۱۳۹۷ تیر ۲۸, پنجشنبه

موضوع اطلاعیه در محکومیت ترور آقای اقبال مرادی پدر زانیار مرادی و عموی لقمان مرادی دو زندانی محکوم به اعدام در سیاه چالهای جاهلان تهران. ما این عمل قبیح و ضد انسانی را قویا محکوم میکنیم به خانواده اش و خواهر آمینه تسلیت میگویم و خود را عمیقا شریک غمشان میدانیم.


موضوع اطلاعیه در محکومیت ترور آقای اقبال مرادی  پدر زانیار مرادی و عموی لقمان مرادی دو زندانی محکوم به اعدام در سیاه چالهای جاهلان تهران. ما این عمل قبیح و ضد انسانی را قویا محکوم میکنیم به خانواده اش و خواهر آمینه تسلیت میگویم و خود را عمیقا شریک غمشان میدانیم.
آقای اقبال مرادی دوست عزیزمان در اقلیم کردستان در شهر پنجوین توسط تروریستهای رژیم جاهلان آخوندی ترور شد ما ترور آقای اقبال مرادی پدر زانیار مرادی و عموی لقمان مرادی قویا محکوم میکنیم و از اقلیم کردستان میخواهیم عاملان این قتل را شناسایی نموده و به فکار عمومی معرفی کنند. در این رابطه  سکوت معنا دار اتحادیه میهنی کردستان بسا جای شک و تردید است.
 با سپاس ساموئیل کرماشانی


اقبال مرادی مبارز علیه اعدام ترور شد!

بدترین و دردناک ترین خبر را در حالی شنیدم که در یک سفر بودم. اقبال مرادی ترور شد.
عکس مراسم بدرقه پیکر اقبال ، پدر زانیار در حالیکه همسرش با نگاهی دردناک و مصمم او را همراهی میکرد، یکی از غم انگیزترین صحنه ها بود.
حکومتی که سالها است آرامش و نفس کشیدن این خانواده را دزدیده، حکومتی که کابوس طناب دار را سالها است، بر بالای سر این خانواده نگاه داشته، با سبعیت و بیشرمی تمام، اقبال را ترور کرد. 

از روز سه شنبه که خبر این ترور را شنیدم، همواره به زانیار فکر میکنم که در سلول و در زندان نشسته و حتی امکان در آغوش گرفتن مادر و دلداری دادن به او و خواهرش را ندارد.
حکومت اسلامی ایران با این ترور و مجموعه اقداماتش در دو هفته اخیر، دارد به مردم چنگ و دندان نشان میدهد. اطاق فکر حکومت، برای ساکت کردن مردم و جنبش سرنگونی طلبانه ای که پایه های حکومت را کاملا لرزانده، باز میخواهد خون بریزد و جنایت کند و از موجودیت خود دفاع کند. مریم فرجی را میکشد و جا خالی میدهد و اقبال مرادی را ترور میکند و شانتاژ راه می اندازد و احکام سنگین بر علیه دستگیرشدگان و معترضین و دختران خیابان انقلاب و رهبران جنبش های اعتراضی صادر میکند و دختران جوانی را که رقصنده هستند، وادار به اعتراف تلویزیونی میکند و وقتی اعتراض عمومی را می بیند باز جا خالی داده و به فکر یک طرح و توطئه دیگر می افتد.
اقبال را در کردستان عراق و در پنجوین ترور کردند، کردستان عراق با حاکمیت احزاب ناسیونالیست و سر به حکومت اسلامی، به قتلگاه فعالین سیاسی و چهره های اپوزیسیون تبدیل شده است و این جنایات میسر نمیشود مگر با همکاری و یا مدارای احزاب حاکم در کردستان عراق. در سه دهه گذشته حداقل ٣٥٠ نفر از مخالفین حکومت اسلامی در کردستان عراق ترور شده اند. ترور بر علیه فعالین اپوزیسیون و بمب گذاری و آدمکشی حکومت در کردستان عراق یک امر روزمره است.
هم اکنون باید فشار زیادی اعمال کرد تا پرونده ترور اقبال مرادی فعال پیگیر علیه اعدام بررسی و پیگیری شود و حکومت اقلیم اعلام کند که این ترور کار چه کسانی بوده و چگونه سازمان یافته است.
من همدردی و همبستگی عمیق خودم را با آمنه همسر اقبال مرادی و زانیار و بقیه دوستان و افراد خانواده اقبال مرادی اعلام میکنم و از مردم کردستان عراق و مردم ایران میخواهم که به این جنایت وحشیانه متحدانه اعتراض کنند. باید عاملین و آمرین این جنایت با بیشترین نفرت و انزجار عمومی روبرو شده و باید کاری کنیم که جمهوری اسلامی ایران ببیند با هر جنایتی ، موجی از اعتراض و مبارزه و نفرت عمومی را شاهد خواهد بود. 
یاد و خاطره اقبال مرادی گرامی باد! 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر