۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

موضوع در رابطه با رژیم ایران

موضوع در رابطه با رژیم ایران

در ایران 8 تا 9 ملیون انسان در زیر خط فقر هستند حتی توان در ماه و تا 6 ماه توان خریدن یک کیلو گوشت ندارند حالا ایران ثروت و اموال این ملت ستمدید را به دیگران میبخشند. هاشمی رفسنجانی با خود حدود 20 تا 26 ملیون دلار با خود برای گروه های ستیزه جو برد و به سوریه سفر نمود و بعد از چند روز بعد دولت ایران اعلام نمود که حاضر است 60  تا 70ملیون دلار دیگر را به حماس به بخشد و من در یک اطلاعیه ای آن را فاش نمودم که رفسنجانی با چندین گروه در دمشق ملاقاتهای داشت با حزب للۀ لبنان حماس جاهد اسلامی و گروه های تندرو دیگر ملاقات نموده است و به آنها ثروت مردم محروم ایران را بخشیده است در حالیکه ما بیشتر از جمعیت فلسطینی محروم و بی خانمان داریم در ایران و رژیم 70 تا 76 ملیون دلار به دیگران میبخشد.
و حتی در این باره هر ماه 30 ملیون دلار خرج میکند در عراق برای اهداف خودش و حتی در این باره کشش نمود با ضرب پولهای مردم ایران جعفری را در رائس حکومت عراق نگهدارد و چندین ملیون دلار در این راه خرج نموده است دولت ایران.
نیروهای ارتش عراق چند قبضه سلاح جدید ساخت ایران را كشف كردند‌. 2006/4/12
سلاحهای ساخت ایران در یكی از چاههای عمیق در غرب تكریت مخفی شده بودندخبرگزاری آلمان به‌نقل از یك افسر ارتش عراق از كشف چند قبضه سلاح جدید ساخت ایران خبر داد‌.این افسر عراقی روز شنبه، در دیدار با عبدالله حسین جباره استاندار صلاح الدین و اعضای هیأت علمای مسلمین و رؤسای قبایل در تكریت گفت: «نیروهای ارتش عراق چند قبضه سلاح جدید ساخت ایران در یكی از چاههای عمیق در غرب تكریت كشف كردند. بنا بر گفته ناظران این اسلحه ها برای در آنجا مخفی نموده اند تا اگر زمانی آمریکا از عراق بیرون رفت از این سلاحها علیه سنیها و کشتار آنها استفاده کنند.
خوب پول این اسلحه ها از کجا تعین میشود؟ این روشن و واضح است از ثروت مردم محروم ایران تعین میشود.
آیا واقعأ دولت ایران دلش به حال محرومین جهان میسوزد یا اینکه به حال خودش که روزی اگر مورد حمله نظامی از سوی جامعه بین المللی قرار گرفت از این تروریستها استفاده کند.
اگر واقعأ دولت ایران دلش به حال محرومین میسوزد خوب میتوان گفت 20 در صد مردم ایران محروم هستند از همه ناحیه سوء تغذیه بی خانمانی بیکاری و حتی دست به فروختن کلیه خود میزنند حالا برای محرومین در ایران و تنها سرمایه آنها کلیه اعضای بدن خودشان شده است برای زند ماندن و تا از گرسنگی نمیرند دست به فروش اعضای بدن خود میزنند. آیا این رژیم همیشه از حق ملت ایران سخن میرانند یک زره به فکر ملت ایران هستند و یا بوده اند؟
اگر واقعأ راست میگویند به مردم ایران حد اقل یک زره آزادی بدهند که همه شاهد خبر مبارزه با بد حجابی و مقابله با زنان محروم ایران هستند که وقیحانه سران دولت کنونی ایران اعلام میکنند که باید با بد حجابی مبارزه کرد این هم راهی است برای سرکوب بیشتر و خفغان بیشتر در ایران.
البته سرکوب زنان محروم ایرانی از سالهای 1358 آغاز شده است و تابحال ادامه داشته و دارد.
و باز کشت و کشتار مردم بیداع کردستان بلوچستان و عربستان توسط رژیم حاکم بر ایران ادامه دارد ما هر روز شاهد خبر کشته شدن نوجوانان کرد بدست رژیم ایران هستیم هروز در مهاباد و شهرهای دیگر کردستان ایران در زیر سرکوب شدید قرار دارند.
حکومت ظلم و ستم عمر درازی ندارد دیر یا زود پرچم ظلم و ستم به زیر کشیده میشود و به جای آن پرچم آزادی و عدالت حاکم میشود.
ما در حال حاضر فقط در شهر کرمانشاه نزدیک به 17 در صد مردم این شهر در زیرخط فقر بر سرمیبرند در شهرهای دیگر اوضاع از این بدتر است. که کارگزاران رژیم به فکر و اندیشه مبارزه با فقر بجای مبارزه با بد حجابی نمی اندیشند و کور کورانه دست به سرکوب زنان و جوانان محروم ایرانی میزنند و ثروت این بیچاره ها را به دیگران میبخشند فقر و بدبختی به آنها هدیه میکنند به جای خوشبختی.
خلاصه آب و برق مجانی میکرد آیت للۀ خمینی اتوبوسها مجانی میکرد همه عکس قضیه شد سرکوب و خفغان در ایران مجانی نمود به جای آب و برق و اتوبوس. خلاصه سالانه بین 120 تا 130 ملیون دلار از ثروت ملت محروم و بدبخت ایران به جیب حزب اللۀ لبنان میرود  و بین 80 تا 90 ملیون دلار به جیب گروه های تندرو فلسطینی و گروه های دیگر تروریستی میرود  اما ما در ایران بیشتر از جمعیت لبنان  در زیر خط فقر و بد ختی داریم که مردم ایران را کور کرده اند از شستشوئی مغزی جوانان گرفته تا بدبختی بیخانمانی و نداشتن نان شب بلی این هدیه حکومت مذهبی به مردم ایران است بدبختی فقر و درماندگی.



رسانه های خبری جهان روز یک شنبه خبر دادند که رژیم جمهوری اسلامی 70 میلیون دلار یعنی 70 میلیارد تومان دیگر از ثروت مردم محروم ایران را به سازمان حماس بخشیده است!
ایران خانواده ها و جوانان محرومی در
 کردستان، بلوچستان، خوزستان،  و حتی در قلب شهرهای بزرگی مثل شیراز، مشهد، تبریز، قزوین و تهران دارد که بدون نان شب سربه بالین می گذارند، که اشک غم به جای خوراک و پوشاک نثار فرزندانشان می کنند. که از سوء تغذیه، نبود دارو و بدبختی های دیگر در رنج اند. در سراسر ایران زنان و دختران جوانی هستند که یا از فرط نومیدی و بی آیندگی به خودکشی روی می آورند و یا بخاطر سیر کردن شکم خود و فرزندانشان به سطح فحشاء و قاچاقچی گری تنزل کرده اند.
ما هزاران "کودک خیابانی" و هزاران "کارتن خواب" در سراسر ایران داریم. صدها دختر و زن بی سرپرست ایرانی در شیخ نشین های خلیج فارس از برکت حیف و میل ثروت های ملی در راههای ماجراجویانه نظامی، امنیتی، و سرکوبگرانه به خودفروشی مشغول اند.
جمعیت محرومان، بی خانمان ها و خیابان گردهای ایران از جمعیت همه فلسطینی ها بیشتر است. 
70میلیارد تومان بخشش به اعراب فلسطینی که گوشه علنی شده ای از ثروت های همین محرومان است اگر میان یک میلیون خانوارمحروم ایرانی تقسیم شود به هریک خانواده 70 هزار تومان می رسد. و اگر مجموعه کمک های علنی و پنهان خودکامگان به جنبش های تروریستی بنیادگرا و به سوریه، حزب الله و جهاد و امثالهم به صاحبان اصلی آن یعنی محرومان ایران می رسید، ما اساسا هیچ مرد و زن محرومی نمی داشتیم که مجبور شوند برای ادامه زندگی خود به بزه کاری های اجتماعی، قاچاق چی گری، و دزدی و فحشا روی آورند. و یا از فرط نومیدی خود به زندگی خود پایان دهند. پس باید گفت که سیه روزی همه محرومان از سیه کاری و روسیاهی آقای خامنه ای و ایادی او امثال احمدی نژاد و لاریجانی و مصباح می آید.
از قدیم گفته اند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. گوئی خانه این حاکمان خود کامه ایران نیست، انگار ایران فقط خانه ای است که توسط آنان غصب شده تا به غارت رود.اگر چنین نبود چرا باید ثروت های ملی محرومان به کسانی داده شود که نه فقط ایرانی نیستند، بلکه در همه دعاوی اعراب علیه جزایر ایرانی خلیج فارس هم صدا با آنان هستند. ملت ایران نه در دشمنی با اسرائیل منافعی دارد و نه در حمایت از تروریسم. جنگ و دعوای میان اعراب و اسرائیل نیز قبل از هرچیز به خودشان مربوط است. دخالت های جمهوری اسلامی در امور فلسطین نیز تاکنون هرگز به سود منافع ملی فلسطینی ها نبوده و فقط مایه تفرقه و رشد بنیادگرائی در فلسطین شده است. حکومتی که در حل ابتدائی ترین مسائل جامعه خویش درمانده چگونه به خود حق می دهد ثروت های ایران را به دیگران ببخشد.
تعداد کسانی که از آلودگی هوای تهران و شهرهای بزرگ دیگر بیمار می شوند، تعداد کسانی که در تصادف های جاده های ایران می میرند، شمار آنانی که از سوء تغذیه و کمبود بهداشت و دارو در ایران می میرند از شمار آنانی که در دعوای میان اسرائیل و فلسطین کشته می شوند، بیشتر است. حکومتی که در 26 سال گذشته نتوانسته است فکری به حال دردهای مردم خود بکند چگونه به خود اجازه می دهد ثروت های ملی ایران را به دیگران ببخشد. و اگر این کارها خیانت نیست پس خیانت چیست؟ البته تا زمانی که مردم ما در برابر چنین رژیمی به اعتراض آن هم اعتراض وسیع و پیگیر برنخیزند، در بر همین پاشنه خواهد چرخید. پس از ماست که برماست.
رژیم ایران در سدد بدست آوردن سلاحهای کشتار همگانی است و در حال حاضر در برابر جامعه بین المللی قرار گرفته است و دارد نقش کره شمالی را بازی میکند.







اعدامها در ایران و کشورهای که حقوق انسان را نقض میکنند

موج اعدام در جهان ادامه دارد گزارش عفو بین‌الملل درباره‌ی اعدام‌های سال ۲۰۰۵

• دست کم ۲۱۴۸ نفر در سال ۲۰۰۵ در ۲۲ کشور دنیا اعدام شده‌اند که ۹۴ درصد این اعدام‌ها در چهار کشور چین، ایران، عربستان سعودی و ایالات متحده‌ آمریکا انجام شده‌ است ...

آدينه  ۱ ارديبهشت ۱٣٨۵ -  ۲۱ آوريل ۲۰۰۶

عفو بين‌الملل گزارش خود را درباره‌ی تعداد اعدام‌های صورت گرفته در سال ۲۰۰۵ منتشر كرد. بر اساس اين گزارش، هم‌چنين حكم اعدام بيش از ۲۰ هزار نفر در جهان در حال حاضر صادر شده و آنها منتظر اجرای حكم‌شان درسال جاری ميلادی هستند.
به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از پايگاه اينترنتی عفو بين‌الملل، اين سازمان در جديدترين گزارش خود درباره‌ی اعدام‌ها در سراسر جهان آورده است كه دست كم ۲۱۴٨ نفر در سال ۲۰۰۵ در ۲۲ كشور دنيا اعدام شده‌اند كه البته ۹۴ درصد اين اعدام‌ها در چهار كشور چين، ايران، عربستان سعودی و ايالات متحده‌ آمريكا انجام شده‌ است. در سال ۲۰۰۵ هم‌چنين حكم اعدام ۵۱٨۶ نفر در ۵٣ كشور دنيا صادر شد.
البته عفو بين‌الملل خاطرنشان ساخته است كه اين آمار و ارقام به دليل محرمانه و سری بودن بسياری از مجازات‌های اعدام تقريبی است و بسياری از دولت‌ها نظير چين، از انتشار آمارهای رسمی درباره اعدام‌های خود امتناع مي‌كنند.
براساس گزارش عفو بين‌الملل عليرغم آمارهای بالای اعدام در سال ۲۰۰۵ و سال جاری اما روندی كه طی دو دهه اخير طی شده حاكی از كاهش كشورهايی كه اعدام در آنها اجرا مي‌شود به نصف است. مكزيك و ليبريا از جمله جديدترين مواردی هستند كه صدور حكم اعدام را در كشورهايشان لغو كرده‌اند.
با اين حال در چين كه ٨۰ درصد اعدام‌ها در آن‌جا صورت گرفته و مي‌گيرد در قبال ارتكاب يكی از ۶٨ فقره جرم متوسط، حكم اعدام صادر مي‌شود. از جمله اين ۶٨ فقره مي‌توان به اختلاس، قاچاق مواد مخدر و تقلب مالياتي،اشاره كرد.
گزارش عفو بين‌الملل همچنين حاوی مواردی درباره‌ی نتايج مرگبار برخی از محاكمه‌های غيرمنصفانه است. در ژاپن تعدادی از افراد پس از اين كه با آنها بدرفتاری شده بود و به زور از آنها اقرار گرفته شد، بدون اين كه واقعا مرتكب گناهی شده باشند، اعدام شدند.
سيستم‌های عدالت جنايی ناقص در ازبكستان و بلاروس زمينه‌ی مساعدی برای بروز خطاهای قضايی ايجاد كرده است. حكم اعدام در ازبكستان اغلب در دادگاه‌هايی صادر مي‌شود كه عدالت در آنها رعايت نمي‌گردد و از زندانی به زور اقرار گرفته مي‌شود و در مورد وی شكنجه اعمال مي‌گردد.
اما اعدامها در ایران وحشتناکتر از کشورهای دیگر است. و باید گفت که بیشتر اعدامها در ایران 
صورت گرفته است.
زند باد کرد و کردستان نابود باد دشمنان خلقمان.
سماعیل قادری
23/4/2006

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر