۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۲, سه‌شنبه

ما ضمن محکوم نمودن برخورد حزب چپ سوئد معروف به ونسترپارتیت که امروز مسئول این حزب انجام داد و ما بعنوان یهودی بقول کمونیست دو آتشه که یهودیها ضد آزادی هستند این یک عمل زشت و قبیح میباشد که محکوم است.


ما ضمن محکوم نمودن برخورد حزب چپ سوئد معروف به ونسترپارتیت که امروز مسئول این حزب انجام داد و ما بعنوان یهودی بقول کمونیست دو آتشه  که یهودیها ضد آزادی هستند این یک عمل زشت و قبیح میباشد  که محکوم است.





همکاری احزاب چپ سوئدی با رژیم ایران و بعنوان کمک به فلسطینها پول برای نواره غزه ارسال نموده اند تا تروریستهای فلسطینی هم  بتوانند با این پولها اسلحه و مهمات را بخرند و شهروندان اسرائیلی را ترور کنند .

 و حزب چپ سوئد با رژیم ایران همکاری دارد و در عین حال با رژیم ترکیه همکاری نزدیکی دارد این حزب و به همین سبب از تمامی کردهای شریف درخواست میشود صفوف حزب چپ سوئد را ترک نموده و به حزب مردم حزب لیبرال به پیوندند چرا چون حزب لیبرال مردم خیلی از قضیه ی کرد دفاع نموده است در پارلمان سوئدامروز افراد وابسته به حزب چپ سوئد با وضوح نشاندادند  که از رژیم جنایتکار آخوندی حمایت میکنند و این بر هیچ کسی پوشیده نیست حالا هم برای ما روشن شده که کسانی هم با این حزب چپنما همکاری میکنند مزدوران و جاشهای رژیم ایران هستند
هر کسی هم با حزب چپ سوئد همکاری بکند به این معنا است و پیرو تفکر گندیده دیکتاتوری میباشد

------------------
/vänster partiet samarbetar med turkiet och har väldigt nära relationen med den iranska religiösa diktaturer och samarbetar med iranska regimen.
Idag skulle delta första majs demonstration , men en vänster partiet kvinnlig sa så du får inte filma eller ta kort det här är politiska möte på gaturna sedan jag frågade henne vilket lags paragraf gäller det? hon kunde inte svara sa så du är fan judar ändå värre ni fan kom hit i vär samhälle och missbrukar sa hon jag svarade så lycka till med din nazistiska åsikter och gick jag bort därifrån sedan jag har funderat att det är antisemtism talande tycker jag därför att jag kalla vänster partiet islamisk kommunistisk parti har samlat massor pengar till Gaza och pengarna gick till terrorister na för att skjuta israeliska folk vad tycker ni om det oacceptabel talande jag komemr att skicka protest till parti sekreterare och vänster partiets ansvarare
datum för kommunister är slut och kan aldrig åter komma sådana sjuka ide som vi har sett hur behandla folk islamiska politiker och kommunistiska ide är lika dan båda är sjuka
vänster partiet samarbetar med iranska regimen jag uppmanar alla iranier som gillar frihet och demokrati lämna detta partiet och välja annat parti i stället att vara med ett parti som samarbetar med diktaturer.
vänster partiet tänker precis som nordkoreanska ledare tänker kommunist är slut och bäst för datum åter kommer aldrig diktaturer.
Den första maj klockan 12:21 minuter middagen den 01-05-2012 jag och några till skulle filma demonstrationen i centrala Karlstad och kom fram en kvinna med skakande i huvudet och man kunde märka direkt att hon var inte vid normalt stil.
det var helt onormalt beteende och hon var helt nervös och rastlös.
med skakande lappar och man kunde se hennes dåliga
beteende på verkade av något som är inte tillåter i allmänheter. Hon sa så ni förfan får inte filma eller publiceras någon bild eller film du får inte hon repeterade flera gånger , och jag frågade henne det här är öppen allmänhet du kan inte tvinga andra som göra precis som du vill och vilket lag och regler och vilket lag paragraf gäller det? hon kunde inte svara jag sa till henne jag bloggar och jag har youtube kanal och brukar publicera om mellanöstern och iranska regimen som behandla kvinnor hon sa så det är svårt att beskriva din hemsida , då hon frågade mig är du med vänster partiet? ja svarade nej det gör jag inte jag gillar inte kommunister längre och jag är folkpartist då hon svarade ändå värre du är med en höger parti och jag svarade henne igen men inte värre än kommunister i så fall ni stöter iranska regimen som avrättar varje dag en ung pojke eller en ung tjej samtidigt ni stöter terrorister och skaffade som chip to gaza och pengarna gick till terror grupper. Hon svarade med ett kränkande ord och sa för fan ni kom hit i vår samhälle, då jag sa så
lycka till med din nazistiska åsikter och gick därifrån.
Jag kände mig bli kränkande särbehandlade av personen därför att protesterar mot sådana sjuka ide.
bedömning om hennes personlighet hon verkade vara en antisemetism eller kunde vara en rase som kunde köra sin ide inom vänsterpartiet .
undersökning.
Hon kanske den tjejen som bodde ihop med Asso zand och innan dem slutade bo tillsammans Aso zand sprutade rykte mot henne att hon var psykopat och hans svensk tjej hade psykiska problem det har jag hört från flera personer araber, kurder och andra etniska grupper bor på kronoparken i Karlstad.
Eller om hon inte den tjejen då det kan vara de två iranska jash iranska spionagen som sågs i centrala Karlstad den 30 april 2012 klockan 14: 20 minuter på eftermiddagen vid studenternas demonstrationen framför Karlstads tingsrätten eller domstol vad ska man kallas.
Jag kan säga det kan vara så att hon har någon relations kontakter med Iranska agenter som flera av dem bor i Karlstad tyvärr dem rör sig fritt och utan att bli frågat av någon jag menar iranska agenter.
mvh samuel

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر