۱۳۹۳ مرداد ۲۵, شنبه

خیلیها ساز و ده ف میزنند گویا دکتر حیدر العبادی نخست وزیر جدید عراق از نوری مالکی بهتر خواهند شد و عراق را از این بحران نجات خواهند داد .


هیچ چیزی در عراق بعد از نوری مالکی عوض نخواهند شد بدتر خواهند شد بهتر نخواهند شد چرا چون این خصلت عرب است هیچ کدام از دیگری بهتر خواهند شد و میبینید در آینده نوری  مالکی و دکتر حیدر العبادی هیچ فرق و تفاوتی باهم نخواهند داشت شاید از نظر شکل و شباهت با هم فرق داشته باشند اما در نظر رفتاری هردو یکی هستند و دستوراتشان از تهران صادر میشود زیاد خودتان گول نزنید و خودتان دلخوش نکنید با این تغیراتی که در عراق به وجود می آید همه مثل همند و از یک میکروب کینه توزی سرچشمه میگیرد

خیلیها ساز و ده ف میزنند  و اینطوری وانمود میکنند که گویا دکتر حیدر العبادی نخست وزیر جدید عراق  از نوری  مالکی بهتر خواهند شد و عراق را از این
 بحران نجات خواهند داد .
و عراقیان متحد میشوند آیا تاریخ زندگی و بیوگرافی آقای دکتر حیدر العبادی کسی میداند و یا مطالعاتی در باره این شخص شده است که آیا این مرد از چنین توانی برخوردار است که دموکراسی در عراقی که تا عمق خونشان خرافاتی هستند بر قرار کند.
 آقای  دکتر حیدر العبادی و انتخابش از پیش توسط سردمداران تهران تائید شده بود که هر چیزی بنابر سیلیقه ی تهران نباشد و خواستهای تهران را تامین نکند در عراق محال است به این آسانی کسی بیطرف و دموکرات بخواهند در عراق مسئولیتی بدست بگیرد امروز .



عرب یک خصلتی دارد که هیچ کدام از دیگری بهتر نخواهند بود همه خونخوارند آدمکش حالا رفتار آقای دکتر حیدر العبادی هم در چند ماه دیگر روشن خواهند شد که اگر از نوری مالکی بدتر نباشند بهتر نخواهند بود چرا چون دستوراتش از تهران صادر میشود و باید بنابر سلیقه و خواست خامنه ای باید رفتار کند .
یادم است وقتیکه جعفری رفت و نوری مالکی آمد خیلیها دست به د. ف و ساز زدن کردند  که گویا  نوری مالکی فردی دموکرات است و تمامی خواستهای عراقیان را برآورده خواهند کرد ما همه شاهد رفتار خشن نوری مالکی با مردم سنی در عراق بودیم که رفتار خشن و ضد بشری نوری مالکی باعث شد که امروز سنیهای عراق به داعش و القاعده روی بیاورند و امروز عراق به یک ویرانه تبدیل شده است و از این هم بگذریم عراق شده مرکز تروریستهای خطرناک جهان چرا باید چنین بشود در این کشور این همه گندکاری سیاست دولت عراق بود که باعث چنین شده است.
 دکتر حیدر العبادی و هر فرد دیگری بخواهد بر سر قدرت بیایید در عراق   هیچ چیزی عوض نخواهند کرد و هیچ دردی هم دوا نخواهند کرد و بدتر هم خواهند شد در عراق بهترین نصیحت من به ملت عزیزم ملت کرد استقلال کردستان و جدا شدن از عراق است که بهترین راه چاره است برای امروز ملت کرد.
همگی فئواد معصوم را در یاد دارند که ایشان فردی است سرسپرده ی رژیم ایران و این برای همه روشن شده است آقای  دکتر حیدر العبادی هم یک شیعه ی تندرو میباشد و پیرو خمینی میباشد و خامنه ی را رهبر خود میداند.
در نهایت میخواهم بگویم این نوشته را در پیش خودتان نگهدارید و به بینید که در آینده چه اتفاقاتی عجیب و غریب در عراق روی بدهد در  نخست وزیری آقای دکتر حیدر العبادی سرسپرده ی رژیم ایران.
در اصل رئیس وزرای عراق قاسم سلیمانی میباشد در پشت پرده اما ظاهران  مالکی و  دکتر حیدر العبادی و هر کسی دیگر هم بیایید فرقی با دیگر نخواهند داشت خودتان بیشتر از این گول نزنید و ساده لوح نباشید.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر