۱۳۹۱ بهمن ۹, دوشنبه

انکار واقعیت و زندگی نمودن با دروغ و خودسانسوری یک بیماری روانی میباشد.



انکار واقعیت و زندگی نمودن با دروغ و خودسانسوری  یک بیماری روانی میباشد.
 که افرادی که دارای چنین خسلتهای هستند تو این افراد را سالم نخواهید دانست چرا چون  زندگی این چنین افراد توام با دروغ و خودفریبی بوده است .
hypocrisy 
هیپوکریسی در میان مردمان دنیا بخصوص خاورمانه خیلی قویست و  هیپوکریسی به معنی دوروی  و دارای دو وجه بودن است که پیش من چیزی میگویند و پیش دیگران چیزی دیگر این هم نوعی خود شیرینی و خودفریبی میباشد  در اصل باید گفت خودسانسوری . 



دوروی به این معنا میباشد که فرد ماسکی بر چهره ای واقعی خویش انداخته است و واقعیتها را پنهان میکند  خود نیز بر این خیال است که کسی به راز  باطنی ایشان پی نخواهند برد و چهره ای واقعی او برای همیشه از انظار عمومی پنهان خواهند ماند لاکن از نظر درونی  همیشه در کشمکش خواهد بود و بار درونی و روانی سالمی نخواهند داشت افرادی که دارای چنین خسلتهای هستند. و دائم در جنگ اعصاب بر سر خواهند برد . البته علم امروزی  رفتارشناسی و یا زبان بدن شناسی میتواند به آسانی رمز و راز درونی این چنین افراد  را بدست آورد.
اگر کاسه ای لبریز شد بیرون میزند هیچ چیزی تا ابد نخفی نخواهند ماند و هیچ چیزی تا ابد پنهان نخواهند ماند  علوم رفتاری و علوم چهره شناسی و علوم زبان حرکات بدن شناسی امروزه طوری پیشرفت نموده است که در طول چند دقیقه  رازهای پنهان درون و باطنی چنین افراد کشف خواهند شد چرا چون بدن با زبان نمیتواند همراه و همخوانی داشته باشد  هورمونها ی بدن  دروغ را نمیپذیرند. 
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر