۱۳۹۴ شهریور ۲۱, شنبه

دریافت یک اطلاعات موثق از داخل ایران که به این زودی منتشر میشود. توافق پشت پرده رژیم ایران با کشورهای غربی در رابطه با مخالفین رژیم در این کشورها.



 دریافت یک اطلاعات موثق از داخل ایران که به این زودی منتشر میشود.
توافق پشت پرده رژیم ایران با کشورهای غربی در رابطه با مخالفین رژیم در این کشورها.


توافق رژیم ایران با دولتهای اروپایی و کاندا و بعضی از کشورهای غربی  در این رابطه که رژیم ایران دست از ترور فیزیکی مخالفینش را در خاک این کشورها  بردارد به شرط اینکه کشورهای اروپایی انگ بیمار بودن به مخالفین رژیم ایران بزنند مثل بیماریهای روانی و نمونه بارزش رفتار دولت کاندا با آقای بیژن که خودش نیز بر روی فیسبوکش منتشر نموده است.
و اینجا روشن میشود که سردمداران تروریستی رژیم ایران برای کشورهای عربی شرط گذاشته اند که دست به ترور فیزیکی نزنند در خاک این کشورها و شرط رژیم تروریستی آخوندی تهمت بیمار روانی بودن به  مخالفین در مقابل دست نزدن رژیم ایران به عملیتهای تروریستی در خاک  کشورهای عربی در این رابطه من میخواهم دست به تحقیقاتی مفصل بزنیم و در آینده مقالاتی در این باره هم روانشناسانه وهم علمی در این رابطه منتشر کنیم.
با مدارک کافی و کامل که سران رژیم ایران دارای بیماری روانی از نوع پارانوئیدی هستند و بیماری اغراقگویی و تخیلی مثل توهم و وهم.
mythomaniac
در این رابطه دولت آلمان با رژیم ایران توافق کرده اند که رژیم ایران دیگر در خاک آلمان دست به هیچ عملیات تروریستی نزند به شرطیکه دولت آلمان به مخالفین رژیم ایران تهمت روانی و بیمار روانی بزند.
و دست مخالفین رژیم ایران را در آلمان بسته بشود که نتوانند دست به فعالیت سیاسی  بزنند علیه رژیم ایران.
و هر چیزی که مزدوران ارسالی رژیم علیه مختالفین مطرح نمودند درجا دولت آلمان تائید کند    حرف مزدوران رژیم را و این باید باز در این رابطه دست به یک تحقیقات مفصل زده بشود.
و در این رابطه رژیم کسانی که مامور میکند اگر مکامکورینش گیر افتادند دست به رشوه دادن میکنند.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر