۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

موضوع تفسیر سیاسی نوشته اسماعیل قادری

موضوع تفسیر سیاسی  نوشته اسماعیل قادری
موضوع تفسیر سیاسی  نوشته اسماعیل قادری
تفسیر سیاسی  تحت عنوان دولتهای که کردستان را به اشغال خود در آورده اند کور هستند و نا بینا دشمن بشریت و انسانیت هستند انسان کرد را سرکوب میکنند خودشان تروریست هستند اما ملت ستمدید کرد را تروریست خطاب میکنند.
در هفته گذشته سرفرمانده تروریستی ارتش تورک سران کرد را تروریست خطاب نمود و کردستان و سران کرد را تهدید نمود و باز تهدید نمود که به این زودی به دولت کردستان حمله نظامی خواهند کرد من نمیدانم چرا دولتهای اروپایی که خود را مدافع حقوق بشر میدانند و تپل دموکراسی میزنند بر  این رژیم نژاد پرست تورک فشار نمی آورند تا حد اقل به شهروندان خویش احترام بگذارند دست از تحقیر و اذیت و آزار هموطنان کرد در آن کشور بردارند و باز دولتهای اروپایی که خود را مدافع حقوق بشر میدانند سالانه ملیاردها دلار اسلحه تانک هواپیما جنگی هلیکوپتر جنگی به رژیم تورکها میفروشند و این اسلحه ها برای سرکوب ملت ستمدید کرد به کار میرود و تا بحال مینهای که رژیم تورک از دولتهای اروپایی خریده است جان هزاران کرد از بچه 2 ساله گرفته تا پیر زن و پیر مرد 70 و 80 ساله در آن کشور گرفته است آیا این است حقوق بشری که اتحادیه اروپا از آن نام میبرند؟
دولت تورک میخواهد سناریوه قبرص دیگر  را در کردستان تکرار کند و دست به قتلعام ملت ستمدید کرد به پردازد و برای این کار با افتخار اعلام میکنند که به هیچ عنوان اجازه نمیدهند  که کردستان استقلال یابد و دولت ملی کردی را اعلام کنند. کردستان استقلال خود را بدست خواهند آورد اما آنچه که میماند روسیاهی دشمنان این ملت است.
اما این رژیم فراموش نموده است که هنوز پرونده قتلعام ارمنیها و سریانیها و قتلعام ملت قبرص در راه است و روزی باید بهای این جنایتهای که انجام داده است به پردازند دولتمردان تورک فراموش نموده اند که 6 میلیون کرد را تا بحال قتلعام نموده اند و روزی هم میرسد که بهای این جنایت را به پردازند  حالا نمیدانم که چرا مدافعان حقوق بشری و سازمانهای خیر خواه بر دولتهای خویش فشار نمی آورند که بر رژیم نژادپرست تورک فشار بیاورند تا دست از این جنایتها بردارند و به انسان و انسایت احترام بگذارند.
حمله به کردستان از سوی رژیم تورک به 3 بهانه میباشد 1 جلو گیری از استقلال کردستان 2 مسلح کردن تورکمانها و بدست گرفتن کرکوک و موصل است. 3 مسئله پی کی کی است یعنی هدف رژیم نژاد پرست تورک از بین بردن کردان و پائین آوردن پرچم کردستان است در اصل تا مسئله پی کی کی حالا که دولتمردان جنگ طلب تورک پی کی کی را برای حمله به کردستان بهانه نموده اند رژیم تورک با خرج کردن ملیاردها دلار برای دستگیری عبدالله اوجالان رهبر حزب کارگران کردستان و زندانی نمودن ویی اعلام نموده است که پی کی کی از بین رفته است اما هر روز این حزب قویتر از همیشه میشود و در هر عملیاتی ضرباتی سهمگین بر پکیر ارتش تورکها میزنند در زمان دستگیری عبدالله اوجالان ریئس وزرای تورک که در آن زمان بلوینت اجویت بود اعلام نمود در طول 70 سال گذشته تورکیه این چنین پیروزی بدست نیاورده است این اولین پیروزی دولت تورک میباشد در طول تاریخ خوب چرا به واقعیت تن در نمیدهند دولتمردان تورک؟ و در این فکر بودند که بین دو ملت رنجدیده کردستان و اسرائیل اختلاف درست کنند میدیاهای عرب زبان با تاز و تاب اعلام میکردند که اسرائیل عبدالله اوجالان را به تورکیه تحویل داده است  تا سرانجام ملت کرد فهمیدند که اسرائیل به هیچ عنوان دست در این کار نداشته است و از چنین کاری خبر ندارد و لزومی  هم نمیبیند تا دست به چنین کاری بزند عبدالله اوجالان به اروپا آمده بود نه به اسرائیل و  اینها در تحویل دادن عبدالله اوجالان به تورکیه دست داشتند سوپرناتو بخش اطلاعات ارتش ناتو و چند کشور اروپایی برای اینکه کسی نداند که دست دولتهای اروپایی در کار بوده است عبدالله اوجالان را به کنیا بردند و در آنجا تحویل تورکیه دادند و در چند روز پیش  کسی که در وزارت اطلاعات یونان کار کرده بود و همراه عبدالله اوجالان بوده است همه چیز را افشاه نموده است و یک کتاب در باره این ماجرا منتشر نموده است.
 بنابر اطلاعاتی که من از ملت اسرائیلی دارم آنها ملت کرد را دوست دارند و ملت کرد را برادر خود میدانند چرا چون هردو ملت مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند و از جینوساید گرفته تا حمله های تروریستی ای که همیشه جان هموطنان اسرایئلی را درخطر است  از سوی صلح ستیزان و تروریستان آدمکش که از سوی حکومت دینی ایران حمایت میشوند و ملت اسرائیل کردها را دوست و نزدیک به خود میدانند.
 و در کردستان هم همینطور است اشغلگران کردستان دست به جینوساید ملت کرد زده اند و میزنند و در زمان رژیم صدام 185 هزار کرد سر به نیست شدند و 4000 دهکده ویران شد در تورکیه هم همچنین است در تورکیه نزدیک به 5000 دهکده تا بحال ویران شده است و ساکنین آن سرگردان شده اند. در ایران دیگر بدتر است ملت کرد در جهنم ملاها هستند و حمله گازهای بیولوژیکی و شیمیایی صدام فتوای خمینی برای قتلعام کردها و فرستادن خلخالی جنایت کار برای قتلعام کردها و تیرباران کردن زنان باردار کرد توسط پاسداران جمهوری اسلامی در سالهای 1358 و 1360 در کردستان اینها همه جنایتهای میباشد که علیه ملت ستمدیده کرد در کردستان اسیر صورت گرفته است.
.پرچم کردستان سران رژیمهای اشغالگر را دیوانه نموده است.
دولتمردان تورک دیوانه شده اند وقتیکه میببیند که پرچم کردستان در کنار مرزهایشان بر افراشته شده است خوب این را درک میکنیم ما کردها که دشمنان ما انسانهای بی سر و پا هستند و یا نادانهای کور دگماتیک هستند و خودخواه و در این باره 96% سیاستمداران تورک و فرماندهان ارتش از ماده کوکائین استفاده میکنند بر همین اساس است که خودشان نمیدانند چه میگویند و بر زبان خویش به هیچ عنوان کنترل ندارند و وقتیکه از ماده کوکائین استفاده میکنند و سر مست میشوند مثل آخوندهای تریاکی فتوا صادر میکنند خوب بر همین اساس است که سردمداران رژیم تورک امروز چیزی میگویند و فردا چیز دیگری و دشمنی خود را با کردها علنأ اعلام میکنند.
رژیمهای اشغلگر  همیشه برای سرکوب ملت ستمدید کرد در کردستان اسیر از هیچ چیزی فروگذاری نه نموده اند از انوانع ابزارها علیه ملت کرد استفاده نموده اند از ترور گرفته تا شکنجه و پخش موادمخدر در میان جوانان کرد و از تبلیغات دیپلوماسی گرفته تا خرج کردن ملیاردها دلار برای قانع کردن سیاستمداران اروپایی بر ضد کردها  ستفاده از گروه های دیگر علیه کردها.
در پاسخ به تهدیدهای مکرر دولتمردان تورک ریئس جمهور کردستان هم اعلام نمود که ما تهدید هیچ کسی را علیه خود قبول نمیکنیم و در این راه دست دوستی به سوی همه همسایه ها دراز میکنیم ما جنگ طلب نیستیم ما خواهان دوستی و برقراری صلح و امنیت در منطقه هستیم این ما نیستیم که امنیت منطقه را برهم زده ایم این خود آنهای هستند و مصلحت خود را در جنگ طلبی میبینند که امنیت منطقه را برهم زده اند و هر روز دست به تهدید ما میزنند.
رژیم ایران.
در ایران که برای تمامی مردم ایران این سرزمین یک جهنم شده است برای کردها بدتر از جهنم شده است رژیم ایران هر روز یک جوان کرد را ترور میکند بدون اینکه او خطای مرتکب شده باشد در کردستان اسیر و هزاران کرد در سیاه چالهای رژیم ایران در زیر شکنجه شدید قرار دارند شکنجه روحی و روانی و فیزیکی روزمره قرار دارند در ایران اسلامی.
خللخالیهای جنایتکار هر روز دست به جنایتی تازه میزنند در کردستان اسیر تحت نام اسلام ناب محمدی. سرکوب زنان تحت نام بدحجابی تحقیر و آزار زنان در خیابانها کتک زدن زنان و جوانان در خیابانها و خرد کردن شخصیت جوانان و زنان ایرانی تحت نام بدحجابی و پوشیدن لباسهای غربی تحت نام اسلام ناب محمدی صورت میگیرد این همه جنایت. آیا این است هدیه اسلام به انسانها؟ یا اینکه از دین برای گریز از واقعیت سؤاستفاده میکنند سردمداران رژیم ایران در چند روز پیش ریئس قوی قضایه ی رژیم از حکم سنگسار دفاع نمود و با افتخار بیان مینمود که در ایران اسلامی همه قوانین شریعت اسلامی مو به مو اجرا میشود و سنگسار یکی از قوانین اسلامی میباشد. من میخواهم به سردمداران رژیم ایران بگویم که هیچ چیزی با زور پیش نخواهد رفت شما میخواهید با زور حکومت خود را پیش به برید و ملت ایران را تحت شکنجه روحی و روانی قرار داده اید و از بحران اقتصادی گرفته تا شکنجه های خیابانی و کتک زدنهای جوانان از سوی نیروی تروریستی انتظامی علیه جوانان ایرانی و ایران برای ایرانیها جهنم نموده اید بس است دست بکشید از این دجالبازی در ظاهر مؤمن و در باطن یک جنایتکار و خون آشام  از همه بدتر تجاوز به دختران دانشجو توسط آخوندهای بی وجدان و اعدام دختران تحت نام رعایت نکردن قوانین اسلامی  اما در اصل این طور نیست اعدام آن دختر به این خاطر است تا دیگر جنایت آخوندها افشا نشود و این اطلاعات با دختران به زیر خاک برده بشود.
 در این باره 98% آخوندها تریاکی هستند هنگامیکه تریاک میکشند و سر مست میشوند فتوا صادر میکنند علیه بد حجابی و کسانی که مدل لباسهای غربی میپوشند البته بعد از کشیدن تریاک و گرم شدن ملا خامنه ای فتواها چسپیده تر میشوند.
   ( دین خیالی). جنایت علیه بشریت از زمان بوجود آمد دین یعنی دین خلق کنند تبعیض و نابرابری بوده است.
رژیم ایران دست به گول زدن افراد به اصطلاح چپنما در سوئد و کشورهای اروپایی زده است که در آینده در باره تاکتیک وزارت اطلاعات رژیم ایران به طور واضح و روشن به آن اشاره خواهیم نمود.
دخالتهای روزمره در امور عراق و حمایت از افراطیون عراقی برای برهم زدن امنیت آن کشور
و کشف سلاحهای ایرانی و دستگیر شدن چندین ایرانی در عراق و اعتراف آنها باز رژیم ایران رویش را کم نمیکند.
در شهر کارلستاد سوئد به گفته یک پلیس که نخواسته نامش ذکر بشود 8 نفر مزدور رسمی و غییر رسمی رژیم ایران بر سر میبرند که هر هفته در آن شهر دورهم جمع میشوند و علیه منافع آمریکا و برای خرد کردن شخصیت مخالفین رژیم دست به تبلیغاتهای دروغین و خود ساخته میزنند. این هم یکی از اهداف و کوشش رژیم ایران برای بسیج کردن مزدوران بیشتر در اروپا علیه مخالفین و بخصوص علیه منافع آمریکا میباشد.. این موضوع در هفته آینده در یک مقاله تحت عنوان تاکتیک وزارت اطلاعات رژیم ایران منتشر میشود بر روی سایتهای اینترنتی سایتهای خودم به اضافه سایتهای دیگر اگر نیاز باشد نام و مشخصات اشخاص مزدور رژیم ایران در سوئد منتشر میکنم.
رژیم ایران برای حماس و حزبالله لبنان اسلحه میفرستد این در انفجار یک قطار در تورکیه افشا شد که این قطاری که منفجر شده است پر از اسلحه و مهمات ایرانی برای سوریه بوده است..
  رژیم سوریه هم دستکمی از رژیم ایران و رژیم تورکیه ندارد او هم دست به سرکوب ملت کرد در آن کشور به طور غییر انسانی میزنند و تابحال به کردها در آن کشور شناسنامه داده نشده است این هم نقض قوانین انسانی و حقوق بشری میباشد.
ما ملتهای که در این کشورها بر سر میبریم مثل بره مارا سرکوب میکنند و هیچ حقی که حق هر انسانی است ما از آن حق محروم هستیم و این هم بر این اساس است که سردمداران این رژیمها نادان و احمق هستند دیگران را درک نمیکنند درک و آگاهی در باره انسان و انسانیت  را ندارند. بر همین اساس است که زنان و جوانان ما در این کشورها به آسانی سرکوب میشوند و مورد اذیت و آزار و تحقیر قرار میگیرند  از شکنجه فیزیکی گرفته تا شکنجه روحی و روانی.
ترور شخصیت جوانان در ایران قانونی شده است از سوی تریاکیهای اسلامی تریک میکشند و سرمست میشوند بعدش فتوا صادر میکنند جوانان را کتک میزنند در خیابانها برای این کار از شیعه های عراقی که در نیروی انتظامی درجه دار هستند علیه جوانان میهنمان استفاده میکنند و زنان عراقی و لبنانی که متعصب مذهبی هستند در نیروی انتظامی برای جمهوری اسلامی خدمت میکنند زنان  و خواهران ما را سرکوب میکنند و مورد اذیت و آزار و تحقیر قرار میدهند و سر و صورت زنان ایرانی را خونین میکنند در خیابانها و جوانان را کتک میزنند و آنها را در زیر لگد لهه میکنند بلی این است هدیه ی اسلام ناب محمدی به ملت ایران.
مسئول پخش مواد مخدر در اروپا دیپلوماتهای تورک و ایرانی هستند که به آسانی تحت نام دیپلومات مواد مخدر را به اروپا انتقال میدهند و به تجاران اروپایی میفروشند و از این تجارها برای پیشبرد سیاست ضد بشریشان استفاده میکنند حتی برای قتل مخالفین خود از راه این تجارها وارد میشوند و با سیاستمداران این کشورها دست به معامله کثیف اقتصادی و سرکوب مخالفین استفاده میکنند.

نفرت بر تنگنظری و کوته فکری نفرت بر انسان آزاری  و نفرت بر انسان کشی و نفرت بر آدمکشان.
سلام بر انسان و انسانیت
زند باد استقلال کردستان

 اسماعیل قادری سخنگوی حزب لیبرال دموکرات کردستان
3/6/2007
در هفته آینده یک خبر مهم را در اختیار خوانندگان عزیز قرار خواهیم داد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر