۱۴۰۱ آبان ۲۸, شنبه

کمیته ی انقلابی انقلاب دموکراتیک ایران فرامیخواند. بار دیگر از نیروهای انتظامی و نیروهای مسلح دعوت میکنیم که دست از همکاری با رژیم پوسیده ای ملاهای جنایتکار بردارید

 


کمیته ی انقلابی انقلاب دموکراتیک ایران فرامیخواند.. بار دیگر از نیروهای انتظامی و نیروهای مسلح دعوت میکنیم که دست از همکاری با رژیم پوسیده ای ملاهای جنایتکار بردارید  به مردم به پیوندید. مطمئن باشید هیچ کس به شما هیچ چیزی نخواهند گفت و شما بعنوان آزادیخواه در تاریخ ایران خواهید ماند.


همه ی دنیا میداند که رژیم ایران ماندگار نیست و باید برود  این حرف من نیست حرف تاریخ خونین این رژیم است که در طول ۴۳ سال تمامی آزادیهای فردی و انسانی فرد ایرانی را  از این ملت سلب کرده است.

بنابر این ما از شما نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی درخواست میکنیم که به صفوف ملت به پیوندید و دست از همکاری با ملاهای جنایتکار بردارید. 

۱ تمامی نیروهای بیگانه مثل حشد الشعبی و حزب الله لبنان که برای کمک به رژیم آمده اند به ایران دستگیر کنید و تمامی یروهای وابسته به تروریستهای فاطمیون و زنیبیون که دستشان در خون مردم ایران غوشته است دستگیر نموده و از کشور اخراج کنید کسانی که مرتکب جرم شده اند دادگاهی کنید و به زندان محکوم کنید.

تا دیر نشده به صفوف ملت متحد و آزادیخواه ایران به پیودندید 

 درود کمتیه ی انقلاب دموکراتیک خلقهای ایرانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر