۱۳۹۱ آذر ۶, دوشنبه

امروز روز مبارزه با خشونت میباشد یعنی 25/11/2012 میباشد روز مبارزه با خشونتهای ضد انسانی میباشد

امروز روز مبارزه با خشونت میباشد یعنی 25 /11//2012 یا هر سال در 25 /11 روزی است که به عنوان روز مبارزه با خشونت علیه زنان و کودکان شناخته شده است آیا با این همه مناسبتهای گوناگون علیه خشونتهای ضد انسانی علیه زنان این خوشنتها کاهش یافته اند؟




امروز روز مبارزه با خشونت میباشد  یعنی 25/11/2012 میباشد روز مبارزه با خشونتهای ضد انسانی میباشد

 
 یا هر سال در 25 /11 روزی است که به عنوان روز مبارزه با خشونت علیه زنان و کودکان شناخته شده است آیا با این همه مناسبتهای گوناگون  علیه خشونتهای ضد انسانی علیه زنان  این خوشنتها کاهش یافته اند؟

ایران کشوری زن ستیز و بسیار نا امن برای زنان ایرانی بعد از عراق و افغانستان  

در ایران آخوند زده  به هزاران زن ایرانی یا در سیاه چالهای مخوف رژیم بر سر میبرند و یا مجبور به استفاده از موامخدر شده اند توسط نیروی های موسوم به نیوری انتظامی  و یا در زندانهای رژیم توسط زندانبانان و شکنجه گران وحشی اسلامی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

در بعضی از کشورهای جهان خشونتها دولتی نیست بلکه بیشتر خشونتها فردی است اما در کشور ایران آخوند زده خشونتهای ضد انسانی علیه زنان دولتی است.
دستگیری زنان در خیابانهای ایران به بهانه  نپوشیدن حجاب آخوند ساخته 
همچنان در عکس میبینید  زنان و دختران ایرانی  همیشه در خطر هستند و جانشان و کرامتشان در ایران اسلامزده  توسط وحشیهای اسلامی در خطری جدی هستند.
بر همین اساس ما اعلام میکنیم که ایران کشوری بسیار خطر ناک و بسیار نا امن است برای زنان ایرانی 
 وقتیکه این خوشنتها قانونی باشند در ایران و در اکثریت کشورهای اسلامی مثل عربستان سعودی  و پاکستان و تمامی کشورهای اسلامی  خوب چه انتظاری را از قانونمداران کوراندیش این کشو رها را باید داشته باشیم؟

امروز 25 نوامبر میباشد و روز مبارزه با خشونت است  همچنان که همه در این رابطه آگاه هستند خشونتها علیه زنان در جوامع گوناگون  با شیوهای گوناگون به پیش میرود و جان زنان همیشه در خطر بوده است  در جوامع اسلامی  اسلام ضد زن و قوانین بربریت شریعت  ضد انسانی  بر جوامع خاورمیانه سایه افکنده است  روز نیست زنان در این جوامع با خطر کتک کاری زدن و اهانتهای  غیر انسانی  روبرو نشوند  از مجبور شدن به تنفروشی به خاطر فقر و نداری  و از سوی دیگر  توسط کور اندیشان مذهبی مورد اهانت قرار میگیرند تحت عنوان اینکه زنان ضعیفه هستند این کلمه خودش نوعی تحقیر و توهین به زنان محسوب میشود.

یک پرفسور ایرانی تبار کور اندیش لب همسرش را بریده و کباب کرده و خورده  به زنش گفته این کار را میکنند تا دیگر کسی این لبها را نبوسند  در روز نامه افتن بلادت جستجو کنید پیدا خواهید کرد در  این رابطه.
در همین سوئد چندین زن سوئدی توسط دوست پسرانشان به قتل رسیده اند.
  در سال گذشته  یک قتل ناموسی رویداد که یک پسر 16 ساله  خواهر 19 ساله خویش را به نام ماریا  به قتل رساند به طور فجیعی  در استان لاندس کرونا  در کشور سوئد.
ساموئیل کرماشانی 


25 نوامبر روز جهانی مبارزه علیه خشونت بر زن، روز جهانی مبارزه با اسلام ضد زن و شریعت ضد انسانی آن است.
اسلام دین تبلیغ خشونت علیه زنان است:زنان خود را کتک بزنید تا از شما اطاعت کنند(سوره النساء آیه 34) زنان شوهردار مخالف اسلام را به بردگی بگیرید و به آنها تجاوز کنید(سوره النساء آیه 24) زنان را در خانه حبس کنید تا مرگشان فرا برسد(سوره النساء آیه 15) و دینی است که امام علی در خطبه 80 نهج البلاغه زن را موجودی ناقص العقل خوانده که حقوق و ارث او کمتر از مرد است و حتی در کار نیک شایسته پیروی نیست. مرگ بر این دین ضد زن ضد انسانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر