۱۳۹۱ اردیبهشت ۳, یکشنبه

موضوع اطلاعیه خطا به ایرانیان آزاده و بشر دوست در سرتاسر جهان

موضوع اطلاعیه خطا به ایرانیان آزاده و بشر دوست در سرتاسر جهان



موضوع اطلاعیه خطا به ایرانیان آزاده و بشر دوست در سرتاسر جهان
دوستان آزادیخواه ایرانی و مدافعان حقوق بشر در سرتاسر ایران و این گیتی پهناور همچنان در خبرها آمده است  دولت عراق که اکثریت رهبران آن دست پرورده رژیم نگبت بار آخوندهای خونخوار و آدمکش هستند ضرب العجل برای ساکنین کمپ اشرف تعین نموده اند و آنها خواهران و برادران ما هستند آنها فرزندان ما هستند آنها بخاطر حفظ جانشان از چنگال آخوندها گریخته اند و برای رویاروی با رژیم مرتجع آخوندها در عراق سکونت نمودند و سلاح بردوش گرفتند برای آزادی ایران بنابر این اهانت به یک فرد ساکن کمپ اشرف اهانت به شرافت تمامی ایرانیان آزاد اندیش میباشد. در چند ماه گذشته جلو چشم جهانیان و جلو دروبینهای تلویزیونهای جهان 36 نفر از این فرزندان عزیز ما را قتلعام نمودند  هنوز هم هنوز ساکنین کمپ اشرف زیر فشار قرار دارند دارو و لوازم خوراکی از این کمپ قطع نموده اند برادران و خواهران ما در کمپ اشرف زیر فشار هستند پس ای ایرانی شریف ای شرافت کوروش کبیر پس کجا هستی؟
مگر شما ایرانیان ادعای فرزندان کوروش نمیکنید مگر شما ادعا نمیکنید که بزرگ مرد ماد تبار کوروش کبیر بنیان اولین حقوق بشر را نهاده است ؟  پس کجا هستی خواهران و براد ران و فرزندان ایران در کمپ اشرف امروز نیازمند به حمایت شما هستند مگر میشه یک ملت گوشه ی از قلب خویش را رها کند و به دست گورگها به سپارد؟


اهای ای آزاد اندیشان اهای ای آنانی که ادعای حقوق بشر میکنید آیا حقوق بشر شما متعلق به یک باند خاصی میباشد؟ پس اگر اینطور نیست به یاری خواهران و برادرانتان در کمپ اشرف بشتابید امروز بیش از هر چیز دیگر جان عزیزان ما در کمپ اشرف در خطر است.
ای انسانهای شریف امروز قلب مجروح ما در کمپ اشرف نیاز به یاری شما دارد باید  این گوشه از قلب خویش را  که در زیر فشار هستند با تمام وجود حفظ  ازشون دفاع کنیم و مداوا کنیم و اجازه ندهیم بیشتر از این عزیزان ما را قتلعام کنند و همه سکوت اختیار بکنند  از نظر بنده سکوت یعنی خیانت به ملت ایران خیانت به شرافت انسانی این ملت  میباشد شما ای انسانهای آزاد اندیش ادعای حقوق بشر و به ماده های حقوق بشر ملل متحد پایبند هستید پس ساکنین کمپ اشرف در این چهارچوب حقوق بشری قرار دارند از این بگذریم آنها تازه فامیلی خانوادگی با ما دارند و فرزند یک خاک و آب هستیم یک مادر داریم مگر میشه انسانها به خواهران و برادران خویش پشت بکنند و به جانوران انسانخوار اجازه بدهند اینطور با اعضای خانواده اشان رفتار بکنند که در عراق روی میدهد علیه پناهندگان سیاسی ایرانی که عزیزان ما هستند؟
بله باید از همین حالا دست بکار بشویم و از عزیزانمان در کمپ اشرف حمایت کنیم و آنها را یاری بدهیم هر کسی که در توان خویش به این عزیزان کمک کنند این کار وظیفه ی هر ایرانی آزاداندیش و انساندوستی میباشد باید این وظایف تاریخی خویش را عملی نموده و از فرزندان ایران در هر کجای این گیتی پهناور هستند و با بی عدالتی و نابرابری روبرو میشوند کمک و یاری برسانیم و جلو هر نوع بی عدالتی را بگیریم که در حق به عزیزانمان بشود در این گیتی پهناور. ای ایرانیان عزیز با هر باور و عقیده ای که دارید برای ما محترم میباشد بیاید دست در دست هم قرار بدهید و اتحاد داشته باشید اتحاد ما آزادی و دموکراسی به ارمغان خواهند آورد و رژیم ضد ملی و ضد ایرانی را آسانتر سرنگون خواهیم کرد. اتحاد یعنی رمز پیروزی .
زند باد آزادی زند باد صلح و دموکراسی و حقوق بشر 
با تشکر ساموئیل کرماشانی 2011/12.13

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر