۱۳۹۱ تیر ۲۹, پنجشنبه

نامه پر از اندوه و غم به سیاست مدراران دولت اسرائیل بخصوص دست اندرکاران وزارت خارجه اسرائیل




نامه پر از اندوه و غم به سیاست مدراران دولت اسرائیل بخصوص دست اندرکاران وزارت خارجه اسرائیل
تروریست در هر کشلی که باشد محکوم است و انسانکشی یک جنایت است
دست اندرکاران و مسئولین سایت وزارت خارجه اسرائیل  من میخواهم  از عمیق قلبم به ملت و دولت اسرائیل و بازماندگان قربانیان تروریستی بلغارستان تسلیت بگویم و خود 
را عمیقا شریک غمتان بدانم بلاشک با آغاز انقلاب کور جنون مذهبی در ایران در سال 1979 تروریست بین المللی پا را به عرصه جهان نهاد  دولتها و کشورها جهان باید دست به کوشش و تلاش خود بزنند برای برکناری رژیم تروریست پرور ایران چرا چون تمامی ترورهای که تا بحال صورت گرفته است زیر سایه رژیم نگبتبار آخوندها صورت گرفته است.


من به شما قول میدهم با سرنگونی رژیم جنایت کار اسلامی ایران صلح و ثبات در منطقه برقرار میشود ملت ایران به هیچ عنوان با ملت عزیز اسرائیل هیچ خصومتی ندارد و این دو ملت یکدیگر را دوست میدارند  تنها  یک مشت غیر منتخب و تروریست هستند که با زور چماغ در ایران حکومت میکنند و دست به خراب کاری و کارهای تروریستی میزنند . دوباره در این رابطه خود را  شریک غم ملت عزیز اسرائیل و دولت اسرائیل و بازماندگان حادثه تروریستی بلغارستان میدانم و در هر نوع شکل و اشکالی تروریست را محکوم میکنیم و این جنایت ضد بشری را قویا محکوم میکنیم .
رژیم تروریستی ایران تنها و تنها کارش آدم ربایی و ترورو شکنجه و اعدام دگر اندیشان در  داخل کشور و نابودی فرهنگ و سنتهای کهن ایرانی کارش بوده و هست
در یک ماه پیش دوست عزیزمان کاک مولود افند را با همکاری مزدورانش در کردستان عراق به طرق مشوکوکی ربودند و این در طول عمر ننگین این رژیم جان هزاران ایرانی مخالف در کشورهای اروپای گرفته تا کشورهای همساده  به قتل رسانده است و از این هم بگذریم مسلح نمودن گروه های تروریستی و ثروت و اموال ملت ایران را هر سال به تروریستهای لبنانی و فلسطینی میبخشند در حالیکه ملت ایران به نان شب محتاج هستند خط زیر فقر به %40 رسیده است. من نمیدانم  چرا جامعه جهانی  چشم پوشی میکنند و در پایتختهای خویش  دفاتر نمایندگی تروریستهای ایران  را میپذیرند؟
و ما خطا به دولتهای اروپایی و آمریکایی بیان میکنیم که ما خواهان بستن تمامی لانه های جاسوسی و تروریستی رژیم ایران در خاک این کشورها هستیم چرا چون در هر جای این دنیا یک سفارتخانه رژیم ایران وجود داشته باشد بدان در آنجا یک اتاق مخصوص برای عملیات تروریستی و آمده کردن افراد مزدور برای جاسوسی علیه مخالفینش و دولتها انجام میدهد.
 با سپاس فراوان ساموئیل کرمانشاهی سوئد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر