۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۵, یکشنبه

یاد و خاطره 5 ستاره راه آزادی کرد و کردستان گرامی باد



یاد و خاطره 5 ستاره راه آزادی کرد و کردستان گرامی باد 

شیرین کردستان شیرین علم هولی شهید راه خاک کردستان یادت گرامی باد راهت پر راهرو باد شیرین علم هولی دختر شجاع کردستان سبمل مبارزه زنان کردستان درود بر شجاعت تان درود بر دلیری و نترسی تان درود بر تو که تا آخرین نفستون به دژخیم خونخوار اشغالگر نه گفتی و تا پای جان رفتی و خون و جان خود را فدای وطن اشغال شده ات نمودی تو شیرین شیرینهای تو گل بی همتای کردستانی تو در قلب تک به تک این دیاری .

یاد و خاطره فرزاد کمانگر معلم مهربان کودک دوست و انساندوست کردستان گرامی باد روانت شاد عزیزم میدانید کودکان هر وقتیکه یادت می افتند اشک از چشمانشون جاری میشود...

یادت گرامی و راهت پر راهرو باد فرزاد عزیزم.
و یاد وخاطره 5 ستاره خونبار کردستان که در 9 ماه مه بدست دژخیمان خونخوار و تشنه بخون انسان خونبار شدند و این ستاره های نازنین بر زمین افتادند ..... اهایی دژخیما با خیال باطلتون میخواهید هر روز ستاره ای از سرزمینم خونبار کنید لاکن فراموش میکنید که به هزاران ستاره در این سرزمین خواهند درخشید .
ای جلاد بی وجدان این را بدان هیچ حقی به هدر نخواهند رفت صدام تا توانست جنایت نمود چرخ طبیعت توفانی برایش به راه انداخت تاریخش محو شد اهایی دژخیمان تهران این را بدان نوبتتان خواند رسید.
با سپاس فراروان ساموئیل کرماشانی 5/5/2013

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر