۱۳۹۱ آبان ۱۴, یکشنبه

موضوع اطلاعیه . و یک روشنگری پژوهشی در باره سببها و علتهای که کردها را به امروز کشانده است. با قلم ساموئیل کرماشانی



موضوع اطلاعیه . و یک روشنگری پژوهشی در باره سببها و علتهای که کردها را به امروز کشانده است. 

 با قلم ساموئیل کرماشانی 

ما حمایت خود را از اعتصاب غذای  مبارزین شمال کردستان اعلام میکتیم و با تمام وجودمان همراه این عزیزان اعتصاب کننده هستیم و سیاست سرکوبگرانه و ضد انسانی دولت فاشیست ترک که علیه 30 میلیون کرد اعمال میشود در آن کشور را قویا محکوم میکنیم.


در چند روز گذشته رجب طیب اردوغان به آلمان سفر نمودند در یک اظهار نظر دوباره کینه های دیرینی خویش را مثل همیشه تکرار نمودند و چون مبتلا به بیماری برتری طلبی و نژادپرستی کور حاد شده اند وجود 30 میلیون کرد در کشورش  را انکار نمودند.  
من بر این باورم که  کردها باید تاریخ خویش را مورد بررسی قرار بدهند به اظهار نظر موافقان و مخالفانش گوش فرا بدهند و دست به خانه تکانی کنند و آنچه تابحال باعث این شده است که کردها از حمایت جامعه بین المللی برخوردار نباشند مورد مطالعه قرار بدهند و رسما آن چیزهای که بر افکار عمومی جامعه جهانی تاثیر منفی داشته است در باره کردها و افکار عمومی جوامع گوناگون  را در باره کردها مخدوش نموده است زیر سئوال به برند .
و ما بر این باوریم که تمامی ممانعتهای که در باره حمایت جامعه جهانی  از کردها در پیش رو وجود دارند من به چند دسته آنها را تقسیم میکنم که با شمارش به آنها اشاره خواهیم کرد هرچند دولت ترک و ترکها در این جنایتهای هولناکی که روی داده است دست بالای داشته اند لاکن تعدادی کرد جاش آن زمان امپراطوری عثمانی سلطان محمود در سال 1915 و 1918 در وان رویداده است نباید کردها آن را دستکم بگیرند این رفتار نقش مخربی در بوجود آمدن حمایتهای جهانی وجود داشته است در قبال کردها.
1 کردها یکصدا نیستند و متحد نیستند بیشتر و اکثریت رهبران کرد جاطلب و دارای اندیشهای دیکتاتورمنشانه بوده اند وقتیکه ملتی که متحد و یکصدا نباشند جامعه جهانی زیاد بهشون توجه نمیکنند. 
2 همه ناکامیهای که کردها با آن روبرو شده اند در تاریخ کردستان همین بیماری میباشد تحت نام  اسلام  که اسلام لکی سیاهی است به پیشانی ملت کرد که همیشه باعث شده است که جامعه جهانی با چشمی دوگانه به کردها نگاه کنند و در عین حال تحت نام همین اسلام به هزاران کرد قتلعام شده اند از انفال گرفته تا فتوایی خمینی و ملا خه تی های زمان عثمانی  اسلام افکاری کثیف  میباشد که ملت کرد را به این روز کشانده است. 
در زمانی که شیخ رضا و شیخ سعید پیران علیه ترکها قیام نمودند ملاهای بودند که فتوا صادر میکردند که به خواهران و زنان کسانی که علیه دولت مسلمان ترک قیام نموده اند تجاوز کنید حلال است چرا چون آنها علیه اسلام میجنگند به همین سبب دسته دسته دختران کرد خود را به عمق دریاچه وان می انداختند تا به دست جلادان اسلامی ترک و جاشهای آنها نی افتند.
3 رفتار جاش بزرگ بنام صلاحالدین ایوبی که او هم چنان رفتاری به خاطر شهوت پرستیش که خانمهای زیبا و خوشگلی دور وبرش جمع شده بودند از عربها تا توانستند دفاع نموند و عربها را نجات دادند لاکن صدام حسین در جلو چشم همه جهانیان دختران کرد را بین شیخ های حوزه خیلج فارس و عربیهای دیگر کشورهای عربی تحت نام غنیمت جنگی و انفال توزیع میکردند هیچ کدام از دولتهای عربی به این رفتارهای صدام اعتراض نکردند بلعکس خیلی از رهبران عربی صدام را رهبر امت العربی معرفی میکردند و ازش حمایت میکردند.
4 مدارک و اسنادی در باره کردها وجود دارند که میتوان به گفته های یک خاخام کردتبار ساکن آلمان اشاره  نمود که میگفتند روسیه برطانیا و کشورهای قدرتمند بر سر کردها به توافق رسیده اند که به کردها کمک نکنند تا صاحب کشور خویش بشوند آنهم به سبب همکاری کردها با دولت عثمانی علیه غیر مسلمانها چه کردهای غیر مسلمان و چه مسیحیهای آن زمان برای مطالعه گفتهای این خاخام که خودش نیز کرد هستند و ساکن آلمان هستند و خود نیز شاهد رویدادها بوده اند و اهل وان در شمال کردستان هستند بر روی لینک زیر کلیک کنید.
http://israelkurd.blogspot.se/2012/11/blog-post.html#more
من بر این باورم کردها باید علتها و سببهای که باعث  امروز ملت کرد شده است مورد بررسی قرار بدهند و از این اشتباهات گذشته درس بگیرند خوشبختانه حزب کارگران کردستان تا حدی توانسته است بر روی این رویدادهای تاریخی انگشت بگذارد و با طرحی نوین وارد مرحله مبارزاتی خود بشوند که تمامی اشتباهات گذشته را زیر سئوال به برند لاکن احزابی دیگر در سرتاسر کردستان هستند که به آن اشتباهات افتخار میکنند و همان راه را ادامه میدهند چرا چون منافعشان در این راه ایجاب میکند  و دوست ندارند روشنفکری و آگاهی در بین جوانان کرد وجود داشته باشد میخواهند بعنوان پادشاه خود ملکه  باشند و ملت رعایتشان باشند و خود چوپان و ملت گله باشند.
در رابطه به رژیمهای ایران و سوریه و کلا رژیمهای اشغالگر کردستان در ایران اسلامزده به هزاران جوان کرد را قتلعام شده اند بدست جلادان تهران تحت عناوین گوناگون رژیم جلاد خمینی با کشتن و قتلعام جوانان کرد بس نه نموده است بلکه از راه موادمخدر نیز وارد شده است و روز بروز جوانان بیشتری در کردستان به این ماده کثیف که مثل اسلام عزیزشان میباشد آلوده میکنند.
در ترکیه ما هزاران کرد اسیر شده داریم که در زندانهای رژیم ترکیه از حقوقو اولیه انسانی خویش محروم هستند و دولتهای اروپای و آمریکای که ادعای حقوق بشری میکنند و خود را مدافع حقوق انسان میدانند در قبال رفتارهای رژیم نژاد پرست ترک سکوت اختیار نموده اند و لب اعتراض نمی گشایند  علیه ناعدلتیهای که در ترکیه علیه کردها صورت میگیرد به طور روزانه چرا چون منافع دارند در آن کشور و بر جنایتهای دولت ترک چشم پوشی میکنند.

در سوریه در چند سال گذشته کردهای ساکن آن کشور قتلعام شدند و این قتلعامها دوباره تکرار  شدند  اینبار توسط مخالفین رژیم اسد  در شهر حلب در منطقه ی اشرفیه در چند روز گذشته تکرار شدند که اکثریت مخالفین اسد از اعضای اخوان المسلمین متولد دست آرتورتوین پی انگلیسی در سال 1917 برای رویاروی با کشور تازه تاسیس کمونیستی اتحاد شوروری و رویاروی با افکار چپگرائی در مصر تاسیس نمودند.
 که بیشتر اعضای این گروه تروریستی وابسته به دولت ترک هستند که که از رژیم تروریستی اسد خطرناکترند برای کردها  در آن کشور  که  در بطن همین اخوان التروریست القاعده متولد میشود که دست به کارهای تخریبی میزنند و به هزاران انسان در سرتاسر جهان  را قتلعام میکنند.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 2012/11/4

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر