۱۳۹۳ بهمن ۳, جمعه

آیای نازیستهای آلمان با مزدوران رژیم ایران همکاری میکنند اگر نمیکنند چرا این خانم جاسوس رژیم ایران توانسته است از راه مدرسه با یک بچه 9 ساله ارتباط بر قرار کنندو اطلاعات خانواده اش ازش بخواهند و آنهم با آگاهیی کامل هم اداره پلیس آن شهر و هم با آگاهیی کامل اداره جوانان آن شهر.



آیانازیستهای آلمان با مزدوران رژیم ایران همکاری میکنند اگر نمیکنند چرا این خانم جاسوس رژیم ایران توانسته است از راه مدرسه با یک بچه 9 ساله ارتباط بر قرار کنندو اطلاعات خانواده اش ازش بخواهند و آنهم با آگاهیی کامل هم اداره پلیس آن شهر و هم با آگاهیی کامل اداره جوانان آن شهر.



و یکی کثیفترین کارهای که تا بحال ندیده بودم و نشنیده بودم اینجا شنیدم اجازه دادن معلم به خانم جاسوس رژیم ایران تا با بچه 9 ساله حرف بزنند و این خانم جاسوس با بچه تنها حرف نزده است بلکه بچه را تحریک نموده است تا برادر کوچکش را بکشد و فرار کنندو این مزدور در یکی از ایستگاه های اتوبوس منتظرش باشد تا با خودش برش دارد و به برد این گفته ی خود بچه میباشد.
 و این مزدور درب کلاس مدرسه را زده اند گویا میخواهند با بچه 9 ساله حرف بزنند و بچه را به جای امن تر میبرده بودند خانم جاسوس ولایت فقیه که خود را مسیحی معرفی نموده اند و در آن جا انگشت کرده تو کون این بچه 9 ساله که این کار تنها کار بسیجی مسیجیهای موجی میباشد که  بچه 9 ساله خودش با زبان خودش اعلام میکنندو در این باره منتظر باشید که صدای بچه را به این زودی منتشر میشود.

آبرو ریزی بیشتر از این نمیشه برای امنیت بچه های آسیب دیده در این کشورهای به قول خودشان اروپایی که در باره رفا بچه و آرامش بچه خیلی سخنهای زیادی بر زبان می آورند لاکن اینجا بچه با زبان خودش میگویئد خانم فلان به من سر میزند و میگوید از طرف پدرت آمده ام و سپس به بچه میگوید دوست دارید انگشت بکنم تو کونت و بچه را به این آسانی آلوده میکنند تا برای خبر چینی آسانتر کار کنند برای مزدوران برون مرزی وزارت اطلاعات.
روزی دیگر از بچه نامه های مادرش میخواهند و یا پاسپورت همسر مادرش و یا پاسپورت برادر کوچکش که از ناپدری بچه 9 ساله میباشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر