۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

از این بابت که اگر اشتباهی در نوشتهای بنده پیدا بشود معذرت میخواهم از خوانندگان عزیز.

از این بابت که اگر اشتباهی در نوشتهای بنده پیدا بشود معذرت میخواهم از خوانندگان عزیز.
شنبه 27 مرداد ماه سال 1386
موضوع اطلاعیه (بخش پزشکی) در پاسخ به تبلیغات ابلهانه نیروی ضدی مردمی و ضد زن رژیم آخوندی در باره پوشش زنان.
در یک نوشته توسط نیروی ضد مردمی  ضد زن انتظامی آمده است که روانشناسان میگویند افرادی که از پوشش نامناسب و آرایشهای تند و زننده استفاده میکنند دارای اختلال شخصیت هستند. اما خود رهبران رژیم دارای بدترین اختلالات شخصیتی بوده و هستند. و اگر چنانچه روانشناسی چنین اظهارت احمقانه ای نموده باشد او یک احمق و بی مخ مثل ملاهای بی مخ میباشد.
سئوال کدام روانشنانس چنین اظهاراتی بی پایه و اساس و دور از واقعیت بیان نموده است؟
برای مشاهده این تبلیغات ابلهانه و احمقانه بر روی این سایت کلیک کنید یعنی بر روی این لینک کلیک کنید که در زیر مشاهده میکنید.
http://71.18.210.116/News/news01348.htm
هیچ روانشانسی در باره نوع پوشش اظهار نظر نکرده است بلکه در باره مرتب بودن انسان اظهار نظر نموده اند.
پوشش یک نوع زینت است که هر انسانی دوست دارد کمی از بدنش پیدا شود برای جلب توجه دیگران یعنی پسران هیکلشان نشان میدهند و دختران هم اندامشان این برای جلب توجه است.
اما در ایران آخوند زده سرکوب و خفغان به حدی است که تمامی جوانان عزیز را از همه چیز محروم نموده است و فقط برای جوانان مواد مخدر را آزاد نموده اند آخوندهای تجار موادمخدری.
برای مثال یک نفر که به تازگی از ایران به سوئد آمده است با من حرف زد و گفت در ایران ما برای دیدن حتی دست زنان خیلی زحمت است بر همین اساس است که  مردم به همه چیز حساسیت نشان میدهند.
به نظر بنده که در باره روانشانسی مطالعه میکنم و نزدیک به 15 کتاب از زبان انگلیسی و سوئدی به فارسی ترجمه نموده ام به هیچ عنوان چنین اظهاراتی را نشنیده ام این شاید روانیهای دیوانه ملاهای احمق چنین اظهار نظری کرده باشند.

خود آنهای که به نوع پوشش دختران و یا پسران واکنش نشان میدهند در اصل
روانی هستند این افراد هنگامی که میبیند که دختران و پسران پوشش دلخواه آنان را ندارند  دچار اختلالات هیستریکی میشوند و به جوانان حمله میکنند.
در این باره که زنانی که رو سری بر سر دارند در هوای تابستان بیشتر مبتلا به عفونت مغزی میشوند به سبب نبودن هوای کافی و خفه کردن موهای سر و خود سر انسان.
روسری باز میتواند ذهن را کندتر کند به سبب نبودن هوا و وارد نشدن هوا و بدن انسان به هوای آزاد خیلی نیاز مند است به آفتاب خصوصأ آفتاب خیلی مؤثر است برای مغز باید سر انسان آفتاب بخورد تا ذهن آزادتر و بهتر کارکند.
باز روسری میتواند سطح هشیاری را کند و دچار اختلال کند چرا چون در فسل تابستان زنان و مردان برای سلامتی خویش از لباسهای تابستانی و نازک استفاده میکنند تا تمامی اعضای بدنشان ویتامین خورشید را دریافت کنند بخصوص مغز خیلی حساس است در این باره.
دوم هم مشکلات طاقت فرسائی اقتصادی و اجتماعی امروز حاکم بر ایران خیلی سخت است باز مردم در این باره فکرش کنند چرا چون مردم به خاطر نداری و گرانی و بدست آوردن نان ذهنشان از کارکرد طبیعی افتاده است.
چه کسانی سبب شده اند که چنین بشود در ایران خوب این معلوم است رژیم و سردمداران آن.
من در این باره لازم دانستم که کمی در باره اینکه آخوند چیست در زیر یاداشت کنم البته این نوشته در یک ماه پیش نوشته ام  که در زیر مشاهده میکنید تحت نام آخوند چیست؟
آخوند در اصل یعنی مرضهای روانی درس آخوندی یعنی کور کردن مردم و جوانان.
آخوند چیست؟
آخوند موجودیست که بجای استفاده از عقل از دهن استفاده میکند یعنی مطابق است با خر البته میان خر و آخوند یک چیز خیلی کوچک وجود دارد آنهم آخوند مثل انسان میخورد و میخوابد اما عر عر کردنشان هم شبیه است.
آخوند موجودیست مریض و روانی که به همه چیز حسادت نشان میدهد دوست ندارد شادی و خوشی مردم را به بیند.
آخوند موجودیست کاملأ خطرناک که تشنه به خون و کیسه ی گنده و تشنه سکس و موجودیست  که تمام جامعه بشری را به مخاطره انداخته است.
آخوند موجودیست خطرناک که تولید کنند انواع هروئین و تریاک مباشد.
آخوند موجودی است فساد و دائم به فکر سکس هستند
یعنی همیشه گمانه زنی میکنند خیال میکنند همه زنان دنیا فاسد هستند و باید مسائل جنسی با آنها داشت.
آخوند میکروبی است که سرتاسر جامعه بشری را به مخاطره میاندازد.
آخوند تولید کنند ترور و وحشت است در جامعه.
آخوند میمون نیست اما از میمون کمی پیش قدمتر است.
آخوند موجدی گرسنه و تشنه بخون انسانها است از شادی و خوشی انسانها به وحشت می افتند.
آخوند موجودی است که در محیط های آلوده به فساد و ناآگاهی رشد مینماید و شکل ظاهری آن شباهتی نزدیک به انسان دارد .ولی روی کله شان مقدار زیادی پارچه سفید یا سیاه قرار گرفته؛ آنها هم مانند انسانها روی دو پا راه میروند .اما صورتشان با انسانها فرق دارد بدین ترتیب که صورت آنها پوشیده ازموهای زبر و دراز است! همچنین طرز پوشش آنها هم با آدمها کاملا متفاوت است ! چنانکه دارای جیبی بسیار بزرگ هستند که گنجایش مقادیر بسیار بسیار زیاد پول وثروت را دارد ! همچنین طرز صحبت کردن آنها نیز با آدمها فرق فراوان دارد ، آنها با زبانی صحبت مینمایند که گویا متعلق به دوران ماقبل تاریخ است . دارای اشتهایی سیری ناپذیری هستند .چنانکه هرگز و به هیچ وسیله ای سیر نمی شوند! و از دیدن خون به وجد می آیند ! تفاوت دیگری که با انسانها دارند این است که : انسان برای انجام کاری از دست و مغز استفاده مینماید ولی آخوند برای این کار تنها از دهانش بهره میجوید !
از گریه وناراحتی دیگران به غایت لذت میبرد ، و برعکس شادی و خوشبختی انسان آنها را ناراحت مینماید !
آخوند به هرآنچه مثل خودش نیست حمله مینماید .و در صدد نابودی آن برمی آید ! ومیخواهد همیشه هم خود را حق به جانب نشان دهد
انواع آخوند :
آخوندها انواع مختلف دارند که همگی در صدد کسب قدرت هستند ! و چون به آن دست یابند به خطرناکترین موجود کره زمین تبدیل میشوند . نمونه بارز آن آخوندهای ایران میباشند .
امام :نوعی از آخوند است که خود را از تمامی کاینات برترمیپندارد تقریبا همطراز خدا ! ونیز بری ازهر گونه خطا میداند .
آیت الله : آخوندی است که حسرت امامت دارد ! و یک پنجم دارایی مردم را تصاحب مینماید !
حجت السلام : آخوندی است که دلالت بر حقانیت اسلام مینماید ! نوع کوسه ای آن از کوسه هم خطرناکتراست!
مرجع تقلید : نوعی از آخوند است که با میمونها سر و کار داردو مثل میمونها میباشند !
آخوندک : نوعی از آخوند است که دوران دگردیسی آن هنوز کامل نشده است !
 شرح آخوند

و پاسخ به تبلیغات ابلهانه نیروی ضد بشری و ضد زن انتظامی رژیم دینی ایران.
26/8/2007
نوشته اسق
یکشنبه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر