۱۴۰۰ شهریور ۲۰, شنبه

رژیم تروریستی مذهبی ایران در حال آماده شدن برای حمله به نیروهای کرد مستقر در اقلیم کردستان عراق. یک منبع در داخل کشور نخواسته نامش فاش بشود به وبسایت حقوق بشر کردستان خبر داد که ابراهیم رئیسی دستور داده به نیروهای مسلح رژیم که دست به عملیات برون مرزی علیه نیروهای کرد مستقر در اقلیم کردستان عراق بزنند.



 

رژیم تروریستی مذهبی ایران در حال آماده شدن برای حمله به نیروهای کرد مستقر در اقلیم کردستان عراق.  یک منبع در داخل کشور نخواسته نامش فاش بشود  به وبسایت حقوق بشر کردستان خبر داد که ابراهیم  رئیسی  دستور داده به نیروهای مسلح رژیم که دست به عملیات برون مرزی علیه نیروهای کرد مستقر در اقلیم کردستان عراق بزنند.

باید کردها و بخصوص نیروهای کرد آماده باشند و هشیار باشند همه احزاب دست در دست هم بدهند و با هم هماهنگ باشند

 تا بتوانند هر نوع عملیاتی تروریستهای سپاه تروریستی را درهم بشکنند

 ‏تجمع نيروهاى زمينى در پيرانشهر و اشنويه نشانگر اينست كه هدف جمهوری اسلامی چيزى فراتر از بمباران و سركوب نيروهاى كورد ميباشد.

جمهوری اسلامی در حال آمادەسازی خود براى دوره پس از خروج آمريكا از عراق بوده و با توجه به انفصال قرارداد مشترك بين ايران و تركيه (عفرين در برابر كركوك) توسط اردوغان، اشغال ‏كامل استان سليمانيه را هدف قرارداده است تا مانع اشغال كركوك توسط ارتش تركيه شود. در عين حال نيز دولت رييسى در صدد سركوب كامل جنبش كوردستان را در برنامه خود دارد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر