۱۳۹۳ خرداد ۲۸, چهارشنبه

علی سیستانی علیه سنیهای عراقی فتوا صادر نموده است و شبعه ها را به جهاد علیه سنیها دعوت نموده است و سنیها را کافر و بی دین معرفی نموده است و سنیها هم به نوبه خودشان شیعه ها را کافر و مشرک معرفی میکنند.




علی سیستانی علیه سنیهای عراقی فتوا صادر نموده است و شبعه ها را به جهاد علیه سنیها دعوت نموده است و سنیها را کافر و بی دین معرفی نموده است و سنیها هم به نوبه خودشان شیعه ها را کافر و مشرک معرفی میکنند.
آنچه در عراق میگذرد جنگ میان سنی و شیعه است و دامنه ی این جنگ به منطقه کشیده خواهند و وسیع خواهند شد.
از سوی دیگر رژیم ایران طراح اصلی آغاز جنگ میان سنی و شیعه میباشد در عراق تا بتواند بهتر بر مسئولین عراقی تسلط داشته باشند سران رژیم جنون و خون و اعدام آخوندی در ایران.


چرا ایران خواهان جنگ داخلی در عراق است؟
برای اینکه رژیم ولایت فقیه میخواهد عراق را به زیر سلطی خود بکشاند و بخشی از ایران بکند و امپراطوری مهدی خیالی را تاسیس کنند سردمداران رژیم آخوندی .
و از سوی دیگر بر نوری مالکی فشار آوردند تا بتواند سنیهای عراقی به طور وحشیانه ای سرکوب کند و سرکوبها و تجاوزات نوری مالکی به حریم خصوصی مردم اهل دلیم و تکریت باعث شد امروز صبر مردم اهل تسنن عراق لبریز بشود و دست به نبرد بی امان بزنند برای انتقام عزیزانشان که بدست نوری مالکی نوکر و مزدور ولایت فقیه در عراق به قتل رسیده اند و یا مورد تجاوز قرار گرفته اند و برای نابودی جنایتهای مالکی دارد جنایت انجام میگیرد در عراق.
در مورد داعش هم بگویم داعش ساخته و پرداخته سه رژیم اشغالگر و جنایتکار در منطقه میباشد ترکیه ایران و سوریه پشتیبانی تسلیحاتی و لوجستیکی گروه تروریستی داعش هستند که راه را هموار نمود تا رژیم ایران بهتر پایش بر عراق باز بشود و اینبار به طور علنی وارد عراق بشوند سپاه پاسداران و سپاه تروریستی قدس.
داعش توسط گروه مذهبی فتحالله گولن و رژیم ایران تاسیس شده است و در زمانی تحرکات داعش در عراق عملی شد که حسن روحانی به ترکیه سفر نمودند و با رجب طیب اردوغان در باره ورود دعاش به عراق گفتگو نمودند و تحرکات داعش در همان هفته سفر روحانی به ترکیه آغاز شد.
و این تحرکات برای رویاروی با ملت کرد به راه انداختند اما سیاستمداران کردستان و نیروی مقتدر پیشمرگ کردستان این توطئه ی کثیف را خنثی نمودند.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر