۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۹, جمعه

آیا دوستان فارس ما به کردها با دیدی احترام آمیز نگاه میکنند؟


آیا دوستان فارس ما به کردها  با دیدی احترام آمیز نگاه میکنند؟


 در تحقیقاتی که در طول 4 سال انجام داده ام در فیس بوک و پالتالک و چت رومهای دیگر اینطوری نتیجه گرفته ام که نکه برای ملیتهای غیر فارس ارزش قائل نیستند بلکه این ملیتها را مورد تمسخره قرار داده و با دیدی بی ارزشانه و تمسخره آمیز به کردها آذریها و بلوچها و عربهای ساکن ایران نگاه میکنند. بیشتر این دیدگاه های غلط و احمقانه نزد چپیهای موسوم به چریک و سلطنت طلب مشاهده نموده ام و من بارها از نزدیکان آقای رضا پهلوی شنیده ام که گفته اند ما ارتش و سپاه دست نخورده تحویل میگیریم و تمامی آنچه به قول این نژادپرستان کور تجزیه طلب هستند تارومار میکنند و همه را قتلعام میکنند این گفته شخصی است که به هیچ عنوان خاندان خانواده اش با رای مردم به قدرت نرسیده اند بلکه توسط عوامل خارجی به قدرت رسیده اند توسط کودتا و نیروی خارجی در ایران زمانی قدرت در دست داشته اند.


ایرانیها خوب تکنیک فریب دادن و دروغ را آموخته اند میدانند چطوری باید فریب بدهند و دیگران را گول بزنند تا به هدف اصلیشان برسند و وقتیکه قدرت را در دست گرفته درجا عوض میشوند و به یک جانی و یا جانور خونخوار تبدیل میشوند به آسانی زیر قول و قراری که داده اند میزنند این اسمش است زندگی با دروغ و فریب نزد ایرانیان مثل یک فن از زمان بچگی می آموزند چگونه دیگران را گول بزنند و در نهایت سرکوبشان بکنند.
ایرانیان به دلیل چیزها بالای دارند من میگویم مبتلا به جنون دروغ و اغراقگویی شده اند این بیماری ناخودآگاه توسط ولدین به کودکان آموخته میشود بیماری در سر تاسر جامعه پخش میشود و همگیر میشود.

تاج بر سران آمدند کردها و ملیتهای ایرانی را کشتند بنام ضدیت با امنیت ملی شیخها آمدند کردها و ملیتهای دیگر ایرانی را کشتند تحت نام مفسد الفیی الارض و یا محاربه با خدا یعنی ساواک رفت واواک آمد شاه رفت شیخ آمد که هردو از یک قماشند و هردو دشمن بشریت هستند.
من اعلام میکنم که هر حزب و دستجاتی که به هویت ملی من و پرچم ملی من احترام نگذارد من به هیچ عنوان به هویت ملی آنها و به پرچم ملی آنها احترام نخواهم گذاشت.
امروز با روزهای قبل و سالهای قبل فرق و تفاوتی اساسی وجود دارد امروز عصر پیشرفت و تکنولوژی و عصر ارتباطات میباشد و من به دوستان فارس ما توصیه میکنم از تفکر کهنه و گندیده ماقبل تاریخ بیرون بیایند و با تفکری نوین وارد عرصه ی سیاست بشوند که مطابق باشد با عصر حاضر .
متاسفانه ایرانیان همیشه گذشته نگر بوده تا آینده نگر به همین دلیل زود دچار خطا میشوند راه خویش را گم کرده و دسته پاچه میشوند در باره رضا خان حرف میزنند که در زمان ایشان آگاهی و روشنفکری در کشور وجود نداشته است ودر باره زمان کوروش حرف میزنند که مردم 99% بیسواد و نادان بوده اند یعنی 1% جامعه توانسته اند بخوانند و بنویسند کجا ملت توانسته اند بدانند دموکراسی چیست؟ که اصل دموکراسی در فرهنگ یونانی آمده است.
حالا هم به شعور ملیتهای ایرانی اهانت میکنند بدون اینکه حتا یک ذره از خود به پرسند و احساس پیشمانی بکنند.
تریاکی تاج بر سر رفت تریاکی عمامه بر سر آمد هیچ چیزی در اصل عوض نشده فقط نوع لباسها عوض شده است. بر اساس تجربیات تاریخی ما و مطالعات استراتژیکی و ژئوپولیتکی ما هر حزب و دستجاتی که با خاندان غیر منتخب پادشاهیی دست همکاری بدهد سخت در اشتباه خواهند بود و در نهایت پیشمان خواهند شد. چرا چون با کسانی هدست میشوند که هیچ پایگاه اجتماعی در داخل چه ملیتهای ایرانی و چه ملت فارس ندارندو نخواهند داشت.
بنابر این دست همکاری با دستجاتی که نقش خویش را بازی نموده و تاریخ مصرفش تمام شده است اشتباه و کاری غلطی بیش نیست و پیشمانی در آخر گلوی این دستجات خواهند گرفت.
من بر این باور هستم که در جامعه ایرانی فقر فرهنگی در سطح خیلی بالای قرار گرفته است و عدم تحمل یکدیگر و تهمتهای بی روا و نادرست بدون شناخت اتهام را درست میکنیم این عمل قبیح در اصل از یک تفکر بیمار که آلوده به فقر فرهنگی و فقر فکری یک جامعه بیمار که این بیماری توسط حاکمان پشت سرهم به خورد ملت داده شده است بر میخیزد.
ایرانیها دارای شخصیتی دوگانه هستند در عمل رفتاری بیمار گونه دارند در چانه زدن و سماجد و حرف زدن شخصیتی دیگر هستند یعنی بیشتر اهل حرف هستند و شخصیت عملی ندارند این هم به سبب عدم وجود آزادی بیان و عدم وجود دموکراسی واقعی و سرکوبهای پیاپی توسط حاکمان پشت سرهم از شاه گرفته تا شیخها بر سر این ملتهای ایرانی کوبیده اند از نظر روحی و روانی درهم کوفته اند.
حالا آقای رضا پهلوی با خاتمی ارتباط برقرار نموده و در سالهای درازی با بهرمانی هاشمی رفسنجانی میان این کولابردار نمیچه جوجوه ارتباط وجود داشته است اگر باورتان نیمشود به کیهان لندن آرشیو آن روزنامه مراجعه کنید و یا در سایتهای اینترنتی دنبال اطلاعات لازم در این رابطه بشوید.
با امید روزی که هیچ احد و هیچ انسانی بخاطر ابراز عقیده و بیان در ایران زندانی و یا مورد آزار قرار نگیرد که امروز در حاکمیت ننگین جنون اسلامی وجود دارد.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 19/5/2012





---------------------


دست بوسی خرسواران و جهل و تاریکی و خرافات نادانی احمقانه است این حرکات زشت.




این بهش میگن فضول دروغگو ریاکار همان خر مطیع فرمانبردار میرساند


تا خر باشد خر سواران فراوانند


تا خر باشد خرسواران فراوانند

تادزدی کلکبازی فریب دروغ ناباوری اطاعت کردن خودخواهی بیماری مرده پرستی فرد پرستی وجود داشته  باشد خرسواران فراوانندتا دروغ بر حقیقت حکم بکند تا خوش باوری و ساده لوحی در جامعه بیمار ایران و خاورمیانه و نقش مذهب که اساسش دروغ است و بر اساس فریب و تخیل بناه شده است وجود داشته باشد آزادی و دموکراسی باید در خواب دید. تا دست بوسی و شیخ دراویش و فرد پرستی و بت پرستی در جامعه بیمار خاورمیانه وجود داشته باشد نه از آزادی خبری خواهند بود و نه از دموکراسی .
خر مطیع خری است که هر چی صاحبش بخواهند انجام میدهد  ملتهای خاورمیانه مثل خر مطیع شده اند هر کسی آمد و دست به شعارهای فریبنده زد زود گولش میخورند و درویشش میشوند از او بتی میسازند. تا در جامعه بیمار خاورمیانه و تا  فقر فرهنگی بیداد بزند و نادانی بیسوادی سرکوب خفغان و سرکوب آزادی بیان وجود داشته باشد هیچ پیشرفتی در آن منطقه بوقوع نخواهند پیوست.
تا جهل و نادانی  تاریکی وجود داشته باشد خر و خر سواران هم فراوانند.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 


کی و چوقت دست خودخواهی فردپرستی اطاعت و خودپسندی بر سر ملتهای ایرانی کوتاه میشود؟
این بهش میگن خر مطیع
قهرمان ایران زانو زده و کفشهای شاه را می بوسد. عکس از کتابخانه ملی فرانسه اخذ گردیده و هیچ دستکاری در آن صورت نگرفته است. همین عکس در کتابی به نام (پرتریتس آف پاور) در سال 1979 میلادی به چاپ رسیده است، 
تمایت خواهان با کورش و فردوسی و داریوش به‌ جایی نرسییدند دست به‌ دامان مصدق شده‌اند و روز تولد 
قهرمان نوین ایران مصدق را به‌ هم تبریک میگویند، روزگار یست
وحشیهای شاهنشاهی
این بهش میگن خر مطیع فرمانبردار


آیا کی و چه وقت ما دست از اطاعت و دست بوسی بر میداریم رضا خان خمینی خان آخوند عمامه ای تا آخوند کراواتی کدام؟


آیا کی و چه وقت ما دست از اطاعت و دست بوسی بر میداریم رضا خان خمینی خان آخوند عمامه ای تا آخوند کراواتی کدام؟
از نظر روانشناسی و علوم رفتاری آقای رضا پهلوی را بعنوان رهبری اپوزیسیون قبول کردن خطر بلقهوه ی دارد که ایشان دچار خودبزرگبینی بشود و دوباره سمبل بازی و از یک انسان بتی ساختن مطرح بشود که خطری جدی برای این کار را دارد به نظر ما 
امروز اگر اتحاد داشته باشند همه گروه ها نه کسی را بت خود قرار بدهند و نه رهبری را انتخاب کنند بهترین کار این است دموکراسی حقوق بشر و آزادی بیان آزادی مطبوعات را رهبری و سمبل کنند بهتر است تا دیکتاتوری دیگر بسازند آقای رضا پهلوی فردی است زود عصبانی میشود و وقتیکه عصبانی هم میشود حاضر است مخالفش را به هر طوری که شده درهم بکوبد خوب آقای رضا پهلوی انسان است وئ مثل من و تو و دیگران دارای باورهای خودشون میباشند در آینده نباید کسی را رهبر عقیدتی قرار داده بشود چرا چون این خطر وجود دارد که دوباره سیستمی مخوف دیکتاتوری از نوع خودش وارد کارزار بشود و ملت بیشتر از این رنج و دردی که کشیده اند درد و رنج بکشند ما باید برای رفا ملی برای آزادی اساسی کوشش کنیم نه سمبل و سمبل بازی دورانش تمام شده است. آقای رضا پهلوی شخصیستی است که میخواهد همچنان مثل خاندان پهلوی در تاریخ استوره ی ایران باقی بمانند و بعنوان یک فرد شماره یک ایران خود را مطرح کند و این همان نقش یک سیستم دیکتاتوری میرساند هنوز آقایان مشروطه خواه حاضر نیستند حقوق ملیتهای ساکن ایران به رسمیت بشناسند و هنوز هیچی در دست ندارند گردن کشی میکنند که انک تجزیه طلبی به مبارزین کرد میزنند همین باید ملت ایران بخصوص ملیتهای ایرانی را خیلی هشیار باشند که فریب چنین ترفندهای را نخورند همان درد و رنجی که ملت ایران حالا گریبانگیرش هستند خاندان پهلوی باعث این حرکت کور و مذهبی خرافاتی شد که امروز در ایران حاکم شده است تاج و تخت مهمتر از یک سیستم سالم آموزش و پرورش بود برای آقایان که دودش به چشم خودشان و همه ملت ایران رفت شاه برای مبارزه با کمونیستها از ابزار مذهب استفاده میکرد همین حرکت شاه باعث محبوبیت مذهبیون در میان ملت بیسواد آنزمان ایران پادشاهیی شد و مذهبیون هم از فرصت بدست امده سواستفاده کردند و کم کم پایگاه خویش را در میان مردم با آگاهی کامل سازمان امنیت شانشاهیی مستحکم نمودند باعث این شد که امروز همه با چشم خود میبنند در ایران چه خرتوخری است. و شاه حاضر نبود یک سیستم زیر بنایی درست برای آگاه کردن مردم و روشنکردن ملت دست به کار بشود شاه بر این فکر بود اگر مردم ساده باشند او خوب میتواند بر حکومتش وخاندانش ادامه بدهد اما نمیدانست که دود این بیسوادی این همه بدبختی به چشم خودش میرود و من نه کمونیست هستم و نه طرفدار کمونیست اما اگر شاه به آنها اجازه میداد در کشور فعالیتهای خود را بکنند ایران نمیتوانست به این روز تبدیل بشود که شد یا خرافات امام تخیلی زمانی سایه ی شومش بر این ملت بدبخت نمی انداخت.
مردم را گله و خودچوپان دانستند عمرش تمام شده است این دوران به پایان رسیده است بنابر بحثهای که با افراد طرفدار ایشان یعنی آقای رضا پهلوی نموده ام آقایان بیشتر حرفشان ارتش سرکوب و از زاویه ی قدرت حرف میزنند بنابر این اینها خیلی خطرناک هستند باید ملت و مردم ایران خیلی هشیار باشند بخصوص ملیتهای ایرانی مثل کرد بلوچ عرب آذری باید خیلی هشیار باشند گول شعارهای رنگاورنگ و فریبنده این آقایان نخورند اینها بغض و کینه ای که در سینه خویش قایم نموده اند هرزمان که به قدرت برسند دست کمی از آخوند از نظر سرکوب و اختناق و خفغان ندارند. ما آخوند کراواتی زیاد داریم کلمه خردگرائی هم یک شعار ظاهری بیش نیست این هم در میان ایرانیان رسم است که بیشتر حرف میزنند در میدان عمل صفر هستند یعنی آنچه بیان میکنند با عملکردشان آسمان تا زمین فرق دارد و هرگز نمیتوانند آنچه بیان میکنند در عمل طتبیق کنند یعنی بقول خودمان شعار توخالی فقط و فقط برای فریب است البته در میان ملت ایران و ملیتهای ایرانی فریب یک کار و هنر میباشد چرا چون ملتی که در زمان طفولیت روحش و روانش درهم کوفته شده است روانش مورد تجاوز قرار گرفته است چه انتظاری داشت.
درود بر آزادی و دموکراسی
درود بر صلح و ثبات درود بر حقوق بشر
ننگ بر فریبکار ننگ بر آخوند و آئینش
مرگ بر اصل ولایت ترور و ئوحشت فقیه
با تشکر ساموئیل کرماشانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر