۱۴۰۰ مرداد ۲۳, شنبه

احمدی‌نژاد بە دلیل افشای تحویل سلاح بە طالبان تهدید شد

 



احمدی‌نژاد بە دلیل افشای تحویل سلاح بە طالبان تهدید شد

رئیس‌جمهوری سابق جمهوری اسلامی با انتشار پیامی از تهدید شدیداللحن خود از سوی "باند فاسد امنیتی" به دلیل افشای تحویل سلاح و تجهیزات نظامی به طالبان، خبر داد.

خبراینجا کلیک کنید

، امروز شنبه ٢٣ مردادماه، محمود احمدی‌نژاد با انتشار یک ویدئو گفت؛ طی دو هفته گذشته یکی از مقامات تماس گرفت و در مورد هشدارهای قبلی من در مورد طالبان و عملکرد باند فاسد امنیتی اخطار داد.


احمدی‌نژاد افزود؛ این مقام هشدار داد "ما شدیدا تحت فشار هستیم و چنانچه ادامه بدهید، مجبور خواهیم بود با اطرافیان و نزدیکان شما برخورد کنیم."


رئیس‌جمهور سابق نظام بدون ذکر نام این فرد، اضافه کرد: بنده پاسخ دادم شما از سوی چه کسانی تحت فشار قرار دارید، آنها را معرفی کنید و این فرد با حالت عصبانیت گفت: "اصلا پرونده دست خودمان است و اگر ادامه دهید با اسفندیار رحیم‌مشایی، حمید بقایی، علی‌اکبر جوانفکر و سایر همراهان و دوستانت برخورد خواهیم کرد."


پیشتر در روز پنجشنبه ١٧ تیرماه، محمود احمدی‌نژاد ضمن تایید خبر آواتودی مبنی بر تحویل تجهیزات به طالبان از سوی سپاه تروریستی پاسداران، اظهارات مقامات جمهوری اسلامی برای مداخله در منازعات قدرت در افغانستان را زیر سوال برد.


وی در پیامی ویدئویی گفت؛ "مدعی‌اند دلسوز مردم افغانستان هستند، اگر دلسوزید چرا سلاح می دهید، چرا از درگیری‌ها پشتیبانی می‌کنید. همین منابع را ببرید در افغانستان عمران و آبادانی کنید و صنایع را برپا و کشاورزی را احیا کنید."


احمدی‌نژاد به صراحت اظهار نظر مقامات نظام در مورد افغانستان را مغایر با خواست مردم دانست.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر