۱۳۹۶ مرداد ۷, شنبه

موضوع اطلاعیه در خصوص قتلعام وحشیانه یک خانواده یارسانی در نزدیکی شهر کرکوک توسط وحشیهای اسلامی موسوم به داعش.


موضوع اطلاعیه در خصوص قتلعام وحشیانه یک خانواده یارسانی در نزدیکی شهر کرکوک توسط وحشیهای اسلامی موسوم به داعش.
ما حمله جانوران وحشی اسلامی موسوم به داعش به خانواده یراسانی و قتلعام  خانواده یارسانی قویا محکوم میکنیم.


چند روزی قبل از اینکه نیروهای وحشی  تروریستی اسلامی  به خانواده یارسی حمله کنند کانال روداو که یک کانال مزدور و پولکی است و میتواند مزدور چند جانبه باشد  با این قربانیان مصاحبه نموده و جا و مکان و نوع اسلحه ای که این خانواده در دست داشته اند در یک ویدئو منتشر نمودند و راه را هموار نمونده اند برای آمدن داعش و حمله ای داعش به خانواده یارسانی.
 در این رابطه کانال روداو باید پاسخ گوباشد و ما مسرا از جامعه جهانی میخواهیم برای حمایت از مردم یارسانی در کردستان عراق اقدام لازم را  به عمل بیاورد چرا چون مردم یارسانی همچون مردم ایزدی دارای یک ایدئولوژی هستند و میلمان نیستند میتوانند بیشتر مورد حمله تندرهای اسلامی چه کرد و چه عرب قرار بگیرند.
در ضمن خانواده یارسانی چندین بار از نیروهای پیشمرگ کردستان درخواست کمک نموده بودند لاکن با بی توجهی نیروهای پیشمرگ مواجه شده بودند و نیروهای پیشمرگ هیچگاه به یاری خانواده یارسانی نرفته بودند و حتی به درخواست خانواده یارسانی هیچ جوابی نداده بودند.
نیروهای پیشمرگ کردستان که اکثرا مسلمان سنی هستند و  خانواده قربانی یارسانی بوده اند و مسلمان نبوده اند میتواند یکی از دلایل بی توجهی نیروهای پیشمرگه و فرماندهان این نیرو دلیلش مسلمان نبودن خانواده قربانی باشد.
در این رابطه ما مسرا از نیروهای پیشمرگ کردستان و مسئولین اقلیم کردستان توضیح واضح و روشنی میخواهیم در رابطه با قتلعام خانواده حسامدین کاکیی که توسط وحشیهای اسلامی به طور فجیعی قتلعام شدند.
با سپاس فراوان سماموئیل کرماشانی 2017/7/26


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر