۱۳۹۱ دی ۱۲, سه‌شنبه

لازم میباشد از آقای عمر ایلخانیزاده تشکر کنیم برای این گام مثبتی که برداشته اند


با سپاس فراوان از آقای عمر ایلخانیزاده  برای برداشتن این گام مهم در جهت اتحاد میان احزاب عمده و پر نفوذ شرق کردستان 

لازم میباشد از آقای عمر ایلخانیزاده  تشکر کنیم برای این گام مثبتی که برداشته اند  و گام خیلی مثبتی  در جهت اتحاد و همبستگی  احزاب  کردستانی بخصوص شرق کردستان نهاده است  و این گام در جهت اتحاد میان احراب شرق کردستان لازم و ضروری میباشد  و آقای ایلخانیزاده انسانی مبارز و راستگو و صادق میباشند  من همیشه گفته و خواهم گفت آقای عمر ایلخانیزاده راه جانباخته راه رهایی کردستان  و  راه آزادی کردستان  رهبر صادق و راستگو مصطفی سلطانی  را در پیش گرفته است   مصطفی سلطانی  یکی از مهمترین رهبران کرد بوده است که دائم با ملتش و مردمش  راستگو و اهل صداقت بوده اند  ما به آقای عمر ایلخانیزاده درود میفرستیم و از ایشان تشکر میکنیم و امیدواریم  همه احزاب شرق کردستان دست در دست هم قرار بدهند و با هم متحد بشوند  اتحاد و همبستگی میان احزاب شرق کردستان لازم میباشد و باید از ناکامیهای گذشته درس بگیرند و با هم متحد بشوند و یک نیروی مهم و کارا برای دفاع از  هویت ملی کردستان و دفاع  از حق و حقوق ملت کرد تشکیل بدهند .
 اتحاد میان حزب حیات آزاد کردستان پژاک  و کومه له زحمتکشان کردستان گامی مهمی میباشد  و دل ملت کرد در شرق کردستان  را خیلی و خوش و شاد خواهند کرد  و من که یکی از افراد نویسنده اهل شرق کردستان هستم با شنیدن این خبر بسیار شاد و خوشحال شده ام  و  این احساس به من دست میدهند که من دارم اراده ام نسبت به ملتم قویتر میشود  باور کنید وقتیکه این خبر را شنیدم بسیار خوشحال شدم و خیلی سریع رفتم از سایت فراتیوز مطالب را کپی نمودم و بر روی وب سایت خودم قرار دادم .
 در ضمن  اتحاد میان احزاب  کردستانی بخصوص شرق کردستان آرزوی دیرینی من میباشدو از نظر بنده آقای عمر ایلخانیزاده انسانی بسیار دانا و متفکر میباشند  این را باید در وصیت نامه شهید قهرمان شهر کرمانشاه دید که آقای عمر ایلخانیزاده را انتخاب نموده بودند  و با ایشان بوده اند شهید احسان فتاحیان یادش گرامی و روحش شاد باد و راهش پر راهرو باد.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 1/1/2013

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر