۱۳۹۱ مهر ۲۳, یکشنبه

در حقیقت دیکتاتورها مبتلا به بیماری روانی و جنون قدرت هستند برداشتنشان بهای سنگینی بدنبال خواهند داشت


.در حقیقت دیکتاتورها مبتلا به بیماری روانی و جنون قدرت هستند  برداشتنشان بهای سنگینی بدنبال خواهند داشت
درست نمودن یک دیکتاتور کف زدن برایش زیاد دشوار نیست لاکن برانداختن این بلای که انسانهای نابالغ و نادان خود با دست خود درستش نموده اند کاری آسان نخواهند بود و در این رابطه نمونه های فراوانی وجود دارند لیبی را نگاه کنید سوریه امروزی را نگاه کنید فقر و فحشای طاقتفرسا ایران را نگاه کنید این همه دردبیدرمان و این همه بلاها درست شده دست خود انسانها میباشند و بهای سنگینی بر دوش آزاد اندیشان و انسانهای آزادیخواه خواهند بود 
در مقاله آینده یعنی بخش سوم دیکتاتور چیست و دیکتاتور کیست؟ کف زدن برای درست کردن یک دیکتاتور خیلی آسان است لاکن بر انداختنش خیلی سخت و گران است میتواند جان هزاران نفوز آدمی را گرفته بشود فقط به این خاطر که با کف زدن یک دیکتاتور خونخوار مطلقه را با دست خویش درست نموده اید و رها شدن از دستش بهای انسانی معنوی مادی و ویرانیهای مخرب و ویرانگر بدنبالش خواهند داشت.


بنابر این باید ما ملتهای ایرانی در مرحله اول ریشه این تفکر گندیده دیکتاتوری از خودمان بدور بداریم و نفس خویش را ر
ها کنیم و انسانمدار به قضیه نگاه کنیم و به کودکان خویش بی آموزیم که ما انسانیم دارای حق و حقوق متساوی انسانی هستیم درد مشترک داریم .


و خود را از قید و بندهای برتری طلبی جاطلبیهای بیمارگونه خودخواهیهای نادرست و بیمارگونه رها کنیم تا به قله انسانی برسیم تا ما هم مثل جامعه جهانی در کارهایمان در پیشرفتمان عقب نمانیم.
تا زمانی که ما ملتهای ایرانی دست به ریشه یابی این دردبیدرمان که ما گریبانگیرش هستیم و ریشه کنش نکنیم به هیچ جای نخواهیم رسید.
شاید هر یک از آنهایکه از رژیم جنون آدمکش آخوندی متنفر هستند به قدرت برسند از این رژیم بدتر نباشند هیچ تضینی در این رابطه وجود ندارد خمینی پیش از بقدرت رسیدنش خیلی  از واژه های شیرین و بارونکردنی و عوامفریب به کار بردند در نهایتش همه جنایتهای هولناک و باورنکردنی این جانور انسانکش را دیدند چه بلای بر سر ایرانیان و بخصوص ملت ستمدیده کرد آوردند رسما علیه کردها فتوا صادر نمودند و هر کسی هم در راه مبارزه علیه کردها  کشته میشد کلید بهشت خیالی پیشکشش کرده بودند.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 13/10/2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر