۱۳۹۲ فروردین ۱۷, شنبه

ئەگەر لە ژیانی شەخسی من دا دەخالەت بکەێت دلنێا بە بە تووندی لە ژیانی شەخسی ئێۆەدا دەخالەت دەکەم



ئەگەر لە ژیانی شەخسی من دا دەخالەت بکەێت دلنێا بە بە تووندی لە ژیانی شەخسی ئێۆەدا دەخالەت دەکەم.
ئەگەر گۆل نێت  دەرکیش مەبە

ئەو کەسانی وا لە ژیانی شەخسی مرۆڤەکاندا دەخالەت دەکەن دەبێت چاوەروانی ئەویش بکەن کە بەرانبەرەکەیان لە ژیانی شەخسیاندا دەخالەت بکات هیچ کەسێک نییە کە هەلەی نەبێت و هیچ کەسێک ناتوانێت بەلێت کە چتێ ناشیرینی لە ژیاندا نییە رەخنەی سیاسی نابێت راکیش بکردرێت بۆ رەخنەی ژیانی شەخسی من ئەگەر سەفەر بکەم و چوون بەمهەویت بژێم ئازادەم و ژیانی شەخسی خۆمە کەس ئەو حەقی نییە لە ژیانی شەخسی من دا دەخالەت بکات. ئەو کەسانی کە لە ژیانی شەخسی مرۆڤەکاندا دەخالەت دەکەن گەمژەن وا دەزانن خەلکی ئاگاداری کیشەکانی شەخسی ئەوانە نییە.



جاش و کەرەکی شوانەکی مامم من بە قسەی تۆی سۆکو کەر و ئەحمەقی نەزان  لە بن دیواراندا سۆک نابم .
هەمووان دەزانن جی دەستم دیارە  خەمخۆری نیشتمانەکمم رۆژتائێۆارە
دەست لە سەر کەلاوەکەت بگرە با ناوەت نەهێنم  وێنەکانت بەلاو نەکمەوە  باسی هەمووژیانت نەکەم تۆخۆدا بە پرۆفیسۆری ٥ کلاس سەوادی بەلێ با دەست راگرێت ئێرە کەمپی ئەلتاش نییە خەلک هەلخەلتێنێت
درۆودەلسەکانی ئێۆە رۆن ئاشکران لە جێاتی ئەو قسەانی بە ئێمەی دەکەێت لە ئەوە باشترە ئاراستی دۆژمنانی کوردستانی بەکەێت.
ئەگەر جاش نیت بۆ لە پەشتی سەرمان درۆ دەلەسان سازدەکەێت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر