل وزارت امور خارجه عراق را آموزش بدهند  آنهم بر اساس ترور و آدمکشی چه آموزشی و هر ماه سپاه قدس برای دورهای جدید افراد عراقی را به ایران میبرند و آنها را برای کارهای تخریبی و تروریستی آموزش میدهند و دوباره به عراق فرستاده میشوند و خیلی از این افراد در وزارت کشور عراق مشغول به کار هستند و از دو طرف حقوق ماهیانه را دریافت میکنند و کارمند بلند پایه در دولت عراق هستند.
سوریه و ترکیه هم در میان سنیها بر نفوز خود افزوده اند.
رژیمهای انکارا و دمشق در بین سنیها نفوز پیدا کرده اند و برای خود حقوق بگیر درست نموده اند در میان آنها و بخشی از این افراد در دولت عراق پستهای بزرگی دارند و هر چه آنها میگویند نوری مالکی اجرا میکند یکی از کارهای آنها ضدیت با ملت کرد است و بنا بر اطلاعاتی که بدست ما رسیده است نزدیک به 150 نفر از افراد آموزش دیده وزارت اطلاعات موسوم به میت در شهر کرکوک هستند و در این باره کار میکنند بر ضد کردها و پول خرج میکنند برای راضی کردن افراد غیر کرد بر ضد کردها در شهر کرکوک.
 و این افراد مسئولیت دارند تا جو ضد کردی را در میان عربها تقویت کنند  و برای این کار پول خرج میکنند  و از خود مایه میزارند.
نقش ایران در عراق برای همگان روشن و واضح است.
در چند روز گذشته که سرلشکر وفیق سامرائی که از کار خود دست کشید در دولت عراق گوشه ای از نفوز سپاه قدس در دولت عراق پرده برداشت در یک مصاحبه با روزنامه شرق الاوسط چاپ لندن که به زبان عربی منتشر میشود و وفیق السامرائی مسئول امنیت ریئس جمهور عراق بود و از سمت خود دست کشید.
وفیق السامرائی.
من حالا دیگر در زیر دست هیچ کسی نیستم و با دل خودم میتوانم یک کتاب بنویسم در باره نقش سپاه قدس در دولت عراق و دخالتهای روزمره رژیم ایران در امور داخلی عراق.
در زیر دست جلال طالبانی آدم نمیتواند از سیاستهای تخریبی رژیم ایران انتقاد نمود هر وقت از دخالتهای رژیم ایران بحث به میان می آمد جلال طالبانی ناراحت میشد و میگفت این یک توهین است به حریم ریاست جمهوری عراق وفیق السامرائی میگوید هنگامیکه در یک نشست در باره دخالت همسایگان به میان آمد ما در باره دخالتهای رژیم ایران حرف زدیم بلافاصله نوری مالکی و جلال طالبانی نشست را تعطیل نمودند و به ما تذکر دادند که در باره ایران حرف زدن بی حرمتی به ریاست جمهوری عراق محسوب میشود از این به بعد هیچ کس حق ندارد در  باره ایران چیزی بگوئید.
بله سپاه قدس حتئ سران دولت عراق را ترسانده است و آب چشمشانرا گرفته است اگر با ضرب پولهای ملت محروم ایران باشد و یا از راه تهدید خلاصه همینه ی خود را بر عراق نمایان نموده است.
سرکوبهای داخلی رژیم ایران به اوج خود رسیده است.
رژیم ایران با نزدیک شدن ضربه ی سربازی از سوی ایالات متحده آمریکا دست به سرکوبهای خشنتری زده است در داخل ایران به خصوص سرکوب روشنفکران کرد در شرق کردستان.
رژیم ایران دست به سرکوب فعالان مدنی معلمان روزنامه نگاران نویسنده گان و روشنفکران کرد زده است در شرق کردستان و در این باره خیال میکند با بند کردن روشنفکران کرد به اهداف شوم و کثیفش میرسد و اراده فولادین خلق کرد را میشکند و شکسته میشود اما ما اعلام میکنیم که اراده فولادین و خستگی ناپذیر ملت کرد با این برخوردها شکسته نخواهد شد و به ما ایمان بیشتری میبخشد تا در برابر استبداد مذهبی خوبتر مقاومت کنیم  در این حال زندانیان مدنی و سیاسی کرد با اعتصاب غذای نامحدود خود به این رژیم نشاندادند که اراده ما مثل فولاد است و هرگز تسلیم ننگ استبداد مذهبی نخواهیم شد.
ما به زندانیان مدنی و سیاسی کرد در شرق کردستان که دست به اعتصاب غذای نامحدود زده اند و در برابر استبداد مذهبی مقاومت میکنند درود میفرستیم.
سرکوب و کشتو کشتارها در شمال کردستان
در شمال کردستان دولت ترک برای شکستن اراده ملت کرد وارده عمل شده است و دست به جینوساید زده است  فرمانده جدید نیروی زمینی ارتش ترک انتخاب شد و در اولین حرفش و آخرین حرفش هدف سرکوب کردها بود  و قتلعام کردها بود سران رژیم ترک یا سران رژیم نازی هیتلری سربازان کرد حتی به گوسفندها رحم نمیکنند در شمال کردستان همه را به قتل میرسانند.
ذات ترک از عرب خرابتر است ترک و دموکراسی کجا مرحبا مثل این است در پیشانی یک خر بنویسید دموکراسی در سر درب اداره دولتی در ترکیه بنویسید دموکراسی راستی فرقی نمیکند در این میان.
حال برگردیم به مسئله اصلی همان طرح دشمنان خلق کرد برای محدود کردن قدرت کردها در عراق است.
خلاصه این 3 رژیم چندین طرح دیگر را ریختند برای محدود کردن قدرت کردها و به پائین آوردن پرچم کردستان یکی از این طرحها این بود میخواستند توسط خود کردها با حیله گریهای قدیم میان کردها شکاف درست کنند اما در این راه پیروز نشدند و شکست خوردند دوباره نشستها و ملاقاتهای مخفیانه را برپا نمودند برای این کار میلاردها دلار خرج نمودند تا به یک نتیجه مطلوب برسند و منطقه کردستان آزاد را نا آرام کنند و امنیت این منطقه را برهم بزنند در این راه دوباره شکست خوردند از شمال ارتش فاشیست ترک به کردستان و پیشمرگان قهرمان کردستان حمله نمودند و در این جنگ شکستی درس آموز را از دست جنگاوران قهرمان پیشمرگ خوردند و دوباره به چاره اندیشی ای دیگر پرداختند آن هم این بود که از راه طرفداران خود در داخل دولت عراق دست به تحریک آنها علیه کردها بزنند  و یکی از تاکتیکهای دشمنان ملت کرد این بود که در میان پیشمرگ کردستان و ارتش عراق جنگی به راه به اندازند  اما هشیاری و بیداری مسئولین در دولت فدرال کردستان این هم خنثی خواهند کرد و دشمنان این ملت را رسواتر خواهند کرد.
خلاصه ایران و ترکیه به توافق رسیدند که با هم هماهنگ کنند و در داخل عراق بر کردها فشار بیاورند.
در یک ماه پیش 4 بار سفیر ایران در عراق مخفیانه با فرمانده سپاه بدر نشست داشته است و 8 بار فرماندهان سپاه قدس با فرماندهان سپاه بدر که خودش بخشی از سپاه قدس است نشست و ملاقات انجام گرفته است تا بر کردها فشار بیاورند که کردها بحث کرکوک و خانقین را فراموش کنند و این نشستها با هماهنگی نماینده ترکیه در عراق همراه با سفیر ایران و فرماندهان سپاه قدس صورت گرفته است خلاصه در یک ماه و نیم پیش سپاه پاسداران رژیم ایران دست به بمباران مناطق کردستان زد تا منطقه را نا آرام کند و به تازگی دارد نیروی بیشتری را به منطقه روانه میکند این تحرکات یک طرح استراتیژیک منطقه ای است علیه کردها و یک چیز میتواند این توطئه ننگین را خنثئی کند یک دستی و یک صدا بودن ملت کرد البته ملت کرد احتیاج به یک تحرکات دیپلوماسی و تاسیس یک وزارت اطلاعات کردستانی از همه افراد توانمند و صاحب انرژی قوی برای خنثئی کردن اهداف دشمنان خلق کرد یک امر ضروری میباشد.
بله اشغالگران کردستان میخواهند این چراغی که برای روشنای ما روشن شده است خاموش کنند  اما ما اعلام میکنیم اراده فولادین ملت کرد این همه توطئه را خنثئی خواهد نمود.
من از تمامی مردم کردستان در هر کجای دنیا که هستند از این دست آورد دفاع کنند  چرا چون این دست اوردی امروز کردستان آزاد بدست آورده است چراغ راه آزادی بخشهای دیگر کردستان خواهند بود.
ملت عزیز کردستان با هر عقیده ای که شما دارید و هر باوری که شما دارید مهمتر از هر چیز خاک و مهین شما میباشد بیاید تا دست در دست یکدیگر بگذاریم و دست دشمنان این خلق را برای همیشه در کردستان قطع کنیم.
بیا با بنام شهدای کرد و کردستان سوگند یاد کنیم تا آخرین قطره خونمان از این دست آورد دفاع کنیم تا این چراغ را با هرچه توان در جسمامان  داریم نگهداریم.
باید بدانید خاموشی این چراغ خاموشی تمامی ما خواهند شد برای 100 الی 200 سال دیگر  بیا به آنچه شما به آن ایمان دارید با از این خاک دفاع کنیم.
به حرف اجاریها و مزدوران باور نکنید که در پشت یک کامپیوتر مینشنیند و علیه این دست آورد حرف میزنند انتقاد انسان را به پیش میبرد اما نگذارید این انتقادها از مرز انسانی عبور کند و پرینسیپهای انسانی را زیر پا بگذارد.
من از تمامی احزاب کردستان چه راست و چه چپش تقاضامندم که با هم یک صدا و مسائل حزبی گری را کنار بگذارید و کرسی پرستی را کنار بگذارید به همدیگر بدگوی را کنار به گذارید به کرد و کردستان به اندیشید و خاک کردستان و سروری خاک میهنتان را در نظر بگیرید.
کرسی پرستی و مقام پرستی فقط خدمت به دشمنان میکند و بس.
هرچی ما یک دست و یک صدا باشیم دشمن توان نفوز به درون ما نخواهد داشت و باید در عین حال آسوتریک هم باشیم و در این باره یک دستی و یک صدا بودن ما پیروزی را نزدیکتر میکند برای رهایی خلق ستمدید کرد از دست اشغالگران.
بیاید تا با شهدای گرانقدر خلق کردستان همپیمان بشویم.
سلام روح و روان پاک بر شهدای کرد و کردستان که برای رهایی این خلق جان و خون خود را فدایی این مرز و بوم نموده است.
نابود باد دشمنان خلق کرد
نفرت بر تنگنظری و کوته فکری
نفرت بر انسان کشی
سلام بر صلح و آزادی
سلام بر انسانیت
ساموئیل کرماشانی 31/8/2008
اروپا
یکشنبه
س--------------------------

موضوع اطلاعیه درباره حقوق زنان ستمدیده ایرانی و کشورهای اسلامی
این روز که روز سمبولیک زنان برای مطالبه حق طلبانه خود انتخاب نموده اند تا صدای اعتراضات خودرا به گوش کوردلان و شب پرستان برسانند که نمیشود حقوق نصف جامعه را نادیده گرفت و زنان را مورد ظلم و ستم قرار داد. زن ستیزی در کشورهای اسلامی برای درهم کوبیدن شخصیت انسانی آنها ادامه دارد و داشته است تحت نام احکام شرعی و زنان را تحت وحشیانه ترین شیوه مورد شکنجه و اذیت وآزار قرار داده اند.
8 مارس روزی است که شب پرستان و کوردلان را به لرزه در میآورد و احکامهای خیالی و پوشالی را خنثئ میکند.
برقراری نظم و دموکراسی بدون رعایت حقوق زنان میسر نیست.
حال در جامعه های غربی به این نتیجه رسیده اندکه بدون برابری و رعایت حقوق زنان نمیتواند یک جامعه سالم و دموکرات و دموکراسی بر قرار نمود چرا چون زنان نصف جامعه هستند واز توانائی بالای برخوردار هستند برای امور اداره مملکت و جامعه به مشارکت فعال زنان نیاز دارد و بدون مشارکت فعال زنان جامعه در حالت فلجی قرار میگیرد.
زن و مرد هر دو با هم هیچ فرقی ندارند و هر دو ترازوی جامعه هستند  این دو انسان نیاز اساسی به یکدیکر دارند و برابری میان زنان و مردان میتواند جامعه را سالمتر کند و جامعه را پیش به برد به سوی دموکراسی حقیقی و انسانی. بدون رعایت حقوق فردی و انسانی زنان و برابری در جامعه نمیتواند برای پیشبرد جامعه گام برداشت باید در مرحله اول حقوق فردی و انسانی زنان را رعایت نمود و جامعه را بسوی انسانگرا سوق داد آن زمان میتوان یک جامعه سالم و در جامعه دموکراسی برقرار نمود.
علمی
زنان از نظر تیز هوشی از مردان تیز هوشترند چرا چون هردو لائی مغز زنان فعال میباشد و اما در گروه مردان یک لایی از مغزشان فعال است لایی چپ در گروه مردان فقط مثل نقل اطلاعاتی و یا آن چیزی که در طول روز میشنود منتقل میکند اما در گروه زنان هردو لایی مغزشان همزمان فعال است و زنان میتوانند باز زود تر از مردان بشنوند و به بینند.
اما در گروه مردان چنین نیست.
1- زنان میتوانند زود تر از مردان درک کنند و در یابند در موردی و یا معنای یک کلمه
2= زنان میتوانند زود تر از مردان چیزی را به بینند.
3= زنان همزمان میتوانند به دو نوع گوش کنند یعنی اگر یک رادیو را در طرف چپ یک زن و یک رادیو دیگر را در طرف راست زنان قرار بدهید زنان از این توانائی برخوردار هستند که همزمان به هردو گوش کنند و میتوانند باز در باره هردو چه گفته اند تعریف کنند.
4= زنان از نظر ذاکره باز از مردان قدرت ذاکره اشان بیشتر است اسمش بگذاریم میموری زنان از میموری مردان قدرتمندتر است سخت است زن چیز را فراموش کند اما در گروه مردان میتوان به آسانی چیزی را فراموش نمود.
5= از نظر رحم زنان باز از مردان با رحمتر هستند و هرگز حاضر نیستند یک همنوع خود یعنی یک انسان را آزار بدهند اما در گروه مردان چنین نیست اما در این باره نظریهای گوناگونی وجود دارد.
اما از نظر علمی به بیرون آیم و در باره آنچه جامعه به آن نیازمند است تعریف کنم.
1= آزادی و برابری بطور کامل میان زن و مرد دستمزدو حق دخالت در تمامی گذینشهای سیاسی و اجتماعی باید زنان شرکت کنند بدون هیچ مانعی.
2= حق تصدی هر مقام آزادی و اختیاری در باره حق پوشش و لغو تمامی آنچه حجاب اجباری است.
3= حق مشارکت فعال در امور سیاست و موارد دیگر در جامعه.
4= حق انتخاب کردن و انتخاب شدن بطور آزادانه و دلبخواه خود زنان.
5= حق آزادانه انتخاب همسر و جدای بدون هیچ مانعی و حق مسافرت بدون اجازه دیگری حق تصدی هر مقام و فعالیتهای سیاسی و هنری ورزشی و ادبی بدون هیچ مانعی.
متأسفانه در ایران هنوز زنان را به طور کلی سرکوب میکنند و برای در هم کوبیدن شخصیت انسانی زنان با روز روشن و در جلو چشم جهانیان صورت میگیرد این عمل زشت و شرمآوری که اسمش گذاشته اند احکام شرعی.
و در سال گذشته دکتر رویا طلوعی فعال حقوق بشر و حقوق زنان در کردستان بدون هیچ اتهامی 66 روز در زندانهای مخوف اطلاعات و تحت وحشیانه ترین شکنجها قرار گرفت و در این باره ساکار کامکار هم ربوده و در طول چند روزی تحت شکنجه و اذیت وآزار قرار گرفت و آثار شکنجه در بدن وی مشاهده شده است.
بنظر بنده نباید دولت ایران را بخاطر تسلیحات اتمی مجازات کرد باید به خاطر نقض حقوق بشر دولت ایران را مجازات نمود و بر این رژیم فشار آورد تا به حقوق هموطنانش احترام بگذارد.
و باز در این باره زنان دیگری هم هستند در تهران و شهرستانهای دیگر در ایران تحت وحشیانه ترین شکنجه و اذیت و آزار قرار میگیرند.
زنان ایران در اوایل انقلاب با شعار برادر ارتشی چرا مارا میکشید ارتشیان تسلیم نمودند اما خود همین زنان قربانی یک دولت مذهبی شدند و ایران وطنشان برای آنها به جهنم تبدیل شد برای زنان ایران.
و در این باره در مصر اردن عربستان سعودی پاکستان افغانستان ترکیه ترکمنستان آذربایجان سوریه لبنان یمن سودان  کشورهای آفریقای و کشورهای دیگر هنوز حقوق زنان به طور کلی پایمال میشود و به آنها هر روز توهین میشود بدون اینکه مجرمان مورد کیفر خود قرار گیرند.
با امید بر قراری برابری و انسانیت در جامعه.
زند باد استقلال کردستان و تشکیل یک دولت کردی.
ساموئیل کرماشانی
5/3/2006
--------------------------

حال مروری بر تحولات منطقه و احزاب ایرانی و استراتژی این احزاب و مروری بر تحولات کومه له و جایگاه این حزب در میان ملت کرد. در درون احزاب ایرانی و احزاب کردستانی یک سری اشتباهات وجود دارد.
--------------------------------------------------------------------------------------------
برای مثال سازمان مجاهدین خلق ایران بر این باور است باید تمامی کسانی که به این سازمان میپیوندند باید همه چیز خودشان را فدای رهبری کنند یا همه چیز یا هیچ چیز یعنی باید همه چیز از بالا نگاه کرد این با روزگار امروزی همخوانی ندارد. یعنی از زاویه ی رهبری نگاه کرد. این هم یک نوع فرقه گرای میرساند.
دوم این سازمان بر این باور است باید یک شورا تشکیل داده بشود مثل شورای ملی مقاومت و باید این شورا تحت رهبری مریم و مسعود قرار داشته باشند و تمامی تصمیمات و تنظیمات از سوی رهبری داده بشود. یعنی بطور کلی این شورا تحت رهبری و سیطره ی آقای رجوی قرار داشته باشد و در این باره این سازمان یک ضوابط دارند که باید هر یک از اعضای شورای ملی مقاومت آن را به پذیرند و اگر چنانچه کسی این الزامات را نپذیرد نمیتواند عضو شورای ملی مقاومت بشود بر همین اساس بود که در اوایل اختلافات میان حزب دموکرات کردستان ایران با سازمان مجاهدین خلق درست شد و دکتر عبدالرحمان قاسملو از شورای ملی مقاومت به بیرون آمد..
اما در باره اینکه سازمان مجاهدین خلق شکنجه و اذیت و آزار کسانی که از مجاهدین به هر دلایلی خارج میشوند انجام میدهد دروغ است چرا چون سازمان مجاهدین با اعمال فیزیکی مخالفت دارد  و چیزی که گفته میشود خالی از حقیقت است.  اما بله سازمان مجاهدین در مقابل دولت ایران چون سر جنگ دارند دیگر نمیشود اگر چنانچه برخوردی در ایران انجام گرفته باشد این سازمان را خشونت  و یا خشونت گرا نامبرد  چرا چون  به همین اندازه شاید بیشتر دولت جمهوری اسلامی هم علیه این سازمان کارهای خشونت انجام داده است.  و شاید با افرادی که از سازمان خارج شده است برخورد لفظی انجام گرفته باشد و یا برخورد روحی و روانی اما شکنجه فیزیکی  انجام نمیگیرد در داخل این سازمان.  و من نمیتوانم باور کنم . بلی این سازمان دوست دارد همه زیر چترش باشند و آقای مسعود رجوی رهبر کل ایران باشد یعنی رهبر مطلقه ایران اما این ترز تفکر مال امروز نیست و با معیارهای امروزی همخوانی ندارد. و سازمان مجاهدین خلق سازمانی است غیر دموکراتیک.
------------------------------------------------------------------------------------------
سلطنت طلبها هم دست کمی ندارندو آنها هم دراین فکر هستند که رضا پهلوی رهبر مطلقه ایران بشود و یک نوع دیکتاتوری از نوع رضاخان تشکیل بشود در ایران و حق و حقوقی برای دیگران قائل نیمشوند و در بیانیه هایشان ملتهای ایران را نفیی میکنند و خواستار یک رهبر و تک حزبی هستند در ایران این هم اندیشه ی دیکتاتوری میرساند.  و به آزادی و دموکراسی و فدرالیسم باور ندارند.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
حزب توده ایران  هم برای همه شناخته شده ترین سازمان خیانتکارترین است و دیگر نمیشود در باره آنها بحث کرد که خواستار یک حزب و یک رهبر مثل سیستم استالینی هستند و بر همین اساس بود که شکستی تاریخی خوردند در ایران.

سازمان چریکهای فدای خلق ایران سازمانی ترقیخواه بود و متأسفانه شقه شقه شد و دست ناپاک به درون این حزب وارد شد و به چند گروه کوچک تقسیم شد.  و میتوان گفت  این سازمان اشتباهاتی هم داشت و بر همین اشتباهات بود که به روزگار امروز افتادند.  چریکهای فدای خلق هم خواستار یک حکومت کمونیستی در ایران بود به به تک حزبی و تک رهبری متکی بودند که باز هم یک نوع دیکتاتوری میرساند. و به خاطر شعارهای ضد امپریالیستی که سر میدادند اطلاعات رژیم توانست به درون این احزاب نفوز کند و درهم بشکند و یا به پاشد.

حزب دموکرات کردستان ایران زمانی بخشی از حزب توده بود و بعدأ دکتر عبدالرمان قاسملو این حزب رانجات داد و از حزب توده جدا نمود و کمی از آن چیزها پاک شد. حزب دموکرات کردستان ایران هم یک سری اشتباهات دارد  و نیاز به اصلاحات دارد.  در باره آزادی اندیشه و اجازه دادن به کادر این حزب برای ابراز عقیده و بیان و اجازه دادن به کادرهای این حزب تا بتوانند نظرات خود را بیان کنند و برای بهتر شدن این حزب در آینده و دموکراتیزه کردن بیشتر در درون حزب نیاز است.  بهترین کار پوسیتیوانی  حزب دموکرات کردستان ایران است که هرگز خود را به هیچ دولت و یا قدرتی در دنیا وابسته نکرده اند  و حالت بیطرفانه خود را حفظ نموده است این نظر بنده است. اما در باره اشتباهات دیگر .نوشته شدن در سایت آقادی قه رنی قادری. بلی هیچ حزب و سامانی خالی از اشتباه نیست و باید این اشتباهات را اصلاح کرد. اما حزب دموکرات کردستان هم خیلی فداکاری نموده است برای آزادی کردستان و در این راه چندین شهید و برای نمونه دو نفر از فرزندان خلق توسط دولت ایران به شهادت رسیدند دکتر عبدالرحمان قاسملو عبدالا قادری و دکتر سعید صادق شرفکندی و هزاران نفر در زناندانهای ایران اعدام شدند دکتر عبدالرحمان قاسملو انسانی بود دانا و زیرک در آمور سیاست و صادق شرفکندی همینطور. اما باید طور حرکت نمود که با روزگار امروزی همخوانی داشته باشد. اشتباهات حزب دموکرات این بود که بدون اطلاع مردم کردستان با دولت جمهوری اسلامی مذاکره نمود و اشتباه دوم این حزب این است که بیشتر به روحانیهای که هرکز به کرد و کردستان نمی اندیشند ارتباط دارد و تقویتشان میکند. بعضی در این باره بیان میکنند که میان دولت جمهوری اسلامی و حزب دموکرات کردستان مخفیانه روابط وجود دارد و من خودم در این باره نمیدانم این از دید دیگران است. اشتباهات حزب دموکرات کردستان ایران عبارتند از چند نقطه 1 اعدام افراد در داخل حزب که بعضی میگویند آنها افرادی بوده اند که با سیاست حزب مخالفت داشته اند اما خود حزب آنها را وابسته به اطلاعات ایران ذکر نموده است اما بعضی هم هستند میگویند اینها افرادی بوده اند که از ایران همراه با  پیامهای مخفی از سوی اطلاعات ایران برای حزب دموکرات کردستان ایران بوده اند  و دستور اعدام این اشخاص توسط اطلاعات ایران صادر شده است و حزب دموکرات اجرا نموده بود برای اینکه موضوع افشا نشود. 2 مذاکره با دولت ایران بدون اطلاع مردم کردستان. 3 نبودن آزادی در درون حزب و اجازه ندادن به افراد مخالف تا رأی خود را ابراز کنند. 4 روابط پنهان حزب دموکرات کردستان ایران با سپاه پاسداران بخش اطلاعات سپاه. 5 خودرا نماینده مطلقه مردم کردستان دانستن خودش اشتباه بزرگی است چرا چون این اندیشه دیکتاتوری میرساند. این حزب بر اساس تفکر قدیمی بنا شده است باید دست به خانه تکانی کند و اصلاحاتی در درون خود به وجود بیاورد.  این نوشته های که در باره حزب دموکرات کردستان ایران نوشته ام رأی خود من نیست و این از دیدگاه دیگران است که با آنها ملاقات نموده ام و من هرگز با حزب دموکرات نموده ام و به درون این حزب وارد نشده ام این قضاوت از دید کسانی است که قبلأ با حزب دموکرات کردستان ایران بوده اند و حالا از حزب خارج شده اند.   




پس از ده سال منتشر شد:نخستین گزارش از حمله سپاه به مقر حزب دمکرات در کوی سنجق

سیروان نیوز:سایت بازتاب درگزارشی حمله 10سال پیش سپاه به مقرهای حزب دمکرات در کوی سنجق کردستان عراق را به مناسبت تجلیل از سرلشكر "احمد كاظمی" منتشر کرده است، در این گزارش آمده است:در آن مقطع، احمد كاظمی، یك توافقنامه سیاسی ـ نظامی با رهبران كردهای اردوگاه كوی سنجق امضا كرد كه بنا بر آن، قرار شد كه آنان از آن پس، اسلحه را كنار گذاشته و دیگر عملیات نظامی انجام ندهند و تنها به فعالیت سیاسی روی آورند.



پس از تحركات گسترده گروه‌‌های تروریستی مورد حمایت صدام در سال 1374، احمد كاظمی به همراه دو هزار نفر از نیروهای زبده‌اش، مسئولیت انجام عملیاتی پیچیده و خطرناك را در عمق 160 كیلومتری خاك عراق بر عهده گرفت. او و نیروهایش، با گذشتن از مناطق صعب‌العبور كوه‌های شمال عراق، به شكل غیرمنتظره‌ای، مقر گروه‌های تروریستی متجاوز به خاك ایران را كه از سوی صدام حمایت می‌شدند، محاصره كرد. وی در حالی كه می‌توانست، اعضای این گروه‌ها را نابود كند، به آنان فرصت داد تا بین فعالیت سیاسی علیه جمهوری اسلامی و اقدامات تروریستی، یك راه را انتخاب كنند.
درایت كم‌نظیر شهید كاظمی، باعث شد تا بدون شلیك حتی یك گلوله، این گروه‌های تروریستی متزلزل شدند؛ رسانه‌های بزرگ دنیا، از این اقدام كاظمی به عنوان «عملیات شگفت‌آور سپاه پاسداران در عمق خاك عراق» یاد كردند.
این اقدام، نظامی ـ سیاسی احمد كاظمی در مرزهای غربی كشور، در مورد نحوه برخورد با نیروهای ضدانقلاب بود كه در كشور عراق رفته و از آنجا با كمین علیه نیروها و مردم ایران در مناطق مرزی، باعث كشتار آنان می‌شدند.
بعدازظهر روز 26 جولای سال 1996، دویست وسیله نقلیه ایرانی به همراه دو هزار نیروی مسلح به سلاح‌های سبك و سنگین، از مرز ایران و عراق در منطقه پنجوین گذشته و به سوی كوی سنجق در منطقه اربیل در شمال كردستان عراق ـ منطقه‌ای كه در كنترل نیروهای اتحادیه میهنی كردستان عراق بود ـ حركت كردند. در سحرگاه روز 28 جولای، آنان بر منطقه و كمپ‌های حزب دمكرات كردستان ایران و همچنین مراكز اداری و مركز كوی سنجق، مسلط شدند و آنجا را محاصره كردند و به این ترتیب، بیش از سه هزار نفر از پناهندگان و پیشمرگ‌های كرد در محاصره نیروهای احمد كاظمی، از قرارگاه حمزه سیدالشهدا، قرار گرفتند.
در این زمان، احمد كاظمی با ارسال پیامی به این قرارگاه ضدانقلاب، به آنان اعلام كرد: ما اینجا آمده‌ایم تا شما، اسلحه و مهمات خود را كنار گذارید و اگر به مبارزه سیاسی اعتقاد دارید، تنها در این مسیر گام بردارید و به مبارزه سیاسی اقدام كنید. اگر هم قصد جنگیدن دارید، ما اكنون آماده‌ایم كه با شما مردانه مبارزه كنیم.
گزارشگر بخش جهانی «بی.بی.سی» در 31 جولای اعلام كرد: نیروهای ایران، اردوگاه مخالفان دولت ایران در كوی سنجق را محاصره و پس از دو روز، بدون هیچ‌گونه درگیری، آنجا را ترك كردند و هیچ‌كس آسیب‌ ندید.

در 29 و 30 جولای، خبرگزاری‌های فرانسه و «رویترز» نیز از این واقعه نظامی گزارش‌هایی انعكاس داده و اعلام كردند، به رغم پیشروی 160 كیلومتری ایران در خاك عراق تا منطقه كوی سنجق و رویارویی مستقیم نیروهای ایرانی و پیشمرگ‌های كرد، هیچ‌گونه درگیری رخ نداده است.

در آن مقطع، احمد كاظمی، یك توافقنامه سیاسی ـ نظامی با رهبران كردهای اردوگاه كوی سنجق امضا كرد كه بنا بر آن، قرار شد كه آنان از آن پس، اسلحه را كنار گذاشته و دیگر عملیات نظامی انجام ندهند و تنها به فعالیت سیاسی روی آورند. در مقابل، ایران نیز از اقدام مسلحانه علیه آنان خودداری كند.
هنگام بازگشت نیروهای ایرانی به داخل مرزهای كشور، هواپیماهای جنگنده آمریكایی تنها بر فراز منطقه مانور می‌دادند و شاهد قدرت‌نمایی نیروهای ایرانی در شمال عراق بودند. نظامیان آمریكایی كه نمی‌توانستند در این مقطع، حمله نظامی و اقدامی در خور انجام دهند، صرفا به مانورهای نظامی بی‌ثمر بسنده كردند.
 معاملات زیر پرده هر زمان کشف میشود.




کومه له و مردم کردستان..
کومه له یک سازمانی است که تا بحال به مردم کردستان دروغ نگفته است و بدون اطلاع مردم کردستان دست به کاری نزده است. به همین خاطر است که همیشه در حال پیشرفت و ترقی است.
کومه له قبلأ با حزب کمونیست ایران با هم بودند و دست ناپاکی در درون این حزب وجود داشت اما امروز خوشبختانه آن دست ناپاک در درون این حزب کوتاه شده است. این حزب و دو شاخه مختلف الرأی تشکیل شده بود شاخه ی که همیشه در حال عقبگرد است و با سران سپاه پاسداران امضای قرارداد رد جنگ مسلحانه را داده است به رهبری ابراهیم علیزاده است متأسفانه خودش کرد است. و شاخه پاک و در حال پیشرفت و ترقی این سازمان  < سازمان انقلابیون کردستان به رهبری عبدالا مهتدی میباشد که در میان ملت کرد در کردستان جایکاه و پایگاه اجتماعی خوبی برخوردار هستند.  اما نباید فراموش کنیم که کومه له توانست خیلی از جوانان کرد در کردستان آگاه کند و یا از قید و بندهای نامناسب اجتماعی و تفکرهای مذهبی افراطی رهای یابد و در این باره برای آگاهی و پیشبرد در جامعه کردستان از هیچ چیزی فروگذاری نکرده است.  این هم خدمت بزرگی است به جامعه کردستان برای آگاهی از حق و حقوق خود. و کومه له سازمان انقلابیون کردستان به رهبری عبدالا مهتدی بود که در اولین بار مسایل فدرالیسم را مطرح نمود و این سیستم را بهترین راه چاره برای حل مسئله کرد در کردستان دانست و کم کم سازمانهای دیکر کردستان به آن پیوستند. مثل حزب دموکرات کرستان اتحاد انقلابیون کردستان به رهبری حسین یزدانپناه  و سازمانهای دیگر کردستان در سرتاسرکردستان بعدأ به نظرات کومه له پیوستند. و کومه له و سیاست کومه له بر اساس عدالتخواهی و حقوق بشر است. اگر انسان خوب در این باره در باره کومه له مطالعه کند خوب برایش روشن میشود که  این سازمان یک سازمانی است که حقوق همه کس در برنامه و اساسنامه این سازمان رعایت شده است و به پلورالیسم و دموکراسی ایمان دارد کومه له بر این باور است که باید به نظرات و دیدگاه دیگران احترام گذاشته بشود.  و در این باره شاهد خواهید بود که کومه له به یک سازمان ملی و مردمی برزگی در کردستان تبدیل خواهد شد و هست. و کومه له سازمان انقلابیون کردستان به رهبری عبدالا مهتدی همیشه در حال پیشرفت  و اصلاح است و با معیارهای امروزی حرکت میکند. و سازمان انقلابیون کردستان ایران به رهبری عبدالا مهتدی هرگز به هیچ قدرت خارجی وابسته نبوده و نیست و در این باره در دیگر مسائل سیاسی در منطقه حالت بیطرفانه خود را حفظ نموده است.  و در این باره باید گفت کومه له یک سازمان پاک و به ملت کرد در کردستان متکی است و به هیچ قدرت و دولتی وابسته نیست.
و در این باره کومه له به مردم کردستان وعده داد که یک تلویزیون ماهواره ی را باز کند و به وعده خود عمل نموده و در انجام این گامبرداشته است و در حال حاضر کانال ماهواره ی روژهه لات تیوی را به راه انداخته است که مایه ی افتخار است برای ما کردها. باید این را گفت که کومه له یک سازمان راستگو و درستکار است. کومه له سازمان انقلابیون کردستان ایران پرچمدار آزادی کرد و کردستان.

سازمان اتحاد اقلابیون کردستان به رهبری حسین یزدانپناه که بنیانگذار این شهید سعید یزدانپناه بود که توسط دولت جمهوری اسلامی ترور شد.
این سازمان یک سازمان انقلابی و آزادی خواه است.
تابحال اشتباهی در نحوی برخورد با دینای سیاست دیده نشده است در درون این سازمان.
و در شورشهای سال گذشته در شهر مهاباد نقشکلیدی داشت که یکی از اعضای این سازمان به نام شوانه سید قادری بدست نیروهای دولت ایران به طور فجیعی به شهادت رسید. و میتوان گفت در شهرهای کردستان ایران طرفدار زیاد دارد.
و این سازمان به دموکراسی  حقوق بشر و فدرالیسم ملی و جغرافی ایمان دارد.

اتحاد جمهوریخواهان ایران هم که مقرشان در پاریس قرار دارد طرفدار یک سیستم تک حزبی هستند و بر این باور هستند که باید دولت نقش کلیدی در دست داشته باشد در امور شهروندان و این هم این را میرساند که به دموکراسی و فدرالیسم باور ندارند.

حزب کمونیست کارگری حکمتیست هم یک حزب کمونیست شوینیستی است که باور به دموکراسی و حقوق بشر و سرنوشت خویش را ندارد.
و در بیانیه هایشان نشان میدهند که حزبی بی سر و ته است. البته این احزاب کمونیستی که علیه دولت ایران مبارزه میکنند از یک استراتژی مشترکی برخوردار نیستند و به شاخه های مختلفی تقسیم شده اند.

حزب دموکرات ایران هم که برای دموکراسی در ایران مبارزه میکند  این حزب هنوز برنامه خاص و قانع کننده ای ارائه نداده است که تا مردم در درک این حزب آگاه بشوند.
 کومه له حزب کمونیست ایران به رهبری ابراهیم علیزاده  این حزب هم در حال حاضر در بحرانی لاینحل قراردراد و در حال ریزش است و نیروهای این حزب در حال ریزش است روز به روز برای افرادی که گول این سازمان خورده اند روشن تر میشود. البته این سازمان در زمان خودش زحمات زیادی کشید . فداکاری هم نمود برای مبارزه با قید و بندهای ارتجاعی حاکم بر جامعه ولی متأسفانه خدمتی به ملت کرد نکرده است.
حزب پژاک هم که همفکر است با حزب کاگران کردستان ترکیه و در باید گفت شاخه ی ایران حزب کارگران کردستان ترکیه میباشد این حزب به فدرالیسم جغرافی و ملی باور ندارد  این حزب به کومدرالیسم باور دارد که این هم یک تفکری است که مردم کردستان آن را رد میکنند.
خبات حزب اسلامی کردستان به رهبری شیخ عزالدین حسینی میباشد این حزب اسلامی است هنوز اظهار نظری نکرده است درباره فدرالیسم ملی و جغرافی. این حزب خواستار یک سیستم اسلامی است در کردستان که این هم قابل قبول نیست برای مردم کردستان.

مشکل اصلی سازمانها و احزاب ایرانی  است که بعضی از این سازمانها بدون درک و مطالعه مطلبی به رد آن مبادرت میکنند و یا اینکه با خصومت با آن برخورد میکنند و این هم یک مشکل است..
خوب همه میدانند که قرنهای دور و دراز نظامهای پیاپی دیکتاتوری بر ایران حاکم بوده است و اندیشه دیکتاتوری و ناباوری بر این ملت تحمیل  نموده وشده است..
ساموئیل کرماشانی
14/1/2006
  --------------------


 موضوع در باره سرنوشت دیکتاتورهای خودکامه در خاورمیانه.
در حال حاضر یکی از خشونت کارترین دیکتاتورها از میان رفت اما دیکتاتورهای دیگر باقی مانده اند دیکتاتورهای تهران هنوز باقی مانده اند.
حال بدانیم صدام حسین کیست و کمی در باره زندگی این خون خوار تعریف کنم.
صدام در سال 1937 در 28 آوریل در روستای عوجه در یک خانواده فقیر و محنت زده  چشم بدنیا گوشود در خانوده ای که گفته میشود خشونت بدوی در آن حرف آخر میزد بدنیا آمد. در سال 1957 به حزب بعث پیوست آنهم به این خاطر بود که دایه ی صدام خیرالله طفاح یکی از اعضای این حزب نژادپرست بود از راه خیرالله به حزب پیوست برای حزب بعث عنصر ملیت عرب از همه چیز بر تر بود برای حزب بعث.
در 14 ژویئه سال 1958 افسران جوان علیه پادشاه آن زمان عراق قیام نمودند و نظام پاشاهی را سرنگون کردند به رهبری جنرال عبدالکریم قاسم.در این باره به این لینک سری بزنید

و صدام هم که به حزب بعث پیوسته بود و یک نژادپرست کور بود غیر از ملیت عرب هیچ ملیتی را نمیشناخت با دوستانش قاسم را کشتند و کم کم به باریکه قدرت نزیک میشد. صدام در سال 1968 با یک کودتاه آرامی رژیم میان روی  عبدالرحمان عارف را سرنگون کردند که چند افسر جاه طلب در آن دست داشتند عبدالرزاق نایف و ابراهیم داوود در رأس آن جریان بودند و حزب بعث به رهبری احمد حسن البکر از پس پرده هدایت میکرد حزب بعث به ظاهر از کودتاه نظامیان حمایت میکرد هدف حزب بعث برقراری نظامی متمرکز و تمامیت خواه بر پایه ایدئولوژی واحد و حزب واحد و رهبر واحد بود که درآن تمام شئون جامعه باید مرام ناسیونالیستی عربی حزب بعث اداره شود.  احمد حسن البکر مقام ریاست جمهوری را بر عهده داشت اما ستون فقرات رژیم راشبکه مخفی  حزب بعث و دستگاه امنیتی آن میساخت که صدام جوان بر رائس آن قرار گرفته بود و روز به روز بر  قدرت خود می افزود صدام حسین در دنبال کردن بر قبضه کردن قدرت از حربه های کهن قبیله ای استفاده میکرد بعدأ معاون احمد حسن البکر شد و بعد ریئس وزرا عراق شد در سال 1974 صدام با شاه ایران برای شهید کردن پدر کردان و سیمبول کرد و کردستان ملا مسطفئی بارازانی با شاه ایران بر این جنایت اتفاق کردند و ایران هم زیرکانه با یک داروی کشنده پدر بزرگ کرد را مسموم کرد و بعدش به امریکا فرستاده شد و در آنجا توسط یک پزشک ایرانی که از سوی شاه ایران مامور شده بود در امریکا در یک بیمارستان به شهادت رسید ملا مسطفئی پدربزرگوار خلق کرد.
    صدام و خمینی تا سر انجام در سال 1978 با خمینی در نجف ملاقات کرد و نگذاشت کسی از این ملاقاتها بوی به برد به نظر خیلی این ملاقات با خمینی بر این اساس بود که در هنگام ضعیف شدن انقلاب ایران صدام به ایران حمله کند تا رژیم ملاها که خمینی برای آن نقشه کشیده بود پایه ی خود را مستحکم کنند.
در سال 1979 صدام حسین احمد حسن البکر را برکنار نمود و خود بر کرسی ریاست جمهوری عراق نشست و در همان سال در ایران انقلاب ضد سلطنتی در ایران به وقوع پیوست و خمینی برای وجود احزاب ترقیخواه و دموکرات در ایران نگران بود در سال 1358 خمینی داشت حسابی ضعیف میشد اما خمینی ورقه صدام را فراموش نکرده بود که در یک نامه توسط یک سفیر از کشورها که هنوز نام این سفیر افشا نشده است یک نامه را برای صدام روانه کرد در نامه آمده بود صدام باید هر چه زود تر به ایران حمله کند اگر نه پایه رژیم اسلامی در ایران در خطری جدی است. صدام بلافاصله به نامه خمینی جواب مثبت داد و به ایران حمله نمود 2سال بعد از به قدرت رسیدنش یعنی در سال 1988 بنابر جواب نامه خمینی صدام به ایران حمله نمود و جمهوری اسلامی هم توانست با شعارهای حفظ ایران و ایران مورد حمله خارجیها قرار گرفته است تمامی مخالفین را به طور وحشتناکی سرکوب کند و چوخه های دار برای مخالفین در ایران یکی پس از دیگری آغاز شد.
خمینی بلا فاصله خلخالی جنایتکار را که به جلاد کردستان معروف است به کردستان فرستاد برای قتلعام ملت بیداع کردستان پرداختند و برای مشاهده این لینک زیر را نگاه کنید. جنایت رژیم خمینی.
  هر دو رژیم یعنی رژِیم بعث عراق و رژیم جمهوری اسلامی در کردستان و علیه خلق کرد خیلی جنایت کرده اند. جنایت صدام. http://www.pukmedia.com/video/anfal.html
خلاصه جنگ ضد انسانی در میان دو دیوه درنده یعنی خمینی و صدام آغاز شد خیلی از شهرهای مرزی ایران ویران شدند شهر تاریخی کردستان قصرشیرین ویران شد و سرپل زهاب همچنین خلاصه آغاز این جنگ خانمانسوز پایه حکومت آخوندها را مستحکمتر کرد جنگ تا 8 سال ادامه داشت در این جنگ نزدیک به 2 میلیون انسان کشته شدند  و خمینی و آخوندهای ضد انسانی به شستشویئ مغزی جوانان میپرداختند و کلید بهشت خیالی را به جوانان میبخشیدند  تا اگر کشته شوند به بهشت خیالی بروند بهشتی که فقط خیالی بیش نیست.
با این وعده تو خالی مردم و جوانان را گول میزدند و به جهنم جنگ خمینی فرستاده میشدند. صدام هم با به قدرت رسیدنش دشمنی خود را با ملت محروم کرد آغاز نمود در عراق هزاران کرد یا کشته شدند هزاران دختر جوان کرد را روانی کشورهای عربی کرد و هنوز از سرنوشت شان هیچ خبری در دست نیست فقط در کشور مصر 18 تا 19 دختر کرد هستش. باقیمانده انفال و جینوساید ملت کرد در عراق توسط صدام حسین گوربگور انجام گرفته است. هزاران کرد از کردهای خانقین را به ایران اخراج کرد صدام در میان سالهای 1979 تا سال 2003 جمعأ 185 هزار کرد را سر به نیست کرد صدام.
جابجای مردم کرکوک و به جای کردها آوردن عربهای خشونت کار صدامی به کرکوک و جینوساید مردم کرد به طور وحشتناکی. و قتلعام عربهای شیعه در جنوب عراق.
ایران هم در ایران شنکنجه گاها و چوخه های دار را برای مخالفین بیشتر و بیشتر میکرد.
خلاصه جنگ تا سال 1988 ادامه داشت  در 16/3/1988 با دستور صدام حسین علی حسن مجید پسر عموی صدام شهر حلبچه را مورد حمله هوای با گازهای شیمیایی قرار داد در آن نزدیک به 5000 تا 6000 هزار کرد پیر جوان از بچه یک ماه تا پیر 70 و 80 ساله به شهادت رسیدند صدام آن را افتخاری برای خود قلمداد میکرد.
صدام به هیچ احدی رحم نمیکرد جواب هر مخالفی را با گلول میداد.
خمینی همچنین هنوز رژیم ایران مخالفین را به طور وحشتناکی سرکوب میکند  و جنایتکاران تهران باید منتظر روزی باشند همچون صدام از سوی ملتهای ستمدیده ایران سرنوشت شان همچون سرنوشت صدام باشد و خواهم بود.
خلاصه بعد از سال 1988 که ایران و عراق جنگ را تمام کردند و ایران در این جنگ شکست کامل را خورده بود و خمینی جام زهر را نوشیده بود بلافاصله در سال 1989 یعنی در اواخر سال 1989 عراق به کویت حمله نمود و کویت را خلال 4 ساعت به اشغال خود در آورد و این کار باعث شد جامعه جهانی علیه صدام موضع گیری کنند در رائس آن یالات متحده آمریکا به رهبری جورج بوش و با یک ضربت کوبنده ارتش صدام را از کویت اخراج کردند و کویتیها زمام امور را بدست گرفتند اما نه مثل سابق تحت کنترل کامل آمریکا که کویت یک کشور نفت خیز است.
خلاصه عراق مورد تحریم اقتصادی قرار گرفت و ارتش صدام ناتوان و فرسوده شده بود مردم کرد در کردستان علیه دستگاه رژیم بعث قیام نمودند در سال 1990 و 91 بخش عمده کردستان را آزاد نمودند  اما جنرالهای ترک از این واقعه خوشنود نبودند بر آمریکا فشار آوردند تا به صدام چراغ سبز بدهند تا شورش ملت کرد را سرکوب کند صدام واما آمریکا هم به این درخواست تن در داد اما این بار ملت کرد یک پارچه به خواست رهبرانشان جواب بله دادند و این توطئه را خنثئی کردند و ایالات متحده را مجبور کردند تا یک منطقه پرواز ممنوع را اعلام کنند تا رژیم صدام دستش کوتاه بشود و این کارر ا کردند. خلاصه تحریم اقتصادی کمر رژیم را به طور کلی شکست و تحریم تا سال 2003 ادامه داشت.
در سال 1989 در زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون و کلینتون در نظر داشت رژیم صدام را در یک عملیات سرنگون کند و اما در آمریکا این را رد کردند و با به قدرت رسیدن جورج دبلیو بوش که پدرش با صدام مشکل داشت محقق شد.
در سال 11/9/2001
آمریکا مورد حمله تروریستی قرار گرفت و نزدیک به 5 هزار انسان کشته شد و آمریکا هم این واقعه را به گردن اوسامه بن الادن انداخت به افغانستان حمله نمود و نظام فاشیستی طالبان را سرنگون کرد و برای کشف سلاحهای کشتارهمگانی سازمان ملل چند نفری به رهبری هانس بلیکس سوئدی اصل را به عراق فرستادند اما هدف تنها کشف سلاحهای کشتارهمگانی نبود بلکه بدست آوردن اطلاعات در باره قدرت ارتش عراق بود  این همکاری بعد از چند ماه متوقف شد و آمریکا تصمیم گرفت به عراق حمله کند در سال 2003   یعنی 13/3/2003 ارتش آمریکا به عراق حمله نمود تا یک ماه ارتش عراق توانست مقاومت کند اما فرمانده هان ارتش دریافتند که بهتر است خود را به آمریکا تسلیم کنند هدف آمریکا تنها خود صدام است نه مردم عراق خلاصه در 9 اوریل 2003 دولت صدام بطور کلی سرنگون شد مجسمه های صدام یکی پس از دیگری به پاین کشیده شده اند و پول بریمر حاکم عراق شد تمامی سیستم صدام را از هم پاشیدند و شورای رهبری عراق تاسیس کردند که هر یک ماه یکی از سیاستمداران عراقی رهبری شورا را بر عهده میگرفتند و خلاصه صدام حسین را در یک زیر زمینی در نزدیکی شهری که زادگاه ویی بود پیدا کردند و صدام را در چند جلسه به خاطر جنایت علیه بشریت محاکمه نمودند یکی از این محاکمه ها در باره شهر دجیل بود که صدام هنگامی که از این شهر دیدن کرده بود مورد حمله قرار گرفته بود و صدام هم در مقابل 158 نفر که به آنها شک کرده بودند اعدام نمود و محاکمه های دیگر درباره انفال و جینوساید ملت کرد بود که نیروز مورخ 29/12 /2006 در اتاق اسخبارات خود به دار آویخته شد و عمر نظام پوسیده دیکتاتوریش را با خود به گور برد. اما سئوال من این است صدام نباید اعدامش میکردند خیلی از اسرار صدام کشف نشده با خودش به زیر خاک برد. مهمترین این اسرارها انفال و جینوساید ملت کرد و حمله به کویت جنگ ایران و عراق و سر به نیست کردن دختران کرد که بعضی از آنها در مصر دیده شدند .
خوب با اعدام صدام حسین درسی جدی و پیامی درست است به رهبران رژِیم ایران  رهبران رژیم هم علیه بشریت جنایت نموده اند از کارهای تروریستی گرفته تا اعدام و شکنجه مخالفین این رژیم توسط دولت ایران. ترور در کشور ایتالیا ترور در خاک آلمان ترور در فرانسه ترور دکتر قاسملو در اتریش منفجر کردن مرکز یهودیان در آرژانتین  کمک مالی و تسلیحاتی به گروه های ندرو و تروریست در خاورمیانه دخالت روزمره در امور عراق کمک مالی و تسلیحاتی به روجانی ندرو و تروریست عراقی مقدا صدر.  کشش کردن برای دست یابی سلاحهای کشتارهمگانی برای بی ثبات کردن منطقه خاورمیانه.
در باره حقوق بشر در داخل ایران اعدام مخالفین زندانهای خودسرانه اعدام سیاسیون تجاوز به زنان زندانی برای درهم شکستن شخصیت زنان مخالف هر روز در کردستان جوانان کرد توسط نیروی تروریستی رژیم کشته میشوند بدون اینکه کسی به این همه جنایت اعتراز کند.
جینوساید ملت کرد در ایران توسط این رژیم واپسگرا و دینی.
 رژیم ملاها باید منتظر چنین روزی باشند که بر سر صدام آمد  و این روز دور نیست.
زند باد آزادی و برای برابری سر نگون باد دیکتاتوری مذهبی و دینی
سلام بر روح و روان پا شهدای کرد و کردستان
سلام و بر ورح و روان پاک پدر کرد و کردستان شهید بزرگوار ملا مسطفئی بارازانی
سر نگون باد رژیم فاسد آخوندها
30/12/2006
ساموئیل کرماشانی 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر