۱۳۹۷ مرداد ۱, دوشنبه

سخنی با شما در مورد کمپین نجات رامین حسین پناهی و کمپین نجات زانیار و لقمان مرادی






سخنی با شما در مورد کمپین نجات رامین حسین پناهی و کمپین نجات زانیار و لقمان مرادی

جان زانیار و لقمان مرادی را نجات دهید

امروز شنیدیم که در یک میتینگ دولتی در شهر مریوان سپاه پاسداران با پخش اطلاعیه ای در شهر اعلام کرده است ، مزدوران و سرسپردگان حکومتی در شهر مریوان قرار است خواهان اجرای حکم اعدام رامین حسین پناهی و زانیار و لقمان مرادی شوند.
بعنوان یکی از فراخوان دهندگان کمپین نجات رامین حسین پناهی و همچنین فراخوان دهنده کمپین نجات زانیار و لقمان مرادی میخواهم در وهله نخست از همراهی همه شما عزیزان در این حرکات بزرگ و مهم بر علیه اعدام در ایران تشکر کنم و بگویم که در مقابل تشبثات حکومت 
اسلامی باید متحدانه بایستیم.




کمپینی که ما اخیرا بر علیه حکم رامین حسین پناهی به پیش میبریم ، یک نبرد مهم بر علیه اعدام در ایران است. چند ماه است که روز به روز می جنگیم و مانع اجرای حکم رامین حسین پناهی میشویم. روزی نیست که در گوشه ای از ایران و یا دنیا حرکتی و اعتراضی علیه این حکم انجام نشود. امروز دیگر در دنیا بسیاری عکس رامین را دیده و یا سرگذشت او را می شناسند.
ما برایمان بدیهی بود و هست که میلیونها نفر در ایران و جهان به یاری رامین و خانواده او خواهند شتافت و این امر اتفاق افتاد.
امضاها ، تظاهرات ها و طناب آتش زدن ها ، دیدار شما عزیزان از سراسر ایران با خانواده رامین همه و همه یک فریاد بود فریاد نه به اعدام، نه به قتل عمد دولتی در ایران و در همه جا.
اکنون حکومت اسلامی با بهانه قرار دادن کشته شدن چند نفر از نیروهای مسلح خود در کردستان، برای اجرای حکم رامین و زانیار و لقمان مرادی زمینه سازی میکند.
زهی بیشرمی بر حکومتی که بعد از ترور اقبال مرادی، پدر زانیار میخواهد زمینه را برای اجرای حکم اعدام فرزندش فراهم کند.
ما اعلام میکنیم که نعره های چند مزدور حکومتی نمیتواند در مقابل دریای خشم و اعتراض مردم، پشیزی ارزش داشته باشد. . مردمی که به حکومت اسلامی اتمام حجت کرده و گفته اند که اگر دست به رامین و یا زانیار و لقمان بزند با موجی از اعتراضات گسترده و یا اعتصاب در کردستان مواجه خواهد شد، امروز بیش از پیش بر این باور هستند، که در مقابل دستگاه کشتار حکومتی باید متحدانه بایستند.
جمهوری اسلامی ایران یکبار وقتی مترصد فرصتی برای اجرای حکم اعدام زانیار و لقمان بود، دید که بخشهای از کردستان در آنزمان اعتصاب کردند ، امروز که خانواده زانیار داغدار اقبال مرادی است ، هر نوع تشبثی مبنی بر تعرض به زانیار ، طوفانی را بپا خواهد کرد که حکومت اسلامی نمونه آنرا ندیده است.
کلام آخر اینکه نباید بگذاریم رامین حسین پناهی و زانیار و لقمان مرادی را اعدام کنند این به همت همه ما بستگی دارد.
از همگان دعوت میکنیم که در این نبرد سرنوشت ساز برای نجات رامین و زانیار و لقمان مرادی با ما همراهی کنید!
مینا احدی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر