۱۳۹۴ فروردین ۱۴, جمعه

اگر من از دیدگاه انسانیت به تو مینگرم و به تو احترام میگذارم اگر مقابل هم چنین رفتاری از خود نشانبدهد مسلما دوستیها و صمیمتها محکمتر میشود و اینجا است که من تو دیگر اجازه نمیدهیم که دیکتاتورها و دشمنان انسانیت در میان من و تو خللی ایجاد کنند و من و تو را از همدیگر جدا کنند پس بیا مثل یک انسان اندیش انسانیت میان من و تو بعدش دیگر ی تقویت کنیم و دشمن مشترک را از سر راه برداریم و برای انسانها و همنوعان خویش بهشتی بسازیم که پر از محبت دوستی صمیمیت و احترام باشد.




اگر من از دیدگاه انسانیت به تو مینگرم و به تو احترام میگذارم اگر مقابل هم چنین رفتاری از خود نشانبدهد مسلما دوستیها و صمیمتها محکمتر میشود و اینجا است که من تو دیگر اجازه نمیدهیم که دیکتاتورها و دشمنان انسانیت در میان من و تو خللی ایجاد کنند و من و تو را از همدیگر جدا کنند پس بیا مثل یک انسان اندیش انسانیت میان من و تو بعدش دیگر ی تقویت کنیم و دشمن مشترک را از سر راه برداریم و برای انسانها و همنوعان خویش بهشتی بسازیم که پر از محبت دوستی صمیمیت و احترام باشد.
انسان اگر دارای یک اندیشه ای انمسانوار باشد صعی و تلاشش بر این است که انسانیت مقدم بر ملیت و نژادش باشد متاسفانه امروز این نوع تفکر خیلی کم دیده میشود میان دوستان . مگر میشه من از دیدگاه انسانیت به تو بنگرم و تو دیدگاه توهین آمیزی نسبت به بنده داشته باشید؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر