۱۳۹۱ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

موضوع مقاله امروز جواب و در عین حال درسی برای بیسوادان گمراه و نادان دهکده نشینان دیروز ادعای سیاست امروز.




موضوع مقاله امروز جواب و در عین حال درسی برای بیسوادان گمراه و نادان دهکده نشینان دیروز ادعای سیاست امروز.
و پاسخی به دوستان چاپلوس بیسواد ما.
 شاید یادبگیرند ازنظر  جامعه شناسی آگاهی و دانششان بالابرود با خواندن این مطالب.
همیشه در میان ملتهای خاورمیانه رسم بوده است که هر وقت کسی با کسی دیگر  اختلاف نظر داشته  فرد مقابلش  را به دشمنی با ملت  متهم نموده اند و یا اگر  کسی از مقالات کسی دیگر خوشش نیآمد بلافاصله خود را به نماینده پاک ملت متعلق میداند و دیگری را توطئه گر  این تفکر بیمار و کهنه که  متاسفانه درمیان ملتهای  خاورمیانه این بیماری همیشه  رسم  بوده است .


زمانیکه  خمینی موقعیتش را  به خطر می افتاد میگفت اسلام در خطر است شاه وقتیکه موقعیت شخصیش به خطر می افتاد میگفت ایران در خطر است و ملت ایران در خطر است این ترفندها برای ما کهنه شده است  و آخوندها و  زباله های باقی مانده از سلطنت طلبها هم وقتیکه تریاکشان تمام میشه و موقعیتشان با روزگار سازگار نیست میگویند یک پارچگی ارضی ایران در خطر است ملت ایران در خطر است.
این گفتارها و این کردارها به علت فقر فرهنگی فقر دانش و فقر سواد میباشد در میان مردان بزرگ چنین کودکوار فریبنده لحن های دور از واقعیت دوروی و دارای دو وجهه بودن نوعی بیماری روانیست که در زمان طفولیت درون کودکان طوری درهم کوفته است که درون انسانهای ایرانی برای این بیماری باز گذاشته شده است به جای دانش و یادگیری علم و آگاهی امروزی.
یکی مخواهد گروه و یا سازمان تشکیل بدهد اما کسی حق انتقاد از این دستجات نداشته باشند در آینده تهدید هم میکنند همدیگر را میبینیم باور کنید تهدید کنندگان هیچ پایگاهی در میان توده های کرد در استان کرمانشاه ندارند تعدادی بیسواد که در صفوف حزب دموکرات کردستان سواد یادگرفته اند و امروز این حزب به علت عدم وجود یک رهبری زیر صلاح فلج شده است آنهایکه تا دیروز زیر دست این حزب با سواد شده اند بهش توهین میکنند و به نمکی که کرده اند لگد میزنند و به شهدا همرزمانشان حد اقل احترام قائل نیستند.
از این هم بگذریم در روزنامه های سوئدی اعلام میکنند و امیدوارند که این سیستم سوئد دست نخورده کپی کنند و به ایران منتقل کنند خیلی تعجب آور است که بیان کلمات بدون اطلاعات جامعه شناسی بر جامعه ایران که در زیر چندین دیکتاتوری نالیده است و هنوز هم هنوز مینالد به این آسانی سیستمی دموکراتیک مثل سیستم سوئد را به ایران منتقل کنند؟ بسا جای خنده است برای من جامعه شناس.

در این جامعه یعنی جامعه سوئد نزدیک به بین 250 تا 300 سال برای بهبود وضعیت اجتماعی و بهتر شدن اجتماع خود کار و تلاش کرده اند و برای بنیاد نهادن یک جامعه انسانی و دموکراتیک که قانون حرف اول را بزند و همه پیرو قانون باشند کوشش نموده اند تازه به دوستان ساده لوح ما بگویم 100% در !100% پیروز نشده اند شاید میان 45 تا 50 در صد این خواستها برآورده شده باشد مثل عدالت اجتماعی تضمین امور اجتماعی و برقراری نوعی زندگی تضمین شده سالها سال چه در درون خانوادهای خود و چه در مدارس خود را خسته نموده اند تا به بخش خیلی کوچک خواستهای انسان برسندو من و تو هم در این کشور بر سر میبریم و بر این امر واقع هستیم.

اما در ایرانی که شما هنوز هیچ اطلاعات جامعه شناسی بر آن ندارید فقط و فقط از راه تلویزیونها چیزها دیده و یا شنیده اید با این خیال آسوده بدون هیچ مسئولیت تاریخی و اجتماعی دست به بیان کلماتی میزنید که هم برای شخصیت سیاسی شما و هم برای موقعیت عدم وجود سواد کافی شما ضرر مند میباشد.

جامعه ایران از دیر زمان تا امروز دستخوش خشونتهای خونبار نگاه کودکان به طنابدارزدگان در خیابانهای تهران و شهرستانهای دیگر ایران و تسلط دین خشونتبار اسلامی قوانین بربریت خرافاتی شریعت بنیاد جامعه ایران را منهدم نموده است و ارزشهای انسانی به طور کلی چه در میان خانوارهای ایرانی و چه از نظر دولت ایران از هم پاشیده است و فلج و بیمار است نیازمند میان 200 تا 350 سال نیاز است تا شما و فرزندان و فرزند فرزندان شما بتوانند جامعه ای در ایران بنیاد بنهند که مطابق باشد با جامعه امروز سوئد.

اگر بدبختهای نادان کوتهفکر ما ادعای تاریخ کوروش کبیر آزادی و دموکراسی در زمان ماقبل تاریخ که هیچ آگاهی اجتماعی و سیاسی در زمانی که دوستان خیالباف سلطنت طلب ما و تشروطه مشروطه خواه خیالی ما ادعاش میکنند یک بیماری مالیخولیای بیش نیست.
در ایران شما درس کودکان چگونگی طناب دار زدن انسانها درس داده میشود و درس چگونگی انسانکشی و ترور داده میشود در زمان حال یعنی زمان آخوندهای هندیتبار.
در زمان شاه لات و پاتهای شاهنشاهیی در خیابانها به دختران و زنان تجاوز به عنف انجام میدادند باج میگرفتند از عابرین خیابانهای شهرهای ایران نا امن بود به علت لات و پاتهای پادشاهی ایران مردم به جان آمده بودند به سبب جنایتهای ساواک که ناچارا به خمینی خونخوار رای دادند این نطفه کثیف توسط شاه بنیاد نهاده شد و زائید شیخ آورد بدنیا.
/
حالا هم دوستان نادان ساده لوح ما بدون اطلاعات عمومی و سیاسی و اجتماعی ایران و کردستان رفته اند سرباز رضا پهلوی شده اند در حالیکه رضا پهلوی رفته با دولت ترکیه اتفاق نموده است که اگر دولت ترکیه به رضا پهلوی کمک کنند و کاری بکنند که آذریتباران ایرانی با سلطنت طلبها همکاری بکنند به دولت ترکیه قول داده است بر اساس توافقات فی مابین با کردها برخورد کنند بر اساس خواستهای ترکیه با کردها رفتار بشود در ایران بر این اساس است که سلطنت طلبها همیشه به ترکیه در تردد هستند و گروه هی تحت نام بنیاد نوروز زیر مسئولیت آقای رضا نیمچه قولو پهلوی فعالیت میکند تا پناهندگان را به هواداری از رضا پهلوی وادار کنند.
در همین رابطه سلطنت طلبها به ترکها گفته اند که دولت ترکیه نباید اجازه بدهد که به ایران حمله نظامی بشود که سبب از هم پاشیدگی ارتش و سپاه بشود که کردها به حقوق خود دست یابند آنگاه دیگر دیر خواهند و کردستان عراق و کردستان ایران با هم ملحق میشوند و  خطر ایجاد دولت کردی در دستور کار کردها قرار بگیرد.
و در این رابطه دولت ترکیه هم دست به کار شده است تا هر طوریکه شده ار حمله نظامی به ایران جلوگیری به عنل بیاوردو  در این رابطه میان دولت ترکیه و کشورهای عربی حوزه ی خلیج فارس  اختلاف نظر وجود دارد که دولتهای عربی خواستار حمله نظامی هستند و ترکیه علیه آن است.
در اصل بنیاد نوروز دختر نمایندگی رضا پهلوی میباشد در ترکیه که چندین بار با گردانندگان سپاه قدس ملاقات داشته اند.
این مقاله ادامه دارد
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی مورخ 26/4/2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر