۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

موضوع اطلاعیه در باره تهدید پناهندگان توسط مزدوران رژیم جمهوری اسلامی


موضوع اطلاعیه در باره تهدید پناهندگان توسط مزدوران رژیم جمهوری اسلامی در کشور سوئد. نمونه این خبرهای که با گوش خود شنیده ام در اینجا یاداشت میکنم
روزنامه میترو چاپ سوئد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 20 و 21 دسمبر 2006 همین سال در باره افشای جاسوسان رژیم ایران در سوئد توسط وزارت اطلاعات سوئد در روزنامه میترو به چاپ رسید و این هم لینک روزنامه برای مشاهده این و خواندن آن به زبان سوئدی.

افشاي جاسوسي يك ديپلمات تروريست و يك مامور اطلاعات رژيم آخوندي در سوئد

سازمان امنيت سوئد فاش كرد يك ديپلومات تروريست رژيم ايران و يك مأمور وزارت اطلاعات كه در پوشش مجري يك راديو فارسي زبان كار مي كرد، عليه مخالفان ايراني جاسوسي مي كردند.
روزنامه مترو، پرتيراژترين روزنامه سوئد سندي را منتشر كرد كه از سوي سازمان امنيت اين كشور در اختيار اين روزنامه قرار گرفته بود. براساس اين سند مجري يك راديو محلي كه به زبان فارسي برنامه پخش مي كند و يك كارمند سفارت رژيم ايران در استهكلم، متهم به جاسوسي براي وزارت اطلاعات رژيم آخوندي شدند. اسامي اين دونفر توسط سازمان امنيت سوئد اعلام نشده است.
براساس اطلاعات سازمان امنيت سوئد بيش از يكسال است كه اين سازمان از فعاليتهاي جاسوسي اين دو نفر مطلع بوده است. مأمور وزارت اطلاعات كه تحت پوشش يك راديو فارسي زبان فعاليت مي كند، طي اين مدت بيش از 100گزارش جاسوسي را عليه ايرانيان مخالف رژيم به وزارت اطلاعات داده است.
افشاي اين شبكه جاسوسي رژيم آخوندي، رسوايي بزرگي را براي اين رژيم در سوئد ببار آورده است




و در این باره در باره جاسوسان رژیم در سوئد من در مقالهای سال گذشته ام نوشتم و در این باره افشا نمودم در باره تاکتیک وزارت اطلاعات آدم کش آخوندهای ضد بشر افشا نمودم که هنوز بر روی سایتها مشاهده میشود توی سایت خودم هم هست.

در این سایتها میتوانید در باره تاکتیک وزارت اطلاعات رژیم ایران در کشورهای اروپای بخوانید و بدانید چه میگذرد در این کشورها.
وزارت اطلاعات آخوندها از افراد پول پرست و خودفروش استفاده میکنند در این میان متأ سفانه بعضی از برادران کردمان که اهل عراق هستند با وزارت اطلاعات آخوندها همکاری میکنند حتی افراد معتاد به موادمخدر سوئدی هم با وزارت اطلاعات آخوندها در این کشورها علیه مخالفین رژیم ایران با وزارت اطلاعات آدمکش آخوندها همکاری میکنند و در این باره نام و مشخصات افرادی که با وزارت اطلاعات آدمکش آخوندها همکاری میکنند افشا خواهم کرد و عکس و همه چیز در اختیار دارم در این باره. در شهر تیبرو دو مزدور هستند با نامهای آسو و فریدون که اهل کرکوک شهر کردستان هستند و در این شهر 2 و 3 نفری هم هستند که با وزارت اطلاعات آخوندها ارتباط دارند.
در این شهر نمونه آن این بود که من هنگامی که با فردی که بتازگی به سوئد آمده است حرف زدم و او به من گفت اینجا ایران سفارت دارد و بر ایرانیان حکم میکند هر کسی بخواهد چیزی در باره ایران بنویسد ایران وی را دستگیر میکند و یا زندانیش میکند در اینجا.
ش(یا سلام اسماعیل چکار میکنید؟
من خودم! سلامت باشید والله کار میکنم و خانه هستم و بعضی اوقات مینویسم.
ش! هواست باشد که ایران به تروریست حاسبت نکند و دستگیرد کنند اینجا ایران سفارت دارد و سفارت ایران بر ایرانیان مسئولیت دارد هر کسی بخواهد چیزی علیه ایران بنویسد دستگیرش میکنند.
من خودم! خوب این چه کسی چین درسی به شما داده است؟ این غلط است که شما بیان میکنید این یک کشور دموکرات است و سوئد هر وقت بخواهد سفیر ایران از سوئد اخراج میکند.
برو با سوسیال و فرد مشاورت در آنجا در این باره حرف بزن و یاد بگیر آنهای که آمده اند و چنین چیزهای بی معنی را بگوش شما خوانده اند همش دروغ است..
در این باره به اطلاع میرسانم که این افراد بتازگی از عراق به اردن آمدند و در آنجا یوان کمکشان کرد وبه کشور سوئد آمدند وسوئد 350 نفر از آنها پذیرفت و در سال 2004 به این کشور آمدند این افراد کم سواد و سوادی که بدست آورده اند در کمپ التاش کمی درس خوانده اند..
حال من میخواهم در باره نحوی تاکتیک وزارت اطلاعات آخوندها در اینجا یاد داشت کنم برای همگان.
1= برنامه ریزی تبلیغاتی علیه فرد مخالف دروغاهای بی اساس و بی معنی و بر چسپهای خود ساخته علیه مخالفین این تبلیغاتها توسط وزارت اطلاعات بنابر اصول و فرهنگ کشورهای اروپایی ساخته میشود و توسط مزدوران وزارت اطلاعات به اجرا در می آیید برای مثال یک فرد ایرانی که بخاطر یک درگیری که با یک فرد معتاد داشته بود و در خانه خودش دزد را کتک زده بود به 4 ماه زندان محکوم شده بود و بعد از این واقعه فرزندان ایوب علی یعنی اراس علی و فرزندان دیگرش علیه این شخص ایرانی تبلیغات نموده بودند که به دیگران گفته بودند که او بخاطر تجاوز به یک دختر زندانی شده است اما این همه لجنپراکنی توسط وزارت اطلاعات آخوندها ترح ریزی میشود  توسط مزدورانشان اجرا میشود آخر دروغ کوتاه است.
در این کشورها اگر کسی متهم شد توسط دادگاه ها به وی توسط پست نامه به وی ابلاغ میشود و در این باره تمامی اتهامها و نحوی آن بدست خود فرد میرسد و به ویی میدهند.
دیگر چیزی نیست که پنهانش کنند.
2= وزارت اطلاعات آخوندها مزدورانشان را برای قانع کردن دیگران که با فرد مخالف رژیم ارتباط دارند تاماس میگیرند تا ارتباطشان با مخالفین  را قطع کند مزدورانشان را به پیش آفرادی میفرستند که با فرد مخالف رژیم ایران در ارتباط هستند  تا فرد را قانع کنند که دیگر ارتباطشان را به افراد مخالف رژِیم ایران قطع کنند.  و باز در این باره ازاین افراد میخواهند که علیه شخص مخالف رژیم ایران تبلیغاتهای شکننده کنند و به وی اتهام بزنند و به مردم آن شهری که فرد مخالف رژیم در ان زندگی میکند گوش زده کنند که این فرد مریض است و حالش خوب نیست و اتهامهای دیگر دروغین اسلامیشان مثل همان رفاه و هر فرد 75 تومان و اتوبوسهای مجانی که خمینی به مردم ایران وعده داد همان دروغها علیه مخالفین در این کشورها تکرار میکنند.
حال کمی در باره دخالت در امور عراق.
به گفته تشک تیویی کنال ماهواره ای حزب دموکرات کردستان ایران رژیم ایران 275000000 میلیون دولار را به مقتدا صدر روخانی تندرو عراقی داده است تا در عراق بیشتر کار کشنی کنند این هم دخالت آشکار رژیم ایران در عراق میرساند ترور افراد اهل تسنن در عراق توسط مزدوران وزارت اطلاعات رژیم در حالیکه مردم ایران در زیر خط فقر بر سر میبرند و نان شب را ندارند به ناچاری کلیه ای خود را میفروشند تا بتوانند چند روزی با پول آن بتوانند زندگی کنند.این 27500000 دولار میتواند نصف مردم در در طول 3 ماه زندگی خوبی برای مردم باشد اما آدمکشان به دیگران میبخشند این پول که دارایی ملت و مردم ایران است.
حال برگردیم به اصل قضیه همان در باره جاسوسان رژیم ایران در سوئد است ادامه بدهیم.
3= کنترل زندگی پناهندگان سیاسی در این کشورها حتی اقدام کردن به دزدیدن نامه های پناهندگان سیاسی در این کشورها بخصوص کشور سوئد که در طی 2 سال دو نامه من را دزدیدند یک نامه توسط شرکت انترنت برایم آمده بود و یک نامه در مورخ 21 تا 22 دسمبر همین سال که توسط صاحب کارم برایم آمده بود دزدیده شده است و در این باره با پلیس تاماس گرفته ام تا وضعیت روشن بشود.
این اتفاق نه که بس برای من اتفاق افتاده است این برای خیلی از پناهندگان سیاسی اتفاق افتاده است. و باز در این باره مراقبت پناهندگان سیاسی از هر نوع  و تحریک همسایه ها علیه پناهندگان مخالف رژیم ایران در این کشورها مثل کشور سوئد و درست کردن مشکلات برای افراد مخالف رژیم ایران توسط مزدوران رژیم در این کشورها.
4= دخالت در زندگی دیگران تحت نام نصیحت کردن توسط مزدوران رژیم در این کشورها  و پخش نامه های مخفی برای کم رنگ کردن شخصیت پناهندگان سیاسی مخالف رژیم در این کشورها این نامه ها توسط مزدوران رژیم به درون خانهای مردم عادی این کشورها انداخته میشود در این نامه ها نوشته میشود که فلان فرد فردی خطرناک است با وی رفتار نیکنید و یا اینکه فرد در جنگ آسیب روانی دیده است احتمال دارد به شماها حمله کند یکی از تاکتیکهای وزارت اطلاعات رژیم این است باقی که یاد داشت نموده ام قبل و امروز.
5= کنترل مخالفین رژیم ایران توسط مزدورانشان که بدانند با چه کسانی در ارتباط هستند و با چه کسانی رفتار میکنند تا در این راه بتوانند برای هر چه منزوی کردن فرد مخالف دست به کار بشوند  در این راه. و در باره در باره مزدوران رژیم در سوئد هلال و ایوب به اضافه کاظم و عباس در آینده با مدرک و اطلاعات کامل به افشای این مزدوران میپردازم.
 در این باره رژیم ایران علیه مخالفین خود دست به هر کاری میزند و به هر کاری متوسل میشود تا بتواند فرد مخالف را سر کوب روحی و روانی کند حتی در این باره از اداره اجتماعی تقاضای کمک میکنند و افرادی را در ادارهای امور اجتماعی برای مزدوری فرامیخوانند و به ویی پول میدهند تا علیه فرد مخالف رژیم دست به تبلیغات بد بزند.
چه کسانی مورد هدف مزدوران رژیم هستند در این کشورها ؟ 1= کومه له سازمان انقلابی زحمتکشان کردستان ایران 2 حزب دموکرات کردستان ایران 3 سازمان مجاهدین خلق ایران 4 چریکاهای فدایی خلق و افراد سیاسی مستقل مخالف رژیم که فعال هستند و دست به افشای جنایتهای رژیم میزنند مورد هدف مزدوران خودفروش رژیم ایران در این کشورها هستند مثل کشور سوئد و کشورهای دیگر اروپایی.
زند باد آزادی دولت فدرال آینده ایران
سرنگون باد رژیم فاسد آخوندهای حاکم بر ایران
زند باد کرد و کردستان
سلام بر شهیدان راه کرد و کردستان
اسماعیل قادری
24/12/2006

موضوع در باره تاکتیک جدید و تازه ی وزارت اطلاعات رژیم ایران.
در تاریخ 23 /4/2007 وتا 10 /5/2007  بنابر اطلاعاتی که بدست ما رسیده است وزارت اطلاعات آدمکش آخوندها در میان این دو ماه 3 نشست مخفی داشته اند این نشستها برای تاسیس چند گروه دیگر ضربتی برای قتلعام مخالفین در خارج از کشور و در این نشست که موهرهای تروریستی و آدمکش وزارت اطلاعات در آن شرکت داشت اند بر اهمیت قتلعام مخالفین در هر نقطه ی جهان تاکید شده است.یادآور میکنم که در این نشستها عماد مغنیه تروریست لبنانی شرکت داشته است به اضافه چند تن از مزدوران عراقی وابسته به سپاه قدس و 12 نفر از جهاد اسلامی برای آزادی فلسطین و 8 نفری از اعضای حزب الله لبنان و حزب امل شیعه لبنان و چند مزدور دیگر که در اروپا و آمریکا بر سر میبرند در این نشست شرکت داشته اند.
این نشست بعد از این برگذار شد که علی خامنه ای از دست ناتوانی وزارت اطلاعات شکایت کرده بود که توان جلو گیری از پخش برنامه های رادیو و تلویزیون بیگانه و ضد انقلاب را تا بحال نتوانسته اند بگیرند به رغم اینکه خیلی از ماهواره ها جمع آوری شده است اما هنوز فرهنگ ضد انقلاب دارد در  این کشور شکل میگیرد و این را خطری جدی برای براندازی نظام پوسیده مذهبی  میدانند.
بلی وزارت اطلاعات و سردمداران رژیم خوب میدانند که نظام پوسیده اشان در سراشیب سقوط قرار دارد و دست به چاره اندیشی برای حفظ نظام نموده اند آن هم نظام آدمکش و ضد بشری دینی ایران.  
در یکی از این نشستها که به تازگی برگذار شده است در باره دکتر رویا طلوعی بود که بعد از نشست وزارت بدنام اطلاعات ملاها توسط یک نامه همسر دکتر رویا طلوعی به وزارت اطلاعات احضار میکنند و رسمأ از پویا میخواهند که با دکتر رویا تماس بگیرد و نامه تهدید آمیز وزارتاطلاعات آدمکش آخوندی را به دکتر رویا ابلاغ کند که در زیر بیشتر در باره نامه میخوانید.
مسئولان دستگاه امنیتی آدمکش جمهوری اسلامی با ارسال یک نامه تهدید آمیز توسط همسر دکتر رویا طلوعی برای دکتر رویا طلوعی توسط ایمیل پویا همسر دکتر رویا طلوعی ارسال شده است در این نامه آمده است که مسئولان تروریستی آدمکش اطلاعات رژیم ایران به خانم طلوعی هشدار داده اند در صورتیکه نامبرده دست از فعالیتهای حقوق بشری خود نکشد و کماکان در برنامه های رادیو یی و تلویزیونی شرکت کند فیلم اعترافات ویی و یا آنچه که فیلم مخفی ذکر شده است در رسانه های عمومی پخش خواهد شد. مسئولان تروریستی اداره اطلاعات همچنین خاطر نشان ساخته اند از آدرس محل سکونت و کار خانم رویا طلوعی و دو فرزندش در  آن کشور اطلاع دارند و تهدید کرده اند که در صورت تداوم اینگونه فعالیتها نابرده در هیچ جای جهان امنیت نخواهد داشت بلی رژیم تروریست پرور آخوندی با روز روشن دست به تهدید علنی علیه مخالفین میزند و به این اعمال زشت و شرم آور افتخار میکنند سردمداران رژیم مذهبی آدمکش آخوندی و آدمکشی جزو کار روزانه این نظام پست و پوسیده شده است. در سال 1384 دکتر رویا طلوعی در پی حوادث کردستان چند ماه را در بازداشت بسر برد. نامبرده پس از آزادی از زندان و شکنجه گاه تروریستان ناچار شد که ایران را ترک کند و به یک کشور امن برای امنیت جان خود و فرزندانش پناهنده بشود که در حال حاضر در آمریکا بر سر میبرد .
در نشست مخفی وزارت اطلاعات رژیم ایران یک لیست سیاه را برای قتلعام مخالفین که در خارج از کشور بر سر مسبرند به مزدوران برون مرزیشان داده شده است.
مزدوران برون مرزی رژیم چه کسانی هستند
1= حزب الله لبنان
2= بعضی از اعضای حماس و جهاد اسلامی برای آزادی فلسطین
3= 12 تیپ عراقی وابسته به سپاه قدس که مرکز آموزش این تروریستها در پاوه قرار دارد و بخش دوم آموزش این تروریستها در قرارگاه رمضان قرار دارد و در پاوه در یک پادگان به نام حمزه سید الشهدا آموزش میبینند که در 3 کلیومتری خانگاه قرار دارد. و آموزشهای دیگر در خوزستان به تازگی احداث شده است در خرمشهر و بین دیسفول و اندیمشک 3 پایگاه تروریستی برای آموزش تروریستها احداث شده است. این مراکز برای آموزش تروریستها احداث شده است که در بالا به آن اشاره نمودم.
حال در باره لیست سیاه وزارت اطلاعات رژیم  و چه کسانی مورد هدف اطلاعات رژیم قرار دارند در زیر به آن میپردازم.
سازمان مجاهدین خلق اهداف اصلی
مریم رجوی و کادرهای آن سازمان.
دوم سران حزب دموکرات کردستان ایران و هر دو بخش آن حزب
کومه له هر دو بخشش
نویسندگان و وبلاگ نویسان در خارج از کشور
دکتر رویا طلوعی
چند تن از فعالان زن ایرانی در خارج از کشور
سازمان چریکهای فدائی خلق ایران و کادرهای آن سازمان
این لیست البته تازه نیست آما به تازگی تأکید بر تهدید و از بین بردن این لیست شده است توسط وزارت اطلاعات آدمکش آخوندی.
برای اطلاعات بیشتر به سایت من مراجعه کنید نام مقاله اطلاعیه در رابطه با تاکتیک جدید وزارت اطلاعات رژیم ایران در سایت رسمی خودم میباشد.
حال به پردازیم به شبکه های وزارت اطلاعات رژیم ایران و معرفی بیشتر مزدوران برون مرزی رژیم ایران در کشورهای اروپایی و آمریکائی.
در آمریکای لاتین
در ونزویلا یک مرکز اطلاعاتی که شامل 24 نفر است که از موهرهای اطلاعات رژیم و به اضافه اطلاعات سپاه پاسداران و نماینده ولی فقیه که مسئولیت کار مخفی و اطلاعات مخفی برای دست یابی به سلاحهای کشتار همکانی است در ونزویلا قرار دارد که مسئولیت مزدوران رژیم ایران در امریکا شمالی بر اغده این تیم تروریستی میباشد که یک شبکه دیگر در آمریکا دارند که فردی بنام علا که  این شخص عراقی است و یک سایت انترنتی میگرداند بنام ایراکوایز که برای شیعه ها در آنجا احداث شده است این شبکه بیشتر کارش جمع آوری اطلاعات در باره مخالفین رژیم ایران در آن کشورها میباشد.
و در آن کشورها مراکز بازرگانی سفارتخانه ها کنسولگریهای رژیم و مراکز فرهنگی رژیم که این چنین اسامیهای را بر خود گذاشته است در اصل مراکز اطلاعات و جاسوسی رژیم در این کشورها میباشند که مسئولیت جاسوسی علیه مخالفین نوع شغل کار و محل سکونت و با چه کسانی در ارتباط هستند توسط این مراکز ادراه میشود و علیه ایرانیان مخالف به آسانی تحت نام مرکز فرهنگی و سفارتخانه و کنسولگری علیه ما ایرانیان جاسوسی مشیود و بعد از اتمام جاسوسی نوبت تهدید علنی میشود.
و در اروپا هم همینطور است اما در اروپا برخلاف آمریکا اینجا دست باز دارند و اطلاعات رژیم ایران در این کشورها مثل سوئد آلمان اتریش فرانسه سویس و ایتالیا دست به ترور بیرحمانه مخالفین زده شده است توسط اطلاعات بدنام رژیم دینی ایران.
خوب چه کسانی مسئولیت این جنایت بر اغده دارند؟
این واضح و روشن است مراکز فرهنگی و سفارتخانه و کنسولگریهای رژیم ایران در این کشورها مسئولیت ترورها و جاسوسی علیه مخالفین بر اغده دارند.
در همین کشور چند نفر تازه افشاه شده اند  که به نام اولشان اشاره میشود
علی
سعید
مجید
فریدون
آسو
عباس
کاظم
عادل
خانمی هم هست با نام آذر.
و چند مزدور دیگر رژیم که در اصل عراقی هستند و شیعه هستند در این شهر بر سر میبرند یکی از این مزدوران به شهر مالمو نقل مکان نموده است.
و چند مزدور دیگر هستند که در آینده عکس و نام و مشخصاتشان برای همگان افشاه خواهند شد.
حال در باره سفر منوچهر متکی به سوئد و درخواست بستن سایت من از سوئدیها و یا مسئولین سوئدی.
که وزیر خارجه رژیم ایران رسمأ از دولت سوئد خواسته بود که سایت من را مسدود کنند و این را یک خانم بانام ماری به من ابلاغ نمود که در روز سه شنبه 8/5/2007 در ساعت 15و 10 دقیقه بعد از ظهر که با ماشین خودش من را به دفتر خودش برد و به من گفت این سایتهای که شما دارید ضد سیاست سوئد است اما من به او گفتم من یک انسان آزاد هستم و به آزادی بیان هم ایمان دارم و سایت من به هیچ احدی توهین نه نموده است و مرز اخلاقی و انسانی را نشکسته است و در این باره نیازی نمیدانم که در باره وب سایتم با شما حرف بزنیم بهتر است در باره سرکوب زنان ایرانی حرف بزنیم در باره آن خانمی که داد میزند من نمیخواهم با شما بیایم با زور به داخل ماشین پلیس می اندازند حرف بزنیم خانم شما خودت زن هستی همنوعان شما دارند در جهنم یک رژیم مذهبی مینالند. و در جواب گفت من متأسفم کاری را هم نمیتوانم انجام بدهم و بعد از این گفتگو که 18 دقیقه به طول کشیده شد آن خانم  به این نتیجه رسید که نباید به حرف شکنجه گران و آدمکشان گوش فرا داد.
بلی رژیم ایران علیه مخالفین از هر حربه ای سؤاستفاده میکند از معاملات اقتصادی گرفته تا دادن روشوهای کلان به مسئولین این کشورها آن هم برای سرکوب مخالفین خودش.
رژیم ایران یک رژیم دگماتیک است که تحمل هیچ انتقادی را ندارد و جواب هر مخالفی را با گلوله میدهد و یا شکنجه و زندان.
و سران رژیم ایران مبتلا به جنون ایستریک دگماتیکی هستند.
زند باد کرد و کردستان
زند باد استقلال کردستان
سلام بر شهیدان راه کرد و کردستان
راهشان پر توح باد
سلام بر روح و روانپاک جانباختگان راه استقلال کردستان که مخلصانه برای آزادی و استقلال کردستان جان خود را فدا نموده اند.
نفرت بر تنگنظری و گوته فکری
نفرت بر آدمکشی و آدمکشان
نفرت بر تروریسم و انسان کشی.
ساموئیل قادری
19/5/2007
موضوع در باره جاسوسان رژیم ایران در کشورهای اروپائی و خطر برهم زدن امنیت اجتماعی در این کشورها و جاسوسی علیه پناهندگان ایرانی  در این کشورها و تاکتیک اطلاعات رژیم در این کشورها و کشورهای خاورمیانه و کمی در باره افراد روانی در زیر.
در همین شهر من در هفته گذشته روز یکشنبه با چند فرد ایرانی پیاده روی میکردیم یک دفعه موضوع فردی بنام علی سپاهوند که در سپاه پاسدران در خوزستان در سپاه قدس درجه دار است و در چند سال پیش این سپاه حدودأ 160 نفر را به سوئد فرستاده است برای شناسائی مخالفین در این کشور که در همین شهر بر سر میبرد.
من با مجید خندان و اردشیر که یک اهل حق و یا یارسانی است در باره امنیت در این کشور و احساس مسئولیت در محیط زندگی حرف میزدیم یعنی در باره سوئد.اردشیر هنوز اقامت را دریافت نکرده است.
گفتگوی من با مجید خندان و اردشیر در مورخ روز یکشنبه 10/6/2007
مجید خندان>! علی به من گفته است در این باره مسئولیت دارد که اگر چنانچه کسی را در این شهر و در هرکجای سوئد پیدا کند که مخالف جمهوری اسلامی باشد در جا به ایران گذارش میکند و از ویی عکسبرداری میکند و آدرس خانه اش را به ایران میفرستد و خیلی هم زرنگ است برای کشیدن زبان دیگران و در این باره آموزش لازم دیده است خودش میگوید از سفارت هم کاغذ دارد هیچ کسی نمیتواند با چشم کج به ویی نگاه کند و هیچ کسی هم تخمش نمیگیرد دولت سوئد هم نمیتواند هیچ کارش را بکند.
من خودم>! نه دوست عزیز اینطوری نیست که شما فکرش میکنید اینجا امنیت دارد قانون هست و من خودم را در باره محیطی که زندگی میکنم مسئول میدانم اگر چنانچه بدانم که کسی دارد امنیت این کشور را بخواهد بر هم بزند به اداره پلیس اطلاع میدهم اینجا هرکسی برای خود نیست که همه چیز حساب و کتاب دارد خوب من هم در اینجا مسئولیت دارم و خود را مسئول میدانم برای امنیت محیط و سالم نگهداشتن محیط زندگیم خیلی احساس مسئولیت کنم خوب اگر اینطوری فکر میکنید چرا به سوئد آمده اید؟
مجید خندان>! بلی هر طوری که شما در اینجا مسئولیت دارید علی و من هم در ایران مسئولیت داریم باید مشخصات افراد مخالف را به ایران و یا به سفارت جمهوری اسلامی در استکهلم گذارش کنیم و دوستانی هستند هم که با ما همکار هستند در جا به ایران گذارش میکنند و تو سایت شما نگاه میکنند روزی جانت را میگیرند در حال حاضر در ایران جاسوس بگیر است تابحال چندین جاسوس بیگانه را در ایران دستگیر نموده اند خوب این خبر از کجا به دست مسئولین میرسد غییر از اینکه از ما کمک میگیرند تا دیگر کسی علیه وطنمان جاسوسی نکند.
من خودم>! خیلی خوب است خبر خوبی را به من دادی یعنی شما با علی سپاهوند جاسوس جمهوری اسلامی هستید و علیه پناهندگان جاسوسی میکنید؟ خیلی خوب است که دولت سوئد هم به شماها اقامت داده است برای برهم زدن امنیت کشورشان خیلی خنده دار است.
یعنی شما برای جاسوسی به سوئد آمده اید؟
مجید خندان>! بلی شاید همینطور باشد اما من خودم با کسی کاری ندارم ولی علی سپاهوند با اینکارها کار دارد و او بسیجیها و سپاه پاسدران و حتی افراد حزب الله لبنان را برادران خودش میداند و در همین ماه به ایران سفر میکند و در ماه 1/2007 به ایران سفر نموده است و باز هم  سفر میکند به این زودی به ایران و در هر سفری یک گذارش کامل همراه خودش به ایران میبرد این گذارشها در باره شماها مخالفین نظام جمهوری اسلامی میباشد که به دست مسئولین نظام میرسد از سوی علی سپاهوند.
من خودم>! خیلی خوب است من هم در این باره به پلیس هم خبر میدهم به اضافه تمامی مخالفین نظام جمهوری اسلامی که در سوئد بر سر میبرند.
مجید خندان>! برو بگو به من چه هیچ کاری نمیتوانند با علی بکنند به شما گفتم از سفارت کاغذ دارد هیچ کسی تخمش را نمیگیرد و کسی هم تخم ندارد به علی چپ نگاه کند پشتش گرم است علی سپاهوند و حتی چند نفری از کردهای که در این شهر زندگی میکنند برای جمع آوری اطلاعات در باره مخالفین به علی سپاهوند کمک میکنند و برای علی اخبار می آورند و به کنسرت و جشن مخالفین میروند.
من خودم>! خوب بعدأ میبینید که اگر این حرفها درست باشد از این کشور اخراجش میکنند
چرا چون این کشور یک کشور دموکراتیک است در این کشور آزادی بیان و آزادی مطبوعات آزاد هستند و اما کسی که بخواهند امنیت و آزادی جامعه را برهم بزند ازش قبول نمیکنند به آن کشوری که ازش آمده است دیپورتش میکنند و به هیچ کسی هم اجاز نمیدهند که امنیت کشورشان را بر هم بزند و من و امثال من هم خود را در این جامعه مسئول میدانیم که اگر چنانچه دیدیم که کسی دارد اجتماع را بر هم میزند به اداره پلیس خبر بدهیم برای امنیت جامعه در این محیطی که زندگی میکنیم.
مجید خندان>! من به شما گفتم که هر طوری که شما در اینجا مسئول هستی علی و من هم در ایران مسئول هستیم.
من خودم>! خیلی خوب است که شما هم احساس مسئولیت میکنید در قبال یک حاکمیت تروریست در ایران حاکمیتی که حتی به هموطنان خویش رحم نمیکند و هر روز جوانان ما در خیابانها کتک کاری میکنند و شخصیت انسانی آنها را خرد میکنند و زنان را هم سرکوب میکنند.
اردشیر>! در ایران وضع خیلی خراب است هر کسی که جاسوس بیگان گان باشد در ایران دستگیر میشود و دولت سوئد هم با ایران دوست است به حرف مسئولین ایرانی گوش فرا میدهد ایران هر چی که از دولت سوئد بخواهد دولت سوئد به آن عمل میکند خوب دولت ایران در سرتا سر جهان سفارتخانه دارد.

من خودم>! خوب سفارت را داشته باشد سفارت هیچ کاری را نمیتواند بکند بدون اجازه کشور میزبان و هر وقتیکه دست به کار خلاف قانون در این کشورها بزنند سفارتها اخراج میشوند و یا بسته میشود.
میخواهم در این باره یادآور کنم که در سال گذشته با علی در نزدیکی خانه مجید خندان بحثمان شد که علی به من گفت او سرباز مهدی است و اگر روزی کشور سوئد پشت آمریکا را بگیرد و آمریکا هم بخواهد به ایران حمله کند علی سپاهوند خود را فدا میکند و دست به جهاد علیه سوئد میزند.
من از او سئوال نمودم معنای حرفش در باره جهاد چیست او گفت یعنی دست به انفجار خود میزند و خود را فدای امام امتش میکند.
من در سال گذشته که این چنین افرادی که دیدم سریحأ مشکوک شدم که اینها جاسوس جمهوری اسلامی هستند و چند بار با گوش خودم شنیده ام که مجید گفته است ایران از اسلام دفاع میکند و به اسلام کمک میکند.
در مورخ 10/6/2007 یکی که نمیخواهم اسمش را ذکر کنم گفت علی با اردشیر با سفارت جمهوری اسلامی همیشه در تماس هستند و به من گفته اند که با آنها با سفارت در تماس باشم اما من قبول نکرده ام درخواست آنها را و نمیخواهم برای خودم دردسر درست کنم میخواهم توی زندگی خودم باشم.
فرستادن 170 نفر از موهرهای سپاه قدس به اروپا در سالهای 2005 و 2006 تا 2007 در سال 2005 رژیم ایران نزدیک به 160 نفر از افراد آموزش دیده در سپاه قدس به سوئد و کشورهای اروپائی فرستاده است و در سال 2006 155 نفر دیگر را روانه نموده است و در سال  2007و 170 نفر به کشورهای اروپائی فرستاده شده است
علی سپاهوند یکی از اعضای این باند میباشد  و یکی دیگر که قد کوتاهی دارد و همیشه می آید  به پیش مجید خندان و علی سپاهوند که فکر میکنم در شهر گوتنبورگ زندگی میکند عضو این تیمها هستند.
به این افراد آموزش داده شده است تا از گوشت خوک برای حسن نیت مردم این کشورها استفاده کنند و برای این افراد تا زمانیکه اینجا هستند گوشت خوک برای آنها حلال است از سوی رهبری در ایران.
و این افراد ماموریت دارند تا در بین سومالیها و افراد بوسنیای و آلبانیای و افراد ساده لوح ایرانی که زود گول میخورند نفوز پیدا کنند  و آنها را برای خدمت به جمهوری اسلامی تشویق کنند.
و چند نفری تا بحال گول زده اند و برای جاسوسی به داخل اجتماع ایرانیانی مخالف فرستاده اند و  فیلم و عکس برداری از این جشنها توسط این مزدوران جدید گرفته شده است و به ایران فرستاده شده است  و هزینه این سفرها توسط سفارت جمهوری اسلامی پرداخت میشود در استکهلم.
و چند نفری از این تیمها در شهر کارلستاد بر سر میبرند و توسط پلیس آن شهر کشف شده اند  این افراد در شهر کارلستاد همیشه دور هم جمع میشوند و برای توطئه علیه پناهندگان طرح ریزی میکنند 
 یکی از این افراد صاحب یک شیوسک است در شهر کارلستاد و متأسفانه چند نفری از این مزدوران در شهر کارلستاد کرد هستند و یعنی جاشهای خود فروش هستند در  آن شهر که برای رژیم جمهوری اسلامی اطلاعات جمع آوری میکنند در باره مخالفین رژیم ایران و به یکی که همیشه روابط بین سفارت و آنها است داده میشود و سپس به ایران توسط دیپلماتهای ایران به ایران منتقل میشود این اطلاعاتها.
اینها برای ایران اطلاعات اشخاص مخالف را ارسال توسط ایمیل هم ارسال میکنند و این اطلاعاتها عبارتند از نوع زندکی نوع شغل با چه کسانی در ارتباط هستند و چه میگویند و  در باره حاکمان ایران چه فکر میکنند دارائی چند فرزند هستند متهل هستند یا مجرد چه نوع لباسهای میپوشند تا چه حد ستطح سوادشان بالا است در اینجا چه خوانده اند اینها را به ایران توسط مزدوران رژیم ارسال میشود.
آموزش تروریستها در ایران برای برهم زدن امنیت کشورهای منطقه و کردستان
درنزدیکی شهر جوانرود یک پایگاه برای آموزش تروریستهای القاعده احداث شده است که در دهکده شیخ سیلوه و چند دهکده دیگر در نزدیکی شهر جوانرود چند پایگاه آموزشی برای این تروریستهای القاعده زیر نظارت سپاه پاسدران به آنها آموزش داده میشود.

اینجا یک عکس را مشاهده میکنید که تروریستان
القاعده در ایران در نزدیکی شهر جوانرود آموزش تروریستی
میبنند و سپاه پاسداران این تروریستها را آموزش میدهد
در آنجا. این افراد تعدادشان بین 400 تا 500 نفر ذکر شده است که تشکیل شده است از افراد خارجی و افراد کور مذهبی که از کردستان عراق فرار نموده اند به آنجا به گفته افرادی که جای اعتماد هستند در منطقه گفته اند که این افراد از سوی سپاه پاسداران به شیوه سیستماتیک آموزش میبنند و از انواع سلاحها در دست دارند اسلحه سنگین و نیمسنگین در اختیار دارند.
این افراد مسئولین کردستان را کافر میدانند و خود را مسلمان حقیقی و در انجا افراد عرب زبان هم دیده شده است به قول شاهدان عینی.
سپاه پاسداران به این افراد آموزش میدهند برای فشار بر حکومت کردستان و فشار بر گروه های مخالف رژیم در کردستان مثل حزب دموکرات کردستان ایران و کومه له و احزاب دیگر که در کردستان بر سر میبرند.
حال در باره گفتگوی من با یکی که دوست قدیمی خودم بود که در شهر کارلستاد بر سر میبرد و کمی در باره شکل گیری شخصیت ترس و وحشت.
من به او زندگ زدم و از او احوال پرسی نمودم یک دفعه گفت شما در کامنت من چیزهای بد را مینویسید و من هم به او گفتم آخر دوست عزیز اگر من قصد دشمنی را با شما داشته باشم نمی آمدم تا به شما کمک کنم چرا اینطوری فکر میکنید؟.
او گفت من مطمئنم که شما هستی من هم جواب دادم اگر بخواهم به شما نمی گویم سایت شما را خراب میکنم و شما هم هیچ چیزی را علیه من تا بحال نه نوشته اید و یا برای من ضرری را نداشته اید چرا دست به چنین کاری را بزنم او باز گفت کسانی به من گفته اند این کار شما میباشد و من مکتبی فکر میکنم شخصی فکر نمیکنم البته هنوز معنای مکتبی و شخصی را نمیداند  این فرد سطح سوادش خیلی پائین است و فشار روانی و روحی که بر او گذشته است کاری بر سرش آورده است تا به هر کسی مشکوک بشود خودش ترس وبه هیچ احدی اعتماد نداشته باشد هر کسی بخواهد با او سلام علیک کند او در این فکر است که دیگران میخواهند بر ویی ضربه ای بزنند و همیشه از سایه ی  خودش وحشت داشته باشد و یا اینکه گول مزدوران رژیم در آن شهر خورده باشد.
خوب من بعدأ برایم روشن شد که چه کسانی به او گفته اند و باز او گفت او گوشه گیر نشده است و منزوی نشده است مثل دیگران همان حرفهای مزدوران رژیم را تکرار نمود که همیشه تکرارش میکنند علیه مخالفین خود در این کشورها.
در اینجا لازم دانستم در باره روانشناسی کمی بنویسم تا شاید دیگران از این نوشتها بهره گیرند.
ترس حالت هیجانی در حضور یا پیش بینی دور از حقیقت محرک مضر و خطر ناک.
تجربه ذهنی از دلواپسی خفیف و احساس ناراحتی تا هول شدید فرق میکند. همراهان جسمی و فیزیولوژیک ترس بطور عمده از راه سلسله اعصاب اتونومیک و غده درونریز پدید می آیند.
افزایش فوری آدرنالین و افزایش بعدی کورتیزول پیدا میشود.
اتساع مردمیکها انقباض عروق سطحی همراه با افزایش جریان خون و افزایش ضربان و برونده قلبی تعریق و لرزش ارگانیسم را برای واکنش گریز یا ستیز آماده میسازد.
طبق فرمول بندی روان پویائی تفکیک ترس و اضطراب از نظر روانشناسی قابل توجیه است چارلز داروین در سال 1893 توصیف روانی فیزیولوژیک زیر را در مورد ترس که به وحشت مبدل میگردد به عمل آورده است.
قبل از ترس معمولا حالت حیرت و شگفتی پیدا میشود و رابطه آنها به حدی است که هر دو موجب تحریک آنی حس بینائی و یادگیری میگردند.
در هردو مورد چشمها و دهان بازمانده و ابروها به بالا کشیده میشود.
مرد وحشت زده ابتدا مثل مجسمه ای بیحرکت مانده و نفس خود را در سینه حبس میکند یا قامت خود را خم میکند انگار که بطور غریزی میخواهد از نظر دیگران پنهان بماند و به هر کسی مشکوک میشود این خیال در سر دارد که کسانی پشت دیوار در کمین ویی نشته اند تا به ویی ضربه ای بزنند.
قلب سریعا شروع به طپش کرده و خود را به دیوار قفسه سینه میکوبد اما در این که طپش قلب موجب کار موثر تر از معمول آن در ارسال خون به تمام نقاط بدن میگردد جای تردید بسیار است چون رنگ پوست فورا مثل حالت ضعف زرد و پریده میگردد در بعضی موارد میل ناگهانی و غیر قابل کنترل برای فراری شتابزده و همراه با دستپاچگی پیدا میشود و این میل چنان قوی است که جسور ترین سربازان را ممکن است در وحشت ناگهانی فرو برد.
این افراد از همه چیز شک دارند از خود خیلی سئوالهای بی اساس و بی پایه میکنند چرا او به پیش من آمد حتمأ در پیش من یک اطلاعات مهم هست و یا اینکه او امده است تا به من ضربه ای بزند یا اینکه دولتها و یا سازمانهای مخفی یکی از کشورها ویی را برای اطلاع یافتن از تفکر من به پیش من فرستاده باشند.
این تخیل اههامگرائی در پیش این نوع افراد خیلی قوی است اما در اصل چنین نیست..
بلی این افراد با روان پریشی رشد نموده اند و شخصیت این افراد با ترس و وحشت شکل گرفته است و تغییر ناپذیر است.
خوب این افراد خیلی آسان گول مزدوران رژیم جمهوری اسلامی میخورند و برای خدمت به جمهوری اسلامی دست به نوشتن مقالات منفی و دور از حقیقت میزنند و خیلی زود هم میترسند یعنی زود تسلیم میشوند.

خوش باور هستند و از دوست و دشمن هیچی نمیدانند.
این افراد خیلی به آسانی در خدمت سیستم خرافاتی قرار میگیرند روزی چپی هستند و روز بعد وطن پرست از هویت انسانی خودشان به هیچ عنوان هیچی نمیفهمند و حتی خود را فارس معرفی نموده اند تا اینکه بگویند کرد هستند.
چون مریض هستند به هرکسی اعتماد ندارند و علیه همه دست به لجنپراکنی میزنند و خود را مهم و فهمیده میدانند و تفکر خود را بزرگ و شخصیت خود را مهم میدانند در این فکر هستند که کسی اطلاعات محرمانه آنها را کشف نکند و یا روزی خود را رهبر جهان میدانند و در این تفکر هستند که او میتواند جهان را تغییر بدهد و بر اساس تفکر خودش جهانی دیگر بنا بنهد.
تفکرشان وارونه است قرار و یا هدفی درست ندارند هر ساعت تغیر میکنند.
بلی این بود کمی در باره جاسوسان رژیم و هم کمی در باره تفکر وارونه و روانشناسی اجتماعی.
سلام بر آزادی
سلام بر شهیدان راه کرد و کردستان
زند باد آزادی و برابری .
17/6/2007
اسماعیل قادری سخنگوی حزب لیبرال دموکرات کردستان
یکشنبه

موضوع در رابطه با تاکتیک وزارت اطلاعات رژیم ایران در کشورهای اروپائی و سوئد.
شماره 2.
اطلاعات رژیم به دنبال کسانی است که بتازگی از عراق به سوئد و  کشورهای اروپائی آمده است تا از کارت سوخته آنها علیه پناهندگانی که از هر طریقی با ملاها مخالفت خودرا ابراز میکنند از این افراد سواستفاد کند.
و در این باره من با فردی حرف زدم چند روز پیش این فرد گفت فلانی یعنی علی خیلی خوبی برای ایشان داشته است توانسته است او را به افرادی دیگر معرفی کند و حتی توانسته بود مستقیم با سفیر رژیم ایران در استکهلم تماس برقرار کند و این هم به این معنا است که رژیم ایران به دنبال کسانی است که قبلأ مزدور رژیم سابق صدام حسین بوده اند و از آنها علیه پناهندگان دیگر سواستفاده میکند.
رژیم ایران در مرحله ی اول از کارهای اخلاقی و مسایل خانوادگی واخلاق خانوادگی وارد میشود اما خود رژیم این را فراموش میکند که برای اعتراف گرفتن از زنان زندانی به زنان زندانی تجاوز میکنند در زندانهای مخوف رژیم ملاها در ایران حالا آمده اند در اینجا از اخلاق و برخورد اخلاقی برای کسانی ساده لوح و عقبمانده مسایل اخلاقی وضع میکنند در این کشورها.
اما خود سران این رژیم فاقد اخلاق انسانی هستند که بر ایران و ایرانیان حاکم شده اند.
در این کشورها بر این اساس میخواهند بر ایرانیان مخالف کنترل داشته باشند.
1= تحریک همسایه ها
2= جمع آوری امضا با ضرب پول علیه مخالفین در این کشورها.
3= جاسوسی کردن علیه مخالفین تا بدانند با چه کسانی در ارتباط هستند و به افرادی که با شخص مخالف در ارتباط هستند تذکر میدهند که او فردی شرور و خلافکاری است با وی ارتباط خود را قطع کنند خلاصه از ترفندهای نامطلوبشان علیه مخالفین استفاده میکنند.
4= بودجه و هزینه این تبلیغاتها توسط اداره وزارت اطلاعات رژیم در تهران تامین میشود و حتی در ایران پولهای را میپردازند برای اینکه فرد مخالف را در انزوا قرار بدهند و من در مقاله گذشته ام نوشتم که بیشتر موادمخدرها توسط مزدوران وزارت اطلاعات رژیم ایران پخش میشود در این کشورها و از معتادین به مواد مخدر استفاده میکنند علیه فرد مخالف در اینجا.
5= فشار بر کسانی که مسلمان هستند برای اینکه بر سر فرزندانشان رو سری بگذارند یعنی برای حجاب گذاشتن بر سر دخترانشان بر آنها فشارهای وارد میکنند.
6= بر چسپهای خود ساخته علیه پناهندگان مخالف در این کشورها توسط ارسال نامه به مسئولین در کشورهای اروپائی برای مثال اگر فرد مخالف یک اهل تسنن باشد اتهامات وابستگی به گروه های تروریستی بر وی زده میشود و اگر یک فرد غیر مذهبی باشد اتهامات مرتکب به جرم در داخل کشور بر وی زده میشود. تا بیشتر بر جنایتهای خویش سرپوش بگذارند در حق به ملت و ملیتهای ایران جنایت کنند.
7= به راحتی مزدوران خودرا به این کشورها اعزام میکنند متأ سفانه در این کشور سوئد مزدوران وزارت اطلاعات رژِیم ایران آزادانه رفت و آمد میکنند و حتی اقامت در یافت میکنند و خود را برای عملیات تروریستی علیه منافی غرب خودرا آماده میکنند بدون هیچ مانعی  و باز در این باره خود را سرباز مهدی میدانند رهبران ایران را نماینده خدا بر روی زمین میدانند. چیزی که به هیچ عنوان صحت ندارد.
و علیه پناهندگان مخالف جاسوسی میکنند و متأسفانه کسانی هم با خود علیه پناهندگان بسیج میکنند تا دیروز عدالت خواه بود و مذهب را رد میکرد امروز میخواهد سرباز مهدی بشود.
8= استفاده از برادران کرد عراقی که زمانی در ایران در قرارگاه رمضان آموزش تروریستی دیده اند علیه افراد ایرانی در این کشورها برای مثال افرادی هستند که خودشان در این باره برای من تعریف نموده اند که کارت قرارگاه رمضان داشته اند و هنوز هم هنوز با رژیم ایران همکاری میکنند البته این افراد تعدادشان خیلی کم است اینها افرادی هستند عقبمانده و خود فروش همه کردهای آن قسمت دست به چنین کاری نمیزنند.
مثل ه درویش ا ع احمد که زمانی خودش مزدور رژیم ایران بوده و در حال حاضر در سوئد اقامت دریافت نموده است این افراد شاید تعدادشان به 10 الی 12 نفر برسد که در چند شهر پراکنده شده اند مثل این شهر حدود 2 نفر در همین شهر بر سر میبرند و در شهر فالشوپینگ 3 نفر دیگر هم هستند که در این باره پلیس در جریان است.
یکی از این افراد که روز اول با من ملاقات نمود گفت او اطلاعات جا و مکان گروه های مخالف رژِیم ایران را به ایران منتقل نموده است این فرد نامش ه د است که زمانی در ایران با کارت قرارگاه رمضان تردد نموده است در داخل ایران و دست به کارهای تروریستی هم زده است علیه حزب دموکرات کردستان و کومه له.
او برای من تعریف نمود چطور وی را به وزارت اطلاعات برده اند و از جا و مکان مخالفین در خاک عراق از وی سئوال نموده اند و او گفت هنگامی که از وی سئوال شده است اگر سئوال درست بود یک لامپ سبز روشن می شد و اگر درست نبود یک لامپ قرمز روشن میشد در وزارت اطلاعات در شهر مریوان در کردستان ایران  این فرد همیشه در رفت و آمد بوده تا زمانی که توسط وزارت اطلاعات یک ویزای جعلی بدست می آورد و به اروپا سفر میکند.
و در همین شهر یکی دیگر هم هست بنام( ا علی ) این فرد برای من توضیح داد که چطور یک کاروان از پیشمرگان حزب دموکرات کردستان  به کمین انداخته همراه با یک تیم از قرارگاه رمضان در نزدیکی شهر سلیمانیه ی کردستان و به قول این فرد 8 نفر از پیشمرگان حزب را به شهادت رساندند این گفته خود این شخص است که اهل شهر( اربیل) هولیر است و یکی دیگر هم هست که اسلامی است در همین شهر بر سر میبرد (ا عبدالله نام دارد) این دو فرد با هم روابط نزدیکی دارند.
و یکی از اسلام گرایان افراطی هستند.
خلاصه رژیم ایران برای بقائی خود دست به هر کاری میزند علیه مخالفین خود در این کشورها.
در باره کارهای جاسوسی مزدوران رژیم در این کشورها علیه مخالفین در مقالات گذشته ام توضیح داده ام که چطور علیه مخالفینش دست به هر کاری ممکن برای سرکوب فرد مخالف در اروپا میزنند متأسفانه بعضی از احزاب دست راستی به آنها کمک میکنند و علیه فرد مخالف امضا تومار میکنند در پارلمانها در این کشورها و اتهاماتی بی پایه و اساس و بر چسپهای دور از حقیقت به فرد مخالف رژیم وارد میکنند در این کشورها.
جنایت در داخل ایران.
وزارت اطلاعات بدنام ایران برای اعتراف گرفتن و درهم شکستن شخصیت زنان در زندانهای مخوف رژیم به زنان تجاوز میکنند این کاری است وقیح و احمقانه دور از معیارهای بین المللی حقوقی و حتی دور از معیارهای انسانی و اخلاقی که خودشان دم ازآن میزنند اخلاق و رعایت مسایل دینی است البته دین یک ابزار شده است برای خرید و فروش البته شاید گوجه فرنگی از دین ارزشش بیشتر باشد.
من بر این باور هستم که هزاران جنایت علیه زنان در ایران صورت گرفته است اما بعضی از زنان توان بیان آن را نداشته اند این خیلی سخت است هر کسی شهامت آن را ندارد این فقط شیر زن با شهامت دکتر رویا طلوعی بود بر جنایتهای وزارت اطلاعات پر بردشات و به افشای آن پرداخت دکتر رویا طلوعی زنی است با شهامت و شجاع که این هم لکه ننگی است بر پیشانی رژیم اسلامی و اسلام سیاسی. من امیدوارم همه زنانی که در زندانهای مخوف رژیم دینی ایران بوده اند و در خارج از کشور بر سر میبرند بیایند به افشائی جنایتهای رژیم در زندانهای مخوف به پردازند.
به خودشان جسارت بدهند مثل دکتر رویا با شهامت باشند.
بنا بر خبرهای که در ماه گذشته به دست ما رسیده است آخوندها زنان زندانی که سنشان جوان است شبها به خانه های خود برده و با آنها مسایل جنسی  و با زور به آنها موامخدر میدهند تا معتاد بشوند و این آخوندهای زندان بان خانه های ویلائی دارند برای کشیدن تریاک و سواستفاده های جنسی از دختران نوجوان زندانی شبهای جمعه دختران نوجوان را به این خانه ها میبرند و به انها تجاوز میکنند سپس به آنها موادمخدر میدهند تا بیهوش بمانند و معتاد بشوند.
و در این باره در چند ماه گذشته یک روزنامه نگار جوان با نام الهام الهه در زندانی در استان خراسان به قتل رساندند اول این دختر نوجوان و روزنامه نگار نوجوان را به خانه ویلائی یک آخوند زندان بان و معاون دادستانی خراسان میبرند سپس به وی تجاوز مییکنند و پس از تجاوز بر وی فشار می آورند تا از مواد مخدر استفاده کند او قبول نمیکند پس از این جر و جنجال آخوند تصمیم به قتل وی میگیرد و دو روز بعد اعلام میکنند که الهه خودکشی نموده است. اما در حقیقیت خود آنها ویی را به قتل رساندند نه او خود کشی نکرد جنایتکاران وی را کشتند.
جنایت در خارج از ایران.
با کشته شدن تروریست اردنی تبار مصعب الزرقاوی جنایتکار و افراطی.
من بر این باور هستم زرقاوی بدون همکاری وزارت اطلاعات رژیم ایران نمیتوانست آنقدر در حق به ملت و مردم عراق و علیه افرادی انساندوستی که برای کمک به مردم عراق به آن کشور سفر نموده بوند جنایت کند و دوام بیاوردو انسانهای بیگنا را به قتل برساند.
وزارت اطلاعات رژیم برای اهداف خود به زرقاوی و کمک مالی اسلحه میداد و از طریق خاک ایران با اوسامه بن الادن ملاقات میکرد و دستورالعملهای لازم برای کشتار مردم بیگنا عراق به تروریستها آموزش میداد و در این باره به گفته منابه اطلاعاتی غرب مصعب الزرقاوی برای آموزش شبه نظامیان خود از قرارگاه حمزه سید الشهدا که در 3 کیلومتری پاوه در منطقه سرسار در یک کیلومتری خانگاه در پائی کوئی شاهو قرار دارد
که این قرارگاه از 3 قسمت تشکیل شده است یک قسمت برای آموزش سربازی ایرانی یک قسمت دیگر برای آموزش فرماندهان سپاه پاسداران و قسمت سوم برای افراد خارجی یعنی تروریستهای خارجی که با آمریکا سر جنگ دارند برپا شده است و زرقاوی هم برای آموزش بمبگذاری و استهشادی بقول خودشان و آموزشهای انتحاری در قرارگا خمزه سیدالشهدا در پاوه آموزش میدیده است. رژیم ایران برای اهداف خود به زرقاوی پول و مهمات اسلحه میداد بنا بر خبرهای که بگوش رسیده است هنگامی که هواپیماهای آمریکایی مخفیگاه زرقاوی را بمب باران نمودند زرقاوی هنوز زند بوده و فقط زخمی شده بود یکی از شبه نظامیان طرفدار رژیم ایران برای اینکه دست رژیم ایران در جنایتها علیه مردم عراق و همکاری رژیم با زرقاوی افشا نشود ویی را در دم با چند گلوله به قتل رساندند.
و باز یک گروه  شبه نظامی که در ایران آموزش دیده اند و در حال حاضر در وزارت کشور عراق نفوز زیادی دارند دسته دسته افراد عراقی که اهل تسنن هستند دستگیر میکنند سپس آنها را به قتل میرسانند و در یک جای آنها را رها میکنند پس از این کار میروند آنجا و اعلام میکنند که چند جسد ناشناس که اثر شکنجه و با گلوله به قتل رسیده اند پیدا کرده اند .
این افراد در قرارگاه رمضان آموزش دیده اند و هنوز هم دسته دسته به ایران افراد را اعزام میکنند برای آموزش بیشتر تا اگر آمریکا به ایران حمله کرد از این افراد استفاده کند رژیم ایران علیه منافع غرب.
جاسوسی علیه پناهندگان و فتوای دوری از یهودیان بیشتر از 10 متر.
رهبر ولی فقیه در یک فتوای مخفیانه برای مسلمانان در کشورهای اروپائی ارسال نموده توسط مزدوران وزارت اطلاعات در این نامه از مسلمانان خواسته شده است اگر افراد یهودی را دیدند باید خود را بیشتر از 10 متر دور تر از فرد یهودی قرار بدهند تا بقول خامنه ای نجس نشوند زنی که در این شهر است و در اصل شیعه عراقی است یک روز با من حرف زد و گفت شما چه مذهبی دارید؟ من هم جواب دادم من یک انسان هستم اما دوست دارم یهودی بشوم گفت شوخی میکنید من جواب دادم نه مگر قرار است با شما سر شوخی داشته باشم. و او گفت علمای اسلام حرف زدن با یهودی حرام اعلام نموده اند من جواب دادم این به من ربطی ندارد.
این خانم یک ورقه به من نشانداد که در این نامه که با امضای علی خامنه ای در زیر آن آمده بود نوشته شده بود که بر اساس دین اسلام برای پاک شدن باید 10 متر دور تر از یک یهودی راه رفت من جواب دادم و گفتم آیا این یک مسخره نیست؟ جواب داد و گفت نه این حکمی است از سوی اهل بیت آمده است.
خلاصه با روز روشن یهودی ستیزی و پروپاگنده علیه مردم یهود در اروپا توسط رژیم ایران بدون هیچ مانعی پیشمیرود متأسفانه.
خلاصه اول ارسال نامه های فتوای بعد ارسال نامه های برای آموزش دادن آنها تا علیه افراد مخالف رژیم ایران جاسوسی کنند.
بلی از امروز بنشنیم و تا روزها بنویسیم در باره جنایتهای رژیم دینی ایران تمام شدنی نیست..
نازنین مهابادی یک دختر 17 ساله کرد که در حال حاضر 18 دارد در آستانه اعدام قرار گرفته است در این باره از مدافعان حقوق بشر و سازمانهای بشر دوست تقاضامندم به یاری این انسان بیگنا بشتابند و ویی را از چنگال بیعدالتی نجات بدهند. و به جنایتکاران اجازه ندهند به هرکاری که دلشان میخواهد دست بزنند یک نوجوان 18 ساله باید در دنیایی آزاد باشد اما نازنین 18 ساله در زمانی که هنوز 17 سال داشت به زندان مخوف رژیم افتاد و زمان 18 سالگی در زیر شنکجه و عذاب سپری میکند.
باز تکرار میکنم و از تمامی بشر دوستان و سازمانهای حقوق بشر میخواهم تا به یاری این نوجوان بشتابند.
در مقاله آینده ام در باره شجاعت و شهامت دکتر رویا طلوعی سمبول زنان کردستان مینویسم.. و در باره تئوریهای زیگموند فروید تعریف خواهم کرد.
با امید بر روزی که در جهان شکنجه و اعدام به طور کلی قطع و ممنوع بشود با امید روزی که در یک کردستان مستقل و آزادی باشیم.
صلح آرامش آزادی حق تعیین سرنوشت خویش و استقلال کردستان.
سلام بر آزادی درود بر روان پاک شهدای کرد و کردستان..
اسماعیل قادری
11/6/2006
سوئد







اطلاعیه در رابطه با تاکتیک جدید وزارت اطلاعات رژیم ایران

اطلاعیه در رابطه با تاکتیک جدید وزارت اطلاعات رژیم ایران در اروپا و سرپوش گذاشتن بر جنایتهای خود در حق به مردم و ملت ایران.

و تاکتیک آنها در برخورد با افراد مخالف در این کشورها
در تاریخ 16/4/2006 اطلاعات سپاه پاسداران با عناصر وابسته به خود مخفیانه نشست برگذار نمود در همان جا حدود 150 نفر بقول خودشان سربازان مهدی(خیالی) را برای فرستادن به خارج قبل از نشست آماده کرده بودند این افراد قرار است در کشورهای اروپائی در باره حضرت مسیح و نزدیکی دین مسیح با فرقه شیعه و حتی خوردن گوشت خوک برای حسننیت شیعه در باره آزادی و بتلیغات برای پیشبرد دین اسلام در این کشورها این افراد این وظائیف بر دوش گرفته اند از سوی رهبری به این افراد اطلاعاتی که از سوی رژیم ایران به خارج فرستاده شده اند اجازه یافته اند گوشت خوک را بخورند و خود را آزادیخواه جلو بدهند و شناسائی مخالفین و حئی اگر شده مخالفین را به قتل برسانند در کشورهای اروپائی.
کار اطلاعات رژیم بر خلاف گذشته بر 6 اصل تشکیل شده است این 6 اصول باید رعایت بشود که در زیر آن را مشاهده میکنید.
1= خوردن گوشت خوک در جلو اروپائیها.
2= تعریف از حضرت مسیح و مقایسه مسیح با مهدی خیالی.
3= روابط با افراد کشیش در کلیساهای این کشورها و تعریف بیشتر از دین و اهداف رهبران رژیم ایران.
4= شناسائی مخالفین و جمع کردن امضا در محیط زندگی آنها علیه مخالفین و تحریک کردن افراد این کشورها علیه مخالفین و برای مثال میگویند اینها دروغگو هستند در ایران چنین مشکلاتی که آنها ازش حرف میزنند وجود ندارد اینها مجرم هستند به خاطر جرم سنگینی که مرتکب آن شده اند فرار کرده اند از کشور خلاصه دست به هر کاری میزنند برای این بر جنایتهای خود سرپوش بگذارند و خود را دموکرات جلو بدهند.
برای مثال اگر یک سوئدی از یکی از این ماموران وزارت اطلاعات سئوال کند چرا در ایران سیاسین را اعدام میکنید در جواب به این صورت جواب میدهند ما در ایران به هیچ عنوان افراد سیاسی را اعدام نمیکنیم ما فقط مجرمین و افراد شروررا اعدام میکنیم که ما بر اساس قوانین خود حکم اعدام داریم.
خلاصه به هر دربی وارد میشوند تا با مخالفین مقابله کنند از راه اقتصادی و مادی گرفته تا کارهای ناشایسته ی دیگر مثل توضیح مواد مخدر و کارهای دیگر.
من یک نفر میشناسم که اسم خودش گذاشته علی او گفت روزی مهدی به زمین باز میگردد و حضرت مسیح پشت سرش است همه را از زمین برمیدارد و زمین را شستشو میکند. و من هم به او گفتم آیا این خیالپردازی نیست؟ در جواب گفت نه این حقیقت است.
و باز از وی سئوال نمودم آیا اگر آمریکاه به ایران حمله کند چه واکنشی بر خود نشان میدهد؟ در جواب گفت سفارت آمریکاه در استکهلم منفجر میکنم. من به وی گفتم چرا؟ جواب داد و گفت من سرباز مهدی هستم و هر کسی به ایران و راه روان مهدی حمله کند ما به آنها حمله میکنیم.
من باز از ویی سئوال نمودم آیا در ایران چکاره بوده است؟ در جواب گفت پاسدار بوده و هنوز هم یک پاسدار هستم پاسدار به معنایی سرباز مهدی است.
من باز از ویی سئوال نمودم آیا اگر دولت سوئد پشت آمریکاه را بگیرد در این کشور دست به خرابکاری میزند؟ در جواب گفت من سرباز مهدی هستم در هر جا و هر مکان منافع راه روان مهدی تهدید شد برای ما فرقی نمیکند کجا باشد و کدام کشور باشد از سوی ما سربازان مهدی مورد حمله قرار میگیرد.
من به وی گفتم یعنی سوئد هم در امان شما نیست؟ در جواب گفت بلی همینطور است.
بعد از این گفتگو گفت من در اصل ضد کرد هستم در هر جای یک کرد را دیدم که علیه ایران بنویسد و یا بدگوی کند ما سربازان مهدی و یاوران مهدی ویی را به مجازات میرسانیم.
من در جواب به ویی گفتم خوب من هم در باره ایران مینویسم آیا من هم مورد هدف شما هستم؟ در جواب گفت بلی اگر پایت به ایران بخورد شما را مجازات خواهیم کرد.
من هم یک پرچم کردستان که همراه با پرچم آمریکاه بهم چسپانده ام به ویی نشان دادم و گفتم من هم سرباز این پرچمها هستم فهمیدی؟ در جواب گفت بلی اما ما پیروز میشویم بر یهودیان و آنهای که با صهیونیستها همکاری میکنند.
باز یکی دیکر هم هست اسم خودش گذاشته مجید. چند باری گفت در ایران سیاسی را اعدام نمیکنند. چیزهای دیگر هم هست باید در این باره نوشت و تحقیق نمود تا نتایج نهائی.
5= یهودی ستیزی و تعریف درباره زمان امپراطوری روم و شکنجه شدن حضرت مسیح در آن زمان توسط یهودیان در کلیساها برای مردم این کشورها اروپائی. و تحریک مردم این کشورها علیه یهودیان و کمک مالی به نازیستهای ضد یهودی در کشورهای اروپائی. برای مثال مخالفین رژیم ایران وابسته به اسرایئل میدانند و همه را به همکاری با اسرایئل متهم میکنند.
6= مراقبت از افراد مخالف و کجا کار میکنند با چه کسانی در ارتباط هستند. زمانی این همه اطلاعات را در رابطه با فرد مخالف بدست آوردند بعد دست به حتئی توضیع بروشیر ها به داخل خانها علیه فرد مخالف و یا اینکه به افرادی که پول ندارند و یا معتاد به مواد مخدر هستند ارتباط برقرار میکنند و از آنها میخواهند به فلان کسی که با یک ایرانی مخالف در ارتباط است زنگ بزند و خود را پلیس معرفی کند و میگوئید شما با فلان کسی رفتار نکنید او از سوی پلیس تحت تعقیب است و ما از شما درخواست میکنیم که روابط خود را با این فرد قطع کنید ولی در این باره به او چیزی نگوئید ما اگر نیاز باشد باز بیشتر با شما حرف خواهیم زد در این باره.
بلی رژیم ایران به هر دربی میکوبد علیه مخالفین خود در این کشورها متأسفانه خیلی آسان و بدون هیچ مشکلی اقامت را دریافت میکنند و گستاخانه به کار جاسوسی مشغول میشوند و علیه پناهندگان سیاسی امضا جمع آوری میکنند و اتهامات بی پایه و اساس و بر چسپهای خود ساخته به مخالفین میزنند و در این باره ملیونها دلار خرج میکنند در حالیکه مردم ایران در زیر شدید ترین خط فقر بر سر میبرند فقط تعدادی که با رژیم همکاری میکنند زندگی دارند.
با تروریستها همکاری میکند و دارائیهای ملت ایران را به تروریستها میدهند و در حالیکه در ایران بین 8 و 9 تا 10 ملیون بیخانمان و بدبخت و فقیر و تهی دست داریم که توان پرداختن کرایه خانه را ندارند. برای اینکه از راه ترکیه بتواند از بحران عمیقی که در منطقه ایجاد نموده است نجات یابد دست همکاری داده است و در عمل به عمق 5 کیلومتری خاک کردستان فدرال وارد شد و مقرهای حزب کارگران کردستان را بمباران نمود چندین روستاه را ویران نموده است در منطقه رزم نمائی میکند و اسرایئل را تهدید میکند.
رئیس وزرای اسریئل حرفهای احمدینژاد رابا ادولف هیتلر مقایسه کرد که او دست به کشتار یهودیان زد و نزدیک به 6 ملیون انسان را زند بگور نمود و در کوره آتش زنده زنده سوزاند.
در منطقه دو ملت مظلوم همیشه با جینوساید و قتلعام روبرو شده اند ملت کرد و ملت یهود . رژیم ایران هنوز هم هنوز در قتلعام ملت مظلوم کرد کار میکند از سرکوب گرفته تا کشتن جوانان در خیبانها در جلو چشم مردم. و در این باره وزارت اطلاعات نفرات خودرا دسته دسته روانیه ی کشورهای اروپائی میکنند تا با ملت کرد و کردهای مبارز مقابله کنند. و بازه دراین باره از افراد خود میخواهند خود را به روانی بزنند تا به آسانی اقامت را دریافت کنند که خیلی آسان در همین کشور سوئد نزدیک به 29 نفر از سپاه پاسداران رژیم به تازگی اقامت دریافت نموده اند و مزدوران و جاشهای خود فروش هم هستند که به همه توهینهای ناشایسته علیه مخالفین دست میزنند و با ضرب پولهای مردم ایران در سدد از بین بردن مخالفین هستند و به جاشهای خود فروش پول میدهند تا به مخالفین و مبارزین توهین کنند نمونه این توهینها و لجنپراکنیها سایت کومه له شناسی است که به تازگی توسط وزارت اطلاعات ایران و مزدوران آن راه اندازی شده است.
و اولین اتهاماتی که به مخالفین میزنند این است که فرد مخالف را دروغگو جلو میدهند.
به افراد این کشورها گوشزده میکنند فردی که در باره ایران حرف میزند دروغگو است و همیشه دروغمیگوید خلاصه از دروغ شروع میکنند اما فراموش میکنند که خودشان دروغگو ترین دنیا هستند آب و برق مجانی میکرد کجا است این آب و برق مجانی؟
کجا است اتوبوسهای مجانی سری 75 تومان پول نفت کجا رفت؟
مگر این حکومت با دروغ سر پا نیست؟
خوب حقیقت را دروغ اعلام کردن و دروغ هم حقیقت اعلام کردن چیزی است مسخره.
خوش رقصی و فرستادن نامه های مخفی برای کلیساها و اتهامات بی اساس به کردها تحت عنوان قتل عام مسیحیان بدست کردها آیا این دروغ نیست؟ کردها نه حاکمیت داشته اند تا ارتش و نیروی آنچنانی را در دست داشته باشند تا کسی را بکشند و اگر رویدادی هم رویداده باشد مسئولیت این جنایت بر گردن دولتهای است که دست به چنین جنایتی زده اند نه کردها خودشان قربانی هستند.
استفاده از کارت سوخته صدام توسط رژیم ایران علیه ملت مظلوم کرد تازگی ندارد برای همه واضح و روشن است.
بلی اطلاعات رژیم ایران دست به هر کاری میزند در اسلام اصولأ گوشت خوک حرام است اما توسط سران رژیم ایران برای مزدوران و عیادی خود حلال نموده است این فتوا توسط علی خامنه ای صادر شده است برای افراد اطلاعاتشان در کشورهای اروپائی و برای نزدیگ تر شدن افراد مزدور با افراد نژاد پرست و یهودی ستیز در این کشورها اتخاز شده است.
و در همین شهری که من زندگی میکنم حدودأ 3 پاسدار از سپاه قدس بر سر میبرند و به اضافه ی تعدادی از شیعه های عراقی تعدادشان دو الی 3 خانواده است در مورخ 13 تا 14 ماه مارس در همین سال یک نامه که توسط پست چی آمده بود از پست چی میگیرند و میبرند در این باره پلیس تحقیق میکند هنوز.
خلاصه ما یک مثال خوب داریم هنگامیکه مورها در حال نابود شدن هستند بال و پر در میاورند و سرگردان به هر بیابانی سر میزنند تا روزی که فسل سرما میرسد عمرشان تمام میشود رژیم ایران هم مثل مورها شده است امروز.
بلی رژیم ایران در کشورهای اروپائی هروین پخش میکند در شهر مالمو حدود 120 نفر توسط مزدوران رژیم معتاد شده اند به گذارش سید سونسکا داگبلادت.
و در همین دو شهر یعنی ماریستاد و این شهر مزدوران رژیم در باره پخش موادمخدر این کشور دست بالای دارند این موادهای کشنده توسط س ع ی د یکی که دو تا نام دارد م ج د و اح م د پخش میشود.
اگر تا روزها و ماه ها بنشینی و بنویسید از جنایتها و خرابکاریهای این رژیم حرف زده بشود تمام شدنی نیست.
بتازگی چند خانواده که به این شهر آمده اند و در برخوردشان بوی جاش از ترز برخوردشان می آئید که من چند باری با آنها حرف زدم دیدم که خیلی توهین میکنند دیگر صبر نکردم با اصول جوابش دادم و اگر نیاز باشد اسم و حتئی عکسشان همراه باصدا بر روی انترنت میگذارم برای اطلاع عموم.
جاشهای پیشین هستند که زمانی در عراق جاش بوده اند هنوز هم دنبال جاشایتی هستند.
این باره رو به ایران نموده اند که چند نفری آنها را درس میدهند در این باره.
بلی مزدران و خودفروشان روزی باید در برابر مردم قرار گیرند و از مردم معذرت خواهی کنند.
زند باد عدالت برابری و آزادی.
نابود باد کوردلان و مزدوران خود فروش.
سلام بر آزادی درود بر روح و روان پاک شهدائی کرد و کردستان که مخلصانه در دفاع از خاک پاک کردستان جان خود را فدا نموده اند.
در این باره میخواهم در مقاله آینده ام بنویسم سازمان مجاهدین خلق ایران باید رسمأ از ملت و مردم کردستان معذرت خواهی کنند توسط انتشار نامه و فرستادن نامه برای رهبران کردستان و ریئس جمهور کردستان نامه بفرستند و از راه آنها از مردم کردستان معذرت خواهی کنند.
چرا چون در کلار و کرکوک مردم بیدفاع را هدف قرار دادند.
سلام بر شما شیر مردان پیشمرکه کردستان دست همه شماها میبوسم پیشمرگهای قهرمان و از خود کذشته کردستان.
زند باد آزادی و عدالت اجتماعی سرنگون باد دیکتاتوری و آدم کشان.
اسماعیل قادری
7/5/2006
موضوع اطلاعیه در باره لانه جاسوسی و تروریستی رژیم ایران در کشورهای همجوار و کشورهای اروپایی.
در مورخ 11/1/2007 نیروهای آمریکای بعداز اینکه اطلاع یافته بودند که یک تیم عملیاتی تروریستی از سوی سپاه پاسداران به کردستان سفر کرده اند و مشغول طراحی یک عملیات تروریستی و بسیج کردن بعضی از جاشهای خود فروش هستند کماندوهای آمریکای به کنسول ایران در هولیر حمله نمودند و در این ساختمان 5 نفر از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران  و یکی از مهرهای رژیم با نام حسن عباسی که یکی از ایدئولوگهای سپاه پاسداران و از دست اندرکاران ارشد تشکیلات تروریستی جمهوری اسلامی در بین افرادی است که در روز پنجشنبه در شهر هولیر پایتخت کردستان توسط کماندوهای آمریکای دستگیر شده است. حسن عباسی از ایدئولوگهای سرشناس سپاه پاسداران و از مدافعان سر سخت صدور تروریسم و بنیادگرایی اسلامی در رژیم آخوندها بشمار می آید در کردستان توسط نیروهای آمریکای دستگیر شده است. رژیم ایران این خیال را در سر داشت تا با بسیج کردن بعضی از جاشهای پیشین رژیم بعث منطقه کردستان را نا آرام کند و آزادی ملت و مردم کردستان را برهم بزند اما نمی دانست که فرزندان این ملت بی خیال نه نشسته اند و دائم در فکر مردم و ملتشان هستند و این توطئه ننگین را خنثی نمودند و به نیروهای چند ملیتی اطلاع دادند که هر چه زود تر این جانیان را دستگیر کنند تا جان هوطنان کرد در خطر آتش جهنمی ملاهای شیطان صفت قرار نگیرند. دولت ایران به خوبی میداند که دخالتهای روزمره این رژیم در عراق برای همگان روشن و کشف شده است  این بار از خاک کردستان میخواست شروع کند و جان هوطنان را به خطر به اندازد و رژیم ایران باز نگران وجود احزاب کرددر کردستان است یکی از طرحهای سپاه پاسداران این بود تا با بسیج کردن مزدورانش دست به ترور اعضا و کادرهای حزب دموکرات کردستان و کومه له و اتحادیه انقلابیون کردستان ایران بزند و خوشبختانه این توطئه ننگین کشف شد و خنثی شد و فرزندان خلق کرد با زکاوت و آگاهانه جلو این فاجعه را گرفتند بیشک رژیم ایران یک رژیم بنیادگرا و تروریست پرور است چندین بار دست به ترور کادرها اعضای کومه له و احزاب دیگر زده است و جان خیلی از فرزندان خلقمان را گرفته است و آنان را بشهادت رسانده است رژیمی است که از جانوران انسانخوار بد تر است  باز این رژیم به جانوران ترویست اسلامی کمک مالی میکند تا منطقه را هرچه بیشتر بی ثبات کنند و کرده است.  رژیم دارای چند تیم تروریستی است
1= تیم شناسایی افراد مخالف رژیم.
2= تیم امنیتی که منطقه را زیر نظر دارند و تا جا و مکان فرذ و یا گروه مخالف را زیر نظر داشته باشند.
3= تیم ضربتی تیمی است که فقط مسئول عملیات ترور کردن در اختیار دارد. شما همه شاهد بودی که در یک روزنامه سوئدی بنام میترو در باره افشای جاسوسان رژیم در 3 شماره در مورخ 20و 21 و 22 دسمبر سال 2006 انتشار یافت هستید.
این تیمهای تروریستی مستقیم از سوی رهبری تشویق میشوند و زیر نظر علی خامنه ای قرار دارند این تیمها تشکیل شده است از سپاه پاسداران یعنی بخش اطلاعات سپاه وزارت اطلاعات و تیم بسیج انتحاری (شهادت طلبان) است که مستقیم تمامی عملیاتها را در اختیار دارند  و چند تیمی از این گروه ها در عراق فعالیت میکنند  این تیمهای که در عراق فعالیت میکنند عبارتند از کسانی که برای نابودی اهل تسنن در عراق کار میکنند  یعنی عراق باید یک پارچه شیعه بشود نام دارد. این گروه ها دسته دسته سنیها را دستگیر میکنند و سپس آنها را شکنجه کرده بعداز شکنجه آنها را میکشند و به جای می اندازند و سپس به پلیس عراق اطلاع میدهند که چند جنازه ناشناس را پیدا کرده اند که شکنجه شده اند و تیرباران شده اند. تیمهای دیگری که بتازگی تشکیل شده اند یعنی در سال 2003 به بعد تشکیل شده است توسط رهبری عبارتند از 2 گروه.
1= بسیج کردن مردم منطقه علیه منافع آمریکا و مسلح کردن افرادی که با آمریکا مخالفت دارند. و نابود کردن مجاهدین خلق در عراق کار میکننداین تیمهای تروریستی رژیم ایران.
2= رساندن کمک مالی برای گروه های تندرو که با آمریکا سر دشمنی دارندباز به این گروه اسلحه و پول را در اختیاراین گروه ها و صلح ستیزان و گروه های تروریستی در خاورمیانه میرسانند  یعنی مسئول رساندن مهمات اسلحه پول  برای گروه های ضد آمریکایی در منطقه در اختیار دارد.
این گروه ها مستقیم از سوی رهبری مامور میشوند تا پول و اسلحه در اختیار گروه های تروریستی قرار بدهند. که حسن عباسی مسئول مستقیم گروه برون مرزی است که برای تامین مالی حزب الله لبنان گروه های تندرو فلسطینی ارتش مهدی (مقتدا صدر روحانی تندرو عراقی) تامین میکند  اما مسئول اصلی محسن رضایی و فرمانده سپاه پاسداران بخش اطلاعات در این کارها مستقیم دخالت دارند. در مورخ 25/10/2006 که این تیمها در کرمانشاه با حضور چند تنی از جیش المهدی  تشکیل جلسه داده بودندو در این نشست 175میلیون دلار بعنوان پاداش به مقتدا صدر از سوی رهبر ایران بخشیده شدو در این نشست در حدود 3 روز به طول انجامیده بود مسئله کردستان را در آینده مترح شده بود که قرار بر این بود در کردستان عراق یک گروه مذهبی و تندرو را تشکیل بدهند تا در آینده بعد از نابودی تمامی اهل تسننها به جان کردها بروند حسن عباسی در این نشست حضور داشته بود و برای رهبری کردن چنین گروه هی تندرو و تروریست در کردستان تاکید کرده بود و به کردستان سفر کرده بود تا روزی که توسط کماندوهای آمریکایی دستگیر شد در کردستان بود حسن عباسی رهبری 2 تیم خصوصی که باید در کردستان بطور خصوصی جاسوسی کنند در اختیار داشت که این گروه ها مسئول جمع آوری اطلاعات در باره دولت کردستان و نحوی عملکرد این دولت و جاسوسی برای اینکه اطلاع داشته باشند که آیا اسرائیلی در کردستان هستند یا نه به کردستان سفر کرده بود. و حسن عباسی خود چند بار با اعضای اتحاد اسلامی کردستان نشست داشته است شخصأ و به آنان گوشزده کرده بود که برای کمک مالی و دریافت آن به تهران سفر کنند اما اتحاد اسلامی کردستان این پیشنهاد را رد کرده بود چرا چون میدانست که منافعش در خطر می افتد اگر با رژیم ایران همکاری کند. اما چند مزدوری به حسن عباسی قول داده بودند که در کردستان با تروریستهای رژیم ایران همکاری کنند که تعدادشان 6 نفر بیش نیست.  که چند نفری از این مزدوران در کشورهای اروپایی بر سر میبرند. قرار بر این بود که رژیم ایران زیر به زیر یک گروه تروریستی در کردستان و بر اساس خواست و مرام جمهوری اسلامی باشد تشکیل بدهد اما این خواب بر آب شد و همه توطئه ها کشف شد که با در اختیار گرفتن تمامی اسناد و مدارکی که در کنسولی ایران در هولیر وجود داشت امروز در اختیار آمریکایها قرار دارد و به این زودی این توطئه ها برملا و افشا میشود و مردم کردستان که مورد هدف رژیم هستند از این توطئه ها با خبر میشوند که با خبر هستند.
در باره تیمهای خارج از کشور مثل اروپا.
تیمهای جاسوسی از 4 تیم تشکیل شده است تیم اول عضوگیری تمامی شیعه های که در کشورهای اروپایی بر سر میبرند.
1= عضو گیری و جمع آوری شیعه های تندرو در اروپا برای زیر خدمت گرفتن آنها و دادن پول به این گروه ها در اروپا.
2= تیم جاسوسی علیه نویسندگان مخالف رژیم و گروه های سیاسی مخالف رژیم ایران در اروپا این تیمها مسئولیت دارند که افراد مخالف رژیم را شناسای کنند و علیه آنها ورق بازی کنند.
3= مسایل اقتصادی این تیم مسئول وعدهای اقتصادی به افراد مسئول در این کشورها هستند به شرط اینکه فرد مخالف را سرکوب کنندو یا اینکه برای فرد  سیاسی و مخالف رژیم مشکل تراشی کنند. این تیم باز پول میدهند تا به هر بهانه ای که شده است فرد مخالف را بدنام کنند و اتهامهای را به ویی بزنند.
4= این تیم مسئول پرداخت پول به کسانی است که در این کشورها با پناهندگان مخالف هستند. تیم 4 سه نوع مسئولیت دارد یک تبلیغات علیه یهودیان  2 دادن پول به آنهای که پناهنده ستیز هستند 3 روبط با افراد سیاسی و مسئول در این کشورها برای محدود کردن فرد سیاسی و گروه های سیاسی ضد رژیم ایران در این کشورها این تیمهای مستقیمأ زیر نظر وزارت اطلاعات قرار دارند و تیم 3 باز مسئول است که با شیعه ها روابط داشته باشد و آنها را برای خدمت به رژیم تشویق کنند. برای هدایت کردن این تیمها مسئولیتش مستقیمأ بر اغده  سفارتخانهای رژیم در این کشورها است سفارتخانها وسایل و راه را برای ورود این تیمها به جامعه آروپاییها هموار میکنند.
این تیمها باز مسئول پخش و توضیع مواده مخدر چون دیپلمات هستند آنها را باز رسی نمیکنند و راحت مواد مخدر را به اروپا منتقل میکنند این تیمها چرا چون بیشتر کسانی که برای رژیم کار میکنند معتاد به موادمخدر هستند در این کشورها.
در 3 ماه گذشته یک روزنامه سوئدی بنام سیدداگبلادت نوشته بود که تمامی تریاکهای بسته بندی شده توسط دیپلماتهای ایرانی و ترکیه ای به اروپا منتقل میشود و این خیلی نگران کنند است. 
در باره وضع داخلی ایران.
رژیم ایران خیلی از دانشجویان کرد را از درس محروم کرده است و بعضی از دانشجویان را زندانی کرده است و در کردستان نفت و گاز وجود ندارد و رژیم نمیخواهد گاز را در اختیار مردم کردستان قرار بدهد و این هم خودش یک نوع تحریم است که از سوی رژیم ملایان بر کردستان اسیر تحمیل میشود در کردستان گاز و نفت نیست در حالیکه در استانهای دیگر ایران مثل مناطق فارس نشنین از همه چیز برخوردار هستند  ما این را یک نوع جینوساید علیه ملت و خلقمان میدانیم که از سوی سیاستمداران رژیم تروریست پرور بر این ملت محرو تحمیل شده است. و ما این عمل شرم آور را محکوم میکنیم.
زند باد آزادی و برابری.
سلام بر آزادی درود به روح و روان پاک شهدای کرد و کردستان که مخلصانه برای آزادی و استقلال کردستان جان خود را فدا نموده اند.
راهشان پرفتوح .
سرنگون باد رژیم دیکتاتوری مذهبی در ایران.
13/1/2007
اسماعیل قادری
من از طرف خودم از تمامی خوانندگان عزیزی که نوشتهای من را میخوانند درخواست میکنم اگر اشتباهی را در نوشته های من دیدند از این بابت معذرت میخواهم چون با کامپیوتر مینویسم حتمأ اشتباه هم میشود.. با تشگر.
این هم ویدیوی حسن عباسی است در زیر



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر