۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

موضوع اطلاعیه دفتر سیاسی حزب لیبرال دموکرات کردستان بمناسبت فرارسیدن روز جهانی کارگر.


موضوع اطلاعیه دفتر سیاسی حزب لیبرال دموکرات کردستان بمناسبت فرارسیدن روز جهانی کارگر.

 کارگران و زحمتکشان جهان بر علیه ظلم و ستم برخیزید و در هرکجا که هستی در برابر ظلم و بی عدالتی و ستم و استثمار سکوت نکنید و علیه ظلم و ستم اعتراض کنید در این باره باید همه کارگران و زحمتکشان جهان یک صدا و متحد شوید تا اسثمارگران را به زانو در آورید.
ما بنام کادرهای حزب لیبرال دموکرات کردستان این روز را به تمامی کارگران و زحمتکشان جهان و بخصوص کارگران کردستان و کارگران ایران تبریک میگویم و آرزومندیم روزی برسد همه از حقوق برابر و یکسان برخوردار باشند و باز به امید روزی ظلم و ستم و استثمار ریشکن شود و در این گیتی پهناور کسی دیگری را نیازارد و حق و حقوق دیگری را پایمال نکند. یک کارگر بیچاره باید با حقوقی ناکافی امرار معاش کند اما یک کارفرما که 95% هزینه به جیب میزند و تنها 5% نصیب کارگر بیچاره میشود باز کارگران را استثمار میکنند.
متأسفانه در کردستان و در سرتاسر ایران کارگرانی هستند که به نان شب محتاج هستند کارگران هر روز باید از رائس ساعت 6 صبح به میدانها بروند شاید کسی بیاید و یکی از آنها را برای کار با خود به برد اگر کار گیرش آمد خوب بتواند پول ناچیزی را دست و پا کند برای سیر کردن شکم بچه هاش  و اگر کار گیرش نیامد باید خانواده کارگر بیچاره با شکم گرسنه  روزها و ماه ها تحمل گرسنگی و بد بختی و بیچارگی کنند  این هم به سبب نظام خیالی و پوشالی فئودالی و یا مذهبی صورت میگیرد.
و به سبب نبودن عدالت اجتماعی و نبودن تضمینهای حق کارگران با روز روشن پایمال میشود و اگر یک کارگر از وضعیت معیشیتی خویش شکایت کند هزار و یک اتهام برای ویی درست میکنند بر هم زنند امنیت و اتهامهای دیگر بر ویی وارد میشود در این نوع نظامهای پست و آدمکش و استثمارگر.
ما از عزیزان زحمتکش در سرتاسر ایران درخواست میکنیم که با هر ملیت و یا قومی که به آن متعلق هستند دست در دست یکدیگر بگذارند و یک صدا برای  خواست بر حق خویش به یاران کارگر دیگرشان به پیوندند و یک صدا و یک دست به خیابانها بریزند و تا گرفتن حق خود از پای نه ایستید کارگر همه یک طلب دارند آنهم حق برخورداری از زندگی سالم و حق سلامتی دریافت حقوق برابر و متساوی و یکسان است و ایجاد کار و شغول برای مردم و تضمینهای بیشتر برای کارگران است و بر خورداری از حق بیمه و رفاه و زندگی خوش است.
من کارگر هستم در چهارچوب این مرز زندگی میکنم برای این کشور زحمت میکشم چه در آخر از حق بیمه اجتماعی محروم هستم لیکن آخوندها در لبنان و در عراق و کشورهای دیگر از حق بیمه اجتماعی در ایران برخوردار هستند و هر ماه به طور معمول به ایران سفر میکنند و حقوق خود را دریافت میکنند لیکن من کارگر و هزار و یک پینه بر کف دستانم است از حق بیمه اجتماعی در ایران محروم هستم ما در ماه و سال توان خریدن یک کیلو گوشت را نداریم ما سالها از خوردن گوشت محروم هستیم از همسایه ها نان قرض میگیریم نان نداریم بچه هایمان گرسنه هستند مجبور میشویم تا بچه هایمان به خیابانها به فرستیم تا شاید کسی دلش بسوزد به ما کمکی بکند بر همین اساس است که بچه های خیابانی روز به روز بیشتر میشوند آیا مسئولین آمده اند از این بچه ها سئوال کنند چرا به خیابانها آمده اند؟
و برای چه آمده اند خوب آن زمان با سئولاتی فراوان روبرو میشوند که جوابش مشکل خواهد بود برای مسئولین و ما پول نداریم تا کرایه خانه را به پردازیم بعضی از کارگران قرضار صاحب خانه هستند توان پرداخت کرایه خانه را ندارند به بانک هم میروند که با این جواب روبرو میشوند که آنها اعتبار ندارند تا پول را از بانک قرض کنند خوب ما چه کار کنیم؟
رژیم ایران هر ماه بین 450 میلیون دلار را بین گروه های تروریستی در خاورمیانه توضیح میکنند اما فراموش نموده اند که با این پول میتوان خیلی کارها را در ایران کرد درست کردن یک مدرسه  یا اگر این پول را بین فقرا در ایران توضیح بشود باور کنید سوابش از رفتن به بهشت خیالی و پوشالی بیشتر است.
ما در ایران نزدیک به 23 میلیون انسان داریم  نزدیک به جمعیت عراق است که در زیر فقر شیدید بر سر میبرند شب در خیابانها میخوابند برای سیر کردن شکم خویش دست به فروش کلیه های خود میزنند و به نان شب محتاج هستند اما دولت اسلامی ثروت این محرومین را به دیگران میبخشند آن هم برای اهداف خویش و برای کارهای تروریستی برای این معزل اجتماعی چاره اندیشی نمیکنند در زمان ریاست جمهوری خاتمی وضعیت کمی فرق کرد و کار تا حدی رو به خوبی میرفت اما با آمدن احمدینژاد همه را بر هم خورد کارهای که قبلأ وجود داشت آن هم از بین رفت و اوضاع وخیمتر شد.  ما نمیگویم که خاتمی خوب بود خاتمی از آنها بد تر بود اما در حال حاضر اوضاع خیلی به هم ریخته است زندگی خیلی سخت شده است در ایران و ایران برای ایرانیها یک جنهم شده است بخصوص برای کارگران بدبخت و بیچاره.
راستی در طول این 29 سالی که آخوندها حکومت میکنند سیر نشدند از دزدی اموال ملت محروم ایرانی  ایران کشور فقیری نیست  و یک کشور ثروتمند است اما این ثروت به جیب دزدان میرود دزدان مذهبی  که هرگز سیر نمیشونداز دزدی اموال محرومین.
رژیم اسلامی ایران یک رژیم تبعیض آمیز است میان ملیتهای ایرانی تبعیض قائل میشوند کارگران کرد را دسته دسته از کار اخراج میکنند نمونه آن این بود که معلمان کرد را از کار خود اخراج کردند و به جای آنها افراد مذهبی و وابسته به نظام خیالی و پوشالی مذهبی بر سر کار آوردندو داشنجویان کرد را خانه نشین نمودند و از درسشان محروم کردند و باز در کردستان هر روز نیروی تروریستی انتظامی دست به قتلعام جوانان کرد میزنند نمونه آن این بود که وریا محمدیان را در خیابان در شهر مریوان در این ما به شهادت رساندند مزدوران اطلاعات رژیم دینی ایران.
رژیم جمهوری اسلامی یک نظام دیکتاتوری مذهبی میباشد که از نوع دیکتاتورهای دیکر بی رحمتر است نسبت به هموطنانش و بی رحمانه دست به سرکوب مردم میزنند و مردم را به آسانی به قتل میرسانند بدون اینکه کسی و یا دولتی یا سازمان مللی از این جنایت لب اعتراض را بگشاید.
راستی سران رژیم ایران برای مردم لبنان و مردم فلسطین اشک میریزند چرا برای ملت ایران اشک نمیریزند و دست به چاره اندیشی نمیزنند تا زندگی مردم را بهتر کنند؟
خوب ما در ایران بیشتر از جمعیت  لبنان و فلسطینی فقیر و ندار و تهیه دست داریم چرا فکری به حال آنها نمیکنند مگر اینها ایرانی نیستند؟
به نظر بنده این رژیم و سران این رژیم ایرانی نیستند و به فکر ملت و مردم ایران نیستند و نبوده اند.
از راهی جنگ طلبی و بحران آفرین هستند و از طرف دیگر اموال ملت ایران را به تروریستها میبخشند.
راستی چرا از بحران داخلی ایران روزی نمی آیند صحبت کنند همش فلسطین و لبنان است و دارند مردم را به فراموشی میسپارند.
من کارگر را با شکم گرسنه رها میکنید و به فکر دیگران هستید؟  و اموال کارگران به دیگران میبخشید و کارگران باید شب با شکم گرسنه سر را روی بالشتی بگذارند که هزار و یک پینه خورده است حتی تواند پرداختن کرایه خانه را هم نداشته باشد به نان شب محتاج باشد و از راه دیگر میلیونها دلار را به گروه های دیگر در بیرون از مرزهای ایران بخشوده بشود آیا این چه وجدانی است؟ نفرت بر این زندگی .
از راهی مبارزه با بد حجابی راه را برای سرکوب زنان هموار نموده و این جنایت را قانونی کرده است رژیم زن ستیز آخوندهای مکار.
در طول یک ماه 3242 نفر را بازداشت کرده است رژیم ملایان در ایران یعنی 3242 زن را بازداشت کرده اند به سبب رعایت نکردن پوشش خرافاتی.
بلی رژیم کارگر ستیز و زن ستیز آخوندها به هیچ احدی رحم نمیکنند انسان را مثل آب مبکشند.
پیشنهاد ما این است به اتحادیه اروپا که مزاکرات خود را به شرط بهبود وضعیت حقوق بشر و گسترش دموکراسی با رژیم ایران مزاکره کنند.
به نظر بنده اگر تنها در باره مسئله ای اتمی باشد کافی نیست.
زند باد کارگران سلام بر روح و روان پاک شهدای کارگر
نفرت بر تنگنظری و کوته فکری
نفرت بر انسان کشی  نفرت بر کسانی که دعای 17 ساله را کشتند
آن هم به خاطر عشق یک جوان را با سنگ بکشند این واقعه وجدانها را خیلی آزار داد من دو شب نتوانستم بخوابم میگفتم کاش آنجا بودم خود را تا توان داشتم با آن جنایتکاران به جنگ بر میخواستم .
بلی این کونه پرستان و شب پرستان جان یک جوان را گرفتند و آن هم بخاطر عشق.
نفرت بر مردانی که زن خود را کتک میزنند و نفرت بر کسانی که دختر و فرزند خویش را کتک میزنند.
نفرت بر انسان کشی و شکنجه گران.
سلام بر روح و روان پاک شهدای کرد و کردستان
دفتر سیاسی حزب لیبرال دموکرات کردستان
29/4/2007
دبیر کل حزب لیبرال دموکرات کردستان اسماعیل قادری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر