۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۰, پنجشنبه

نمیدان من این روز یعنی 1 ماه مه را به به چه کسانی و به کی تبریک بگویم به گرسنگان به بی خانمانها به کارتون خوابها به آنهایکه سالها گوشت را نمیبنند با شکم گرسنه سر خود را روی بالشت میگزارند به امید فردای روشن بدون هیچ امیدی دوباره همین کار را میکنند؟ به آنهایکه مورد تبعیض قرار میگیرند و سرمایداران شعار دموکراسی را ابزاری برای رسیدن به اهداف شومشان شعار اصلی خویش قرار داده اند فقر را گشترده تر نموده اند یکی از راه مذهب و خرافات دیگری زیر نام دموکراسی بدون اینکه حتی یک ذره پرینسیپ دموکراسی را رعایت کنند.





 
نمیدان من این روز یعنی 1 ماه مه را به به چه کسانی و به کی تبریک بگویم به گرسنگان به بی خانمانها به کارتون خوابها به آنهایکه سالها گوشت را نمیبنند با شکم گرسنه سر خود را روی بالشت میگزارند به امید فردای روشن بدون هیچ امیدی دوباره همین کار را میکنند؟  به آنهایکه مورد تبعیض قرار میگیرند  به این دنیای بی وجدان  به سرمایداران بی وجدان که خون جان کارگران را سر میکشند.
و سرمایداران شعار دموکراسی را ابزاری برای رسیدن به اهداف شومشان شعار اصلی خویش قرار داده اند فقر را گشترده تر نموده اند یکی از راه مذهب و خرافات دیگری زیر نام دموکراسی بدون اینکه حتی یک ذره پرینسیپ دموکراسی را رعایت کنند.
فردا یک ماه مه میباشد و روز جهانی کارگر است هر سال ما شاهد شعارهای فراوان وبی عمل هستیم که تنها در چهارچوب یک ورقه تجاوز نمیکند . روز بروز وضعیت فقر بی کاری در خیلی از کشورهای جهان گسترده تر و گسترده تر میشود سرمایداران نیز هر سال میلاردها دلار به جیب میزنند که همه این پولها رنج شان کارگران و زحمتکشان میباشد ذکه به جیب سرمایداران بی وجدان ریخته میشود.
دشمنان بشریت حق کارگر را میخورند.
با امید فردای بهتر 
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 
30.04.2015

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر