۱۳۹۶ اردیبهشت ۳, یکشنبه

وزارت اطلاعات رژیم ایران برای مخالفین خارج کشور مزدور گیری کرده و افرادی که به هر طریقی که سابقا با مخالفین رژیم در ارتباط بوده اند و اعضای خانوادهایشان مثل زن و بچه هایشان به ایران سفر نموده اند و بستگانشان در ایران جاش هستند با وزارت اطلاعات ارتباط برقرار نموده اند و در خارج از کشور برای وزارت اطلاعات مثل فاحشهای بی وجدان خبر چینی میکنند.




وزارت اطلاعات رژیم ایران برای مخالفین خارج کشور   مزدور گیری کرده  و افرادی که به هر طریقی که سابقا با مخالفین رژیم در ارتباط بوده اند و  اعضای خانوادهایشان مثل زن و بچه هایشان به ایران سفر نموده اند  و بستگانشان در ایران جاش هستند  با وزارت اطلاعات ارتباط برقرار نموده اند و در خارج از کشور  برای وزارت اطلاعات مثل فاحشهای بی وجدان خبر چینی میکنند.


برای شناسایی این افراد خیلی آسان است از راهای مختلف میتوان شناسئی نمود و از راه نحوی حرف زدنشان  و پنهان نمودن آنچه حقیقت دارد و از راه زبان بدن و پیجهای این مزدوران زیر نظر داشته باشید به آسانی شناسائی میشوند من در این رابطه وارد جزیاتش نمیشوم.
یک مامور وزارت اطلاعات گفته است ما در خارج از کشور افرادی را آموزش داده ایم و به داخل  محفل مخالفین وارد میشوند بدون اینکه مخالفین بدانند و یا آنها را شناسائی کنند.
ما نفراتی از طوایف مختلف مامور نموده ایم و این افراد ماموریتشان جمع آوری اطلاعات در باره نحوی نشست و برگزاری نشستها و محفل مخالفین را به ما میدهند .
این افراد خود را بعنوان عضو احزاب و احزابی  از اقوام مختلف  کار میکنند و در نشستها و تظاهراتهای آنها شرکت میکنند و هر نوع نشستی که برنامه ی خطرناک در آن وجود داشته باشد به نیروهای ما اطلاع میدهند در حال حاضر ما گروهک پژاک بخشهای از حزب منحله دموکرات و گروهک های کومه له را توسط این افراد  زیر نظر داریم. این افرادی که برای ما کار میکنند خود نیز ساقبا اعضای یکی از احزاب بوده و بخشی از این افراد خود سابقه دارند که با این گروهک ها در ارتباط بوده اند سابقا و خوب مورد اعتماد قرار میگیرند.
از نظر قوانین ایران طرفداری کردهای ایرانی از احزاب کرد ترکی و یا عراقی جرم محسوب نمیشود به همین دلیل بخشی از این افراد در این راستا کار میکنند.
رژیم جنون اسلامی دارای چندین طیف از ماموران و مزدورانی هستند در خارج از کشور  مزدوران خارجی رژیم لبنانیها و عراقیها و شیعه های پاکستانی و افغانی تبار میباشند.
منتظر اطلاعات بیشتر باشید 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر