۱۴۰۰ شهریور ۶, شنبه

من باور به هیچ دین و مذهبی ندارم و بر این باورم که هیچ دین و مذهبی نباید در قوانین و سیاست کشور دخالت کند دین و مذهب یک امر کاملا شخصیست و تنها و تنها به خود شخض تعلق دارد و نباید از چهارچوب خصوصی و شخصی فردیست که به آن متعلق میباشد.

 


من باور به هیچ دین و مذهبی ندارم و بر این باورم که هیچ دین و مذهبی نباید در قوانین و سیاست کشور دخالت کند دین و مذهب یک امر کاملا شخصیست و تنها و تنها به خود شخص تعلق دارد و نباید از چهارچوب خصوصی و شخصی فردیست که به آن متعلق میباشد.

دخالت دین و مذهب در سیاست و قانون کشور باعث بی ثباتی و نابرابری در جامعه میشود. چون در تاریخ اثبات شده است که هزاران نفوس آدمی و میلیونها انسان از راه دین و مذهب به شیوه ای فجیعی قتلعام شده اند از جنگ روم زیر نام مذهب یهودیت و بعد از آن چنگ مسیحیت و جنایات بی سابقه ضد انسانی و بعدش جنگ مدینه گرفته که هزاران یهودی قتلعام شدند تا عصر حاضر طبق سوره توبه 9 و 29 یزیدیها قتلعام شدند خمینی دجال فرمان جهاد را علیه کردها صادر کرد برگردیم عقب کمی دیگر هیتلر یک کاتولیک بودند که نزدیک به 7 میلیون انسان زن کودک نوجوان را در کوره های آتش زنده زنده سوزاند. از این هم بگذریم به علت مذهب و ترویج خرافات مردم را به آسانی گول مذهبیون خرافات اندیش میخورند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر