۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

موضوع اطلاعیه شماره یک در باره حقوق بشر.


موضوع اطلاعیه شماره یک در باره حقوق بشر.
شکنجه انسان تحت هر عنوان و توسط هر قدرت و یا سازمان و یاهر  دولتی صورت گیرد غیر انسانی و از نظر حقوق بشری محکوم است.
این شکنجه ها خواه فیزیکی باشد و خواه روحی و روانی باشد و تحت هر عنوان که باشد محکوم و از نظر انسانی مردود میباشد.
اگر چنانچه کسی مطالبی را نوشت علیه کسی دیگر حتئ اگراین مطالب توهین آمیز باشد فقط در آگاه کردن فرد باید گامبرداشت و نباید فرد را زندانی و تحت شکنجه وحشیانه قرار داد راه ها و گذینشهای انسانی دیگر وجود دارد که باید راه ها و گذینشهای انسانی را بکار برد نه که فرد را تحت شکنجه و در جامعه کینه توزی کاشت باید بذر انسانیت کاشت در جامعه برای پیشبرد جامعه گامبرداشت.
ما این شکنجه های که علیه بشریت صورت میگیرد در هر کجا و در هر دولت و در هر جای دنیا که باشد آن را محکوم میکنیم و آن را یک جنایت علیه انسانیت تلقی میکنیم و از نظر ما مردود و غیر انسانی میباشد.
وقتیکه ما دم از حقوق بشر میزنیم باید اول بدانیم حقوق بشر یعنی چه؟
حقوق بشر عبارتند از 6 نوع.
حیثیت و کرامت انسان
اما درمرحله اول درک خود و خودشناسی ما تا زمانی که خودمان را نشانسیم نمیتوانیم دیگران را درک کنیم باید در این راه آموزش و پرورش انسانی به راه انداخت و جامعه را تکامل داد.
دوم حق آزادی برای ابراز عقیده و بیان.
سوم حق زندگی و سلامتی.
چهاروم حق زیستن و حق برخورداری از کلیه ی آنچه حق انسان و انسانیت است.
پنجم حق آزادی بیان و ابراز آن بدون اینکه به آزادی دیگران لتمه وارد کند.
ششوم حق برخورداری از آنچه حیثیت و کرامت انسانی نامیده میشود مثل ابراز عقیده و بیان انتخاب مذهب و دین دلخواه خود آزادانه فرد بخواهد غیر مذهبی باشد و یا اینکه یک مذهب داشته باشد باید آزاد باشد در این باره.
و در این باره توهین به اعتقادات دیگران تحت هر عنوان و در هر جای دنیا که باشد محکوم و مردود میباشد اگر هم آنرا آزادی بیان بنامند به این معنا میباشد که این آزادی از حد خود پا فراتر گذاشته و به آزادی دیگران لتمه وارد کرده است و در مقابل خشونت تحت هر عنوان که باشد محکوم و مردود میباشد از نظر انسانیت و حقوق بشری.
و باید رهبران سیاسی در جهان دست از کینه توزی بردارند و به انسان و انسایت به اندیشند به حقوق حقه هموطنان خود احترام بگذارند و حقوق آنها را رعایت کنند.
ما در این باره تبعیض در میان انسانها را مردود و محکوم میداریم و تبعیض تحت هر عنوان که باشد محکوم است از نظر حقوق بشری. خواه این تبعیضها ملی و قومی و مذهبی باشد در این باره محکوم است و ما آن را غیر انسانی اعلام میکنیم.
نزاع مذهبی یک چیز غیر مدرن و غیر انسانی است باید با تفاهم و گفتگو مسایل را حل نمود نه از راه خشونت و خشونت کار انسان نیست.
و در این باره اعدام افراد بخاطر ابراز عقیده و بیان ضد انسانی و در این باره محکوم است.
حکوم اعدام یک کار غیره قانونی و محکوم است باید با استانداردهای سازمان ملل با زندانیان برخورد نمود.
و در این باره ما سران رژیمهای خودکامه که حقوق بشر را زیر پا میگذارند برای اینکه به حقوق هموطنان خود احترام بگذارند فرامیخوانیم.
با امید روزی که هیچ کسی به خاطر ابراز عقیده و بیان و یا اینکه بخاطر قوم و ملیتی که با ان تعلق دارد زندانی و یا اعدام نشود..
اسماعیل قادری
20/2/2006
این را به اطلاع میرسانم که به این زودی دیدبان حقوق بشر کردستان در کشورهای اروپای اعلام میشود متن این

اعلامیه بطور کلی و شفاف اعلام میگردد.


----------------------------------

موضوع اطلاعیه شماره 2 درباره حقوق بشر.
سرکوب فعالان مدنی در کردستان ایران توسط رژیم جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد.
در روز عید نوروز نیروی انتظامی ایران دست به دستگیریهای تازه در استان بلوچستان زد و چندین نفر بیگناه تا بحال دستگیر نموده اند.
در کردستان 4 نفر از اعضای حقوق بشر کردستان رامک دستگیر شده اند یکی از این دستگیر شدگان زینب بایزیدی است که نبابر خبری که بدست من رسیده است در حال اعتصاب غذا برسر میبرد در زندان کردستان در این باره از مدافعان حقوق بشر و سازمانهای خیرخواه میخواهم به یاری این زندانیان بشتابند.
دولت جمهوری اسلامی خودرا در سراشیب سقوط میداند به تازگی دست به اعمال خشونت در مناطق کردستان خوزستان و بلوچستان زده است. 
ما همه میدانیم که عمر خشونت چندان دراز نیست روزی باید در پشت میلهای زندان قرار گیرند  مثل صدام حسین.
ما در قرن 21 هستیم و نباید دست به خود آزاری و دیگران آزاری بزنیم باید راه و روش انسانیت بکار به بریم.
انسانها از این حق باید برخوردار باشند.
1- حق ابراز عقیده و بیان بدون هیچ مانعی و باید این ابراز عقیده و بیان به آزادی دیگران لتمه وارد نکند.
2= حق آزادانه زندگی  حق دخالت در امور سیاست بدون هیچ مانعی از مسئولین انتقاد کند بدون اینکه از کسی ترس و وحشت داشته باشد و یا مورد شکنجه قرار کیرد.
3= رعایت حقوق انسانها و احترام به کرامت و حیثیت انسانها.
4= برخورد انسانی با مردم و احترام به حق و حقوق انسانی مردم جامعه.
5= ایجاد پروژه های کاری برای جوانان و تشویق مردم جامعه بسوی انسانگرائی.
6= احترام به حقوق اقلیتهای قومی  و باز کردن مدارس برای تدریس با زبان مادری خود از میان برداشتن تبعیضهای مذهبی و قومی در کشور.
7= درس و کورس انسانگرائی برای آگاه کردن مردم از هر نظر و بر قراری عدالت اجتماعی برای بهبودی یک جامعه سالم و سهیم برابری زنان با مردان در همه زمینه ها هنری سیاسی اجتماعی ورزشی حق پوشش دلبخواه حق شرکت در انتخابات ریاست جمهوری حق آزادانه کاندیداتوری ریاست جمهوری و باید زنان از آزادی کامل برخوردار باشند مثل حق انتخاب کردن و انتخاب شدن حق انتخاب هسمر با رضایت زنان و دختران و برچیدن ازدواجهای اجباری و باید ازدواجها اختیاری باشد نه اجباری برای مثال زنان و دختر از این حق باید برخوردار باشند بدون رضایت پدر و یا مادر و یا برادر برای خود همسر انتخاب کنند بدون هیچ مانعی.
8= برداشتن زندانها و و نباید به هیچ عنوان زندانی سیاسی در کشور وجود داشته باشد و مبارزه سرسختانه با مواد کشنده مخدر در کشور.
9= باید حقوق انسانها از هر نظر رعایت بشود و اجرای  صحیح قوانین شناخته شده سازمان ملل متحد در باره حقوق بشرو برچیدن حجابهای اجباری و باید اختیاری باشد حجاب نه اجباری.
10= در این باره باید مردم در تصمیم گیریها سهیم باشند نه مسئولین و کسانی که خود را خدائی سرزمین میدانند چیزی به هیچ وجه وجود ندارد.
باید در کشور برای سلامتی یک جامعه سالم و سهیم ایجاد درسهای انسانی و عوض کردن قوانین ظلم و ستم و جایگذین آن قوانین عدالت و انسانیت برای سلامتی یک جامعه اینها نیاز است.
11= باید اقلیتهای قومی از این حق برخوردار باشند که هر 5 سال یکبار دست به رفراندوم بزنند برای این مردم تصمیم خود را بگیرند با دولت مرکزی بمانند و یا اینکه جدا بشوند و در این باره کشور احتیاج و نیاز به یک سیستم فدرال دارد که باید اقلیتهای قومی از این حق برخوردار باشند که دولت و پارلمان خود را داشته باشند در این باره باید مسئولین و عاملین انفال و جینوساید به طور علنی در یک دادگاه دادگاهی بشوند منظورم در یک دادگاه بین المللی رسیدگی به جرایم  نسل کشی.
باید در این باره در کشور شرکتهای بیشتر در همه مناطق ساخته بشود برای مثال در کردستان باید در هر شهری چند شرکت برای کار و شغل برای جوانان وجود داشته باشد تا مردم بتوانند نیاز های روزانه خود را تامین کنند در بلوچستان همینطور در خوزستان همینطور و در سرتاسر ایران باید شرکتهای بیشتر و کار و شغل بیشتر برای مردم و جوانان ایجاد بشود.
12= باید کار کشیدن از افراد زیر 18 سال بطور کلی ممنوع باشد و در این باره باید غذا برای مدارس مجانی باشد تا 18 سالگی از 18 سال به بعد باید یکدفعه در روز از حساب مدارس غذا بخورند جوانان. متأسفانه امروز جوانان و کودکان در کردستان در 7 سالگی به خاطر نداشتن و یا از دست دادن والدینشان دست به کار میزنند من خودم شاهد این اعمال هولناک بودم هنگامی که در کمپ التاش با یک کودک برخورد نمودم که بستنی میفروخت و دیگری کفشها را واکس میزد  از آنها سئوال نمودم چرا این کارها را میکنند  به مدرسه نمیروند تا درس بخوانند؟ این کودک به لحنی گریه آمیز جواب داد گفت پدرم در زندان شکنجه شده است کمرش شکسته است و مادرم هم نمیتواند کار کند من هر روز 150 تا 500 دینار برای آنها جمع میکنم تا بتوانیم یک گیلو گوجه و یا سیب زمینی بخریم تا از گرسنگی نمیریم.
متأسفانه وضعیت کودکان در کردستان ایران از این بهتر نیستند و حتی مورد اعمال خشونت ضد بشرها قرار میگیرند کودکان در کردستان اسیر.
و در ترکیه دیگر اوضاع کودکان وحشت انگیز است.
تا زمانی که تبعیض و خشونت باشد ظلم و ستم هست و تا زمانی که ظلم و ستم باشد مبارزه قهر آمیز هم هست علیه ستمگران و انسان کشان.
تا زمانی که نابرابری و نا انسانی حاکم باشد بر جامعه مبارزه وجود دارد.  تا زمانی که انسانهای روانی مبتلا به پارانوئیدی بر باریکه قدرت باشند  ظلم و ستم هست و عکس این مبارزه هم هست.
تا زمانی که عدالت بر قرار نشود همیشه اسلحه و تفکر بدست گرفتن سلاح هم هست علیه ظالمان و ستمگران.
با امید روزی که دموکراسی حقیقی برقرار بشود در جامعه و ظلم و ستم علیه انسانها پایان پذیرد و عدالت و انسانیت بر قرار بشود.
 از نظر حقوق بشر شکنجه  چه روحی و روانی باشد و چه فیزیکی محکوم است و معنا و مفهومی ندارد از نظر ما حقوق دانان.
و باز در این باره اعدام انسان هیچ چیزی در جامعه حل نخواهد کرد بلکه عکس این شاید این انسانی که مرتکب یک جرم شده است پشیمان بشود شاید درسی باشد برای دیگران که از آن عمال دوری کنند.  راها و گذینشهای انسانی دیگر هست که میتواند انسان را تغیر بدهد.
اعدام انسانها از نظر انسانی محکوم است و بخصوص اعدام انسانهای سیاسی یک جرم محسوب میشود از نظر حقوق بشری کسانی که حکم را اجرا میکنند مجرم شناخته میشوند از نظر حقوق بشری.
در چند روز پیش حجت زمانی زندانی سیاسی اعدام شد این یک جرم است از نظر ما انسانهای که در زمینه حقوق بشر کار میکنیم.
یک خانم به خاطر رابطه نا مشروع با مردی دیگر باز محکوم به اعدام شده است این خودش یک جرم است نباید اعدام بشوند کسانی که این حکم را صادر میکنند مجرم هستند از نظر حقوق بشری و باز اکبر گنجی بمدت چند سال در زندان بر سر برد و متحمل انواع شکنجه ها شد است.  این غییر انسانی است از نظر حقوق بشری.
سروه کمکار را ربدوه و در چند شبانه روز تحت شکنجه قرار گرفت که یکی از اعضای حقوق بشر کردستان است.
شکنجه در این قرن یک کار وحشیگری است و از نظر ما محکوم و مردود است.
انسانها را به خاطر ابراز عقیده و بیان شکنجه کردن یک جرم است باید عاملین آن در دادگاه بین المللی محاکمه بشوند.
با امید به اینکه در جهان شکنجه و اعدام برچیده بشود و بساط این کار احمقانه از بین برود.
با امید روزی که ما در ایران و در سرتاسر جهان به هیچ عنوان زندانی سیاسی را نداشته باشیم.
با امید روزی که تمامی زندانیان سیاسی چه در کردستان و چه در سرتاسر ایران آزاد بشوند و به فعالیتهای خود دست بزنند بدون هیچ مانعی..
با درود بر روح و روان پاک شهیدان راه آزادی و انسانیت.
با درود به روح و روان پا 6000 هزار شهید شهر شهیدان شهر حلبچه شهید.
با درود به روح و روان پاک شهیدان راه کرد و کردستان.
زند باد آزادی زند باد حقوق بشر زند باد انسایت نابود باد آدم کشان و شکنجه گران.
اسماعیل قادری
26/3/2006
---------------------------
موضوع اطلاعیه شماره 3 در باره حقوق بشر.
در شمال کردستان در چند روز پیش 14 پیشمرگ مقاومت مردم آن قسمت توسط نیروهای اشغالگر با گازهای شیمیائی به شهادت رسیدند و مردم با شنیدن این خبر به خیابانها ریختند ترور دولتی رژیم ترکیه دست با کار شد و چندین نفر جان سپردند و نزدیک به 300 نفر زخمی شدند و نزدیک به 400 نفر از کودک خردسال تا 50 ساله در این در گیری دستگیر شدند دولتمردان ترکیه با بیان ادعاهای هیچ و پوچ خود مردم بیدفاع کرد را تروریست قلمداد میکنندو رسمأ از دانمارک خواستار بستن روژ تیوی شده اندو این هم مغایر با قوانین شناخته شده سازمان ملل متحد است در باره آزادیهای بیان.باز در این باره رژیم اشغالگر ترکیه بر قسمتهای دیگر در کردستان دست درازی میکند برای خواندن این مطلب بر روی طاها نیوز کلیک کنیدو آنچه در زیر آمده است نوشتهای است که از طاها نیوزآمده است.
ترکیه استفاده آمریکا از کردهای ایران علیه جمهوری اسلامی را برای امنیت خود خطرناک می داند

مبارزین کرد ایرانی
دولت ترکیه از احتمال رویاروئی نظامی آمریکا با ایران نگران است و باور دارد در صورت حمله نظامی آمریکا به ایران گروه های قومی و نژادی در مناطقی از ایران تسلط اوضاع را در دست می گیرند و امنیت ترکیه را به خطر می اندازند. روزنامه ملیت چاپ آنکارا می نویسد آمریکا ممکن است برای متوقف کردن فعالیت های اتمی ایران از گزینه نظامی استفاده کند. ملیت به نقل از گاردین نوشته است آمریکا برخی ازگروه های اوپوزیسیون حکومت ایران را به مخالفت با جمهوری اسلامی ترغیب می کند. ملیت می افزاید آمریکا برای تغییرات اساسی در نظام ایران از کردهای اینکشور به عنوان برگ برنده استفاده می کند و هم اینک پنتاگون سرگرم بررسی طرحی است که کردهای ایران را علیه جمهوری اسلامی سازمان دهی کند، نظیر کاری که در عراق انجام شد و این موضوع برای ترکیه نگران کننده است.
(rm) صدا | (wma) صدا [ 3:02 mins ]
اینجا را بخوانید چطور دولت ترکیه اعلام ترور علیه ملت مظلوم کردستان مینماید.

اردوغان: در صورت لزوم به زنان و کودکان تيراندازی می شود
رجب طيب اردوغان، نخست وزير ترکيه هشدار داده است که نيروهای امنيتی اين کشور عليه زنان و کودکانی که به گفته وی به عنوان ابزار تروريسم مورد استفاده قرار می گيرند، اقدام خواهند کرد.

اردوغان به والدين کرد گفت نبايد اجازه دهند کودکانشان در اعتراض های خيابانی دخالت داده شوند
کودکان 9، 7 و 3 ساله از جمله 7 نفری بودند که در جريان درگيری ميان شورشيان و نيروهای امنيـتی ترکيه در شهرهای عمدتا کردنشين "دياربکر" و "بتمن" کشته شدند. اين درگيری ها از روز سه شنبه ادامه دارد.
اردوغان به والدين کرد گفت نبايد اجازه دهند کودکانشان در اعتراض های خيابانی دخالت داده شوند.
اتحاديه اروپا و سازمان ملل متحد در مورد اين خشونت ها اظهار نگرانی کرده و خواستار رعايت حقوق فرهنگی و فرصت های اقتصادی بيشتر برای اقليت کرد ترکيه شده اند.
نا آرامی ها پس از عمليات هفته گذشته ارتش ترکيه که طی آن چهارده شورشی مظنون کرد کشته شدند، آغاز شد.
در پی درگيری های خيابانی چند روز گذشته که بدترين خشونت ها طی چند سال اخير در ناحيه توصيف می شود، اوضاع شهر دياربکر در روز جمعه آرام تر به نظر می رسيد.
به گفته سارا رينزفورد، خبرنگار بی بی سی در استانبول، هرچند نيروهای امنيتی در روز جمعه همچنان در حال گشتزنی در خيابان ها بودند، اما مغازه ها به تدريج بازگشايی شدند و عمليات بزرگی برای نظافت شهر آغاز شد.
از سوی ديگر، يک گروه جدايی طلب کرد مسئوليت انفجاری را که روز جمعه باعث مرگ دست کم يک نفر در يک ايستگاه اتوبوس در استانبول شد، به عهده گرفت.
گروه "شاهين های آزادی کردستان" گفت که اين حمله را در واکنش به خشونت های ناحيه کردنشين در چند روز اخير انجام داده است.
در طول روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هزاران تظاهرکننده در دياربکر با پرتاب بمب های دست ساز نفتی (کوکتل مولوتف) و سنگ با نيروهای ضدشورش درگير شده بودند.
سه نفر در خشونت های روز چهارشنبه کشته شدند که به ادامه خشونت ها در روز پنجشنبه دامن زد و ظاهرا مرگ دست کم سه نفر ديگر از جمله دو کودک را در پی داشت.
درگيری در روز پنجشنبه حتی به شهر مجاور بتمن نيز کشيده شد و صدها جوان در آنجا با ماموران پليس درگير شدند.
در طول اين سه روز نا آرامی ها که با به آتش کشيده شدن ساختمان ها، بانک ها و اتومبيل ها همراه بود بيش از 200 نفر نيز مجروح شدند.

جینوسایدعلیه ملت کرد در ترکیه سالها است ادامه داشته و دارد و چندین بار از سلاحهای بیولوژیکی و شیمیائی علیه پیشمرگان کرد در کردستان شمالی دولت ترکیه استفاده نموده است و باز در حال حاضر چندین زن و کودک خردسال کرد در زندانهای ترکیه بر سر میبرند و حتی مورد بد رفتاری و شکنجه قرار میگیرند.
و در این باره دولت ترکیه سالها است که با انواع شیوه های نژاد پرستانه اش علیه ملت مظلوم کرد در آن قسمت از کردستان از تبعیض ملی و قومی گرفته تا سرکوب بی رحمانه و جینوساید اعمال نموده است.
این اعمالهای که دولت مردان ترکیه علیه ملتمان انجام میدهند ما آن را محکوم میکنیم و در این قرن نژاد پرستی یک مرض کشنده روانی محسوب میشود.
در زندان نگهداشتن رهبر کردهای ترکیه و وی را مورد شکنجه های غیر انسانی و ضد انسانی قرار دادن از نظر حقوق بشر محکوم است.
ما حقوقدانان کردستان تیراندازی نیروهای ترکیه علیه تظاهرکنندان را محکوم میکنیم ما ملت مظلوم کردستان اگر خواستار حقوق خود بشویم ما را تروریست نامگذاری میکنند  اما عکس این کلمه خود دولتهای اشغالگر هستند که تروریست هستند.
سفیر ایران در ترکیه خواستار بیشتر شدن سرکوب و خفغان علیه ملت مظلوم کردستان شده است و ما را تجزیه طلب نام میبرند اما مسئول تجزیه طلبی خود اشغالگران است ما ملت کرد خواستار یک سیستم فدرال در کشورهای هستیم که در آن سکونت داریم برای اینکه از حقوق انسانی و فرهنگی خود برخوردار باشیم.
تا کی این نژاد پرستان و شوینیستهای کور بر سر عقل نمی آیند ما ملت کرد مثل ملتهای دیگر در دنیا از حق تشکیل دولت و کشور مستقل خود حق مسلم ما است چرا 10 تا 12 دولت عربی وجود دارد بگذارید یک دولت کردی هم وجود داشته باشد.
همین که جناب آقای عمر ایلخانیزاده در یک مصاحبه با رادیو آلمان ذکر نمود حق هر ملتی است که از حق و حقوق خود دفاع کند. برای شنیدن گفتگو جناب آقای عمر ایلخانیزاده رفیق مبارز اعضای کومه له سازمان زحمتکشان کردستان شرقی بر روی سایتی که در زیر مشاهده میکنید ماوس خود را فشار بدهید.

در ایران اگر کسی در باره حقوق بشر و آزادی بیان حرفی به میان بیاورد او را جاسوس و از اشاعه تهاجم فرهنگی غرب او را متهم میکنند و زندانی بعدش شاید اعدام بشود.
در سوریه در چند هفته پیش یک سرباز کرد تبار بر اثر شکنجه های نا انسانی آن دولت در زیر شکنجه به شهادت رسید حتئ جنازه شهید را به خانواده اش تحویل ندادند.
همه انسان باید از حق و حقوق خود نگذرند اما امروز دولتمردان تهران به هیچ عنوان حق و حقوق شهروندان خود را رعایت نکرده و نمیکنند.
باز برگردیم به مسایل ترکیه و ملت مظلوم کرد در آن کشور.
اروپا سالها سال خود با نازیستهای بی رحم مبارزه نموده و گریبان گیر بوده و با هزار مکافات توانستند از شر این باکتری رهای یابند نمیدانم چطور به خود اجازه میدهند که دولتی از نازیها بدتر در خود عضو کنند مثل ترکیه که حق و حقوق شهروندان خود را زیر پا میگذارند.
و هنوز سرکوب کشت و کشتار در مناطق کردنشین در ترکیه توسط سربازان و نژاد پرستان در جلو چشم جهانیان ادامه دارد جینوسایدو قتل مردم از جمله زنان و کودکان خرد سال در آن کشور وجود دارد.
برگردیم به مسائل ایران در چند روز پیش و یا دو هفته پیش دو شهروند سوئدی در ایران به اتهام عکس برداری از مکانهای ممنوعه نظامی و امنیتی دستگیر شدند   مقامهای سوئدی هم بدون اطلاع رسانهای خارجی و داخلی به تهران سفرهای نمودند تا شاید شهروندان خود را از چنگ ملاها رها کنند و اما چرا سفرهای مخفیانه و چرا به مردم اطلاع نداده اند؟ این سئوالی است بحث بر انگیزکه بعد از این سفرهای مخفیانه به تهران من یک ایمیل از تهران دریافت نمودم که در زیر یاداشته نموده ام و من فکر میکنم که این حرفهای که خانم نصرین برای من ارسال نموده است صحت دارد چرا چون سفرهای مخفیانه اینجا انجام گرفته است و در مقابل من در هفته گذشته یک نامه از ایران دریافت نموده ام این دو با هم همخوانی دارند و باز سفیر ایران در ترکیه گوشه ای دیگراز این مسائل روشن ساخت که گفته بود آمریکاه برای اقلیتهای قومی در ایران تلویزیونهای ماهواره ای به راه انداخته است این دو خبر با هم گنجانده میشود.
باز من در دو ایمیل جداگانه ای که بدستم رسیده است مقامهای ایرانی از مقامهای سوئدی خواسته اند که جلو کسانی که علیه دولت جمهوری اسلامی دست به تبلیغات میزنند آنها را دروغگو و در جامعه سوئد آنهارا بی اعتبار کنند تا کسی به آنها باور نکندو یا تا در جامعه سوئد حرف و تبلغات آنها بی اعتبار باشد.
باز دولت ایران از مقامهای سوئدی خواسته اند که مخالفین ایران را در یک درگیری فکری و روحی قرار بدهند تا توان فکر کردن را نداشته باشند. و آنها را دائم مشغول نگهدارند و اگر شد آنها را به ایران تحویل بدهند و اگر نشد آنها را در جامعه سوئد روانی و مریض بیان کنند برای هموطنان خود تا کسی به تبلغاتهای آنها علیه دولت ایران اعتنای و باور نکند.
و باز دولت ایران از طرفداران خود در سوئد و کشورهای اروپائی خواسته است که علیه مخالفین دولت ایران وارد عمل بشوند و آبروی آنها را به برند اتهامهای علیه آنها بتراشند و اگر شده به صورت کتبی در میان اروپائیان توضیح کنند علیه مخالفین رژیم ایران. خلاصه رژیم ایران به هر دری میکوبد علیه مخالفینش.
داخلی ایران در چند روز گذشته در لرستان یک زلزله به وقوع پیوست و هنوز به قربانیان از سوی رژیم هیچ کمکی نشده است  باقمانده قربانیان این زلزله در زیر چادر بر سر میبرند.
من به بازماندگان قربانیان زلزله زدگان لرستان تسلیت میگویم و خود را در غم آنها شریک میدانم.
حال کمی در باره رژیم سرنگون شده صدام حسین که نزدیک به 185 هزار کرد را انفال نمود و هنوز از وی سئوالی نشده است و 500 تا 600 هزار نفر با روز روشن با گازهای شیمیائی و بیولوژیکی کشت. و بنابر خبری که به دست ما رسیده است حدودأ میان 2 تا 2500 زن در مصر بر سر میبرند که توسط رژیم سرنگون شده صدام به آن کشور فروخته شده اند و در این باره سازمان چاک که یک سازمان حقوقی است اعلام نمود که کردان در حال حاضر خود را آمده میکنند تا در برابر سفارت مصر در کشورهای اروپای دست به راهپیمای بزنند.
آنچه مایه ی نگران است این است که رمزیکلارک حقوق دان آمریکای در یک مصاحبه ای گفته بود نباید صدام به خاطر انفال و جینوساید ملت کرد محاکمه بشود و باز گفته بود که این محاکمه ای که در جریان است برای راضی کردن شیعه ها است و اگر صدام محاکمه بشود در باره کشتار مردم حلبچه آن هم برای راضی کردن کردها صورت میگیرد واین خود نشاند هنده این است که جناب آقای رمزیکلارک از دولتهای اشغالگر کردستان پولهای دریافت نموده است البته این نظر خود وی میباشد.
و باز در این باره گفته بود باید صدام بیشتر به خاطر جنگ علیه ایران و کویت در یک دادگاه بین المللی محاکمه بشود.
خوب دولتهای اشغالگر حاضر نیستند که صدام و دارو دسته هایش به خاطر نسل کشی علیه ملت کرد محاکمه بشود چرا چون خود اشغالگران در این ماجرا شریک بوده و هستند خوب در این باره پولهای به سیاستمداران و کسانی که از نظر حقوقی و یا در کارهای حقوقی کار میکنند میدهند تا مسایلی چون نسل کشی در کردستان به بوته فراموشی سپرده بشود. در چند روز پیش 8 گور دسته جمعی در کرکوک پیدا شده است من متن این اخبار در باره پیدا شدن گورهای دسته جمعی در کرکوک یادداشت میکنم اینجا. صبح امروز در چند منطقه مختلف کرکوک بیش از 1000 جسد در 8 گور دسته جمعی کشف شد.
در این باره یک منبع از " دفتر حقوق بشر " اتحادیه میهنی کوردستان ضمن تائید این خبر به خبرنگار PUKmedia گفت: این گورها که تعداد آنها هشت گور میباشد در نزدیکی روستاهای" العصریه " و " توپزاوا " و میدان  تره باری شهر کرکوک واقع شده اند.
این منبع همچنین تصریح کرد که فقط در دو گور از این گورهای دسته جمعی اجساد بیش از 800 نفر مشاهده شده است.
باتوجه به گزارشهای اولیه احتمالاً در مجموع این هشت گور دسته جمعی 1000 جسد مدفون شده است که بیشتر اجساد کورد و تعدادی مسیحی بوده اند.
این منبع همچنین افزود: نهادهای مربوطه در ارتباط و گفتگو با نیروهای چند ملیتی قرار دارند که به گونه ای رسمی این گورها را تحلیه کنند.
گفتنی است منطقه "توپزاوا" در استان کرکوک در زمان رژیم بعث یکی از مراکز بزرگ نظامی رژیم بوده است


ما ملت کرد باید در این باره هشیارباشیم و اهداف اشغالگران برای همه ما روشن و واضح است.  
در چند روز گذشته سفیر رژیم ایران در ترکیه از 3 دولت اشغالگر خواست تا دست به نیروی هماهنگ بزنند علیه کردها یعنی از دولت ترکیه سوریه و ایران خواست علیه ملت مظلوم کرد دست به همپیمانی نظامی و سیاسی بزنند بقول او جلو یک دولت کردی و یا کردستان بزرگ را بگیرند برای اینکه بدانید بر روی لینکی که در زیر مشاهده میکنید ماوس خود رابرروی آن فشار بدهید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر