۱۳۹۱ مهر ۲۶, چهارشنبه

رهبران خود خواه و خودپسند کرد از دشمنان اشغالگر کردستان خطرناکترند برای ملت کرد چرا چون تمامی پرینسیپای ملی و وطنپرستی را در چهارچوب شخصی خویش میبنند



عکس بالای نشاندهنده یک اندیشه در زنجیر میرساند فرقی نمیکند اگر این اندیشه در اسارت تفکر مارکسیستی باشد و یا کمونیستی و یا اسلامیستی مادام دارای تعصبهای کور هستند در یک قالب قرار میگیرند.
رهبران خود خواه و خودپسند   کرد از دشمنان  اشغالگر کردستان  خطرناکترند برای ملت کرد چرا چون  تمامی پرینسیپای ملی و وطنپرستی را در چهارچوب شخصی خویش میبنند و دارای تفکری دیکتاتور آسا هستند و به شیوه ی شیخ و دراویشی عمل میکنند تعدادی را بعنوان سربازان سرسپرده برای خویش از میان کوتاه فکران و بیسوادان انتخاب میکنند هرچی رهبر گفت آنها اجرایش میکنند.
 یک انسان رها شده هرگز به شعور انسانهای دیگر توهین نمیکنند و خود را یکشبه نماینده ننیخوانند آنهم با 5 کلاس سواد.
وقتیکه کسانی که فکر و اندیشه ی خویش را آزاد نکرده باشند چگونه میتوان از این اشخاص انتظار داشت که به آزادی دیگران احترام بگزارند؟  و یا آزادی دیگران برهم نزنند وقتیکه این اشخاص معنا و مفهوم آزادی را درک نمیکنند و نمیفهمند  مثل یک حیوان وحشی میمانند که در جامعه مرخصش کرده باشید.
کسانی که درای تفکر آزاد اندیشی هستند بلاخره به قوانین آن پایبندند و گر نه ادعای هیچ و پوچ این اشخاص هیچ معنا و مفهومی ندارد.

در ضمن ادعای انساندوستی و آزاد اندیشی هم میکنند و در حرف زدن هیچ کمبودی ندارند لاکن در عمل چنین نیستند که در گفتار بیان میکنند.
  دارای باطن و ظاهری گوناگون هستند در ظاهر دموکرات و آزادیخواه هستند در باطن تشنه به خون منتقدین هستند انک جاسوس خودفروش مزدور اگر نتوانستند اثبات کنند که طرف جاسوس و یا مزدور است در جا دکتر کپی میشوند بدون هیچ اطلاعاتی در باره بیماریهای روانی انگ دروغین و خودساخته میزنند.
در اصل اگر دست به یک تحقیقات روانشانسانه بیطرفانه در باره بار دورنی این آقایان و طرفدارانشان برنیم 100% برای ما روشن میشود که خود نیز به این بیماری و هزاران بیماری دیگر مخرب مثل بیماری  روانی اسکیزوفرنی   مبتلا هستند.
یکی از طرفداران این بیماران روانی در شهر کارلستاد سوئد که در اسناد دادگاه همان شهر آمده است که یک بیمار روانی و بیسواد که در زمانی چوپان عموی خودم نیز بوده اند در میان مردم آن شهر یک نویسنده را بیمار توسیف نموده اند که در چند سال گذشته با چاقو به یک زن حمله میکنند و دادگاه آن شهر تشخیص میدهد که فرد مذکور به بیماری و جنون روانی حاد مبتلا شده اند و فقط ایشان را جریمه نقدی نمودند و زندانی نشدند دلیل این هم بر میگردد به تحقیقاتی که کرمینالورد با ایشان انجام داده بودند مشخص شد که به  بیماری روانی جنون دوقطبی مبتلا شده  است.
یکی دیگر که در مصاحبه با کانالهای مثل روژهه لات تیوی بیان میکنند که حتی یک گلوله را بر روی کسی شلیک نه نموده اند اما پسرعموی ایشان میگویند سرش هزاران بقیه خورده است در میدان جنگ نمیدانم به حضرت عباس دزده باور کنم یا به دروغ دوغفروش مکار.
شخص نامبرده تنها دارای 5 کلاس سواد فارسی میباشند و آنچه خود بیان میکنند و در باره استان کرمانشاه مینویسند از این و اون اطلاعات کسب میکنند و چیزهای سرهمبندی میکنند و بر این خیال هستند که شهر کرمانشاه مثل اردوگاه التاش است که با سوادترین افراد آن کمپ از 10 کلاس تجاوز نمیکرد.
اما نمیدانند که شهر کرمانشاه دارای 3900 فقط پروفسور زمین شناسی جیولوژی  و دارای 2800 پروفسور زبانشناسی و دارای 2600 پروفسور کارشناس اقتصاددان و دارای 2340 پروفسور کارشناس امور رواندرمانی و روانشناسی میباشد.
و دارای 2890 هزار فوقلیسانس و دارای 600000 هزار دیپلم و فوق دیپلم میباشد.
شهر کرمانشاه دارای 35000 هزار پزشک توانا و کارا میباشد.
و فقط شهر کرمانشاه دارای 20000 هزار پروفسور  در زمینه نسل شناسی میباشد و 7000
هزار پروفسور تاریخ دان میباشد.
در شهر کرمانشاه ما نزدیک به 12000 نفر داریم فقط دارای دکترای شمیی  هستند و بنابر اماری که توسط دوستان از راه ایمیل برای ما ارسال شده است در شهر کرمانشاه ما چندین استاد هندسه و فیزیکدان داریم .
خوب مگر میشه این همه کارشناس و این همه پرفسور را نادیده بگیریم و خود را با 5 کلاس سواد نماینده خودخوانده این همه انسانهای با تجربه معرفی کنیم و آنها را بی عقل و نهفم معرفی کنیم و این همه پروفسور را بیاوریم در قالب مردم اردوگاه التاش قرار بدهیم که سطح سواد ساکنین کمپ التاش از 10 کلاس سواد تجاوز نمیکرد.
آیا این نوعی توهین به شعور مردم کرمانشاه نیست از سوی این اشخاص با 5 کلاس سواد خود را مسئول  این شهر معرفی کنند؟
بر این اساس ما میگوئیم یک فرد خود خواه و خو پسند مبتلا به بیماری روانی اسگیزوفرنی رهبر خودخوانده کرد از رژیمهای اشغالگر و دشمنان ملت کرد خطرناکترند حقیقت را بیان نموده ایم ما نباید برای این نوع افراد کف بزنیم که فردا خود آنها جانوری همچون معمعر قذافی بشوند و به جان ملت کرد بی افتند و هر کسی که مخالف آنها فکر نمود بکشنش و تهدیدش بکنند و یا دست به بدگوی و در پشت دیوارهای شهر بزنند پشت سر افرادی که همفکرشان نیستندو برای این بیماران کف نمیزنند و به شان و بالشان ترانه نتمیخوانند.
 و باید کوشش کنیم دکتر کپیهای کرد را برای ملت کرد افشا کنیم تا ملت این دکتر کپیهای کاذب را بشناسند.  
یک رهبری خودی دارای این ویژگیها مثل خودپسندی و خودخواهی هستند و در صدد هستند رای خویش را بر ملت تحمیل کنند میتواند از یک دشمن اشغالگر بیگانه مخربتر باشند برای مردمشان  و ملتشان متاسفانه من در وجود برخی دوستان دورغگو که خود را مدافع متل کرد میدانند این نوع رفتار ناشایسته را مشاهده میکنم.

همین که یکشبه دکتر میشوند و نظرات مخالفشان را بیمار خطاب میکنند خودش نمونه ی بارز بیمار
بودن  تفکرشان و اصل و اساسشان میرساند.
تعریف تعصب .
تعصب را نمیتوان تنها از یک زاویه نگریست زیرا تعصب دارای گونه های متفاوتی میباشد مانند تعصب در نژاد پرستی و میهن پرستی ؛ گرایشات دینی و مذهبی ؛ نصبتهای خانوادگی و قومی قبیله ای وسمتی  وووو غیره
تعصب مرضیست که متعصب را از درون خورده و بیرونش را چون هیولای تشنه و گرسنه مینمایاند.
تعصب واژه ایست که از عصبیت سر چشمه میگیرد و به الگویی از رفتار اتلاق میگردد که نه از روی اگاهی و عقل که از سر خودخواهی؛ سرخوردگی؛انتقامجویی و توهم انسانها بدان دچارمیگردند.
از این رو تعصب را میبایست یک بیماری روحی روانی قلمداد کرد زیرا فرد ی که دچار تعصب میباشد قادر به تفکر نبوده و ذهنش مدام درگیر توهماتیست که هیچ گونه منطقی در ان به کار گرفته نشده است
با سپاس فراوان
ساموئیل کرماشانی 2012-10-17



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر