۱۳۹۴ شهریور ۲۴, سه‌شنبه

درباره مهوش سالی چگنی مزدور اطلاعاتی در آلمان بیشتر بخوانید این زن اطلاعاتی که عضو یک تیم مخصوص میباشند که توسط وزارت اطلباعات به خارج اعزام شده اند دارایی چندین نوع از موهای مصنوعی هستند و با چندین رنگ مختلف و چندین بار دست به تغیر چهره زده است و در عکس میتوانید مشاهده کنید







درباره مهوش سالی چگنی مزدور اطلاعاتی در آلمان بیشتر بخوانید این زن اطلاعاتی که عضو یک تیم مخصوص میباشند که توسط وزارت اطلباعات به خارج اعزام شده اند دارایی چندین نوع از موهای مصنوعی هستند و با چندین رنگ مختلف و چندین بار دست به تغیر چهره زده است و در عکس میتوانید مشاهده کنید
سلام دوست عزیز.مهوش سالی  چگنی متولد 1346 هجری شمسی قمری  برابر با  1967 میلادی 47 ساله     اهل خرم آباد و عضو سپاه قدس بوده در گذشته حالا مورد اعتماد وزارت اطلاعات قرار گرفته و به خارج اعزام شده اند  برای کارهای جاسوسی . اطلاعاتی.
این شخص چون مزدور رژیم است دارای چندین نوع از بیماریهای روانی  میباشند  یکی از بیماریهای که ایشان به آن مبتلا هستند بیماری اغراقگویی و دروغگویی میباشد .
و hypocrisy
mythomaniac
چرا چون در مورخ 27 مارس 2014 چیزی به خانمم گفته بودند و در
 مورخ 16 آوریل چیزی دیگری به من گفتند ایشان که زمانی به من زنگ زدند این مزدور اطلاعاتی  در تمام رفتارها و کردارهایش مملو از تناقضات میباشد تناقضگویی بیمارگونه.
ایشان به خانم من خود را روانشناخت معرفی میکنندو پیش من خود را مترجم رسمی پلیس معرفی نمودند.
 در مورخ 27 مارس در روز پنجشنبه بعد از ظهر به خانمم گفته بودند  ایشان دارای یک پسر میباشند و پسر ایشون پدرش را نمیشناسند و ایشان روانشناخت هستند دروغگویی مهوش خانم اطلاعاتی لورفته و اما دراینجا  به بینیم دروغ 16 آوریل ایشان چگونه بوده است در مورخ 16 آوریل 2014 در شب به بنده زنگ زدند و چیزی دیگری گفتند ایشان گفتند  شوهرشان عضو سابق مجاهدین خلق ایران بوده اند و در حال حاضر  شوهر ایشان توبه نموده اند و در ایران بر سر میبرند و عضو یک نهاد حکومتی هستند و دارای وضعیت مالی خوبی هستند و هر ماه به مهوش سالی چگنی از نظر مالی کمک میکنند.
برای نمونه پلیس بین المللی میتواند صداهای آن تاریخ را در بیاورند
مورخ 16 آوریل 2014 میان ساعات 19 تا ساعات 20 به وقت اروپا
از راه این شماره تلفن به بنده زنگ زده اند
 شماره تلفن مهوش سالی چگنی voda fon 01734721648

شماره تلفن بنده که ایشان به آن زنگ زده اند در زیر می آید
 lycka mobile 0152-13672197
مهوش سالی چگنی دارای بیماری اختلالات روان تنی میباشند
psychosomatic disorders
بیماریهای دیگری که مهوش سالی چگنی  دارند  روانی جنسی است
psychosexual
که این زن چون دارای این بیماری هستند دوست دارند بیشتر با کون و آلت تناسلی بچه ها بازی کنند و این بیماری تقریبا در ایران خیلی زیاد شده است و دولت خودش از این اشخاص برای اهدافش استفاده میکند و از راه این بیماران روانی به کودکان آسیب میرسانند و از راه دیگر بچه ها را یک مخبر اطلاعاتی میکنند علیه والدینشان در ایران.
sexual sadism
سادیسم جنسی لذت بردن از راه بازی با جاهای حساس کودکان مثل کون و آلت تناسلی کودکان.
ایشان دارای سادیسم جنسی هستند که این بیماری دارد بیرون میزند زمانیکه میرود و انگشت میکنند تو کون یک بچه 9 ساله و از این رفتار لذت میبرند این همان بیماری جنسی سادیستیکی میباشد.
حالا که من فیلمش را دیدم که ایشان انگشت کرده تو کون یک بچه به علت این بیماری میباشد ایشان یک بیمار روانی هستند چون دولت ایران از این راه اطلاعات مربوط به خانوادها را بدست  می آورند ایشان را معلم نمودند تا هم به بچه ها تجاوز بکنند و هم بچه ها را رام کنند که همیشه اطلاعات مربوط به خانودهایشان برای اطلاعاتیها به برند مثل چه کانال ماهواره ی نگاه میکنند و در خانه در باره چه چیزهای والدین کودکان حرف میزنند.
این بهش میگن مجرم روانی
CRIMINAL PSYCHO  disorders
مهوش سالی چگنی به علاوی بیماریهای مختلف مثل دروغگویی  و به بیماریهای نروز جنسی نیز مبتلا هستند
Sexuality neurotic
سلام دوست عزیز.
نامه ای از ایران که توسط دوستان ارسال شده است.
بیوگرافی مهوش سالی چگنی پیش من است و بارها با ایشان به گشت عیش و نوش رفته ایم و بخوبی میدانم حتی جای اصلیش چه رنگی است.
ایشان چند باری زیر نظر بهزیستی تحت درمان قرار گرفته اند یک بار به خاطر پخش یک فیلم سکسی از ایشان و یک بار دیگر به خاطر مورد تجاوز جنسی قرار گرفتن توسط آن 3 مردی که از طایفه ی خودش بودند.
البته هنوز فیلم سکسی مهوش سالی چگنی بر روی اینترنت باقی است و من در آینده اگر پیدا کردم براتون میفرستم.
من اهل خرم آباد هستم و از نزدیک خانم مهوش سالی  چگنی را میشناسم و بیوگرافی ایشان را در دست دارم و ایشان در شهر خرم آباد عضو بانوان گشت ارشاد بودند و با بد حجابی مبارزه میکردند. وزارت اطلاعات نام زنان عضو خود را قبلان بانوان وزارت بودند عوض نمود به زنان  هوشمند فرهنگیان
مهوش سالی چگنی و سکینه کریمی و چند خانم دیگر بنامهای لیلا خادمی اینها بعنوان بانوان هوشمند وزارت اطلاعات کار میکرده اند که در زیر لیست زنان هوشمند اطلاعاتی می آید.
رده
آموزشگاه
نام و نام خانوادگی مدیر
نام و نام خانوادگی مربی
1
هوشمند فرهنگیان
مهوش سالی چگنی
سکینه کریمی
2
صدیقه کبری
محبوبه صفری
مهری آزادی چگنی
3
هفت تیر ازنا
مریم صفا جمعه
فاطمه کاظمی
3
نرگس
نسرین بیرانوند
شهره رضایی
4=   لیلا خادمی              اتوسا رحمتی  در ایران هستند چون عضو شورای شهر میباشند و چند خانم دیگر اطلاعاتی که مال شمال ایران هستند وارد اروپا باید شده باشند
مهوش سالی چگنی عضو بانوان حجاب و عفاف گشت ارشاد شهر خرم آباد بوده اند و عضو شرکت سهام کوروش رحمتی برادر اتوسا رحمتی مدیر عامل ایرانیان خارج از کشور  که مسئولیت مامورین برون مرزی را در وزارت اطلاعات بر عهده دارند.
این هم لینک وبا سایت روزنامه رسمی جمهوری اسلامی در باره مهوش سالی چگنی  مزدور اطلاعاتی در آلمان.
 این خانم دارای درجه افسری در گشت ارشاد بوده است و در وزارت اطلاعات بعنوان بانوی وظیفه شناس معروف است. اما بعد از مورد تعرض قرارگرفتن توسط چند مرد دچار مشکلات روانی شدند و به مدت یک سال زیر نظر بهزیستی تحت درمان بودند  و هر 3 مردی که به طور وحشتناکی به مهوش خانم به صورت تجاوز به عنف به این خانم تجاوز نموده بودند و  از طایفه ی خودش بودند دستگیر شدند و یکی از آنها اعدام شد و دومی و سومی به زندان محکوم شدند و در حال حاضر از زندان آزاد شده اند و به کرج منتقل شده اند.
مهوش چند تا برادر دارد در ایران هستند در شهر خرم آباد.
وزارت اطلاعات قبل از اینکه خانمی را عضو خودش بکند به زنانی که عضو این وزارت میشوند حسابی باهاشون کارهای پورنوگرافی انجام میدهند.
این خانم در تاریخ ماه مارس سال 2013 وارد کشور آلمان شده است برای یک ماموریت و ماموریت این خانم همراه با تیمش تجسسی علیه مخالفین رژیم ایران و دنبال مسئولین سیاسی ایرانی مقیم آلمان به این کشور اعزام شده است.
البته گفته بودند در میان مردم شایعه شده بود که ایشان برای یک ماموریت در سفر هستند و به زودی بر میگردند  البته نگفتند به کجا سفر نمودند ما بر این باور بودیم که ایشان در تهران و یا شهرستانهای دیگر ایران مشغول به ماموریت هستند.
مهوش سالی چگنی همراه با 5 خانم دیگر در یک ماموریت 7 ماهه به کردستان اعزام شدند و بعدش بازگشتند و مهوش در نظر داشت که کشف نشوند و چون به خود مطمئن بودند اصلا فکرش نمیکرد که توسط شما کشف بشوند چون خیلی مکار است و اگر از خرم آبادیها به پرسید بعنوان مهوش کسی معروف است قرتی باز بود.
و ایشان در نظر داشتند بعنوان زنان سیاسی عضو یکی از احزاب ایرانی در آلمان بشوند و به درون مخالفین نفوذ کنند لاکن خدا شما را در سر راهش گذاشت به نیات کثیفش نرسید.
حالا از شما شنیدم که ایشان در آلمان هستند پس ماموریتش خارج از کشور بوده.
شایعاتی دیگری که در سطح شهر در باره ایشان هستش این است که ایشان در وزارت اطلاعات کار میکنند که در زمان مصلحی در وزارت اطلاعات استخدام شده اند که در شهر خرم آباد تعداد زنانی که در وزارت اطلاعات استخدام شده اند بین 35 تا  46خانم  میباشند البته ارقام خاصی در دست ندارم تنها از راه  کسانی  که خبر دارند و در این زمینه شنیده ام لاکن میدانم که در محلی ما چند تا خانم با ماشین مخصوص وزارت اطلاعات در تردد بودند یکی از این خانمها مهوش سالی چگنی بودند.
این خانمها باید مدتی در گشت ارشاد کار بکنند و بعد به استخدام وزارت اطلاعات در می آیند.
اگر شما وب بلاگش را کنترل کنید به این حقیقت دست میابید که ایشان عضو فرهنگی وزارت اطلاعات بوده پیش از اینکه به خارج از کشور اعزام بشوند و حالا درجه اش رفته بالا و به خارج اعزام شده اند برای جمع آوری اطلاعات  علیه مخالفین جمهوری اسلامی اینها بصورت  تیمی به خارج اعزام میشوند و زیر نظر دیپلماتهای ایران کارهای خود را پیش میبرند.
این مزدور اطلاعاتی بعد از اینکه افشا شد رفته وبلاگش را حذف نموده است اما ما کپی عنواین وبلاگش را در دست داریم که بر روی بلاکفا بود.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر