۱۳۹۴ شهریور ۲۱, شنبه

کسانی که بصورت خصوصی خواهان دریافت فیلم انگشت کردن تو کون یک بچه9 ساله در آلمان به این خاطر شاید بچه را به پدرش وابسته کنند توسط دو زن مزدور رژیم در آلمان میتوانند با ایمیل زیر تماس بگیرند



کسانی که بصورت خصوصی خواهان دریافت فیلم انگشت کردن  تو کون یک بچه9 ساله  در آلمان به این خاطر شاید بچه را به پدرش وابسته کنند توسط دو زن مزدور رژیم در آلمان میتوانند با ایمیل زیر تماس بگیرند
samuel.ku35@gmail.com


دوستان عزیز هم اکنون فیلم یک خانم جاسوس همراه با زن پدر یک بچه 9 ساله در آلمان که نزدیک به 18 فیلم میباشند بر روی ویمو لایولیاک و میموری تیوی و گوگل و ورد پریز منتشر شده است دوستانی که خواهان دیدن فیلم انگشت کردن تو کون یک بچه ایرانی در آلمان با اجازه پدرش و معلمان مدرسه و اداره جوانان انجام داده اند هستند لطفا با ایمیل زیر با ما تماس بگیرند که تا به آسانی کد ورد به این وب سایتها را از سوی ما دریافت کنند و من عکس یکی از زنانی که انگشت کردن تو کون بچه 9 ساله اینجا میگذارم. به اضافه چند کارمند اداره جوانان که به بچه میگویند مادرت بد است پدرت بهتر است اما متعلق به اداره جوانان یک فیلم 35 دقیقه ی میباشد و بقیه صدا هستش.

vimo, liveleak, wordpress, google blog, and memory tv soon you can see this filme in facebook, and twitter
که قبلا هم اعلام نمودیم این فیلمها توسط دوربین مخفی که میشه از راه دور کنترل نمود گرفته شده است نزدیک به یک سال در این باره کار کردم تا نتیجه ی نهای را بدست آوردم و در حال حاضر این وفیلمها رمز گزاری شده است و بعدا به صورت عمومی در روزهای آینده منتشر میشوند بر روی خیلی از وب سایتهای مختلف  البته چند  قطعه از ایسن فیلمها که خیلی حساس هستند بر روی یک سایت پورنوگرافی منتشر شده است.
اما در داخل مدرسه هر سه مدرسه 4 کامیرا را کار گذاشته بودم خیلی مهم بود که فهمیدم که دارند کاری با بچه انجام میدهند فیلمش میبینید و نظرات یادتان نرود.
در این باره ما موفق شدیم در داخل ماشین زنه پدر این کودک یک کامیرای مخفی جاسازی کنیم آنهم با کمک چند میکانیک که کد باز کردن درب ماشین ایشان را داشتند و من خیلی با این دو میکانیک تماس گرفتم اول قبول نمیکردند سپس گفتند پول میخواهیم گفتم باشد رفتم پیش یکی از آنها با هم توافق نمودیم که در این باره یک کامیرای خیلی کوچک را  در داخل ماشین ایشان جاسازی کنم و در این رابطه موفق شدم خوشبختانه دو روز بعد نتیجه داد بچه را به صندلی پشت راننده هدایت میکنند پدر بچه بیرون ماشین ایستاده بودند و و زن پدرش شلوار بچه را پائین کشیدند و شروع کردند به انگشت کردن تو کون این بچه 9 ساله  زیاد نمیخواهم توضیح بدهم  بعدا خودتان فیلم را نگاه میکنید و میبینید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر