۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

موضوع اطلاعیه دفتر مرکزی حزب لیبرال دموکرات کردستان به مناسبت فرارسیدن 8 مارس


موضوع اطلاعیه دفتر مرکزی حزب لیبرال دموکرات کردستان به مناسبت فرارسیدن 8 مارس روز جهانی زنان ستمدید جهان بخصوص زنان اسیر کشورهای مذهب زده خاورمیانه. زن قربانی اصلی جامعه ی مذهب زده و خرافات زده خاورمیانه است که با روز روشن به زنان توهین میکنند و زنان را ناقص العقل معرفی میکنند و بعضی از زنان خواست مردسالاران و کوردلان مذهبی را پذیرفته اند و خود را ضعیفه معرفی میکنند چون از حق و حقوق خویش بیخبر هستند و مذهبیون کور بازور این عقیده کهنه و پوسیده را به خرد آنان داده اند تسلیم خواست خرافات پرستان شده است.
این ملاهای فریبکار هر روز نوک تیز انگشتشان متوجه زنان میکنند و دست پدر برادر عمو و دولت باز میگذارند برای اذیت و آزار زنان و راه را برای قتلهای ناموسی باز میکنند این جانورهای کور بلی  رژیم  دینی ایران هم همیشه دست به سرکوب زنان ایران زده است و میزند اما زنان کردستان قربانی اصلی این جامعه کهنه و پوسیده مذهبی شده اند به خاطر اینکه زنان کرد از دو سو مورد ظلم و ستم قرار میگیرند از سوی دشمن اشغالگر و از سوی مردان کور مبتلا به میکروب مذهب در جامعه کردستان ما هر روز در لا بلای خبرها یا میخوانیم و یا میشنویم که زنان دست به خود سوزی میزنند این هم بخاطر دنیای نابرابر خرافات زده این کشورها میباشد که مبتلا به ویروس اسلامی شده اند.
 ما بر این باور هستیم باید میان زن و مرد به هیچ عنوان فرقی وجود نداشته باشد  باید این دو انسان با دوستی دوست داشتنی عشق به یکدیگر همکاری همیاری در تمامی عرصهای زندگی غم و شادی یگدیگر شریک باشند راستگوی احترام به یکدیگر انسانگرا به یکدیگر بنگرند البته تا زمانی مردان از آن کونکریت و زنجیر خرافاتی رهای نیابند این دوستی برقرار نمیشود انسان تا خود را نشناسد خود را مثل یک انسان درک نکند این تفکر میان آنها محقق نمیشود.
بعضی از عشقها و دوستیها میان زن و مرد میان دختر و پسرها از زاویه ی غریزه و به سبب غرور خیلی از ناگفتها پنهان میمانند در زمانی این عشق غریزه ای فروکش کرد ظاهر مشود و به جدای منجر میشود به طور خلاصه بگویم ما دو نوع عشق داریم عشق فقط برای سکس و عشق برای شکوفای زندگی دراز مدت آن دسته که در فکر بدست آوردن عشق سکس هستند خیلی کلمات قشنگ و دوست داشتنی هم بکار میبرند آن هم برای رسیدن به هدفشان این افراد برای فریب دادن دختران و رسیدن به هدفشان خیلی از روشهای تاکتیکی لفظی  مثل دوست دارم از دل و جان در این دنیا تنها شما را دوست دارم بکار میبرند.
اما عشق برای شکوفای به چنین تاکتیکی دست نمیزند  چرا چون هدف او تشکیل زندگی دراز مدت است  با صبر و شناخت حرکت میکند و دست به حرفهای فریبکاری نمیزند.
8 مارس روز جهانی زن مبارک باد ما این روز فرخنده را گرامی میداریم که زنان این روز را انتخاب نموده اند که تا به کوردلان و مذهبیون کور بگویند میان زن و مرد به هیچ عنوان هیچ فرقی وجود ندارد هردو انسان هستند و بس. بله زنان در کردستان و در سرتاسر ایران بدست این رژیم دینی و واپسگرا مینالند اما زنان شجاع و قهرمان در برابر مذهبیون کور کوتاه نیا مده اند و مبارزات برحق خویش را با چنگ و دندان دنبال میکنند  ما هر روز خبر دستگیری یکی از فعالان حقوق زنان را میشنویم و یا در روزنامه ها میخوانیم.
زنان کردستان و زنان ايرانی تاکنون مبارزه ای دشوار اما درخشان را در برابر ارتجاع مذهبی و مردسالار حاکم به پيش برده اند و هزينه های سنگينی هم پرداخته اند زنان هر روز مورد ظلم و ستم قرار میگیرند در ایران با انواع شیوه های مختلف مثل بد حجابی و انواع اشکالات مختلف بدست مذهبیون کور و نادان که در این خیال هستند به بهشت خیالی بروند بهشتی که خیالی بیش نیشت و نبوده است.
حزب لیبرال دموکرات کردستان
هشت مارس روز جهانی زن, بر همه زنان کردستان و زنان ايران گرامی باد. زنان  کردستان و زنان ايرانی تاکنون مبارزه ای دشوار اما درخشان را در برابر ارتجاع مردسالار حاکم و نظام پوسيده آخوندی ارزشی آن به پيش برده اند و هزينه های سنگينی هم پرداخته اند. رژيم هر بار که خواسته است قدرت نمايی کند و اقتدار خود را به رخ مردم بکشد به سرکوب زنان اولويت داده است. فراموش نکنيم بيش از 50 هزار زنی که سال گذشته تنها در چهارچوب طرح ارتقای امنيت اجتماعی رژيم در سراسر کشور از سوی نيروهای سرکوبگر رژيم دستگير و روانه زندان شدند و هزاران زنی که توهين و تحقير و توبيخ شدند. بی شک اگر فرياد رسای اعتراض زنان کرد در کردستان اشغالی و زنايرانی نبود, رژيم قربانيان بيشتری را از ميان زنان به دار می آويخت, در زندان هايش آنها را خودکشی می کرد, در مجامع عمومی به آنان به بهانه حفظ حجاب حمله ور می شد و در بيدادگاههايش برای آنها احکام سنگين صادر می کرد. با وجود همه سرکوب ها, زنان فعال و آزاديخواه, هرگز مبارزه بر سر حق برابر زنان و مردان در همه عرصه های حيات اجتماعی را ترک نکرده اند, بلکه آن را با سرشتی منعطف به شکلی پيگيرانه و بردبارانه ادامه داده اند و عملا شرايطی بوجود آمده است که رژيم مبارزه با انديشه های فمينيستی و جلوگيری از گسترش فعاليت های زنان را جزو اولويت های خود قرار داده است.
احساس خطر رژيم بيهوده نيست. ستم جنسی در نظامی که توامان از سنت های پوسيده مردسالاری, و بی عدالتی و توحش 
مذهبی  پيرامونی به نام مذهب و دين پاسداری می کند, نقطه تلاقی مناسبات موجود در خانواده, جامعه, حکومت و ساختارهای آموزشی است. به اين دليل رويارويی جنبش زنان با مظاهر گوناگون ستم جنسی, از ظرفيت برهم زدن وضع موجود در عرصه ای بسيط, و خالی کردن زير پای ارتجاع حاکم در حوزه ای وسيع برخوردار است. رشد تدريجی عناصر زندگی مدنی, شهر نشينی, سواد و آموزش در کنار گسترش بی سابقه کمی و کيفی نظام ارتباطات و روابط, به ضرر ارتجاع و به سود رخنه فزاينده انديشه فمينيستی در درون جامعه ايران است. زمان به سود زنان و به ضرر نظام مذهبی  است. از آنجا که زن ستيزی و دشمنی کور و غريزی با خواست ها و مطالبات جنبش زنان, بخشی جدايی ناپذير از تعريف ماهيت ارتجاع مذهبی مردسالار حاکم است و تحقق بخشی از مطالبات زنان با سرنگونی نظام قرون وسطايی کنونی گره خورده است, جنبش زنان از کانون های دائمی رويارويی با نظام کنونی است و بخش مهمی از جنبش عمومی ضد استبدادی مردم ايران را تشکيل می دهد؛ بخشی که بدون هيچ گونه ترديد اگر بتواند از سطح مبارزه و اعتراض در دانشگاهها و مجامع تحصل کرده گان و اقشار و لايه های مدرن و متوسط فراتر رود و اکثريت زنان زحمتکش جامعه ايران را دربرگيرد و مطالبات برابری طلبانه اين بخش ستم ديده جامعه را نيز بيان و نمايندگی و سازماندهی کند, به آتشفشانی واقعی زير پای رژيم دینی خرافاتی ایران
 تبديل خواهد شد.
هم طبيعت نامردمی و زن ستيزی ذاتی رژيم 
دینی هم انباشتگی و انبوه گی خواست ها و مطالبات زنان کردستان و زنانايرانی شاهدی است بر اين واقعيت که نه يک روز که روزهای متوالی و آن هم روزهای بی حاشيه, عادی و معمولی با همه ستيزه های ريز و درشتی که در آنها حادث می شود, روز توجه به زن, مبارزه فعالين جنبش زنان و حقوق زنان است. زيرا حقوق زنان نه يک بار در سال در روزی خاص به نام روز جهانی زن که هر روز و هر ساعت و هر دقيقه به طرز وحشيانه ای نقض می شود, لذا اعتراض و مبارزه عليه اين نقض حقوق هم به روزی خاص محدود و مقيد نيست. به همين خاطر است که هر جا مبارزه داغ و فعالی برای آزادی و رهايی زنان از قيود مردسالاری, ستم جنسی و انواع نابرابری های مزمن و نهادينه اجتماعی جريان دارد, روز هشت مارس غالبا روز تجديد عهد مبارزين حقوق زنان, جمع بندی راه طی شده, تقدير و ستايش از فعالين جنبش زنان و راهيابی و پيشروی به سوی آينده ای آزاد و دموکرات خواهد بود رژیم مذهبی ایران یک رژیم واپسگرا و خرافاتی که پایه ی این رژیم با دروغ و دجالبازی بنا شده  است.
در خاورمیانه به هر دهکده ای بروید در آنجا یک مسجد هست در آن مسجد ملاهای فریبکار روزهای جمعه دست به چهچهه میزنند و مردان را علیه زنان تحریک میکنند و باید به طور خلاصه گفت برادر علیه خواهر و مردان را طوری توجی میکنند که هر لحظه بخواهند زنان را کتک بزنند و اگر زن زیر بار مردسلاران نرفتند زنان را بکشند  در کردستان آزاد سال گذشته نزدیک به 200 تا 300 زن دست به خودکشی زده اند در ایران در سال گذشته نزدیک به 1000 زن دست به خودکشی زده اند و یا توسط پدر و یا برادر و یا شوهرانشان به قتل رسیده اند در عراق نزدیک به 500 زن و دختر مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند در ترکیه هم همینطور است نزدیک 98 زن در ترکیه سال گذشته دست به خودکشی زده اند و نزدیک به 200 زن و دختر مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند.
زنان وقتیکه میبینند که هیچ راه چاره ی ندارند به ناچاری به خودکشی پناه میبرند البته زنان همیشه مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند و با روز روشن علیه زنان تبعیض قائل میشوند من خودم بارها شنیده ام که مردان گفته اند او بیوه زن است ولش کن به درد ما نمیخورد آن هم با حرفی توهین آمیز مثلا میخواهند دختر دست نخورده باشد برای ازدواج این خودش یکی از کثیفترین تبعیضهای است در تاریخ بشری علیه زنان توسط مردان کور و نادان که در خرافات مذهب غر ق شده اند انجام میشود.
مثلا مذهب دست این کوردلان را باز گذاشته است تا هر طوریکه خودشان بخواهند از زنان سؤاستفاده کنند. برای مثال مرد حق دارد اگر به مسافرت برود در جای دور با زنی دیگر باشد اما زن این حق را  ندارد در دین کثافت خرافاتی میکروب کشنده جامعه بشری.
در باره علمی.
آیا بهشت و دوزخ یا هر چیز دیگری اسمش بگذاریم وجود دارد  و آیا قرآن و کتابهای مذهبی از سوی خدا آمده است و آیا چرا در طول این چندین سالی که مذهب از بهشت و دوزخ خدا نام میبرند چرا اثبات نکرده اند برای وجود داشتن و نداشتن این خیال خرافاتی؟
ما میگویم نه بهشت و دوزخ به هیچ عنوان وجود ندارد و این خیالی بیش نیست و نبوده است چرا چون آنچه مذهب گفته است تمامأ شکست خورده است و همش دروغی بیش نبوده است مثلا در اسلام و دینهای دیگر میگویند کره ی خاکی صاف است و علم امروزی نشان داده است که دروغ بوده است آنچه مذهب بیان کرده است و دوباره در کتابهای دینی میگویند آن کودکی که در شکم مادرش است فقط خدا میداند پسر باشد یا دختر اما علم امروزی نشان داده است بچه در 2 ماه گی تشخیص داده میشود پسر باشد یان دختر یعنی مذهب دروغی بیش نیست و این کتابهای مذهبی به هیچ عنوان از سوی خدا نیامده اند بلکه تفکر و افکار آن کسی میباشد که آن را بنیانگزاری نموده است.
و باز آن خدایکه مذهب میگوید به هیچ عنوان وجود ندارد و میگویند دنیا آخری می آید این هم دروغ است دنیا برای آن کسی به آخر میرسد که میمیرد و به آغوش خاک برمیگردد یعنی به هیچ عنوان خدا وجود ندارد بلکه این دنیا شعله ی جاویدان است تا ابد هست و مگر سنگهای که در جزب زمین دور هستند به زمین نزدیک بشوند و به کره ی زمین برخورد کنند آنهم بس میتواند بخشی از کره ی زمین نابود کند نکه تمام دنیا بلی کتابهای دینی امروز به طور کلی رفته زیر سئوال چرا چون آنچه دین از آن تعریف میکند همه دروغ است.
برای مثال روحانیون اسلامی میگویند زن عقلش مثل عقل مرد نیست زن از نظر عقلی ناتوان است اما علم امروزی آن خواب و خیال خرافات پرستان را رد میکند که زن از نظر تیز هوشی از مردان با توان تر و زود تر از مردان درک میکنند و همزمان میتوانند به2 رادیو و یا هر چیز دیگر گوش فرا بدهند و همزمان بر هم در فکر خویش جای بدهند اما در گروه مردان این چنین نیست  حالا علم امروزی نشان داده است که بلعکس دین خرافاتی زنان از مردان با تواندتر هستند از نظر عقلی و ابتکار مغزی یعنی زنان باهوشتر هستند نسبت به مردان  این هم یکی دیکر از دروغهای شاخدار قرآن و کتابهای خرافاتی مذهبی.
یکی دیگر از دروغهای مذهب این است که در قانون مذهب شرف انسان در جنس است اما علم امروزی آن را رد میکند بلکه شرف انسان وطن خاک و مکانی است که فرد به آن تعلق دارد نک شرف و ناموس در بین پای زن باشد.
و دوباره میگویم که در طول این چندین هزار سالی که مذهب در باره بهشت و دوزغ حرف میزند همه دروغی بیش نبوده و نیست بهشتی بعد از مرگ به هیچ عنوان وجود ندارد.
البته من در آینده در این باره تعریف بطور شفاف خواهم کرد.
در دین آمده است مرد 40 تا 50 ساله حق دارد با یک دختر 9 الی 10 ساله ازدواج کند  این هم خلاف قوانین انسانی میباشد  در دین زن مالک مرد است مثل کالا  یعنی مذهب ضد انسانی است مذهب انسانیت را نمیشناسد بلکه انسان را مثل حیوان و حیوانوارش نموده است.
یعنی مذهب سرتاپاش دروغ میباشد به هیچ عنوان نه خدا وجود دارد و نه بهشت بعد از مرگ و در این باره که مذهب گفته است زن ضعیفه است این هم دروغی بیش نیست زن و مرد هردو انسان هستند و به هیچ عنوان فرقی میان این دو انسان وجود
ندارد.
زند باد زنان شجاع و مبارز
سلام بر زنان برابری خواه سلام بر روح و روان پاک شهدای راه برابری زنان با مردان
سلام بر روح و روان پاک زنان شهید
زند باد زن انسان
نفرت بر مذهب
نفرت بر مرد سالاری
نفرت بر زن ستیزی
نفرت بر خرافات
مرگ و نابودی برای مذهب کور
دفتر مرکزی حزب لیبرال دموکرات کرد ستان اروپا
8/3/2008

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر