۱۴۰۱ آبان ۲۸, شنبه

انفجار اسطانبول توسط خود شخص اردوغان برنامە ریزی شدە چون انتخابات نزدیک است و با این کار اردوغان میخواهد با یک تیر چند هدف را نشانە بگیرد.

 


انفجار اسطانبول توسط خود شخص اردوغان برنامە ریزی شدە چون انتخابات نزدیک است و با این کار اردوغان میخواهد با یک تیر چند هدف را نشانە بگیرد.

 

دوباره ملت ترکها  را علیه ملت کردها  تحریک کند

 نکند  کردها و ترکها متحد بشوند و رژیم نژادپرست را سرنگون کنند. 

چون حرکتی که در ایران امروز در راه است و همه متحدانه علیه رژیم آخوندی به پا خواسته اند زیاد برای اردوغان  و نژاد پرستان ترک  خوشایند نیست. 

بنابر این انفجار استانبول سناریو اردوغان و آکپ پارتی است برای برهم زدن اتحاد میان کردها و ترکها.

 ۱ گوی نیروهای امنیتی در دولت اردوغان زیرک هستند و مجرم را سریع دستگیر میکنند و با این عمل میخواهند مشروعیت  بین المللی  برای عملیات نظامی  علیه کردها بدست بیاورد با توصلبه دروغ های که همیشه سیاستمداران ترک به آن متوصل شده اند برای فریب افکار عمومی و تحریک نژادپرستان ترک علیه ملت کرد. 

۲ ترکها را علیە کردها تحریک کند کە کردها درانتخابات شرکت نکنند.

 ۳ بدست آوردن مشروعیت داخلی و خارجێ برای حملە بە کردهای سوریە و شمال عراق.

 و دریافت مشروعیت بازداشت کردهای آن کشور و قتلعام کردهای این کشور یکی از اهداف کثیف اردوغان میباشد. اردوغان میداند کە در انتخابات آیندە پیروز نخواهند شد پس باید دست تحرکاتی بزند تا نژادپرستان ترک را جزب کند. و دست انفجاراتی بزند تاشاید مردم را سرگرم کند تا پیروز بشود.

بعد از تحقیقات ما روشن شده که خیابان تقیسم در استانبول اکثریت ساکنین این منطقه کرد هستند و به فکر هیچ شخصی نمیتواند قبول کند که حزب کارگران کردستان براداران خود را هدف قرار بدهد و هیچ کودکی نیز به تبلیغات ترکها باور نمیکند.

 از سوی دیگر اردوغان میبیند که ملتهای ایرانی عم از کرد ترک عرب بلوچ فارس و آذری همه متحدانه علیه رژیم ایران دست به شورش زده اند بنابر این ترکیه از این وضعیت میترسد که نکند ترکها و کردها متحد بشود 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر