۱۳۹۹ دی ۳۰, سه‌شنبه

یک نامه بدستم رسیده نگران کننده است و بعضی از اپوزیسیون نمیتواند قبول کنند که اگرفردی هوادارشان باشد

 


یک نامه بدستم رسیده نگران کننده است و بعضی از اپوزیسیون نمیتواند قبول کنند که اگرفردی هوادارشان باشد و چیزی علیه رژیم منتشر کند چون نشانه آن اپوزیسیون توش نیست نامه محرمانه میفرستند و میگویندبه آنچه ساموئیل نوشته نپردازید درحالیکه خیلی از مقالات و کاریکاتورهای من را دزدیده اند چون اسم بنده زیرش بوده سعی کرده اندپاکش کنند البته نمیخواهم نام به برم چون نامه ها در دستم میباشد رسانه دارند روزی درخصوص مقاله ی بنده هیچ چیزی نگفته اند در حالیکه آزادانه از پیجهای من استفاده میکنند و حتی از وب سایتهایم من از این عملکرد انتقاد دارم یقین دارم این رهبران آن جریان نیستند بلکه افراد نفوذی هستند که در خارج از کشور به یک نوعی از اپوزیسیون نزدیک میکنند و از این سواستفاده میکنند ما هم بیکار نه نشسته ایم و از راه های تکنیکی موضوع را دنبال میکنیم ،،

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر