۱۳۹۳ خرداد ۲۶, دوشنبه

رژیم ایران در پی فریب مسئولین اقلیم کردستان میباشد و این احتمال وجود دارد مسئولین اقلیم کردستان فریب مسئولین رژیم




رژیم ایران دردرصدد فریب مسئولین اقلیم کردستان میباشد و این احتمال وجود دارد مسئولین اقلیم کردستان فریب مسئولین رژیم ولایت فقیه بخورند و ضرری جبران ناپذیر متحمل بشوند.
ایران به هدفش نزدیک میشود در این توافقی که میان ایران و ترکیه ایجاد شده بود در خصوص عراق امروز سپاه قدس به فرماندهی سر پاسدار قاسم سلیمانی با 3 گردان از نیروهای سپاه پاسداران وارد عراق شده اند و مسئولیت دفاع از بغداد را بر عهده گرفته است.
رژیم ایران بعد از اینکه نیروهایش در عراق شکستی مفتضحخوردند و 65 نفر از نیروهای سپاه پاسداران در حومی بغداد به هلاکت رسیدند و یک گردان از سپاه قدس به طور کلی منهدم شد اینبار به اقلیم کردستان روی آورده است که تا شاید شکستهای مفتضحش در عراق پر کند.

.
بر اساس خبرهای رسیده از عراق سپاه قدس در روز اول که وارد جنگ شد با نیروهای مختلف در عراق 65 تن از نیروهایش را به هلاکت رسیدند  اما چون مردم عادی جنازه پاسداران را دیده بودند رژیم مجبور شد اعلام کند گویا یک نفر از نیروهایش به هلاکت رسیده است در عراق اگر مردم آن را نمیدیدند باور کنید رژیم هرگز بحثش هم نمیکرد که پرسنل سپاه در عراق به هلاکت رسیده اند.
بعد از  شکستش در عراق از مسئولین اقلیم کردستان درخواست نمود که به ایران سفر کنند تا شاید نیروهای پیشمرگه کردستان به پشتیبانی نوری المالکی سرسپرده ای ایران در جنگ با تبهکاران داعش یاری برساند و هر یک از نیچیروان بارزانی و قوباد طالبانی به دعوت رسمی رژیم ایران وارد تهران شدند و با مسئولین سپاه پاسداران و مسئولین رژیم ایران دیدار نمودند.
بعد از سفر حسن روحانی به ترکیه .
ایران و ترکیه بر این اساس توافق نمودند  که ترکیه نیروهای داعش را مسلح کند و وارد عراق بشوند آنگاه در عراق جنگی مهم و فرقه ای ایجاد میشود  از راه موصل ترکیه وارد خاک عراق بشود و از راه مرز بین ایران و عراق ایران وارد عراق بشود و نوری مالکی مجبور بشود رسما از ایران کمک بخواهد و گوش به فرمان ایران بشود  و هر چند روز بعد از دیدار حسن روحانی از ترکیه نیروهای داعش به شهر موصل حمله نمودند و شهر را بدون هیچ مقاومتی تصرف نمودند این تحرکات بدون زمینه سازی رژیم ایران و ترکیه میسر نمیشد و این تحرکات بیشتر برای کاستن قدرت کردها و هموار نمودند راه ورود رژیمهای اشغالگر کردستان برای محاصره کردها بوده است و هنوز این توطئه خنثی نشده است و کردها باید خیلی هشیار و بیدار باشند در این باره.
رژیم ایران تمامی مراکز حساس در بغداد زیر نظر خود قرار داده است و مسئولیت این مراکز به قاسم سلیمانی سپرده شده است و رژیم ترکیه هم دنبال یک راهی است که وارد عراق بشود که  و راه های که ترکیه میخواهد آن وارد عراق بشود این احتمال وجود دارد برای دفاع از ترکمانهای تلعفر و مناطق دیگر عراق و این تحرکات و توطئه ها بیشتر برای کاستن قدرت کردها میباشد و سرکوب کردها و مسئولین و سیساستمداران کرد نباید در این رابطه غافلگیر بشوند و یا گول حرفهای دروغین سران این دو رژیم اشغالگر کردستان بخورند .
رژیم اشغالگر ایران برای فریب دادن دست بالای دارد و این را باید در متون تاریخ مبارزان ملت ما خواند که عجم کثیفترینش است و ترک درنده ترین و عرب کشنده ترین این اشغالگران دست به هر توطئه ای میزنند برای نابودی آنچه ما امروز داریم.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 16/6/2014

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر